برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه تور کنسرت‌های «چرا رفتی»؛
«همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» در ارومیه و کرمانشاه روی صحنه خواهند رفت
موسیقی ما - «همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» در ادامه تور کنسرت‌های «چرا رفتی» به غرب کشور سفر می‌کنند. این کنسرت در ساعت ۲۱: ۳۰ روزهای ششم و هفتم مهر در تالار «ارومیه» شهر «ارومیه» برگزار می‌شود. سپس مخاطبان کرمانشاهی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» می‌توانند شنونده اجرای زنده این مجموعه در سالن «امام خمینی» (ره) شهر خود باشند. این برنامه طی روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر روی صحنه می‌رود. تور کنسرت‌های چرا رفتی تا پیش از ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت و جزئیات برنامه‌های بعدی شجریان و پورناظری به زودی اعلام می‌شود.

آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان اسفند ۹۲ به بازار عرضه شد که در میان مخاطبان موسیقی بازخوردهای گوناگونی داشت. قطعه «چرا رفتی» از این آلبوم نظرات مثبت متعددی را به دنبال داشت و مورد استقبال مخاطبان سبک‌های مختلف موسیقی قرار گرفت. به همین دلیل کنسرت‌های این آلبوم هم چرا رفتی نام گذاری شد. همایون شجریان به همراه تهمورس پورناظری ابتدا ۱۲ سانس برنامه در تالار وزارت کشور برگزار کردند. در ادامه با مخاطبان خود در سایر شهرهای ایران نظیر شیراز و رشت دیدار داشتند که برنامه‌های آن‌ها در نقاط دیگر کشور هم با استقبال خوب مخاطبان رو به رو بود. از سوی دیگر تالار وزارت کشور مجددا در روزهای اول و دوم آبان میزبان این کنسرت است.

گفتنی است که آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایران از دیدگاه مردم را در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» کسب کرد. همچنین تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی اصیل ایرانی از دیدگاه مردم و کار‌شناسان نصیب قطعه «چرا رفتی» شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 08:33

دیدگاه‌ها

p
یکشنبه 6 مهر 1393 - 19:32

همه جا جز اصفهان ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» در ارومیه و کرمانشاه روی صحنه خواهند رفت | موسیقی ما