برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت های خواننده «فوق‌العاده» در «کیش» و «کرج»
بهنام صفوی: این بیماری امتحان شیرین الهی بود
موسیقی ما – «بهنام صفوی» در ادامه تور کنسرت‌هایش به جزیره کیش سفر کرد و در کرج هم روی صحنه رفت. این خواننده تور زمستانی اجراهای زنده‌اش را از ابتدای ماه بهمن آغاز کرد و نیمه اول این ماه در شهرهای ساری و شیراز روی صحنه رفت. او ابتدا روز 21 بهمن مهمان مخاطبانش در سواحل نیلگون خلیج فارس و جزیره کیش بود. کنسرت بهنام صفوی در کیش در حالی برگزار شد که بلیت‌های برنامه‌اش با استقبال خوب علاقه‌مندان مواجه و پیش از آغاز برنامه به اتمام رسیده بود. او سپس عازم استان «البرز» شد و روز 22 بهمن منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز سه آلبوم خود را در کرج زمزمه کرد.

گزارش اجرای این خواننده در کرج را در ادامه می‌خوانید:

سانس دوم این کنسرت با قطعه «فوق العاده» و با تشویق‌های حاضرین آغاز شد. بهنام صفوی پس از اجرای این آهنگ گفت که به عشق طرفدارانش مستقیم پس از کنسرت کیش به کرج آمده و به عنوان اولین اجرایش در کرج امیدوار است که کنسرتی به یاد ماندنی برای مردم باشد. قطعه خاطره انگیز «تمنا» آهنگ دوم این اجرا بود که مردم با بهنام همخوانی کردند و خاطرات زیبای گذشته را به یاد آوردند. او در ادامه ترانه جدیدش «حیف» را اجرا کرد که با استقبال حضار همراه بود.
 
  • امتحان شیرین الهی
بهنام صفوی در این کنسرت از بیماری خود صحبت کرد و آن را «امتحان شیرین الهی» نامید. صفوی گفت که باید آن را دوست داشته باشد و از انرژی و محبتی که مردم به او نشان داده‌اند سخن گفت. صفوی اعلام کرد که سعی خود را می‌کند که با آلبوم‌ها و اجراهای خوب محبت‌ها را جبران کند:«دعاهای قشنگ مردم شامل حال من شده است. وجود ما از یک منبع لایتناهی سرچشمه گرفته و آن وجود خدا است.»

سپس از حضار خواست که برای خدا یک دقیقه دست بزنند که این کار به فضای کنسرت حال خاص و زیبایی بخشید. پس از آن آهنگ تیتراژ پایانی برنامه «ماه سپید» با نام «خدا» را اجرا کرد که با ویولن نوازی عرفان پاشا نوازنده جوان گروهش همراه بود.

«عشق بی نظیر»، «آرامش»، «چقدر خوبه»، «ای جان» و «بی تو امشب» آهنگ‌هایی بودند که یکی پس از دیگری اجرا شدند و با استقبال حضار رو به رو شدند. قطعات «بگو آره»، «دلتنگتم»، «دل خسته»، قطعه شاد «دست خودم نیست»، «همین حوالی»، «سوتفاهم» و قطعه "آشتی" کارهای بعدی این کنسرت بودند. بهنام در دو قطعه دل خسته و آشتی با نواختن پیانو و در دو قطعه همین حوالی و سوتفاهم با نواختن گیتار، نوازندگان خود را همراهی کرد. اثر پایانی این کنسرت اجرای «عشق من باش» بود که با درخواست‌های پی در پی مردم دوبار اجرا شد و حضار با خواندن آن و همراهی خود، مثل همیشه علاقه خود را نسبت به این ترانه نشان دادند.

بهنام صفوی در این کنسرت از «علی اولیایی»، «علی صالحی‌نژاد»، «میلاد لطیفی» و «محمد ابراهیمی» در مجموعه «آرکا ویژن» و از «سروش تیموری» و مجموعه صدا و نور قدردانی کرد. قدردانی بعدی او هم از «محمدحسین حسینی» و «محمد حاجی حسن‌لو» در موسسه «فرهنگ و هنر فانوس ایرانیان» به عنوان تهیه کنندگان این کنسرت  بود که آنها هم از صفوی تشکر ویژه به عمل آوردند و اظهار امیدواری کردند که مجددا بتوانند با طرفداران پرشور او در این شهر دیدار داشته باشند.

مازیار عالمی (درامز)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس)، نریمان معصوم‌آبادی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، دانیال طهماسبی (گیتار الکتریک)، عرفان پاشا (ویولن)، حسین ناظری (کیبورد)، طارق طریقت (پرکاشن) و مرسل وطنی (کلارینت و ساکسفون) اعضای ارکستر بهنام صفوی در این برنامه بودند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اجراهای بهنام صفوی در کیش و کرج را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 12:50

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 30 بهمن 1394 - 09:05

کنسرتشون اصفهان هم عالی بود ایشالا همیشه سلامت و موفق باشن

دوشنبه 24 اسفند 1394 - 20:12

وقته عشقه مثل هرروز ساعتامون کوک باهم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: این بیماری امتحان شیرین الهی بود | موسیقی ما