برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور
آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» با صدای «کاوه آفاق» منتشر شد
موسیقی ما – نخستین آلبوم رسمی خواننده قطعه پرطرفدار «شال» از صبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» نخستین آلبوم رسمی کاوه آفاق از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد تا این خواننده پس از مدت ها شاهد انتشار نخستین اثر رسمی خود در بازار موسیقی کشور باشد.

کاوه آفاق این آلبوم را به دوستدارانش تقدیم کرده و نوشته: «این اثر را به هوادارن فرهیخته و بی‌نظیرمان تقدیم می‌کنم که تنها دلیل زنده ماندنم تصور دیدارشان در کنسرت هاست.» آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد»

در 12 قطعه به نام‌های : «عبور نو، بدرود، حق، فلوکستین(با قرص‌ها می‌رقصد)، ماسک، بیگانه، عطر تو، حس، همهمه، سد، سوال، خونه» منتشر شده است. کاوه آفاق آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته است و عمده ترانه های این اثر نیز از سروده های خود اوست.

در این بین «سیاوش امامی» و «سپهر روحبخش» هر کدام با یک ملودی و یک ترانه در این آلبوم همکاری کرده اند. آرمان مهربان تنظیم کننده اکثر قطعات این آلبوم است و در این بین خود کاوه آفاق، سیاوش امامی و شهاب آفاقی نیز در بخش تنظیم هکاری هایی را داشته اند.

آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» به تهیه کنندگی «سیدمحمد حسین تفرشی» و تحت امتیاز موسسه نشر «آوای سوته دلان» به مدیریت اجرایی «مهدی میرزاباقریان» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به عوامل و دست اندرکاران این آلبوم، از تمام دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 13:01

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 دی 1394 - 15:35

بسیار لذت بردم.ارزش انتظارو داشت
تبریک به کاوه و اراد اریا و پدرام ازاد و ارمان مهربان هنرمند

چهارشنبه 30 دی 1394 - 23:00

یاد فیلم " با گرگها میرقصد " افتادم .

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 04:09

کاوه طرفدارتو نا امید کردی :(
برگرد دویز خواهشا

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 11:38

عالی بود. یک کا. بسیار حرفه ای و لذت بخش

شنبه 3 بهمن 1394 - 17:56

بنظرم آلبوم جالبی نبود. آهنگ ها به هیچ وجه آدم رو جذب نمیکنند.

یکشنبه 4 بهمن 1394 - 23:05

آفاقمون تکه ^_-

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 14:34

آلبومشون رو امروز گوش کردم, کاملا مشخصه که از لحاظ کیفیت چه موسیقی چه کیفیت ضبط و صدابرداری ... (وارد جزئیات نمیشم) از اکثر کارایی که توی این مملکت ساخته میشه سطح بالاتری داره, میشه ایرادایی_ام گرفت ولی خب اگه قرار بود ایرادی نداشته باشه که دوستان باید جمع میکردن میرفتن میشستن خونشون, دیگه نیازی به فعالیت نداشتن ...!!!, در کل خوب بود, خسته نباشن, ولی یه مسئله_ای هست یه سوال که همیشه یجوری میشم این جمله رو میشنوم, وقتی میان میگن راک ایران و این حرفا ...!!!, خیلی از هنرمندای (چه هنرمند واقعی و چه ...) این مملکت تا هر چی میشه از لحاظ ملیتی به هنر نگاه میکنن که نمیدونم ما فلان موسیقی رو داریم توی فلان منطقه کشورمون, بیایم این رو با فلان سبک از موسیقی تلفیق کنیم و نشوننش بدیم, سوال من اینه مثلا اگه قرار باشه توی فلان آلبوم درباره فلان مسئله خاص کاری ارائه باشه حالا واسه ساخت و القا این فضا بهتره که از موسیقی فولک یه ملت دیگه استفاده شه چه بدونم مثلا چین, ژاپن یا کشورهای عربی یا ...., بازم این دوستان ملی گراییشون رو به کار بهتر ترجیح میدن ...!!!؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» با صدای «کاوه آفاق» منتشر شد | موسیقی ما