برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور علی قمصری، فردین خلعتبری، محمود فرهمند و محمد ذوالنوری به عنوان هیئت داوران؛
جشنواره موسیقی قزوین برگزار می‌شود
موسیقی ما- شمشین جشنواره موسیقی قزوین با داوری علی قمصری، فردین خلعتبری، محمود فره‌مند و محمد ذوالنوری برگزار می‌شود. علی قمصری، فردین خلعتبری، محمود فره‌مند و محمد ذوالنوری داور ششمین جشنواره استان قزوین شدند.

شمشمین جشنواره موسیقی قزوین با داوری اساتید کشوری در روزهای ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در سالن تربیت معلم شهید رجایی استان قزوین برگزار می‌شود.

قزوین که در سال‌های اخیر هنرمندان مطرحی را به دنیای حرفه‌ای موسیقی ارائه داده است، این بار جشنواره موسیقی خود را با دوران مطرح کشوری برگزار می‌کند.

علی قمصری (در بخش کلاسیک ایرانی)، فردین خلعتبری (در بخش کلاسیک)، محمود فره‌مند (در بخش کوبه‌ای) و محمد ذوالنوری (در بخش مقامی) داوران این دوره از جشنواره هستند که به دعوت انجمن موسیقی به شهر قزوین می‌آیند.

گفتنی است ژانر کوبه‌ای (پوستی خود صدا) در این جشنواره که طی سه دوره اخیر برگزار می‌گردد، تنها ژانر رقابتی کوبه‌ای در ایران می‌باشد که در قزوین برای هنرمندان بومی هرساله برگزار می‌شود و استقبال خوبی از سوی هنرمندان صورت می‌گیرد.

اسحاق چگینی عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی استان قزوین در این باره نیز گفت: انجمن تنها متولی امور موسیثیایی یک استان است و در واقع باید بستری فراهم کنیم تا جوانانی که در شهرستان‌ها از امکانات کمتر بهره می‌برند نیز کار‌هایشان به نحو احسنت ارائه شود.

محمد وکیل‌ها ریاست انجمن موسیقی استان قزوین نیز درباره هدف از برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره و دعوت از موزیسین‌های مطرح به عنوان داور این است که سطح کیفی موسیقی استان روند رو به رشدی داشته باشد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1393 - 14:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره موسیقی قزوین برگزار می‌شود | موسیقی ما