برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات پدر «سامی یوسف» به اخبار منتشر شده در ایران درباره آلبوم «برکت»
بابک رادمنش: همه به دنبال سوءاستفاده از نام «سامی یوسف» هستند
موسیقی ما – انتشار خبر حضور و همخوانی یک خواننده ایرانی در آلبوم جدید سامی یوسف «برکت» که در روزهای گذشته در رسانه‌های داخلی منتشر شده است، با واکنش خانواده «سامی یوسف» رو به رو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ظهر امروز پس از انتشار خبر همکاری سامی یوسف و «پیام عزیزی» (خواننده ایرانی) که در برخی خبرگزاری ها منتشر شده بود، پدر سامی یوسف ضمن تکذیب همخوانی این خواننده ایرانی با پسرش توضیحاتی را ارائه کرد. بابک رادمنش در این باره به «موسیقی ما» گفت: «من در ابتدا اصلا در جریان این موضوع نبودم وقتی متن خبر را خواندم، با سامی حرف زدم و متوجه شدم این موضوع اصلا به گونه ای که عنوان شده است، اتفاق نیفتاده.»

رادمنش ادامه داد: «آقای پیام عزیزی از جمله دوستداران سامی یوسف است که مدت‌ها بود تلاش به دیدار با سامی یوسف را داشت. این دیدار به واسطه برخی مدیران برنامه سامی در دبی فراهم شد و حضور ایشان در این آلبوم به گونه‌ای بود که در قطعه بی کلام «برکت» که بصورت بی کلام منتشر شده است، تنها کلمه «الله» را به صورت ذکر گفته اند. یعنی سامی یوسف کلمه «الله» را گفته و آقای پیام عزیزی هم آنرا تکرار کرده است.»

پدر سامی یوسف در توضیح عدم درج نام «پیام عزیزی» در کاورهای آلبوم نیز گفت: «ایشان تنها یک کلمه در این آلبوم خوانده اند و آن هم به واسطه علاقمندی ایشان به سامی شکل گرفته است. کار خاصی نکرده‌اند ایشان در این آلبوم و متاسفانه در ایران همه سعی در سوء استفاده از نام «سامی یوسف» در ایران دارند.» رادمنش در انتهای صحبت های خود نیز درباره احتمال برگزاری کنسرت «سامی یوسف» در ایران نیز گفت: «برای برگزاری برنامه سامییوسف و کنسرتش در ایران باید یک نهاد رسمی دولتی مثل وزارت ارشاد وارد عمل شود. چون به هر حال کمپانی طرف قرار داد با سامی یک کمپانی معتبر جهانی است و نمی تواند به شخص یا مجموعه ای دولتی اعتماد کند. در صدد ایم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و امیدوارم به زودی اخبار خوبی را در این باره شاهد باشیم.»

در روزهای گذشته خبری در رسانه های مختلف رسمی کشور مبنی بر همکاری «پیام عزیزی» و «سامی یوسف» در آلبوم جدید این خواننده ایرانی الاصل بریتانیایی منتشر شده بود که در متن این خبر آمده بود:
« آلبوم موسیقی «برکت» با صدای «پیام عزیزی» خواننده ایرانی و «سامی یوسف» خواننده سرشناس جهان اسلام در بازارهای بین‌المللی موسیقی سراسر دنیا منتشر ‌شد؛ این نخستین همکاری این خواننده جهانی با یک خواننده ایرانی محسوب می‌شود که در آن دو آهنگ از آلبوم «با قدسیان 1» به نام‌های «یا رسول الله یا شای مدینه» به زبان کُردی و «مسلمانان» به زبان فارسی که قبلاً با صدای «پیام عزیزی» در ایران منتشر شده بود؛ دوباره به صورت مشترک توسط این دو خواننده اجرا شده است. «سامی یوسف» با شنیدن آهنگ‌های «یا رسول الله یا شای مدینه» و «مسلمانان» با صدای «پیام عزیزی» به این آثار خواننده ایرانی علاقه پیدا می‌کند و ماه گذشته از این خواننده کشورمان به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی دعوت به‌عمل آورد و این همکاری مشترک آغاز شد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 08:52

آلبوم جدیدش عالی بود

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 08:52

بزرگان موسيقيمون حق ندارن كنسرت برگزار كنندتو ايران اوقت غم اينو كجا دلم بزارم

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 08:52

سامی یوسف الان بزرگترین خواننده راک_پاپ شرقه.و خواننده بین المللیه.فک نکنم بیاد تو یه کشور فوکوس کنسرت بده

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 08:52

خواننده خوبیه دوسش دارم

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 08:52

عشق منه این سامی یوسف♥♥♥

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 14:40

اتفاقا باباش فارسی میخونه خیلیم صداش قشنگه

یکشنبه 25 بهمن 1394 - 23:07

همچینم شایعه نبود چون ترک شماره 3 این آلبوم رو با پیام عزیزی خونده.پس حقیقت داشته که با یک خواننده ایرانی کار کرده. انصافا هم چقدر قشنگ کردی خونده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک رادمنش: همه به دنبال سوءاستفاده از نام «سامی یوسف» هستند | موسیقی ما