برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور شرکت در فستیوال «سماع صوفی»؛
پوریا اخواص و گروه موسیقی تهران به الجزایر رفتند
موسیقی ما- پوریا اخواص در همراهی با گروه موسیقی بین المللی تهران به منظور شرکت در فستیوال «سماع صوفی» به الجزایر رفت. این خواننده آواز ایرانی در همراهی با گروه موسیقی بین المللی تهران در این فستیوال به اجرای موسیقی ایرانی خواهند پرداخت.

اخواص در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی ما با اشاره به اینکه فستیوال «سماع صوفی» از ۴ تا ۱۱ نوامبر (۱۴ تا ۲۰ آبان) برگزار می‌شود درباره رپرتوار این اجرا گفت: بخشی از کارهایی که بنا داریم در این فستیوال آن‌ها را به مرحله اجرا بگذاریم در واقع قطعات و ساخته‌های قدیمی موسیقی ایرانی را شامل می‌شوند. از سوی دیگر بخش عمده کارهایی که اجرا می‌شوند از ساخته‌های اعضای گروه هستند.

وی در پایان با اشاره به هدف اصلی گروه موسیقی تهران از شرکت در این فستیوال خاطرنشان کرد: هدف از شرکت ما در این فستیوال معرفثی هر چه بیشتر و معرفی موسیقی قدیم و جدید دستگاهی ایران است.

گفتنی است حمید خوانساری (عود)، یاشار اطاعتی (کمانچه)، مرجان مهربان (قانون)، سارا رضازاده (تار) و زهرا رجب‌پور (دف) اعضای گروه موسیقی تهران را در این فستیوال تشکیل می‌دهند و پوریا اخواص خواننده آواز ایرانی خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 15:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوریا اخواص و گروه موسیقی تهران به الجزایر رفتند | موسیقی ما