برنامه یاد بعضی نفرات
 
با مدیریت هنری «حامد حسینی» و در سال جاری
نخستین آلبوم رسمی «هادی یوسفی» به بازار می‌آید
موسیقی ما - آلبوم پاپ «هادی یوسفی» به زودی منتشر می‌شود.

این خواننده پاپ که در آستانه سال نو، قطعه شاد «خاصه» از ساخته‌های «حامد حسینی» با نوازندگی «هومن نامداری» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر کرده بود، در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از تولید یک آلبوم پاپ و انتشار آن در سال جاری خبر داد.

یوسفی درباره این آلبوم گفت: «تولید این اثر از حدود دو سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. «حامد حسینی» که یک موزیسین کاربلد است مدیریت هنری این آلبوم را بر عهده دارد و کارها با نظارت او پیش می‌رود. برای این آلبوم تا کنون چند قطعه تولید شده و چند قطعه دیگر نیز به زودی تولید خواهد شد و در نهایت از میان آن‌ها تعدادی را برای قرار گرفتن در آلبوم انتخاب خواهیم کرد.»

خواننده قطعه «خاصه» گفت: «علاوه بر حامد حسینی که نقش اصلی در تولید قطعات آلبوم را ایفا می‌کند، چند تن دیگر از چهره‌های صاحب‌نام موسیقی در آلبوم حضور خواهند داشت که اسامی آن‌ها در آینده اعلام خواهد شد. این آلبوم احتمالاً زمستان سال جاری به بازار خواهد آمد.»

هادی یوسفی درباره قطعه «خاصه» گفت: «این قطعه با ترانه، ملودی و تنظیم «حامد حسینی» و نوازندگی ساکسفون «هومن نامداری» ساخته شده و با توجه به فضای شاد آن، در آستانه سال نو در اختیار مخاطبین قرار گرفت. به زودی و پیش از انتشار آلبوم، قطعات دیگری را به صورت منظم از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر خواهیم کرد.»

قطعه «خاصه» با صدای «هادی یوسفی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 16:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم رسمی «هادی یوسفی» به بازار می‌آید | موسیقی ما