جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین نوش‌آبادی در گفتگو با «موسیقی ما» به اعتراض‌های برخی خوانندگان پاپ درباره ماجراهای اخیر پاسخ داد
سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد
موسیقی ما - حضور «سالار عقیلی» در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای،‌ این روزها حاشیه‌های بسیاری برای این خواننده‌ی موسیقی سنتی و کل جامعه موسیقی به وجود آورده است. خوشبختانه اما ماجرای این حضور با درایت مسئولان فرهنگی مرتفع شد و او توانست به فعالیت‌های خود ادامه دهد و حالا هم در جشنواره‌ی موسیقی فجر به اجرای برنامه خواهد پرداخت. با این حال، همین مسأله واکنش‌های زیادی را در اهالی موسیقی پاپ به وجود آورد و آنها به این مسأله اشاره کردند که در نگاه مسئولان نوعی تبعیض میان هنرمندان پاپ و سنتی وجود دارد.
 
در این میان سیروان خسروی یکی از خوانندگان پاپ نوشته‌ای خطاب به وزیر ارشاد در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و حتی رئیس‌جمهور را نیز مورد خطاب قرار داد و از تبعیضی حرف زد که به زعم او، میان اهالی موسیقی پاپ و سنتی وجود دارد. اعتراض اصلی سیروان به ممنوع‌الفعالیت شدن برادرش «زانیار خسروی» به خاطر اتهام همکاری با سایت رادیو جوان بود. زانیار نیز روز گذشته در یادداشت دیگری که البته پس از ساعاتی آن را از صفحه خود حذف کرد، غافلگیر شدن سالار عقیلی بابت حضور در آن شبکه را توجیهی غیرمنطقی دانست و این پرسش را مطرح کرد که آیا اگر هر یک از خوانندگان پاپ چنین عملی را مرتکب شده بودند، چگونه با آنها برخورد می‌شد. برخی دیگر از هنرمندان و اهالی موسیقی پاپ نیز در اعتراض به این نوع برخوردها مطالبی را در صفحات اجتماعیشان منتشر کردند.

سایت «موسیقی ما» در همین رابطه به سراغ «حسین نوش‌آبادی» (سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) رفت و این پرسش را مطرح کرد که آیا در نگاه ارشاد تفاوتی میان خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ وجود دارد. نوش‌آبادی پاسخ می‌دهد: «سالار عقیلی با دیگران متفاوت است. شرایط و نوع تعامل او با مسئولان و مدیران و دلبستگی‌اش به نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نبوده و نیست و صدای ایشان را می‌توان در بسیاری از سریال‌های تاریخی شنید. او در این میان غفلتی کرد و آن هم به خاطر اینکه ماهیت آن شبکه را نمی‌دانست و بعد از حضورش در آن، متوجه شد که نباید در آن شرکت می‌کرده و بعد از آن هم پیامی داد و از این بابت عذرخوهی کرد.»
 
سخنگوی وزارت ارشاد ادامه داد: «آقای عقیلی در نامه‌ی خود به این مسأله اشاره کرد که همیشه برای مردم و کشورش خوانده و عاشق ایران است. همچنین تأکید کرد که فردی سیاسی نیست. ضمن آنکه ایشان زمان مصاحبه‌اش با آن شبکه، از اروپایی‌ها انتقاد کرد که امکان ترویج موسیقی ایرانی را فراهم نمی‌کنند و در واقع از فرهنگ و هنر ایرانی هراس دارند. ایشان هیچ مسأله‌ای برخلاف مصالح کشورش بیان نکرد.»
 
نوش‌آبادی البته اضافه می‌کند که حضور در این شبکه‌ها که معاند نظام به شمار می‌روند، به هیچ عنوان قابل دفاع نیست: «من در کنفرانس مطبوعاتی نیز به این مسأله اشاره کردم که این حرکات نه قابل دفاع است و نه قابل توجیه؛ اما آقای عقیلی عذرخواهی کردند و از سوی دیگر، بارها پایبندی‌شان به نظام و کشور را نشان داده‌اند و این رفتار با کسی که مدام با شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو تلویزیون‌های غیرمجاز رابطه دارد، تفاوت می‌کند.»
 
سخنگوی وزارت ارشاد فضای جبران و ارتباط مجدد با فرهنگ و هنر را برای کسی که خطایی انجام داده و به اشتباهات‌اش پی برده، باز می‌داند و می‌گوید وزارت ارشاد همواره با روی باز با هنرمندان برخورد می‌کند و در این میان، خواننده‌ی پاپ و سنتی تفاوتی برای این مجموعه ندارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:34

دیدگاه‌ها

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 12:46

چقدر جالب ..آقای عقیلی ماهیت شبکه من و تو و بی بی سی رو نمی دونستن!!!! چه بچه خوبی!11 گولشون زدن بردنشون اونجا مصاحبه کردن .... متاسفم واقعاً برای مسئولین فرهنگی کشور

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 12:54

واقعا عجب توجیه بی منطقی . حق کاملا با سیروان خسروی هست.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 12:57

حتى از گفتگوشون هم تبعيض مشخصه!چون واسه سريالهاى تاريخى خونده بخشيده شد؟؟؟؟از ماهيت شبکه خبر نداشته؟؟؟واقعا کسى هست که شبکه من و تو رو نشناسه؟؟؟بعد اونوقت چند ماه پيش که آثار خواننده هاى پاپ،بدون اجازه تو شبکه هاى ماهواره اى پخش شد ايراد داره؟؟؟واقعا مسخره ست!همينا هستن که فرهنگ ايران رو ميبرن زير سوال!همينا هستن که باعث ميشن امثال شادمهر بذارن برن!واقعا جاى تاسف داره...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:01

وقتی میبینم اقای سالار عقیلی در توجیه این موضوع می فرمایند من از ماهیت این شبکه اطلاع نداشتم احساس میکنم به شعورم توهین شده...
بعضی خواننده های ما بخاطر چند تا کار در اینترنت چند سال ممنوع الکار شدن و حتی همین الان هم بخاطر پخش بدون اجازه اهنگهای بعضی از خواننده های ما توسط رادیو جوان هم چند نفر ممنوع الکار هستن ولی رفتن به شبکه ای که از اساس با نظام مشکل داره و گرفتن عکسهای اون مدلی بخاطر اینکه ایشون با بقیه فرق دارن اشکال نداره...
معنی عدالت رو هم فهمیدیم...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:05

مغلطه محض ..

خواننده لس انجلسي هم براي ايران و طن شعر ميخونند ..

اگه انقلابي بود مثل حامد زماني باز حرفتون قابل توجيه بود

تازه فكر نميكنم تو كارهاش يك اثر مذهبي هم داشته باشه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:18

چه مسخره با ی عذر خواهی تموم :| زانیارام ک انگار با داعش همکاری کرده ممنوع الکار کردنش

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:35

باور کنید اگه کس دیگه ای بود ممکن بود تا الان حکم ارتدادش رو هم صادر کرده بودن.
بحث فقط یه دفعه نیست که. فبلا ایشون تو voa هم رفته بودن. خب طبیعیه میدونن اینجا حمایت میشن میرن هر جا بخوان مصاحبه میکنن. یه دفعه به بهانه ی تبلیغ کنسرت یه دفعه به بهانه ی دیگه.
تبعیض از این علنی تر ندیده بودم.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 13:48

جوابتو گرفتی آقای سیروان خسروی؟ سالار عقیلی سرمایه موسیقیه ایرانه طبیعیه شامل تخفیف یا چشم پوشی باشه ..حالا اسمشو شما بذار تبعیض

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 14:05

از این واضح تر نمیشد بگه فرق وجود داره :))))))) چقدر عجیبه این کشور بعضی وقتا !!!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

اقاى سخنگو, خوب خواننده هاى ديگه هم واسه همين برخورداى سليقه اى تون اعتراض دارن, اينم جواب بود دادين

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

,مصاحبه سالار درمورد موسیقی سنتی بوده نه چیز دیگه ای ... نرفته بمونه که اینجوری بزرگش کردید خواننده های پاپ همیشه به همه چیز اعتراض دارن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:15
جواد

دوست عزیز مگه قرار بوده بره اونجا چیکار کنه!؟؟میخواسته از مسائل سیاسی صحبت کنه؟؟
مگه زانیار،سیامک عباسی یا چند تا از خواننده های دیگه رفتن تو رادیو جوان کار خلاف شرع کردن؟؟
اون سایت بدون اجازه اهنگا را میزاره بعد ارشاد میگه تقصیر خواننده های پاپه و ممنوع الکار میشن خواننده ها ولی ایشون رفته عمدا با یه شبکه معاند نظام مصاحبه کرده و بدتر از اون توجیه کرده که من نمیدونستم این شبکه سیاسیه ولی میفرمایند ایشون با بقیه فرق داره!!!

109.125.160.15
یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

تا حالا که شبکه منوتو و بی بی سی از نظر بعضی ها اهداف خاصی نداشت و یه شبکه معمولی بودن، حالا که کار به اینجا کشید همون بعضی ها اون شبکه ها رو به همه چی محکوم می کنن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

متاسفم از این نوع جواب

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یهو بیانیه میدن تمام خواننده هایی که با رادیو جوان همکاری کردن ممنوع الفعالیتن! آخه اول یه اخطار بدین

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا عجب جواب قانع کننده ای!!!!!!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

کلا برای رسمی شدن باید از فیلتر اهنگ ملی رد بشن تا به عنوان هنرمند شناخته بشن.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا که .... پس کسانی مثل شادمهر حق داشتند که رفتند

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

تبعیض تا کی ،،واقعا متاسفم

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چه تفاوتی داره؟ خونش رنگین تره؟ واقعا متاسفم. چرا باید اینهمه تبعیض قائل بشن؟

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یعنی چی که سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد؟؟؟ بازم تبعیض?? متأسفم واسه مملکتمون ومسئولینش???

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

مشکل از جواب نیست. صورت مسئله کلا اشتباهه.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چه تفاوتي لابد خونش رنگي تره تبعيض در اين حد فقط باعث ايجاد تنش و دلزدگي ميشه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا مسخرس از ماهیت شبکه اطلاع نداشته؟؟؟؟

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

Moteasefam...shode mese zamane soltan mahmoode ghaznavi... ke shoaraye darbar vazeshun ok bud... kesaii k vase shah sher nmigoftan ozlat neshin... faghat mishe ta'asof khord

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا جای تاسفه که بین هنرمندا تبعیض قایل شد

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا بايد به حال موسيقي اين مملكت تاسف خورد.

?sa
یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

متأسفم✋ فقط میتونم ابراز تأسف کنم✋ تا بوده همین بوده و تا هست همین خواهد ماند!? تبعیض ❌ هر که مقرب تر باشه به درگاه آقایون ،هرکه به سلیقه شون نزدیکتر باشه حتی اگه خلاف قانون هم عمل کنه باز نور چشم آقایان خواهد ماند✋ خواننده های پاپم که تکلیفشون معلومه چون به مذاق اون بالا بالاییا خوش نمیان???

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

وای بازم باید 24 ساعته صدای وطن وطن بشنویم. خدا به دادمون برسه??

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

امیدوارم بقیه هنرمندان هم اجازه حضور در شبکه های گسترده رو داشته باشن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

راس میگه??

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

دلبستگی ایشون مشخص و صحیح.ولی مدرک بر تضاد دیگران به عمد و قصدشون بوده؟؟؟

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

... بهرحال این هم یک قدم رو به جلو هست, اگه سالار و هم ممنوع الکار می کردن خوب بود؟ فقط ما میموندیم و ...شاید این اتفاق باعث بشه مسئولین با نگاه بازتری به هنرمندان نگاه کنن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چه دلایلی میارید واقعا:-\

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

تواین مملکت همه چیزمصلحتیه...اینم یکیش.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

هفته قبل وقتى اين اتفاقات تازه شروع شده بود همين حرفارو زير پست تايپ كردم كه با مشتى كامنتهاى توهين آميز مواجه شدم! از همون ابتدا كاملا مشخص بود كه با دردونه صدا و سيما كارى نميكنند!! چى فكر كرديد شما هيچى در اين مملكت سرجاش نيست

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

به هرحال انتخابات هم نزدیکه و صداش تو کل آرشیوها و برنامه های جدید و پوشش انتخابات صدا و سیما لازمه دیگه??????

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

متاسفام براى وضع موسيقى كشورم !!! واقعا صداهايي مثل شجريان بايد ممنوع باشه يا صداى خواننده هاى پرتوانى مثل محمد معتمدى هر هفته بايد بايكوت بشه و اونوقت سالار عقيلى ها واس ما بخونن!!!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یعنی چی ینی بقیه معاندن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا متاسفم واسه مسئولین

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

این اقا مطمعن بود که باهاش کاری ندارن که توی شبکه های مختلف مصاحبه میکنه وگرنه اینککار و انجام نمیداد

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

Kheyli bi manteghiiiiiiii

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

Salar chon vase Iran kar ziyad khunde,aqayune masul mitarsan bheshun ang chasbide bshe vase hamin Kari bahash nadaran

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

خوشمان امد

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

اثار هنرمندانى مثل محمد معتمدى بايد از صدا و سيما بايكوت شه چراا!؟؟؟ چون در تيتراژها تصوير خودش نشون داده ميشه!! اصلا فكر كردن بهش واقعا خنده داره!! ممنوع الفعاليت بودن استاد شجريان!؟ اين گريه داره!!! اونوقت اين رو كجاى دلم بزارم...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

In javab vase bacheham khandedare!esme in kar party baziye! Malum nis manafeetun chi has k sedatun dar nemiad

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یعنی عملا گفته همینی که هس!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

از يك طرف ميگيد شبكه منو تو با اسراييل همكاره ضد انقلابن و فلان، از يك طرف ميگيد اين اقا خيلي با نظام ايران همكاري كرده! بعد ايشون ميرن اون شبكه و مصاحبه ميكنند...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

ترانه های سالار همشون از مولانا حافظ وسعدی ،نه مثله خواننده های پاپ ،که همش عشق وخیانت وچرت وپرته ،پس باید فرقی باشه ،بماند که صدای اکثرشون بادستگاهه ،صدای طبیعی و هنربینظیر سالار شجریان و شهرام ناظری باکی قابله مقایسه هستند ؟ کسی که داره شهرمولانا رو میخونه ،حتی توخارجه کشور ،بایدموردحمایت قراربگیره ،نه کوبیده بشه ، کدوم خواننده پاپ شعرمولانا رومیخونه ؟،پس باید فرقی باشه بینشون .

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 16:17
کامیاب قائمی

دوست عزیز کم خواننده ی پاپ نداریم که مولانا خونده باشه . شما برو اول اطلاعاتت رو کامل کن بعد بیا حرف بزن. علیرضا عصار و محسن چاوشی و محمد اصفهانی نمونه های خیلی خوبین.

31.59.55.148
یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

خوب گفتی،، آفرین

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چه جالب اقای دلبسته ب نظام و انقلاب تو شبکه ای مثل من و تو میره ??عجب..

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

سپاسگزار از آقای نوش آبادی که یه بار دیگه یادآوری کردن توی چه مملکتی زندگی میکنیم??

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

ممنوعیته شجریان فقط جنبه سیاسی داشته ،هرچند نباید این صدای ماندگارشجریان رانیز ممنوع کنن ،چون صدای افرادی مثله شجریان ناظری سالار عقیلی محاله باشه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

احترام به هر فردی واجبه به آقای سالار عقیلیم همینطور به هر حال هنرمند مملکتمونه ولی من موندم چرا آقای عقیلی هیچ ایده ای از خودش نداره همش بازخوانی خوانندهای قدیممونه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

خیلی عجیبه ! وضعیت موسیقی ما تاسف بار شده

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چه ربطی داره

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

حرفتون کاملا درست خیلیا مثله سیروان خسروی خودشون رو بهترین میدونن و ادعای زیادی دارند ! باید بدونه که اینجا ایرانه ! و طبق قوانین کشورش باید بخونه اگر استفاده ابزاری مسئولین از سیروان نبود همین الان ممنوع الکارش میکردن چون مسئولین این سبک رو اوردن تو ایران که کسی خارجیا رو گوش نده و میخوان جوونا حداقل به خواننده ایرانی گوش کنند در این سبک ! درود بر سالار عقیلی

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

بحث خودى بود ديگه .. همينو گفتن . آقاى سالار عقيلى از خودشونه (مثل آقاى افتخارى) متأسفم براى خودم كه يه همچين تبعيضى تو روز روشن رو دارم مى بينم و كارى از دستم برنمياد ??? بچه هاى مظلوم اين سرزمين كه كسى پشت شون نيست

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا تاسف کمترین کاریه که میشه کرد چرا باید اینقدر تبعیض باشه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا که??

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

واقعا که بابا ول کنید سالار عقیلی روهم ممنوع الفعالیت کنید ببینم به کجا می رسید من هم قبول دارم نه باید تبعیض باشه وهم رو به یه چشم دیدن ولی انصافا کارای زیبایی عقیلی در زمینه وطن عالیه وبنظرم مختص به یه طیف سیاسی خاصم نیست ونباید این جوری کوبیدش

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

اگه انقلاب و نظام واسش مهم بود نمیرفت با شبکه من و تو مصاحبه کنه این همه خواننده سنتی هم هست که بتونیم صداشون رو تو سیریال های تاریخی بشنویم

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

Man dge harfi nadaram

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یعنی امثال زانیار و خواننده های پاپ دیگه که مردم دوستشون دارن باید فرق کنن با خواننده نور چشمی نظام؟؟؟یعنی نباید به علاقه مردم احترام بزارن.تا کی میخوان همه چیو ماست مالی کنن؟؟؟سالار عقیلی خواننده محترمی هستش ولی ظهار نظر این مقام باعث نمیشه خوااننده های دیگه هم برن هر شبکه که دوست دارن؟؟اگه من و تو ضد انقلاب برای همه باید باشه!!!!!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

چون با همه فرق داره و برای ایران میخونه باید هر کاری دلش خواست انجام بده!؟؟؟؟؟؟؟ تبعیض تا کجااااا؟؟؟؟!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

جریان افتخاری سر اینم درمیارن...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

تاسف و همین و بس!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:03

یکی به من بگه پس استاد شجریان که این همه ترانه های ملی میهنی خوانده چرا شش ساله به خاطر هیچ و پوچ ممنوع الصداست.....

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:32
میلاد

استاد شجریان خودشون نمیخوان صداش از صدا و سیما پخش بشه..اگه ممنوع الصدا بود اون زمان که کوتاه مدت بستری شدن تو بیمارستان صدا و سیما صد بار نمیگفت استاد موسیقی ایران در بستر بیماری هستن و این حرفا..
در ضمن استاد شجریان وسالار عقیلی رفیق هستن..مطمئنا شجریان هم دوست نداره سالار عقیلی ممنوع الکار بشه

5.116.154.210
یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:19

1-آقای عقیلی ماهیت این شبکه رو نمیدونست! بچه 5 ساله اینو میدونه.
2-آقای عقیلی عذر خواهی کرده، خوبه که صحبت های ایشون رو نوشتید توش هیچ عذر خواهی نیست.
3- طبق صحبت های این آقا که گفتن: من در کنفرانس مطبوعاتی نیز به این مسأله اشاره کردم که این حرکات نه قابل دفاع است و نه قابل توجیه؛ اما آقای عقیلی عذرخواهی کردند و از سوی دیگر، بارها پایبندی‌شان به نظام و کشور را نشان داده‌اند و این رفتار با کسی که مدام با شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو تلویزیون‌های غیرمجاز رابطه دارد، تفاوت می‌کند!! والا ما هنوز کسی به غیر از آقای عقیلی رو تو شبکه من و تو صدای امریکا و ... ندیدیم. به غیر از استاد شجریان که مدت هاست تو ایران کار نمی کنه...

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:41

اگه قانونه باید برا همه باشه...میخوام بدونم شجریان سرمایه نیست؟!!!! عمو های فیتیله و ........ / تاسف واقعا!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:13
میلاد

بیخودی از اسم استاد شجریان سوءاستفاده نکنید.شجریان با سالار عقیلی رفیقه پس واسه برادرانه خسروی پایه بقیه رو نکشید وسط/ به نظرم کاره سیروان خیلی زشت بود اصن احترام بزرگتر رو نداره..تبعیض هم اتفاق افتاده باشه که نیوفتاده بچگانه رفتار کردن

5.117.100.168
شنبه 17 بهمن 1394 - 10:55
sepid

اتفاقاً جرات و جسارت آقای خسروی ستودنیه...تو کشور خودشون و در زمینه موسیقی حق دارن از حقشون دفاع کنن...بی عدالتی اونم به این وضوح صدای هر کسی رو در میاره...!

188.210.146.180
یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:41

نرود میخ آهنین در سنگ

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:41

ای بابا عقیلی بندخدا رو هم دارن سیاسی میکنن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:41

شگفتا واقعا

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:44

البته درست سالار عقیلی خیلی خوبه
ولی اگه همین اتفاق واسه یکی از بچه های پاپ می افتاد تا سالها باید ممنوع الکار میشدند مثل مهدی مقدم و ظلیسچی و ...... حتی بعضی دوستان حکم اعدام و عزای عمومی هم صادر میکردند !!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 15:52

من مصاحبه اش را ندیدم ولی ظاهرا توی مصاحبه اش از موسیقی ایرانی حمایت کرده و هدفش اشاعه ی فرهنگ ایرانی بوده و به اینکه درخصوص موسیقی ایرانی در کشورهای غربی تبلیغات کمه اعتراض کرده. اگه اینجوری باشه که اشکال نداره.

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

استاد شجریان چی ایشون اهنگ های وطنی نخوندن؟!من نمیگم باید ممنوع الکار بشه سالار عقیلی ولی چرا امثال استاد شجریان 6 ساله خونه نشینه؟؟

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

اصن عدالت داره بیداد میکنه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

من تبعیض بین موسیقی سونتی و پاپ اصلا قبول ندارم،تو همین امسال کنسرت های استاد ناظری و همای خیلیا دیگه بی دلبل لغو شد،اینا کلا موسیقی قبول ندارن

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

واقعااااا متاسفم

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

واقعا؟؟؟تفاوت داره؟چه‌ تفاوتی؟؟؟ اگه تو ماهواره رفتن و این چیزا جرمه باید در مورد همه‌باشه نه اینکه چون یکی مثل سالار عقیلی فقط برای وطنش میخونه،اشکالی نداره...هه...واقعا که

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

چه عدالتی...هه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

چه عکس جالبی !

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:52

واقعا این عدالته؟؟متاسفم براتون??هه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 18:45

وقتی بخواهیم خطای کسی را نادیده بگیریم همچین دلایلی هم می آوریم هیچ ربطی به آگاهی سیاسی نداره الان یک بچه ی ده ساله هم با چیز هایی که دور و اطرافش میشنوه میدونه که معیار های این شبکه کاملا مخالف نظام است و توسط عده ای وهابی اداره میشه . حالا اقای عقیلی در این حد هم نمیدونستن ؟مسخره نیست ؟ حالا اصلا فرض کنیم نمیدونستن . این شرط عقل نبود بدونن دارن توی چه شبکه ای حاضر میشن ؟ به زور که نبردنشون با پای خودشون رفتن . حرف خلاف نظام نزدن آهان! دستشون درد نکنه میخواستن ضد نظام هم حرف بزنن . مگه بچه های پاپ ضد نظام عمل کردن ؟ اصلا مگر کاری کردن؟ همون بچه ی ده ساله می فهمه غیر منطقی است کسی که داره زحمتش توسط همین سایت های معاند دزدیده میشه و ضربه میخوره را مسخره است متهمش کنیم چرا میذاری آثارت رو بدزدن الان باید یقه ی کی را بگیرن که آثارشون ازاد شه چی کار باید میکردن که نکردن ؟ حالا عوض کمک کردن متهم هم میشن . ممنوع الکار هم میشن . جالبه ای کاش قدر این سرمایه ها رو بدونیم که به طور کلی ما رو خودکفا کردن امروز بچه ی ده ساله آهنگ های لس آنجلسی و غرب زده رو حتی سمتش هم نمیره چون خواننده های پاپ ما خوراک خوب بهش میدن . حالا خودتون قضاوت کنید حالا بچه های پاپ رو ده سال ده سال برای کار نکرده ممنوع الکار کنید .

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 19:25

همین سیروان اگه رفته بود منوتو میگفتند از روی دانایی و با علم رفته ولی سالار عقیلی غفلتی کرده و ماهیت منوتو را نمیدانسته

ای سالار غافل ....

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 19:27

تبعیض توروز روشن.سالارعقیلی فرق داره.هه

یکشنبه 11 بهمن 1394 - 20:11

بااینکه طرفدار سنتی هستم اما حق با سیروانه و سالار خواننده محبوب مردم نیست

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 06:41

واقعا جک قشنگی گفتن ایشون

حرفشو زده سالار عقیلی با همه فرق داره نور چشمیه ماهیتو نمیدونستو عذرخواهی در حد جک بود

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

خسته نباشن واقعا! چقدر قانون مداران آقایون!

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

راست میگه دیگه.سالار عقیلی واسه موسیقی ایران افتخار میاره زانیار میبره.باید یه فرقی باشه دیگه

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

واقعا هم معلومه که سالار خواننده حکومتی و دم دستی برای کارهای سفارشی و مناسبتهاشون رو یکی نمیکنند با نه تنها خوانندگان پاپ بلکه با خواننده های سنتی دیگر.

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

با احترام به همه ی خواننده های عزیز کشورمون ولی باید یه تفاوتی بین آدمها و هنرشون با همدیگه قائل بود.. ایشون هنرمند افتخار آفرین کشور هستن.. و کارشون انقدری که اینا سر و صدا کردن بد و زننده نبود

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

نوع برخورد نباید متفاوت باشه،قطعا سبکها با هم متفاوته و موسیقی سنتی با سلیقه حکومت سازگار تر هست تا امثال شادمهر از قدیم تا زانیار حال حاضر..

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

"نوع تعامل سالار با مسءولان"...ای جان?

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

اگه قانونی وجود داره و مسئولی قصد پیروی از قانون و اجراشو داره قانون قانونه همونطور که حضرت خمینی گفت قانون کوچک و بزرگ نمیشناسه حالا اگه میخواین پارتی رو درست جلوه بدین اون بحثش جداست ....

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

نباید فرق بزارن.قانون باید برا همه هنرمندان یکسان باشه.این چه وضعشه اخه

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:34

ايشون خواننده ي دولتين نه مردمي

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 08:46

اين حرف يعني تو اين مملكت هيچ قانوني وجود نداره و مسئولين مختارن برا هر فردي قانون جداگانه وضع كنن . زور كه نيست مسئوله ديگه قدرت داره از زانيار خوشش نمياد دوست داره ممنوع الكارش كنه . سالار عقيلي رو دوست داره دلش خواسته تشويقشم ميكنه . به كسي چه مربوطه وزارتخانه خودشه . مردمم لطفا اينقدر تو كارايي كه بهشون مربوط نميشه نظر ندن .

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 09:22

همه با هم برابرند، عده ای برابرترنتد.
جرج ارول رمان قلعه حیوانات

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

الان خيلى از خواننده هاى ما که حتى هيچ کار خلاف قانون اسلامى نکردن مجوز ندارن ،حالا ايشون بره تو يه کانالى که همه ميدونن اون کانال سياسى هست مصاحبه کنه و شما اينطورى بگيد عجببببببب جاى فکر کردن داره!!!

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 17:49

فقط كافيه كامنتاى مردمو تو صفحه اينستاى سيروان یا موسيقى ما بخونين تا نظرشونو در مورد اين همه تبعيض بدونين.... واقعا آدم نمیدونه چی بگه :| خط اول میگه "سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد" بعد آخرش میگه همه برابرن!!
ماشالا اينقد به نظام دلبستگى داره كه سالى دو بار ميره منوتو و صدا امريكا!!!!!!
جالبه بعد از اين همه رفت و آمد هنو با اين شبكه ها آشنا نشده!!!
ملت ما رو چی فرض كردین خدایی؟! عدم آشنایی :| غافلگیری :| یه بچه دو سالم میدونه منوتو چیه!!
راستى "شرایط و نوع تعامل او با مسئولان و مدیران" چجوريه دقيقا؟!! میشه يكم بیشتر توضيح بدين ينى مثلا با آقاى.... :)))))

موسيقى ما تاييد كن لطفا...

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 08:29

Del bastegi be nezamesh mano koshte asan

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 08:29

کاش با همه اینقدر منطقی برخورد میشد...

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 23:55

بنظر من این توجیه یک توهین به شعور مردم ایرانه!!!!مگه میشه یکی از بزرگترین خوانندگان سنتی کشور از ماهیت شبکه جهانی من و تو بی خبر باشه.آقای عقیلی یکی از افتخارات این مملکته ودراین موضوع هیچ جای شکی نیست اما بد نیست یک نگاهی به کارنامه سایرین هم بندازیم تا شاید کمی منطقی تر با هامه هنرمندان کشورمون برخورد کنیم.

چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 14:19

همه چی تو این مملکت سلیقه ای شده ...بله دیگه مسئوله قدرت دستشه از امثال زانیار خوشش نمیاد می ذارتش کنار ، از امثال سالار عقیلی خوشش میاد ازش طرفداری می کنه !!
اصلا حرفای خود ایشونم تناقض داره ! خودشون میگن این حرکت قابل دفاع و توجیه نیست ولی چون سالار عقیلی عذرخواهی کرده و گفته من از ماهیت این شبکه ها خبردار نبودم ، ما کاری باهاش نداریم !! چون واسه انقلاب و صدا و سیما اهنگ خونده عذرخواهیش پذیرفته میشه !
دلیل مسخره تر از این ؟؟؟ ایشون که انقدر به ایران و دولت ارادت داره ندیده که تمام مجری های این شبکه بی حجابن ؟؟؟ من به ضد نظامی بودن و بد بودن این شبکه ها اعتقادی ندارم اما باتوجه به قانون های ایران و نظام اسلامی ، ایشون نباید این کارو می کردن و کار ایشون هیچ توجیهی نمی تونه داشته باشه.....
اگه زانیار (( یا دیگر خواننده های پاپ )) این کارو می کردن و با آگاهی اقدام به مصاحبه می کردن بازهم جواب ایشون این بود ...؟؟؟ بازم می گفتن که مثلا زانیار خسروی با دیگران تفاوت دارد ....؟؟؟

شنبه 17 بهمن 1394 - 10:40

اگر ماهیت اون شبکه رو نمی دونستن اون عکس هایی که با مجریان خانم با اون وضع گرفتن چه دلیلی داشته؟؟؟؟مگه خواننندگان دیگه کشورمون ایرانی نیستن...؟؟؟؟!!!!!!!!!!اونا ایران رو دوست ندارن...؟؟؟!!!!!!!!!دیگه هییییچ حسابی رو قوانین وزارت ارشاد نمیشه باز کرد...!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سخنگوی وزارت ارشاد: سالار عقیلی با دیگران تفاوت دارد | موسیقی ما