برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرای موفقیت آمیز خرداد ماه در تالار رودکی؛
کوارتت کاسته در نیاوران روی صحنه می رود
موسیقی ما - کوارتت کاسته  پس از اجرای موفقیت آمیز در تالار رودکی روزهای 14 و 15 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

اجرای قبلی گروه در خرداد ماه مورد استقبال قرار گرفت  تا آنجا که ظاهرا بسیاری از علاقمندان نتوانستند بلیت تهیه کنند. و گروه کاسته با همکاری انتشارت هرمس تصمیم به اجرای مجدد گرفته اند. البته این اجرا دقیقا اجرای قبلی گروه نیست. احسان صدیق نوازنده گیتار و سرپرست گروه درباره این کنسرت به موسیقی ما گفت:« سه قطعه از پروژه جدیدمان هم در این اجرا نواخته می شود قطعاتی که تا به حال اجرا نکردیم.»

گروه های این­چنینی در ایران معمولا با فاصله هایی یکی ، دو ساله برنامه اجرا می کنند و اجرای مجدد کوارتت کاسته در فاصله ای حدود 3 ماه در نوع خود  جالب است. صدیق در این باره می گوید:« ما دوست داریم زیاد اجرا کنیم. کوچکی و بزرگی اش هم مهم نیست. استمرار در اجرا در این نوع موسیقی در دنیا اهمیت بیشتری از انتشار آلبوم دارد. خیلی از گروه ها در کشورهای صاحب موسیقی هفته ای یک اجرا دارند و این رفتار با جنس موسیقی ما همگن است. شاید تا 10 ، 15 سال پیش اینگونه نبود و همه جای انرژی اصلی گروه صرف تولید آلبوم می شد اما الان گروه هایی مثل  ما  با اجرای بیشتر به خودشان کمک می کنند تا هم به لحاظ تکینکی پیشرفت کنند و هم به شناخت بیشتری از موسیقی خودشان دست پیدا کنند.»

گروه کاسته 6 و 7 خرداد ماه گذشته در تالار رودکی روی صحنه رفتند. دو شب اجرای آنها با حضور هنرمندان بسیاری از جمله نادر مشایخی، کریستف رضاعی، پیمان قاسمخانی، هوشیار خیام و هما روستا برگزار شد. اجرایی متفاوت که شاید کمتر کسی تصور می کرد تا این حد مورد استقبال واقع شود.

این کنسرست هم همچون کنسرت قبلی در ادامه پروژه «بازی گوش» توسط انتشارات هرمس برگزار می شود. طی این پروژه علاوه بر دو برنامه گروه کاسته کنسرت گروه نور و  رسیتال پیانو هوشیار خیام هم اجرا شده است. این مجموعه اجراها  به بهانه 15 سالگی نشر هرمس برنامه ریزی شده اند.

کوارتت کاسته در دو شب اجرای خود یک موسیقی منحصر به فرد ارائه کردند. آنها رپرتواری دقیق از قبل طراحی شده داشتند و در عین حال بداهه پردازی هایی هم در دستور کارشان بود که این منظومه موسیقایی را بیش از پیش زیبا کرده بود.

کوارتت کاسته متشکل از مازیا یونسی (پیانو و آوا)، روزبه فدوی (درامرز) ، احسان صدیق (گیتار) و  پیتر سلیمانی پور (ساکسفون و کلارینتِ باس) در رزوهای 14 و 15 شهریور ساعت 21  در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهند رفت. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال (www.tiwall.com) اقدام به تهیه بلیت کنند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1393 - 13:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کوارتت کاسته در نیاوران روی صحنه می رود | موسیقی ما