برنامه یاد بعضی نفرات
 
25 مهرماه و به میزبانی تالار «ایوان شمس»؛
اعضای گروه «کوک» پس از یک سال روی صحنه می روند
موسیقی ما – کنسرت گروه «کوک» در ساعت 21 روز 25 مهرماه در تالار «ایوان شمس» برگزار خواهد شد. اعضای سرشناس این گروه پس از حدود یک سال و به تهیه کنندگی «آرام سنگلجی» روی صحنه می روند. آنها مهرماه سال گذشته در آمفی تئاتر «فجر انقلاب» اجرای برنامه داشتند و در طول این یک سال مراحل تولید آلبوم گروه کوک را دنبال می کردند. در کنسرت پیش رو «روزبه اسدی» (آواز و گیتار)، «ماکان حافظی» (گیتار)، «پاشا یثربی» (کیبورد)، «علیرضا طباطبایی» (درامز) و «کیوان بهرامی» (پرکاشن) اعضای اصلی کوک هستند و «پدرام مرندیز» (آواز و گیتار) هم وظیفه سرپرستی گروه را بر عهده دارد. «امید فرهودنیا»، «مازیار عالمی» و «عرفان طیبی» هم نوازندگان مهمان گروه هستند.

پدرام مرندیز درباره کنسرت 25 مهر به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«هفده قطعه اجرا خواهیم کرد که شش قطعه از آثار و کارهای گروه کوک است. سایر قطعات هم آثار نوستالژیکی است که مجوز آنها را گرفتیم و بازسازی شده اند. شانزده قطعه در این مجموعه با کلام است. چند قطعه من خواننده هستم و روزبه اسدی بک وکال را می خواند و در چند کار هم من بک وکال را می خوانم. سایر آثار را هم دوصدایی اجرا می کنیم.»

او پیرامون حضور نوازندگان مهمان هم افزود:«آقای «بابک ریاحی پور» نوازنده اصلی گیتار بیس گروه است و ایشان این روزها در سفر هستند و به اجرای ما نمی رسیدند. به همین دلیل از «امید فرهودنیا» که قبلا هم با ما همکاری کرده بود دعوت کردیم تا همکاری داشته باشیم. ایشان کارهای گروه کوک را می شناختند و در این فرصت کوتاه می توانستند با ما هماهنگ شوند. درامر مهمان از هنرجوهای خوب آقای علیرضا طباطبایی است. از «مازیار عالمی» که یک جوان مستعد و آینده دار است دعوت به عمل آمد زیرا آقای طباطبایی به دلیل برگزاری ورک شاپ ها مشغله زیادی دارند و تصمیم گرفتیم که کارها را تقسیم کنیم. «عرفان طیبی» الان نوازنده مهمان است و همکاری ما با ایشان بیشتر خواهد شد. به دلیل اینکه وجود دو کیبورد در گروه احساس می شود.»

سرپرست گروه کوک در پایان گفت:«برنامه متفاوتی را برای مخاطبان عزیز تدارک دیده ایم و امیدوارم که همانند همیشه این بار هم همراه ما باشند. پس از این کنسرت مراحل پایانی آلبوم گروه را پیگیری می کنیم و مشغول برنامه ریزی برای اجراهای پس از آلبوم هستیم که جزئیات آنها متعاقبا اعلام می شود.»

جزئیات آلبوم گروه کوک به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهد شد و فصل زمستان به عنوان موعد انتشار این اثر در نظر گرفته شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 10:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای گروه «کوک» پس از یک سال روی صحنه می روند | موسیقی ما