برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ایام جشنواره موسیقی فجر و در راستای تبادلات موسیقایی و دیپلماسی فرهنگی
تعدادی از مدیران فستیوال‌های مهم دنیا به ایران می‌آیند
موسیقی ما - در طول برگزاری جشنواره‌ی موسیقی فجر، تعدادی از مدیران فستیوال‌های معتبر موسیقی و همچنین چهره‌های برجسته‌ی موسیقی جهان به ایران می‌آیند تا با مشاهده‌ی برنامه‌های حاضر در جشنواره و همچنین اجرای هنرمندانی که در جدول جشنواره امسال حضور ندارند، تعدادی از آنها را برای اجرا در فستیوال‌های مهم دنیا گزینش کنند تا زمینه‌ای برای گسترش تبادلات موسیقایی میان ایران و سایر کشورها و فستیوال‌ها فراهم شود و زمینه‌ای دیگر برای دیپلماسی فرهنگی محقق شود.
 
از جمله‌ی این مدیران می‌توان به «لارنت آبرت» (مدیر «موزه‌‌ی قوم‌نگاری ژنو») از کشور سوئیس و همچنین «ژوهم والکتبرگ» از کشور هلند به عنوان مدیر برنامه‌ی جشنواره‌ی این کشور اشاره کرد. «آنوتنیوس ون در ایکن» از کشور بلژیک به عنوان نایب‌رئیس بخش بین‌الملل، جَز و موسیقی الکترونیک مرکز هنرهای زیبای موسیقی بوزار نیز از دیگر مهمانان خارجی سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر است.
 
دکتر «فوزیه سعید» از اسلام‌آباد پاکستان و نیز مدیر اجرایی مؤسسه‌ی ملی میراث محلی و سنتی این کشور به همراه «پیر کامیل جولز» و «فرانسیس دگئورگ» از کشور فرانسه از بیست‌وچهارم بهمن‌ماه تا پایان جشنواره در ایران حضور خواهند داشت.
 
از دیگر چهره‌هایی که در زمان برگزاری جشنواره‌ی امسال به ایران می‌آیند،‌ می‌توان به «صوفیانه فکی» از کشور تونس، «ژوزف آیچینگر» از کشور اتریش و مدیر هنری جشنواره‌ی «ان.او.ای» این کشور و همچنین «آیلا رزا» اشاره کرد که در ایام سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی مهمان کشورمان خواهند بود تا در جریان اتفاقات و هنرنمایی‌های موزیسین‌های ایرانی قرار بگیرند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 10:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تعدادی از مدیران فستیوال‌های مهم دنیا به ایران می‌آیند | موسیقی ما