برنامه یاد بعضی نفرات
 
وقتی سیم تار پاره شد
سامان جلیلی و رهبر ارکسترش همصدا شدند
موسیقی ما – خواننده آلبوم «پرتگاه» جدید ترین اجرای خود را در تهران روی صحنه برد.

به گزارش «موسیقی ما»، سامان جلیلی در اجرایی که پیش از برگزاری آن تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر اعم از بیلبورد و پوستر و ... صورت گرفته بود، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و با گلچینی از آثار خود به دیدار دوستدارانش رفت.

سامان جلیلی که به مرور با کسب تجربه در برگزاری برنامه و اجرای زنده توانسته توانایی های خود را در اجرای زنده بیشتر و بیشتر روی صحنه نشان دهد، کنسرت خود را با قطعه «نامه» که جدیدترین اثر این خواننده بود که در روزهای گذشته در فضای مجازی پخش شد، آغاز کرد.

استقبال و همصدایی دوستداران این خواننده نشاندهنده میزان رضایت دوستداران این خواننده از اثر جدید سامان جلیلی بود و این شروع پر انرژی با همصدایی حاضرین در سالن توام شده بود. این خواننده در حالی که برای استیج‌اش دکور جالبی را طراحی کرده بود، رو به دوستدارانش در ابتدای برنامه گفت: «خوشحالم که بار دیگر در حضور شما می خوانم و بزرگترین افتخار یک خواننده این است که در حضور آنهایی که دوستش دارند، به اجرای برنامه بپردازد. امشب همه سعی ما بر این است که بهترین اجرای خود را روی صحنه ببریم.»

در اواسط این اجرا و در حالی که یکی از قطعات این خواننده قرار بود با سولوی «تار» همراه باشد، سیم تار پاره شد و این قطعه در ادامه با سولوی گیتار اجرا شد. اجرای دو صدائه قطعه «دوست دارم» از سوی سامان جلیلی و رهبر ارکسترش حامد برادران از بخش های پرطرفدار این کنسرت بود که با استقبال حاضرین در سالن رو به رو شد.

حامد برادران درباره این بخش از این کنسرت در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: « برای این اجرا تمرین زیادی کرده بودیم. به هر حال دغدغه خوانندگی برای من خیلی جدی است و برایش وقت و انرژی زیادی صرف کرده‌ام. استقبال جالب حاضرین در سالن هم بیشتر من را بر آن داشت که جدی تر به خوانندگی خودم توجه کنم.»

مسعود سعیدی، مسعود تقی‌زاده و... از جمله چهره هایی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

کنسرت سامان جلیلی به همت موسسه «اکسیر نوین» و به تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» روی صحنه رفت. محمد قیامتی نیز مدیر برنامه‌های این خواننده بود.

در ادامه گزارش تصویری این کنسرت را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 بهمن 1394 - 14:50

لطفا از البوم جديد ايشان خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي است و كي منتشر مي شود وبا ايشان هم گفت و گو كنيد وهمچنين از البوم جديد اقايان مهدي احمدوند و بهنام علمشاهي و سعيد پور سعيد و عليرضا روزگار و بابك جهانبخش و حميد عسكري و حسين توكلي و سعيد عرب و رامين بي باك هم خبر بگزاريد و بنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وبا انها هم گفت وگو كنيد با تشكر.

دوشنبه 19 بهمن 1394 - 07:32

سامان عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان جلیلی و رهبر ارکسترش همصدا شدند | موسیقی ما