برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی درگذشت این موزیسین جوان، در گفت و گو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
جزئیات بیماری و مراحل مداوای «میلاد فاضلی» از زبان «امیر یگانه»
موسیقی ما - «امیر یگانه» که مدت‌ها با زنده یاد «میلاد فاضلی» همکاری نزدیکی داشت و رهبری ارکستر خود را به او سپرده بود، در گفت و گو با «موسیقی ما» به بیان جزئیاتی از شرایط این هنرمند فقید پرداخت.
 
یگانه در خصوص شروع بیماری میلاد فاضلی گفت: «حدوداً یک سال پیش، وقتی از جلسه‌ی تمرین خارج شدیم، میلاد با بیان اینکه زبانش درد می‌کند گفت قصد مراجعه به پزشک را دارد. بعد از مدتی با ادامه‌دار شدن ماجرا، از او خواستم که قضیه را جدی بگیرد. دو هفته بعد و با انجام نمونه‌برداری مشخص شد که میلاد به سرطان مبتلاست و به زبان و فکش آسیب وارد شده است».
 
یگانه افزود: «چندی بعد مراحل شیمی درمانی‌اش آغاز شد و طی آن موهایش ریخت. غرور و صلابت میلاد به او اجازه نمی‌داد بگذارد کسی در آن شرایط او را ببیند. به خانواده‌اش گفته بود که به زودی خوب می‌شوم و مثل قبل به میان بقیه برمی‌گردم. به همین دلیل بیشتر تلفنی با هم در تماس بودیم و این اواخر هم که نمی‌توانست صحبت کند، با sms ارتباط داشتیم».
 
یگانه درباره سفر او به خارج از کشور برای مداوا گفت: «تقریباً یک ماه پیش، خانواده‌ میلاد او را که تنها پسر خانواده بود و یک خواهر کوچکتر داشت، برای ادامه‌ درمان به سوئد منتقل کردند. خانواده‌ میلاد با همه‌ وجود برای او مایه گذاشتند و از هیچ هزینه‌ای دریغ نکردند. حتی در تماسی که چند روز پیش با پدرش داشتم، ایشان گفته بود قرار است با یک هواپیمای مجهز که برای حمل بیماران مناسب است، میلاد را به اتریش منتقل کنند. اما اجل مهلت نداد و متاسفانه صبح امروز او را از دست دادیم».
 
امیر یگانه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی میلاد فاضلی، گفت: «نه اینکه حالا و در شرایطی که میلاد را از دست داده‌ایم بخواهم از او تعریف کنم، اما واقعیت این است که میلاد واقعاً پسر خوب و خوش قلبی بود و فکر می‌کنم همه آنهایی که او را می‌شناسند این مسئله را قبول دارند. من هیچ‌گاه از او بدی ندیدم. او عاشق کارش بود و در آن بسیار با استعداد و توانمند بود. برای تنظیم قطعات ارکستر من، در کمترین زمان ممکن پارت‌ها را نوشت و همه چیز را مدیریت کرد. اصرار داشت که سلامتی‌اش را به دست می‌آورد و دوباره به گروه برمی‌گردد. به همین دلیل من در این مدت شخص دیگری به جای او به گروه اضافه نکردم و نمی‌خواستم خدشه‌ای به امید او وارد شود. میلاد بسیار خاکی بود و غروری را که بسیاری از همکارانش دارند، نداشت. همه‌کارها را با هم‌فکری پیش می‌بردیم و در این زمینه خیلی انعطاف‌پذیر بود».
 
یگانه در پایان با ابراز تاسف به خاطر از دست دادن یک موزیسین جوان و با استعداد، گفت: «از صمیم قلب به همه‌ اعضای خانواده و بستگان میلاد تسلیت می‌گویم. می‌دانم که خانواده آنها با بستگانشان روابط نزدیکی داشتند و واقعاً یکدل و به هم پیوسته بودند. برای روح بزرگ میلاد آرزوی آرامش می‌کنم و هرگز خاطرات شیرین همکاری‌هایمان را از یاد نخواهم برد».
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 17:25

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 02:24

واقعا تاسف برانگیز بود. روحش شاد ..

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 09:41

تسليت ميگم به دنياي موسيقي.
سرطان لعنت به تو . چقدره تو بيرحمي
مرتضاي منم اينجوري رفت....
و همچنان سال ٩٣ و بيرحمي هاش
بازم تسليت

دوشنبه 4 اسفند 1393 - 09:57

واقعا این مواقع ست که انسان پی به بی ارزشی دنیا میبره

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 02:54

روحشون شاد باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات بیماری و مراحل مداوای «میلاد فاضلی» از زبان «امیر یگانه» | موسیقی ما