برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی صورت می گیرد؛
تجدید چاپ آلبوم «جرس» در مدتی کوتاه
موسیقی ما – تهیه کننده آلبوم «جرس» از استقبال جالب مخاطبان موسیقی ایرانی از این آلبوم گفت که باعث شده همه نسخه‌های تیراژ اول این آلبوم به فروش برسد.

به گزارش «موسیقی ما»، مهدی میرزاباقریان در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره واکنش‌ها به این آلبوم موسیقی ایرانی توضیح داد: «بعد از مراسم رونمایی رسمی این آلبوم، آرام آرام واکنش‌های جالبی به گوشمان رسید و هر چقدر جلو‌تر رفتیم، متوجه شدیم استقبال جالب از اثر صورت گرفته است.»

این تهیه کننده در ادامه افزود: «آماری که شرکت پخش در روزهای انتهایی هفته گذشته به ما داد نشان دهنده این بود که همه نسخه‌های آلبوم در تیراژ اول به فروش رسیده و همین باعث شد با تجدید چاپ اثر، بازپخش آلبوم «جرس» در تیراژ دوم از اواسط این هفته بار دیگر به بازار موسیقی کشور تزریق شود. با توجه به انتشار آثاری از هنرمندان گرامی این حوزه از قبیل آلبوم هنرمند محترم «همایون شجریان» و چند آلبوم دیگر در بازار، استقبال از آلبوم «جرس» ما را دلگرم کرد که مخاطب موسیقی به خوبی توانایی شناسایی آثار خوب بازار را دارند و این بسیار خوشحال کننده است.»

آلبوم موسیقی «جرس» با صدای «سینا سرلک» و آهنگسازی «می‌دیا فرج‌نژاد» پس ازدو سال کار و حساسیت‌های فراوان برای تولید و نوع ارائه‌اش، در هفته نخست اسفندماه سال جاری تحت امتیار شرکت فرهنگی هنری «آوای سوته دلان» روانه بازار موسیقی کشور شد.

در این آلبوم که «امیر حسین سمیعی» نیز به عنوان تنظیم کننده آثار برای ارکس‌تر سمفونیک حضور دارد، هشت قطعه به نام‌های: «نهان مکن، هم فریاد، سوگ، بی‌آواز، چشم به راه، جرس، صبوحی و کوچه» گنجانده شده است که آهنگسازی تمام این قطعات را «می‌دیا فرج‌نژاد» انجام داده است.

به جز دو قطعه بی‌کلام موجود در این آلبوم، تمامی آثار با صدای خواننده خوش نام موسیقی سنتی کشور «سینا سرلک» تولید شده است و از اشعار بزرگان ادبیات ایرانی چون: «مولانا، سایه، فریدون مشیری و شفیعی کدکنی» استفاده شده است.

همچنین در بخش نوازنده‌های این آلبوم اسامی نام آشنایی چون: «شروین مهاجر، پاشا هنجنی، همایون نصیری، کامران منتظری، محمد غریبی، محسن پوربخت، نبیل یوسف شرید اوی، یوجوال بهراتی، پدرام فریوسفی، میثم مروستی، سینا ممتحن، علی جعفری پویان، علیرضا دریایی، کریم قربانی، ایمان جعفری پویان و آرین قیطاسی» حضور دارند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 فروردین 1394 - 19:21

دیدگاه‌ها

سه شنبه 4 فروردین 1394 - 00:10

آفرين ، حقشونه.

چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 21:00

این آلبوم یکی از بهترین کارهایی بود که شنیدم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجدید چاپ آلبوم «جرس» در مدتی کوتاه | موسیقی ما