برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
کیان مقدم: عمل حنجره باعث دوری موقتی من از موسیقی بود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «عصرها به یاد تو» جدیدترین تک آهنگ خود را منتشر کرد.
به گزارش «موسیقی ما»، کیان مقدم که در سالهای اخیر و پس از انتشار آلبوم «عصرها به یاد تو» همواره با انتشار تک آهنگ ها و موزیک ویدئوها حضوری فعال در بازار موسیقی پاپ داشت، پس از یک دوره کوتاه دوری، بار دیگر با تک قطعه جدیدش به دیدار دوستداران موسیقی آمده است.
این خواننده در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره دوری چند ماهه خود از موسیقی گفت: «من مدتی به دلیل عمل جراحی روی حنجره ام از حوزه موسیقی دور بودم و حالا بعد از این مدت و با بهبود نسبی وضعیت صدایم، این اثر را خوانده ام و از صدایم راضی هستم. در این قطعه شعر و موسیقی خیلی با هم هماهنگ هستند و این یکی از ویژگی های مهم اثر جدید من است. بااین قطعه قرار است روند جدید فعالیت من در حوزه موسیقی کشور آغاز شود و به مرور آثار جدیدی را به صورت ماهانه منتشر خواهم کرد.»

این خواننده درباره بیماری اش هم گفت: «هرگز دنبال حواشی و ماجراهای خارج از موسیقی نبوده و نیستم و همیشه دوست داشتم با کارم خودم را نشان بدهم. شش ماه در نقاهت کامل بودم و در این مدت آثار و ملودی های خوبی ساختم که به زودی در قالب یک آلبوم منتشر خواهند شد.»

کیان مقدم درباره آلبوم جدید خود نیز گفت: «آلبوم جدیدم «بوی خون» نام دارد. قطعات این آلبوم حاوی نگاهی جدید به جنگ است. آلبوم در حال اخذ مجوزهای لازم در دفتر موسیقی وزارت ارشاد است. دراین آلبوم با دید متفاوتی به دفاع مقدس نگاه کرده ایم. از نگاه بازماندگان جنگ، خانواده‌های شهدا و ضربه‌هایی که خوردند. در واقع نسل بعد از دفاع مقدس را هدف قراردادم و ضمنا کارها هم در فضایی راک ارائه شده است. دوست دارم حرف خودم را بزنم و در فضای موسیقی که دوست دارم، آثارم را ارائه بدهم.»

هم اکنون می‌توانید قطعه «از خواب من بیدار شو» با آهنگسازی و صدای «کیان مقدم»، تنظیم نیما جاویدی و میکس و مسترینگ حمید رضا آداب را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 17:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیان مقدم: عمل حنجره باعث دوری موقتی من از موسیقی بود | موسیقی ما