برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور «لیانا شریفیان» در صورت کسب مجوزهای لازم
محسن شریفیان در تهران کنسرت می‌دهد
موسیقی ما- محسن شریفیان -‌ آهنگساز و نوازنده‌ی نی‌انبان- بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه در حالی در تالار وحدت تهران به روی صحنه می‌رود که قرار است همراه با گروه موسیقی لیان، در سال 2018 در ژاپن و کشورهای همجوار آن به اجرای برنامه بپردازد.

این آهنگساز و نوازنده‌ی نی‌انبان، ضمن بیان این مطلب به سایت موسیقی ما می‌گوید:‌ »ما سوم فروردین ماه در توکیو به اجرای برنامه پرداختیم و بعد از آن طبق دعوتِ مدير مركز موسيقى «مين يان» توكيو و مدير گروه موسيقى جاده ابريشم برای برگزاری تور در سال 2018 برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد تا ما در این کشور و همچنین کشورهای همجوار آن به اجرای برنامه بپردازیم.»   

«آکا صفوی»- از اعضای این گروه- اوایل سال جاری، هم‌زمان با تحويل سال ١٣٩٥ در پارك مركزى توكيو كنسرت داد و علاوه بر آن، كنسرت رسمى اين گروه در سالن مركزى «كومين آكاساكا» برگزار شد. علاوه بر آن، «محسن شريفيان» نیز سخن‌رانی‌ای را انجام داد. حالا اما این گروه در داخل ایران نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت، برنامه‌اشان در تالار وحدت تهران است و «شریفیان» می‌گوید که در این برنامه نیز مثل برنامه‌های گذشته‌ی گروه، اتفاقات جدیدی را برای مخاطبان رقم بزند؛ او اما درباره‌ی حضور دخترش «لیانا» در این کنسرت‌ می‌گوید:‌ «اگر بتوانم مجوزهای لازم را برای حضور او بگیرم، به طور حتم او هم در این کنسرت ما را همراهی خواهد کرد.»

«شریفیان» در کنار انجام برنامه‌های موسیقی خود در ایران و خارج از کشور، به تازگی ساخت موسیقی فیلمِ «آه ای عبدالحلیم» را انجام داده است. تجربه‌ای که درباره‌اش می‌گوید: «آه ای عبدالحلیم به زندگی یک گروه موسیقی جوان در بوشهر می‌پردازد. فیلم‌نامه‌ی این اثر را خود آقای عبدی‌پور نگاشته است. این فیلم که یک ملودرام اجتماعی است، داستان یک گروه موسیقی بوشهری را روایت می‌کند و رضا یزدانی نقش یک خواننده راک را در آن بر عهده دارد. البته موسیقی‌ای که در این اثر استفاده می‌شود، بومی نیست و از موسیقی‌های گسترده‌تری استفاده کرده‌ام.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 18:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن شریفیان در تهران کنسرت می‌دهد | موسیقی ما