برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از مدت‌ها سکوت و نبرد با بیماری
«بهنام صفوی» با تور زمستانی کنسرت‌هایش به صحنه بازگشت
موسیقی ما – تور زمستانی کنسرت‌های «بهنام صفوی» از اوایل بهمن‌ماه آغاز شده و این خواننده پاپ مجددا و با قدرت به صحنه بازگشته است. بهنام صفوی این روزها با انگیزه دیدار با مخاطبانش در اقصی نقاط ایران به بیماری خود پشت کرده و در شهرهای مختلف ایران روی صحنه می رود. البته برگزاری کنسرت‌های او به گفته خودش توام با پیگیری دوره دارویی و درمانی و تحت نظارت پزشک انجام می‌شود و انرژی این خواننده باعث شده که او تا کنون مشکلی در اجراهایش نداشته باشد. صفوی تا کنون طی روزهای هشتم و سیزدهم بهمن در شهرهای «ساری» و «شیراز» روی صحنه رفته و تا پایان بهمن‌ماه به سه استان دیگر ایران هم سفر خواهد کرد.

بهنام صفوی روز بیست و یک بهمن در سواحل نیلگون خلیج فارس و به میزبانی جزیره «کیش» تالار شهر، عاشقانه‌های خود را در کنار مخاطبانش زمزمه خواهد کرد. او سپس به استان «البرز» سفر می‌کند و روز بیست و دوم بهمن در سالن همایش ارشاد شهر «کرج» کنسرتش را برگزار می‌کند. مقصد بعدی این خواننده و گروهش هم شهر «اصفهان» است و او روز بیست و هشت بهمن در این شهر روی صحنه می‌رود.

خواننده آلبوم «آرامش» درباره تور کنسرت‌هایش به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«خیلی خوشحال هستم که می‌توانم در قالب این تور زمستانی کنسرت‌ها با مخاطبان عزیزم در شهرهای مختلف ایران دیدار کنم. تا کنون در شهرهای ساری و شیراز برنامه داشته‌ایم که اجراهای خاطره‌انگیزی بودند و برای برگزاری کنسرت در جزیره کیش، کرج و اصفهان هم اشتیاق و انگیزه بسیار زیادی دارم. پس از عقد قرار با شرکت «آرکا ویژن» به مدیریت «محمدرضا فوادیان» برای تور کنسرت‌های شهرستان و خارج از کشور، این برنامه‌ها را آغاز کردیم. پس از انتشار آلبوم «معجزه» با قدرت بیشتر این تور را پیگیری خواهیم کرد و برای اجرای زنده در کشورهای دیگر هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که به زودی جزئیات آن را هم اعلام می‌کنیم. از «علی اولیایی»، «علی صالحی‌نژاد»، «میلاد لطیفی» و «محمد ابراهیمی» در مجموعه آرکا ویژن هم تشکر می‌کنم که برای برگزاری این تور کنسرت‌ها بسیار زحمت کشیدند.»

از سوی دیگر بهنام صفوی این روزها مراحل تولید چهارمین آلبوم رسمی خود را پیگیری می‌کند. مجموعه‌ای که در حال حاضر با نام «معجزه» از آن یاد می‌شود و حضور جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی در آن قطعی شده است. «بهروز صفاریان»، دکتر «افشین یداللهی»، «روزبه بمانی»، «مهران عباسی» و «معین راهبر» برخی از موزیسین‌ها و ترانه‌سراهای حاضر در این مجموعه هستند.  زمان انتشار آلبوم معجزه هم هنوز از سوی خواننده و دست‌اندرکاران این مجموعه عنوان نشده است.

در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از کنسرت‌های بهنام صفوی در ساری و شیراز و سفرهای او همراه گروهش را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 15:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 بهمن 1394 - 21:26

ایشالا همیشه سلامت باشن و پر قدرت ادامه بدن

چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 10:05

خوشحالیم که حالتون خوبه آقای صفوی عزیز. به حودتونم استراحت بدید و مواظب سلامتیتون باشید .ما خیلی دوستون داریم

جمعه 23 بهمن 1394 - 12:05

خیلی خوب.
خوشحالم حالت خوبه
منتظر آلبومت هستم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهنام صفوی» با تور زمستانی کنسرت‌هایش به صحنه بازگشت | موسیقی ما