برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از حضور در تیم ملی و باشگاه‌های مختلف آلبوم این ورزشکار به زودی منتشر می‌شود
آلبوم موسیقی مهاجم سابق تیم ملی بسکتبال منتشر می‌شود
موسیقی ما – یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد. این بازیکن که سالها در تیم ملی و لیگ برتر بسکتبال کشور بازی می‌کرد، با پایان دوران ورزش حرفه‌ای، به خوانندگی و آهنگسازی روی آورده و اخیراً  تک قطعه جدید خود به نام «از روی عطرت» را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است. علاقه مندان بسکتبال او را با نام «علی ابوالمعصومی» می‌شناسند، اما مهاجم سابق تیم ملی بسکتبال در عرصه موسیقی با نام «علی معصومی» فعالیت می‌کند.

علی معصومی درباره بیوگرافی خود به سایت «موسیقی ما» گفت:« در خانواده‌ای فرهنگی و هنری بزرگ شدم و پدرم کارگردان، مادرم فرهنگی و خواهرم یکی از شاگردان خوب استاد معیریان در گریم است. تنها کسی که در خانواده خارج ار محدوده هنری بود من بودم که ورزش می‌کردم و دنبال توپ بودم به صورت حرفه‌ای 15 سال بسکتبال بازی کردم.»

او در ادامه افزود:«در طی این سال‌ها هر وقت می‌توانستم، می‌خواندم و ساز می‌زدم و ملودی می‌ساختم. پس از پانزده سال ورزش حرفه‌ای و حضور در  تیم ملی بسکتبال ایران و باشگاه‌هایی نظیر پتروشیمی بندر امام، پیکان، شهرداری گرگان و مهرام و... چندی پیش از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کردم. آشنایی با چندتن از دوستان آهنگساز، باعث ورود من به دنیای موسیقی، پس از پایان دوره ورزش حرفه ای شد. پیشتر نیز به صورت آماتور نوازندگی و خوانندگی می کردم، اما تصمیم گرفتم با توجه به اینکه پس از پایان دوره ورزشم وقت بیشتری دارم، کار خوانندگی را نیز به صورت حرفه‌ای و جدی دنبال کنم.»

علی معصومی پس از سالها حضور در مسابقات باشگاهی ایران و رقابت‌های ملی این روزها به شکل جدی به موسیقی فکر می‌کند و در بخش دیگری از گفتگو می‌گوید:« دوستانم از سالها پیش اصرار داشتند که هرچه زودتر یک آلبوم منتشر کنم.کمی به این فکر افتادم ولی کار را انجام ندادم و استارت نزدم تا چند سال پیش که به دو نفر از دوستان خیلی خوبم «یاور قندچی» و «روناک رازانی» رسیدم. آنها خیلی اصرار داشتند که این کار را انجام بدهم. با کمک این دوستان با چند تن از آهنگسازان، نوازندگان و تنظیم کنندگان خوب کشور آشنا شدم.»

علی معصومی از آهنگ «ترانه خون» که در آن سالها با همکاری پدرام مرندیز و زنده یاد نیما وارسته ساخته و منتشر شد، یاد می کند و آن را یکی از نخستین کارهای منتشر شده اش در اینترنت می داند. علی سپس به آلبوم سرنوشت اشاره می کند و ادامه می دهد: «پس از آن با علیرضا زارع آشنا شدم و تصمیم گرفتیم که یک آلبوم به صورت حرفه‌ای منتشر کنیم. او ایده‌ای از موزیک به من داد که من خوشم آمد. او زحمت بسیاری کشید تا بتوانیم یک آلبوم خاص را در ایران  تولید بکنیم. این آلبوم 14 قطعه‌ای از حضور مجید برومند، مهرداد مافی بهنود فدوی میثم مروستی احسان شفیعی  و نوازنده های ارزشمند دیگری بهره می‌برد.»

علی معصومی از مشکلات این آلبوم نیز می گوید: «آلبوم بسیار قوی و خوب بود اما برای این بازار تولید نشده بود و بیشتر برای من آلبوم دلی بود. سبک آلبوم راک و آر اند بی بود. این سبک برای من دوست داشتنی است، اما چیزی نیست که مردم آن را بخواهند.»

علی معصومی اما کار حرفه ای و درست را کاری می داند که برای مردم انجام شود. و می گوید: «من در زندگی حرفه ای فکر می‌کنم. چه زمانی‌که ورزش می‌کردم و چه حالا وارد موزیک حرفه‌ای شده ام. یا کاری را انجام نمی‌دهم یا اگر انجام بدهم هدفمند انجام می‌دهم.» و ادامه می دهد: « به همین منظور قطعات خوبی متناسب با سلیقه مردم انتخاب شد، از جمله  قطعه از روی عطرت. ملودی و ترانه آن از امیرعلی بهادری و تنظیم آن از امیر ارشیا و میکس هم کار امیر ارشیا به کمک محمد فلاحی است.:

او از آشنایی با «بهروز فرمانی»، مدیر برنامه‌هایش، به عنوان اتفاقی بسیار مثبت و مهم در روند کاری حرفه‌ای خود یاد می‌کند و می‌گوید:«فکرش را هم نمی کردم که یک آدم مثبت در این وضعیت آشفته به پست من بخورد و دلسوزانه پیگیر کارها باشد. بهروز فرمانی کمک کرد تا با یک پلن خیلی قوی و حساب شده کار را پیش ببریم. بعد از اینکه قرار داد را امضا کردیم یک تهیه کننده به جمع ما اضافه شد و به لطف و کمک بهروز و تهیه کننده و دوستان خوبی که کنار مان هستند تصمیم گرفتیم که تا قبل از عید با اضافه شدن 2 _3 قطعه جدید با آهنگسازی دوست خوبم مهران عباسی، آلبوم را منتشر کنیم.» وی از آهنگسازانی چون مهران عباسی، پدرام مرندیز، علیرضا زارع وامیر علی بهادری،علی حسین زاده و... به عنوان همکاران خود در این آلبوم نام برد و گفت: «به اعتقاد من، کار حرفه ای، یعنی کاری که برای مردم انجام شود. من تلاش می کنم در آلبومم سلیقه مردم را مد نظر قرار دهم، و خواسته های آنها را برآورده کنم.»
 
علی معصومی درباره کنسرت‌ها و اجراهای زنده خود نیز می گوید:«به امید خدا پس از برگزاری مراسم رونمایی این آلبوم، کنسرت و اجراها را آغاز می‌کنیم و یک کار دوست داشتنی برای بچه های ایران انجام خواهیم داد.»

او تا کید می کند: «مخاطب موسیقی ما، مردم هستند؛ مردمی که قطعه‌های ما را می شنوند و تصمیم می گیرند که مخاطب ما باقی بمانند یا نه! پس بخش مهم کار برای من، پس از انتشار آلبوم شروع می شود. جایی که باید در کنسرت ها و اجراهای زنده، روبه روی مردم بایستیم و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنیم.»

علی معصومی می گوید: «فکر من فکر اینجا نیست. چیزی که من میخواهم بسیار بزرگ تر از این ها است. استارت اصلی ما پس از رونمایی آلبوم است. در این مرحله ابتدا به برگزاری کنسرت و اجرای زنده در تهران خواهیم پرداخت و بعد از آن، به فکر تور کنسرت در ایران و خاورمیانه هستیم. اگر بخواهیم در یک سال 100 کنسرت در ایران داشته باشیم باید جایی در دل این آدمها باز بکنیم و با آنها هماهنگ باشیم.»

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال، که حالا خواننده‌ شده، حرفهایش را این‌طور به پایان می برد: «تمام سعی من، این است که با همکاری اساتید صاحب سبک و نامدار موسیقی ایران، آلبوم‌هایی پرانرژی تولید کنم که مورد پسند و قبول مردم به ویژه جوانان ایرانی قرار بگیرد.»

در ادامه می‌توانید قطعه «از روی عطرت» با صدای «علی معصومی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 20:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی مهاجم سابق تیم ملی بسکتبال منتشر می‌شود | موسیقی ما