برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه سال پس از آلبوم «استثنایی»؛
حامد محضرنیا با «جاذبه» آمد
موسیقی ما - حامد محضرنیا دومین آلبوم رسمی خود را با نام «جاذبه» منتشر کرد.
 
به گزارش موسیقی ما، این خواننده که نخستین آلبوم خود را با عنوان «استثنایی» در سال 91 روانه بازار کرده بود، پس از انتشار این آلبوم همکاری‌های متعددی با صدا و سیما داشت و تیتراژ چند برنامه تلویزیونی از جمله «امروز هنوز تموم نشده» را تجربه کرد. محضرنیا را از حیث تعداد اجرای تیتراژ تلویزیونی در سال‌های اخیر باید رکورددار دانست.
 
این خواننده جوان که در نخستین آلبومش با چهره‌هایی چون محسن یگانه، کوشان حداد، شهاب اکبری و رضا تاجبخش همکاری کرده بود، در آلبوم دومش آهنگسازی همه قطعات را بر عهده داشته و بیشتر ترانه‌های آلبوم را نیز خودش سروده است. محمدرضا شهیدی‌فر و سعید موذنی، هر کدام یک ترانه در آلبوم دارند و کوشان حداد، فرزاد سرور، علی اسماعیلی، پدرام فیروزیان و داوود محمدی، تنظیم‌کنندگان آلبوم «جاذبه» هستند.
 
یازده قطعه‌ی این آلبوم توسط سیدعلی درخشنده، ایمان حجت، کوشان حداد و شاهین منصوری میکس و مسترینگ شده‌اند و ضبط آنها در استودیو راگا (ایمان حجت و امیر مباشر)، استودیو آوارکورد (شاهین منصوری و علی درخشنده)، استودیو شخصی بهنام حکیم و استودیو شخصی علی اسماعیلی و داوود محمودی صورت گرفته است.
 
یاشار خسروی، پیام طونی، علی اسماعیلی، داود محمدی، بهنام حکیم، بابک یوسفی، حسن فراهانی و پدرام فیروزیان نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.
 
پیمان بیدهندی (مدیر برنامه)، بهنام آسایش (مدیر اجرایی)، شاهین منصوری (کنترل کیفیت)، مازیار وحدت (مشاور هنری)، محمدرضا عاقلتر و منصور جمشیدی (مدیر تبلیغات)، محمدرضا وکیلی (طراح، عکاس و کارگردان ویدئو) و محمد خانی (کارگردان هنری)، دیگر همکاران حامد محضرنیا در تولید آلبوم «جاذبه» بوده‌اند. اخذ مجوز و پخش شهرستانی این اثر بر عهده‌ی شرکت «نت هشتم» به مدیریت «محمد بکرانی» بوده است.
 
حامد محضرنیا همزمان با انتشار آلبوم «جاذبه» مراسم رونمایی آن را نیز برگزار کرد. در این مراسم که در سالن اجتماعات هتل بزرگ تهران برگزار شد، چند تن از چهره‌های شناخته‌شده‌ی تلویزیون و ورزش حضور داشتند. اجرای قطعاتی به صورت زنده از بخش‌های این برنامه بود. محضرنیا قطعه «تو رفتی» را به یاد زنده‌یاد «هاید نوروزی» کاپیتان فقید تیم پرسپولیس اجرا و این قطعه را به او تقدیم کرد. در ادامه عکس‌هایی از این برنامه را مشاهده کنید.
 
همچنین تیزر تصویری ویژه مراسم رونمایی این آلبوم که شامل بخش‌هایی از چند قطعه‌ی آن همراه با اظهارات دوستان تلویزیونی محضرنیا درباره‌ی او است را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود نمایید.
جاذبه (Album Teaser)
دانلود
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 14:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 18:41

از نظر ترانه بسیار ضعیف بود و تقلید صدای محسن یگانه بود و بس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد محضرنیا با «جاذبه» آمد | موسیقی ما