جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
«مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» تیتراژ برنامه «ماه عسل» امسال را می‌خوانند
موسیقی ما – دو خواننده پاپ تیتراژ های ابتدا و انتهای یک برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان را می خوانند.

به گزارش «موسیقی ما»، خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی برنامه «ماه عسل» مشخص شده اند و چهره های مورد نظر در حال انجام مراحل نهایی تولید آثارشان برای پخش در روزهای ابتدایی ماه رمضان هستند.

بر اساس این گزارش «مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» به عنوان خواننده های تیتراژ ابتدا و انتهای این برنامه انتخاب شده اند و ماه رمضان امسال شاهد پخش صدای این دو خواننده از آنتن زنده شبکه سه خواهیم بود.

برنامه «ماه عسل» از جمله برنامه هایی ست که در سالهای گذشته از شبکه سه و در زمان افطار روی آنتن زنده شبکه سه می رود و همه ساله قطعات تیتراژ های خواننده هایی که انتخاب می شوند، توانسته نظر مساعد دوستداران موسیقی را در به خود جلب کند.

فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی، مهدی یغمایی و... از جمله خواننده هایی بوده اند که تا کنون توانسته اند با اجرای تیتراز این برنامه مورد توجه مردم و رسانه ها قرار بگیرند.

انتخاب این دو خواننده برای خواندن تیتراژ این برنامه در حالی صورت گرفت که ظاهرا تلاش های زیادی برای استفاده از برخی چهره های مجاز و حتی زیر زمینی برای حضور در تیتراژ این برنامه صورت گرفته بود و نام های زیادی نیز به میان آمده  اما پس از پیگیری های فراوان، سرانجام «مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» به عنوان خواننده های تیتراژ این برنامه انتخاب شدند.

در سالهای گذشته قطعاتی «هر جای دنیایی» و «سازش» با صدای «مهدی یراحی» با استقبال جالب توجه دوستداران این برنامه مواجه شده بود.

گفتنی ست پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» از مدیر برنامه های پاشایی برای تائید خبر نیز سرانجام نتیجه داد و «مهدی کُرد» ضمن تائید حضور این خواننده در تیتراژ «ماه عسل» از تمدید سه باره کنسرت پاشایی در تهران خبر داد.

به گفته وی، پاشایی 25 خرداد نیز دو سانس در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این خواننده در روزهای گذشته در شهرستان های مختلف به اجرای برنامه پرداخته است.

«موسیقی ما» در تلاش است که در روزهای آینده گزارش مفصلی از خواننده های تیتراز های سریال ها و برنامه های مختلف مخصوص ماه مبارک رمضان را تهیه و منتشر کند.

عکس: شاهین دلیوند
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 - 10:15

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 13:27

به احتمال زیاد قطعه خوبی خواهد شد اما احسان علیخانی هم شورش رو دراورده, انگار اسمون دهن باز کرده و فقط یراحی افتاده پایین جدیدا هم که پاشایی رو چسبیده.

جمعه 23 خرداد 1393 - 07:35
سحر

سلام!
آقای فلاحی عزیز یادتون باشه که به این انتخاب ها میگن حسن سلیقه و نظر اکثریت...
آقای یراحی برای خوانندگی برنامه ی ماه عسل گزینه مناسبی هستند و هیچ صدایی نمی تونه آخر برنامه احساس مخاطب رو اینطور به اوج برسونه و باعث بشه تا یک سال بعد زمزمه تیتراژ ماه عسل شنیده بشه..

95.82.111.37
جمعه 23 خرداد 1393 - 14:49
انی

این چه حرفیه احسان علیخانی نه به مرتضی پاشاهی چسبیده نه به یراحی همه ی ماها میبینیم که هم کارای یراحی عالین و هم پاشاهی علیخانی هم که مثل همیشه گل چین

5.202.244.30
شنبه 24 خرداد 1393 - 19:44
samaneh17

اخه کی تابه حال اقای علیخانی خودشو به کسی چسبونده .اگه دقت کرده باشید صدای اقای یراحی اکثریت دوست دارند.درضمن من خودم بیش از حد صدای اقای پاشایی رو دوست دارم و از طرفدارای ایشون هستم ومردم هم صدای اقای پاشایی رو دوست دارندو به همین دلیل اقای علیخانی اقای پاشایی رو انتخاب کردند.مطمئن باشید اقای علیخانی در کارشون ماهرند.

5.238.230.83
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 00:02
سعید فلاحی

سحر خانوم پس باید به یگانه احسنت گفت چون هنوزم ماه عسل یگانه شنیده میشه اونم بعد چندین سال.
کسی نگفت این دوتا بد کار میکنن.
حافظه من یادش نرفته هنوز عید و اون اهنگ گروهی رو - پخش ملودی اهنگ باید کاری کنی تو شب یلدای گذشته رو ماه عسل 3 سال با صدای یراحی رو.

5.238.165.155
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 07:56
سحر

سلام آقای فلاحی..
بله صدای محسن یگانه هم شنیدنیه و هم خاطره انگیز ... ولی برنامه ماه عسل حق داره خواننده رو خودش انتخاب کنه و آقای یگانه میتونن در برنامه های دیگر اجرا داشته باشن!...
اصلا فرقی نمی کنه صدای چه خواننده ای روی کدوم برنامه باشه... وقتی یه ترکی بیرون بیاد بالاخره همه میشنون... حالا چه آقای یراحی ، چه بقیه...
اما مردم ایران فقط همین افراد محدود فضای مجازی نیستن که بخوایم روشون تکیه کنیم .، صدای آقای یراحی تندیس کل مخاطبین ایران رو گرفت .

95.82.104.160
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 18:26
Arezoo .B

مهدی یراحی کارش بی نظیره آقای فلاحی! شما اگه با ایشون مشکل دارین چرا میخوای کل ماه عسلو زیر سوال ببری؟
تیتراژهای پر مخاطب دو سال گذشته ی ماه عسل با صدای مهدی عزیز هنوز فراموش نشده.

94.183.252.201
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 22:34
سعید فلاحی

1. سحر خانوم همه میدونن که احسان علیخانی خواننده ماه عسل رو انتخاب میکنه نه فرد دیگری.
2. ارزو خانوم من با یراحی مشکل دارم! شما بر چه مبنایی این حرف رو میزنی؟
یه چیزی رو هم بگم بدونید من اگر از یراحی بدم میومد امپراطور , میراث, زمستون و مسافر پاییزی تو لیست اهنگهای محبوبم نبود.
یاعلی.

5.238.171.101
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 14:31
مینو

اقای پاشایی واقعا بییییییییییییییییییی نظیره از اقای علیخانی ممنونم ب خاطر حسن انتخابشون چون واقعا رو دست اقای پاشایی کسی نیومده و نخواهد اومد اقای پاشایی ی دونس هم شخصیتش هم صداش.....

5.134.153.85
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 14:35
مینو

اقای پاشایی واقعا بییییییییییییییییییی نظیره از اقای علیخانی ممنونم ب خاطر حسن انتخابشون چون واقعا رو دست اقای پاشایی کسی نیومده و نخواهد اومد اقای پاشایی ی دونس هم شخصیتش هم صداش.....

5.134.153.85
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 13:36

برای مرتضی پاشایی عزیز آرزوی موفقیت میکنم و مطمئنم تیتراژ فوق العاده ای برای ماه عسل امسال اجرا می کند ولی اگه حرف دلم را بگم دوست داشتم تیتراژ ماه عسل باز هم با صدای اسطوره ی هنری زندگی ام آقای فرزین باشه ولی خب شاید تنوع بد نباشه . البته نمیتونیم بگیم تکراری می شد چون آقای یراحی چندین سال پیاپی است که تیتراژ پایانی را می خونن و تکراری هم نشدن و دیگه عضو ثابت ماه عسل شدند و خب فکر میکنم همه ی ما بعد از یکسال منتظر شاهکاری مثل ماه عسل از فرزاد فرزین بودیم و حتی ازشون خواهش هم کردیم این کار را بخونن از آقای علیخانی هم خواستیم . در هر حال برای احسان علیخانی و مرتضی پاشایی و مهدی یراحی آرزوی موفقیت می کنم و دعا می کنم ترانه ی یکی از این دو تیتراژ را خانم احساس زهرا عاملی خیلی خیلی دوست داشتنی بگویند . و ترانه ی دیگر را هم روزبه بمانی که امتحانش را برای این کار های مناسبتی خیلی وقت است که پس داده است .

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 17:58
Mas

کاملا قابل پیش بینی بود
کاش احسان علیخانی کمی خلاقیت به خرج میداد
MAS

65.49.68.169
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:01
سانیا

درسته جز یراحی خوانندگان دیگه ای هم هستند

2.190.157.202
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:40
عاشقان مرتضی پاشایی

جناب masکجاش قابل پیش بینی بود؟؟؟؟؟
پاشایی تا حالا تیتراژی نخونده غیر از مثل شیشه

46.224.227.209
شنبه 24 خرداد 1393 - 08:58
شادي

بماند كه من يه فرزينيسم دو آتيشه م و صداي فرزاد و به همه خواننده هاي داخلي ترجيح مي دم ولي من اگه جاي عليخاني بودم اين تيتراژ و به خاطر شرايط ويژه پاشايي و اينكه ترانه هاش واقعا با احساس هستن بخصوص اين اواخر، فقط پاشايي و انتخاب مي كردم و فرتي يراحي رو بهش اضافه نمي كردم. درسته كه خوندن براي مرتضاي عزيز سخت شده ولي از اجراي زنده كه آسونتره. ازپسش برميومد. پاشايي كاملا كافي بود. كاش يراحي خودش انصراف بده از خوندن اين تيتراژ.

185.42.212.25
شنبه 24 خرداد 1393 - 17:40
narges..

فرتی مهدی یراحی رو بهش اضافه نکرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی یراحی جزئی از ماه عسله

2.178.120.1
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 13:56

ماه عــــــــــــــــــــــــــسل
کاش دوباره فرزاد فرزین میخوند
امیدوارم تیتراژخوب از کار در بیاد

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:05

کاش تیتراژ اول مرتضی پاشایی دو صدایی با محسن یگانه یا علی لهراسبی و حتی رضا صادقی سا بنیامین می خوند
مهدی یراحی سال 88 هم هوای تو رو حونده بود + سال 90 هر جا دنیایی 92 سازش

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:00
meri

فرض کن با توجه به رابطه علیخانی با محسن یگانه، تیتراژ رو میداد بخونه!!!
ولی اگر دوباره محسن یگانه واسه ماه عسل بخونه اصلا شاهکاری میشه... از اون تیتراژ بترکون ها!

2.180.64.235
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:05

وای خیلی خوشحالم که باز هم خواننده ی مورد علاقم مهدی یراحی تیتراژ ماه عسل رو خوند : )
برای هر دوشون آرزوی موفقیت میکنم ! : )

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:09

انتخاب خواننده ها خیلی خوبه.....انشاالله مثل سال های گذشته تیتراژ های ماندگاری از آب در بیان

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:18

خدایا چه داستانیه تو ایران یا باید اتفاقی برات بیفته یا بمیری که مورد توجه قرار بگیری مرتضی پاشایی هم از وقتی که این اتفاق براش افتاد موردتوجه قرار گرفت تا قبل از این هیچ خبری نبود از صداوسیما و این چیزا....
کاش یکم بیشتر قدر بدونند این مسئولان و همچنین مردم

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:41
عاشقان مرتضی پاشایی

این برداشت اشتباه شماست دوست عزیز

پاشایی قبل از بیماریشم عصرپاییزیو خوند که به بعضی دلایل دقیقه 90 پخش نشد

46.224.227.209
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:00
meri

بله موافقم و به وضوح این رو حس میکنم.

2.180.64.235
شنبه 24 خرداد 1393 - 13:06
امپراطور پاپ(مرتضی پاشایی)

اگه گوشات خوب می شنید می دیدی که همه یه زمانی فقط یکی هست گوش می داند همه عاشقانه دوسش داشتن وبا اومدن آلبومش خودشو یهویی کشید بالا قبل از مشخص شدن بیماریش کنسرت تهران یکی از پر در آمد ترین کنسرت های چند سال اخیر شناخته شد
در آخر کور شود هر آنکه نتواند دید................................

5.124.72.250
شنبه 24 خرداد 1393 - 21:14
meri

مرتضی پاشایی قبل از بیماریش هم خیلی موفق بود کسی که منکر این نیست فقط از وقتی بیمار شد خیلی این توجهات بیشتر شد... منظورم توجه صدا و سیما و...
چرا عصبانی میشید حالا؟؟؟

2.180.171.50
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 11:31
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

اقا محسن اصلا هم اینطور نیست.من که همیشه از اول کار اقای پاشایی صدای ایشون رو دوست داشتم.اما اگه می ببیند اقای پاشایی زیاد طرفدار پیدا کردند به خاطر اینکه مردم ایران معرفت دارند و به اقای پاشایی روحیه میدند تا حالشون بهتر شه.لطفا اینو درک کنید.

5.238.235.214
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:19

به نظرم استفاده از دو صدای سوزناک و غمگین اشتباه باشه درسته هر دوی این عزیزان عالی هستند ولی کاشکی یکی از تیترژ ها با صدای قوی بود مثه فرزاد فرین یا خواننده ای که صدای اوج خوبی داشته باشه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:35

به نظرم حق ترانه ماه عسل با صدای فرزاد فرزین خیلی بیشتر از این ها باید میشد.... به نظرم از تاثیر گزار ترین تیتراژ های تلوزیونی پس از انقلاب بود...... مهدی یراحی همواره فضای کارهای مناسبتیش خیلی محزون هستش و با که این ماه مهمانی خداوند هستش نمیدونم چرا انقدر به این فظا علاقه نشون میدن و چه بهتر که فرزاد کاری ارائه نداد چون این خاطره ماه عسل به همان شیرینی اسمش در ذهن ما باقی میمونه!!

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:38

خیلی دوس داشتم تیتراژ آخرو ( محمد علیزاده ) بخونه ///// با ( خدا باهام بهم زده ) خیلیا را عاشق کرد اون سال خیلی کار قوی و خوبی بود . . . . .
مهدی یراحی را هم دوسش دارم اما بهتر نبود بعد 2 سال خواننده تیتراژ عوض شه ؟!

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 14:56

چه خوب...مطمئنم کارای خوبی میشن:)

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 15:31

حقیقتا کولاک امپراطور توی ماه عسل اتفاق میوفته...
با ارزوی سلامتی برای مهدی یراحی و امپراطور پاپ،مرتضی....!!!!!!!

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:55
مهتا (عاشقان مرتضی پاشایی)

100 در 100
حس صداش بینظیرههههههههههههههههههههههههههههههههه

2.191.16.62
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:00
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

شما مهتا خانوم مطمئن باش اقای پاشایی امسال کولاک می کنه من مطمئم.

5.239.82.253
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 15:31

نمونه ی بارز پارتی بازی در انتخاب خواننده برای اجرا های تیتراژ برنامه ماه عسل
فقط تو ایران یه مجری میتونه تو انتخاب خواننده برای تیتراژ برنامه تعیین کننده باشه!

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:42
عاشقان مرتضی پاشایی

فعلا که واسه همه پارتی بازی شده الا مرتضی پاشایی
حالا که دیدن طرفداراش زیادنو مردم دوسش دارن انتخابش کردن

46.224.227.209
جمعه 23 خرداد 1393 - 00:16
بهی

احسان علیخانی فقط مجری نیست طراح و تهیه کننده ماه عسل هستش، و کاملا حق انتخاب خواننده رو داره

2.176.29.247
شنبه 24 خرداد 1393 - 12:15
ایلگار

اقای محترم
اگه قراربودپارتی درکارباشه تیتراژعصرپاییزی بااون همه زحمتی ک براش کشیده شددقیقه90حذف نمیشدوازپیشینه کاری اقای پاشایی میشه فهمیدکه حتی بدون اجرای تیتراژم ی ایران طرفدارشن ونیازی به پارتیواین حرفانداره وهمیشه خودش به تنهایی اومده بالا ومطمئنابرنامه ماه عسل باصدای اقای م____________رتضی پ_______اش________ایی جذابترمیشه...

5.236.13.138
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:04
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

اقای علیخانی دیدند که اقای پاشایی طرفدار زیاد دارند برای همین انتخابش کردند

5.239.82.253
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 15:51

به به !تبریک به هواداران پاشایی عزیز!آقا مرتضی الهی همیشه سلامتو و موفق باشید!من که نشنیده میگم فوق العادست!اخه مگه میشه پاشایی بد بخونه؟

بنظرم کار یراحی هم همچون گذشته خوب از آب در میاد!

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 16:09

تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست

آخرین نقطه دنیا تو جهان من همین جاست

تو همین جایی و هر روز من به تنهایی دچارم

منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام...

خاطره انگیز تر از این هم مگه داریم!!!؟

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:29
***setareh***

بله بهتر و خاطره انگیزترم هست:
هوایی رو که تو نفس می کشی
دارم راه میرم بغل می کنم
تو با من بمون تاته این سفر
من این ماهو ماه عسل می کنم

5.52.161.135
جمعه 23 خرداد 1393 - 07:54
sahar60

چشماتو از من بر ندار... من مات تصویر توأم...
........................
محسن یگانه و مهدی یراحی... خوانندگانی که برای تمامی گروههای سنی با ارزش و محترمند... پاینده باشین عزیزان
.

95.82.111.37
جمعه 23 خرداد 1393 - 12:02
محمد

باشه D:

5.238.20.149
جمعه 23 خرداد 1393 - 12:42
behnam

ستاره خانم شوخی نکن دم جام جهانی

5.235.233.232
جمعه 23 خرداد 1393 - 16:59
احسان

شوخی چیه واقعا ماه عسل فرزاد فرزین قشنگترین تیتراژ ماه عسل بود

5.237.209.160
شنبه 24 خرداد 1393 - 15:39
meri

قشنگترین که فـقـط خیال تو محسن یگانه ست، ولی بعدش ماه عسل فرزاد فرزین.
ای کاش دوباره محسن یگانه واسه ماه عسل میخوند... فکرنمیکنم دیگه همچین چیزی اتفاق بیوفته، یا اصلا محسن یگانه تیتراژی کارکنه.

2.180.239.193
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:04
حسن عاشق چاوشی

بدون شک تیتراژ محسن یگانه هیچ وقت تکرار نشد هنوزم ک هنوزه یادش میافتم میرم تو اون سالها
فوقالعاده بود
البته کلا تیتراژهای برنامه های احسان خوب از اب در میاد

95.38.163.80
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 16:31

سلام ممنون از خبرتون از وقتی که این خبر رو شنیدم دارم از خوشحالی سکته میکنم فقط دارم لحظه شماری میکنم که ماه رمضان بیاد تا صدای پر از احساس آقای مرتضی پاشایی و مهدی یراحی رو بشنوم برای هر دوتاشون آرزوی سلامتی میکنم

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 16:32

امیدوارم امسال هم ماهمون عسل شه، مرسی از احسان علیخانی عزیزم و مهدی یراحی و مرتضی پاشایی عزیز، یه تشکر هم میکنم از فرزاد فرزین عزیز به خاطر اجرای زیبای سال قبلش که هنوزم باهاش خاطره بازی میکنیم، مطمئنم که امسال هم تیتراژهای خوبی رو میشنویم

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 16:42

واییییییییییی خدا روشکرت
خوشحالم که میتونم صدای قشنگ مرتضی پاشایی رو هرروز بشنوم
باآرزوی موفقیت وسلامتی

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 17:27

واااااااااااااااااااااای خیلی خوبه.اقای پاشایی ایشالا سلامت باشین
(طرفدار احسان خواجه امیری)

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 17:28

سر قفلی تیتراژای پایانی ماه عسل که به اسم مهدی یراحی خورده ولی انصافن بهترین انتخابه واسه این قسمت برنامه. یه کار خوبی هم که احسان می کنه اینه که تیتراژ ابتدایی برنامه رو هر سال به یه نفر میده. امسالم که مرتضی پاشایی یکی از بهترین گزینه ها واسه این تیتراژه ....

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:02

عالیه .... مرتضی پاشایی همیشه عاااالیه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:14

خیلی خوبه. هر دو شون فوق العادن به خصوص مهدی یراحی عزیز.
ایشالا سال بعد علی عبدالمالکی یکی از این دو تیتراژ رو بخونه. بغض صداش مناسبه این کاره.

گاهی پرستیدن عبادت نیست/با این که سر رو مهر میذاری
گاهی برای دیدن عشقت/ باید سر از رو مهر برداری

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:14

این 2 خواننده توانایی خوندن تیتراژ قوی و زیبا برای برنامه ی ماه عسل رو ندارن و بهتر بود خواننده ی دیگری این وظیفه رو بر عهده میگرفت!! من با اینکه روزه نمیگیرم ولی برنامه ی ماه عسل رو فقط در صورتی که احسان علیخانی مجریش باشه هرروز در ماه رمضان نگاه میکنم و بهتر بود در تیتراژ برنامه اهنگی از خواننده های دیگری رو به جای این دو میشنیدم!! البته اگه علیخانی مجری نباشه که اصلا برنامه رو نگاه نمیکنم و به عنوان مثال یه سالی علی ضیا مجری بود و من حتی یک برنامه از اون ماه عسل رو نگاه نکردم و بدون شک بهترین مجری برنامه های مناسبتی و برنامه ی تفریحی در ایران اقای علیخانی هستش

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:44
عاشقان مرتضی پاشایی

دم افطار صدای رسا وگیرای این 2 نفر خوب نیست صدای خش دار بعضیا خوبه
شما که طرفدار ش. ن
هستی معلومه اهل هیچی نیستی
یبار شد نظر گرانبهاتو واسه خودت نگه داری وما رو بهرو ور نکنی؟؟؟

46.224.227.209
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 23:19
راحله(هوادار دو آتیشه مرتضی پاشایی)

شما فقط منتظری این سایت یه خبری در مورد مرتضی پاشایی بگه اونوقت بیای جو بدی!!!
صدای مرتضی پاشایی حرف نداره و همه اینو میدونن.تو اگه مشکلی داری اصلا میتونی برنامه رو نگاه نکنی

188.245.73.197
جمعه 23 خرداد 1393 - 03:12
امیرعلی

دوستان زیاد خودتونو اذیت نکنید...با لبخند از این نظر عبور کنید

2.178.81.37
جمعه 23 خرداد 1393 - 11:36
mahyar.jafari93

به جان خودم تو یا خودت یکی از اعضای موسیقی ما هستی!!!!!!!!!! یا فامیلی مامیلیشونی!!!!
بارها شده نظر دادم در حد خسرو حیدری مودبانه اما تایید نشده! بارها شده نظر ازت دیدم در حد شیثو نصرتی اما تایید شده!! (البته این نظرتو نمیگم درکل میگم این نظرت که یکی از نظر سطح بالاهات بود!)

2.189.179.211
جمعه 23 خرداد 1393 - 14:19
mahsa -blue

خودتون و ناراحت نکنید ایشون تو خبرهای مربوط به احسانم میان و از نظراتشون همه روبهره مند می کنن.کلا باید حضورشون و اعلام کنن

91.98.107.116
جمعه 23 خرداد 1393 - 18:43
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اقا مهیار میترسم خدای نکرده جونت رو از دست بدی چون بنده نه از اعضای موسیقی مامیباشم نه فامیل مسئولین این سایت میباشم(ادبی گفتم حال کنی) در ضمن خدا به اقای پاشایی سلامتی اهدا کنه ولی امیدوارم بعد از اینکه سلامتیش رو بدست اورد از خوانندگی استعفا بده!!! مهدی یراحی هم بهتره به جای البوم فارسی دادن بره البوم عربی منتشر کنه !!!

2.146.183.141
شنبه 24 خرداد 1393 - 00:12
mehrnoosh garmabi

با لبخند از این کامنت عبوووووووووووووووووووور کنید
چون من که کلی خندیدم
ماه عسل با احسان علیخانی کامل میشه و من به سلیقه اش احترام میذارم

151.247.135.30
شنبه 24 خرداد 1393 - 00:26
راحله(هوادار دوآتیشه مرتضی پاشایی)

نوید ترابی اگه فقط یکمی فک کنی میفهمی اونی که باید از خوانندگی استعفا بده مرتضی پاشایی نیست بلکه یه نفر دیگه باید استعفا بده.اونم که دیگه خودت باید بفهمی که کیه!!!!

91.98.238.38
شنبه 24 خرداد 1393 - 01:35
پریسا

من واقعا متعجبم از این که چرا میگین (بهتره بود خواننده ی دیگری این وظیفه رو برعهده میگرفت،یا صدای خواننده های دیگرو به جای این دو میشنیدم)چون از نظراتتون تو صفحه های دیگه کاملا معلومه خواننده ای رو جز آقای چاووشی قبول ندارین درنتیجه هر خواننده ای جز آقای چاووشی این تیتراژ رو میخوند بازم ایراد میگرفتین ،دیگه نیازی به این حرف نبود...:-/

151.239.244.184
شنبه 24 خرداد 1393 - 18:42
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

پریسا خانم عزیز من غیر از استاد چاوشی هنرمندان دیگری همچون محسن نامجو و هنرمند ساکن المان و استاد س.ق و دکتر محمد اصفهانی رو دوست میدارم و برخی خواننده ها رو هم فقط با یک البومشون دوست دارم مانند یگانه با نفسای بی هدف و سعید شهروز با بی خوابی !!

2.146.237.236
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 10:06
ایلگار

صدای هردوشون بسیارزیباوجذابه,سختته میتونی گوش نکنی شما!!

5.236.13.138
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:09
حسن عاشق چاوشی

کل این کامنتو. گذاشتی بگی روزه نمیگیری ؟ خب باشه فهمیدیم
به استاد ش. ن سلام برسون:)

95.38.163.80
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:14
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

اقای نوید اولا به طرفدارای اقای پاشایی ومهدی یراحی احترام بزارید.بعدم اگه اقای چاووشی تیترازبخونه برای ماه عسل کسی گوش نمی ده شاید بعضی ها مثل شما گوش بدند.من که مطمئنم کار اقای پاشایی عالی مثل همیشه.

5.239.82.253
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 15:00
سامان کیانی

سمانه خانم من هم شک ندارم کار مرتضی پاشایی برای ماه عسل عالی میشه شما که به نوید میگی به طرفدارای پاشایی و یراحی احترام بزار خودتون با این طرز کامنت گذاشتن ترکوندی و به هوادارای چاوشی که کم هم نیستن خیلی احترام گذاشتی ((چاووشی تیترازبخونه برای ماه عسل کسی گوش نمی ده)) عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.179.101.135
یکشنبه 1 تیر 1393 - 21:42
مازیار

تا حالا همش فکر میکردم درد تو چیه که اینقدر دری وری میگی...نگو طرفدار ش.ن هستی...اون آدم هم مثل تو مغزش معیوبه...برو خزعبلات همون روانی رو گوش بده...تو رو چه به پاشایی...

2.176.241.192
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 18:59

اگه فرزاد فرزین میخوند خیلی بهتر میشد صدای فرزاد خیلی مناسب اون حال و هوا بود

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:39
عاشقان مرتضی پاشایی

دوست عزیز احرام بذارین به این تصمیم
احسان علیخانی همیشه باهوش بوده وبهترینا رو اجرا کرده
فرزاد فرزین هم پشت صحنه رو خوند هم ماه عسل رو

46.224.227.209
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:54
مهتا (عاشقان مرتضی پاشایی)

به نظر من صدای مرتضی برای تیتراژ ماه عسل بهتره
چون حسی که تو صداش هس به سختی تو صدای فرزاد فرزین دیده میشه
البته شکی تو قابلیت های فرزاد فرزین نیست.

2.191.16.62
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:22
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

حالا یه دفعه داره اقای پاشایی تیتراز می خونه ها.انشالله که موفق باشند. اون دفعه که خراب شد انشالله که این دفعه موفق شوند.

5.239.82.253
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:05

مرتضی پاشایی که عالیــــــــــه واقعا مخصوصا واسه تیتراژ برنامه ای مثل ماه عسل.....و اما آقای یراحی هم همشهریمونه(پارتی بازی) هم صداش عالیه...ایشون هم انتخاب خوبی هستن...انشاالله هردو موفق باشن...ولی من فکر میکنم یکی از مهمانان برنامه هم آقای پاشایی باشن شاید...

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:11

آقا اصلا ما از همین الان دربست منتظر ماه مبارک میمونیم
باورم نمیشه قراره لحظه های خاصمون تو ماه مبارک با حال خوب مرتضی و مهدی عجین بشه.
امپراطور پاپ و امپراطور احساس بخونن دیگه چه شووووووووددددددد خییییییییییلللللللللییییییییییی مرسی.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:12

مرتضی پاشایی که عالیــــــــــه واقعا مخصوصا واسه تیتراژ برنامه ای مثل ماه عسل.....و اما آقای یراحی هم همشهریمونه(پارتی بازی) هم صداش عالیه...ایشون هم انتخاب خوبی هستن...انشاالله هردو موفق باشن...ولی من فکر میکنم یکی از مهمانان برنامه هم آقای پاشایی باشن شاید...

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 19:15

به نظرم مهدی یراحی همیشه کارهای خوبی برای ماه عسل خونده و انتخابش تا جایی که داره جواب میده
انتخاب درستیه.
مرتضی پاشایی هم از عهده این کار قطعا برمیاد با صدای گرمش.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 20:01

فقط میتونم بگم مرسی بابت حسن انتخابتوننننننننن
آقای پاشایی تکههههههههههه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 20:14

با سلام احساس میکنم کار خوبی بشه صدای مرتضی پاشایی به حال و هوای ماه عسل میاد و براشون ارزوی سلامتی میکنم اما انتخاب مهدی یراحی تکراریه.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 20:15

با سلام احساس میکنم کار خوبی بشه صدای مرتضی پاشایی به حال و هوای ماه عسل میاد و براشون ارزوی سلامتی میکنم اما انتخاب مهدی یراحی تکراریه.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 20:23

با سلام حس میکنم کار خوبی بشه اما انتخاب مهدی یراحی تکراریه بازم منتظریم همین...

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 20:35

آقا چرا نظر من تایید نشد؟ گـــــــــــــر یــــــــــــــــــــــهههههههههههههههههه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:47

این چند سال خواننده های زیادی تیتراژ ماه عسل رو اجرا کردن اما هیچکدومشون به اندازه اهنگ خیال تو محسن یگانه قشنگ و ماندگار نشد. خیلی خوب بود اون آهنگ اصن یه چیز عجیبی بود و مطمئنا هم دیگه ماه عسل تیتراژی به قشنگی اون نخواهد داشت.

جمعه 23 خرداد 1393 - 12:57
MOH3EN

یکی از موندگار ترین تیتراژ های صدا و سیما و بهترین تیتراژ برنامه ماه عسل

91.98.179.114
شنبه 24 خرداد 1393 - 15:37
meri

موافقم... یک تجربه فوق العاده از همکاری با ترانه سراهای دیگه.

2.180.239.193
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:10
حسن عاشق چاوشی

دقیقا

95.38.163.80
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 21:59

انتخاب مرتضی پاشایی به نظر من خوب بود و حتما هم موفق میشه ولی انتخاب مهدی یراحی ممکنه یه حس تکرار ی و کلیشه ای در مخاطبان این برنامه ایجاد کنه......کاش برای سال بعد محسن چاوشی بخونه.......

جمعه 23 خرداد 1393 - 08:28
kamran ostadian

بله همین طوره دوست عزیزم حق با شماست زنده باد اقای خاص موسیقی ایران محسن چاوشی عزیز و دوست داشتنی همین...

5.22.23.178
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:00

بازم مهدی یراحی
اصلا احسان علیخانی بدون مهدی یراحی معنی نداره :l
خیلی دلم میخواست احسان خواجه امیری بخونه ولی با این ملت ...

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:22
mahsa -blue

می بینی؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت میگن خواجه امیری لابی داره به هیچکس فرصت تیتراژ خوندن نمیده

91.98.107.116
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:03

کاش فرزاد فرزین میخوند چون واقعا صداش عالیهههههه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:09

قطعا تیتراژای امسالم مثل سال های قبل جذاب وشنیدنی خواهد بود
بی صبرانه منتظر شنیدن این دو آهنگ هستیم

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 10:03
ایلگار

100در100همینطوره...

5.236.13.138
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:13

انتخابای خوبی اند.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:34

کاش فرزاد فرزین میخوند

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:44

وای خییییلی خیلی خوشحالم که بازم چنددقیقه مونده به اذان ماه مبارک وبعدارتمام شدن برنامه موردعلاقم میتونم صدای بهترین خاننده توزندگیم روبشنوم.واقعاازاقای علیخانی ممنونم که بازم اقا مهدی روانتخاب کردن.میدونم که امسالم امپراطوراحساس تمام تلاشش رومیکنه تاکارخوبی ارائه بده تابرامون بازیه خاطره خوب شه.انتخاب اقای پاشایی هم میتونه یه فرصت جدیدبرای ماه عسل باشه وشک ندارم که کارایشون هم عالی میشه.
همشهریاتون منتظرتون هستن اقامهدی.بازم یه اتفاق باشید.

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 23:03

به نظر من محسن چاوشی,محمدعلیزاده,رضا صادقی گزینه های بهتری بودند.
احسان باید با خواننده های دیگه هم کار کنه نه اینکه فقط با مهدی یراحی!

جمعه 23 خرداد 1393 - 21:34
آیلار

مهدی یراحی نخونه کی تیتراژ ماه عسل رو بخونه بهترین صدا رو داره همه ی بینندگاه ماه عسل عادت کردن که صدای مهدی رو بعد از اتمام برنامه ماه عسل بشنون احسان علیخانی دوست داره که مهدی تیتراژ برنامه رو بخونه به تو چه ربطی داره الکی نظر میدی به نظر من صدای مهدی و مرتضی برنامه رو جذاب تر میکنه

2.186.206.22
شنبه 24 خرداد 1393 - 21:47
سانیا

هیچکدوم فقط فرزاد فرزین

2.190.188.11
پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 23:21

به به با این وجود چه ماه عسلی بشه امسال
عــشــق است مـــرتــــضــــی پــــاشــــایــــی امــپــراطــور پـــاپ ..

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 23:23

برای مرتضی پاشایی ارزوی موفقیت میکنم ولی دیگه این اقای علیخانی هم شورشو در اورده همش مهدی یراحی بابا این همه خواننده چرا مهدی یراحی اخه

پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 23:44

ایشا... که تیتراژهای خوبی از کار درمیان...!
فقط خواستم بگم بی شک یکی از ماندگارترین و خاطره انگیزترین و زیباترین تیتراژ های این برنامه تیتراژ ((خیال تو))محسن یگانه بود...!
واقعا بی نظیر و عالی بود...!
**
منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه / تا سکوت هرشب من با هجومت رو به رو شه...!
بی هوا بدون مقصد سمت طوفان میرم / منودرگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم...!

با خیال تو هنوزم مثل هرروز و همیشه / هرشب حافظه ی من پر تصویر تو میشه...!

با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام / چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام...!
با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام / چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام...!

تو همینجایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست / آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همینجاست...!
تو همین جایی و هرروز من به تنهایی دچارم / منو نزدیک خودم کن تا تورو یادم بیارم...!

با خیال تو هنوزم مثل هرروز و همیشه / هرشب حافظه ی من پر تصویر تو میشه...!

با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام / چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام...!
با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام / چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام...!
**

جمعه 23 خرداد 1393 - 13:24
یکی هست

منم موافقم با شما
اهنگ یگانه زیباترین اهنگ سالهای اخیر برنامه ماه عسل بود.
با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام
عاشق این یه تیکه شعر یگانه ام.

192.227.225.233
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:11
حسن عاشق چاوشی

بازم تاکید میکنم ک واقعا ماندگارترین تیتراژ کل برنامه های صدا و سیما بود این کار

95.38.163.80
جمعه 23 خرداد 1393 - 00:18

ب نظرم یکی از بهترین آهنگ هایی می شه ک تو تلویزیون ایران پخش شده ، البته اگه ب جای مهدی یراحی یکی دیگه می خوند!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا نویدم ک مثل همیشه هیچکی جز چاووشی و قبول نداره واقعا ک یکی ایشون و از این خواب بیدار کنه !!!!!!( من ک حاضرم تبلیغ لوسی و نگاه کنم ول یی لحظه صدای چاووشی و گوش ندم)

جمعه 23 خرداد 1393 - 02:47
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

باعث افتخار استاد چاوشیه که شما و امثال شما که نمیدونید هنر واقعی یعنی چی به صدای ناب ایشون گوش نکنید!! خواهشن حتی مجبور هم شدین به صدای محسن گوش ندین !!

2.147.192.162
جمعه 23 خرداد 1393 - 13:19
amin-r

صدای محسن چاوشی فوق العادس البته وقتی شما اینجوری مقایسه میکنی انتظار دیگه ای نمیشه ازت داشت.

91.98.94.195
جمعه 23 خرداد 1393 - 19:06
Ehsan Bozorgi

نظر شما حتی ارزش پاسخ دادن نداره ولی اینو بدونید که اینجور قیاس و مقایسه و اظهار نظر کردن که تماما تخریب و به دور از منطق فقط به درد خودتون میخوره .....زنده باد اقای خاص موسیقی ایران

2.179.210.27
شنبه 24 خرداد 1393 - 12:30
ایلگار

چشمممممممممممممممممممممممممممم نویداقااحتیاجی به توصیه وخواهش نبود,ماخودمون میدونیم صدای کیوگوش کنیم که بااحساس باشه!

5.236.13.138
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:14
حسن عاشق چاوشی

ریحانه خانوم خب هر کسی متناسب با سنش برنامه های مورد علاقشو انتخاب میکنه ...
موید باشی :)

95.38.163.80
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:29
samaneh17(از طرفدارای اقای پاشایی)

افرین ریحانه خانوم حرفتون خیلی درسته.یعنی عالیه.

5.239.82.253
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 20:07
حسن عاشق چاوشی

سمانه خانوم حرفم شامل حال شما هم میشه برین برنامه مورد علاقه و البته متناسب با سنتون رو ببینین
کار اقای خاص زیادی سنگینه واسه شماها :))

95.38.161.69
جمعه 23 خرداد 1393 - 00:20

از طرف خودم و همه ی طرفداران محسن یگانه تبریک میگم
100درصد اهنگ ریبایی از کار در میاد
ولی کاش محسن یگانه هم بود چون تیم محسن یگانه و مرتضی باشیی بی نیر میشد
ولی به هر حال بی صبرانه منتظر این اهنگ هستیم

جمعه 23 خرداد 1393 - 13:00
MOH3EN

کاش.....
محسن یگانه و دیگر هیچ...

91.98.179.114
شنبه 24 خرداد 1393 - 04:34
مهدی

مثل اینکه از اختلافات محسن یگانه با احسان علیخانی خبر ن نداری
این یگانه یکی در میون با یکی قهره. دی

151.246.22.93
شنبه 24 خرداد 1393 - 13:40
الناز

آقا مهدی حواستون رو جمع کنید که دارید راجع به کی صحبت میکنید و بجای اینکه کسی رو مسخره کنید و بدون اطلاع حررف بزنید یکم اطلاعاتتون رو ببرید بالاتر...!
اینکه محسن یگانه از احسان علیخانی دلگیر باشه کاملا حق داره...!
بهتره راجع به چیزی که دربارش اطلاع ندارید حرفای الکی و تمسخر آمیز نزنید...!
واقعا که متاسفم براتون...

151.238.168.106
شنبه 24 خرداد 1393 - 15:40
meri

آره تیم قشنگی میشد.... محسن یگانه با بنیامین هم خیلی زیبا میشد..!
در ضمن آقا مهدی یعنی چی که یکی درمیون با یکی قهره؟؟
این چه طرز حرف زدنه... محسن یگانه الکی که با کسی مشکل نداره...
خراب شدن رابطه ش با علیخانی هم فکرمیکنم تقصیر کار علیخانی بود که یه سری حرفایی زد و....

2.180.239.193
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 01:41
محمد‏(طرفدار نابغه موسیقی ایران *محسن یگانه‏*‏‏)‏

اقای مهدی اولا این به درخت میگن
دوما حواستون باشه که در مورد بزرگترین خواننده ایران دارید حرف میزنید
سوما شما وقتی از چیزی اطلاع ندارید دربارش صحبت نکنید
محسن یگانه عزیز بی خودی باکسی قهر نمیکنه

5.124.137.87
جمعه 23 خرداد 1393 - 01:24

یراحی عالیه عاشقشم

جمعه 23 خرداد 1393 - 01:28

بهترین انتخاب بود
مرتضی پاشایی جوری این آهنگ رو میخونه که دهنه همه بسته میشه . بی صبرانه منتظر ماه رمضانیم .

جمعه 23 خرداد 1393 - 02:34

حدس میزدم تیتراژ ابتدایی ماه عسل رو یا پویا سالکی میخونه یا مرتضی پاشایی
انتخاب پاشایی خیلی خوبه عالیه اما چرا احسان دست از سر یراحی بر نمیداره البته حقم داره چون تیتراژ پایانی رو که میخوره به لحظه های قبل اذانو باید یکی بخونه که خواننده ی معتقد و موجهی باشه که یراحی هم از معدود خواننده هاییه که لیاقتشو داره. به نظرم چاوشی بهترین گزینه است که اونم بعیده قبول کنه...

جمعه 23 خرداد 1393 - 03:18

با مهدى مخصوصا ملودياش و البته ترانه روزبه كاملا موافقم و منتظر شنيدنش هستم.

جمعه 23 خرداد 1393 - 03:21

ایشالله تیترازای خوبی ازکاردرمیان هرچندوقتی شخص خاصی چون مرتضی پاشایی بخواداینکاروکنه حتماخیلی خوب وخاص میشه من هم صدای مرتضی پاشایی رودوست دارم هم مهدی یراحی روولی خوب من مرتضی پاشایی خاص روخیلی بیشتر دوست دارم به امیدیه کارعالی ازاقای خاص

جمعه 23 خرداد 1393 - 03:26

احسان علیخانی بهترین انتخابو کرده...مهدی یراحی که امتحان خودشو پس داده و فقط همین صداست که میتونه دم افطار حالمونو خوب کنه...البته این نظر شخصی منه...مرتضی پاشایی هم انتخاب خوبیه...
دوستان الان دیگه مهدی یراحی از اعضای جدانشدنی ماه عسل به حساب میاد!هر سال تیتراژ پایانی با مهدی یراحیه و تیتراژ اول رو یه خواننده ی جدید میخونه...با اینکه سه سال هم تیتراژ این برنامه رو خونده ولی این سه تیتراژ هیچ شباهتی به هم ندارن و تکراری نیستن!!...ما چیکار داریم که احسان علیخانی و مهدی یراحی با هم دوستن؟؟؟شما به کیفیت کارای مهدی یراحی توجه کنید نه به رابطه ی نزدیکش با احسان علیخانی...اصن چه اشکالی داره؟!مهم اینه که مهدی یراحی موسیقیای فوق العاده ای واسه ماه عسل ساخته...

جمعه 23 خرداد 1393 - 07:29

سلام
بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه اسم آقای یراحی عزیز رو در بین خوانندگان امسال برنامه ی ماه عسل میبینم و از حسن سلیقه ماه عسلی ها تشکر میکنم.. برای آقای پاشایی هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
ممنون موسیقی ما

جمعه 23 خرداد 1393 - 07:40

دیگه واقعا شورش دراومده!هر سال مهدی یراحی! مهدی یراحی خیلی خوبه،تیتراژایی هم که خونده قشنگ بودن ولی اصلا جالب نیس که هر سال تیتؤاژ ماه عسل رو بدن یه نفر خاص
خیال تو محسن یگانه=بهترین تیتراژ تاریخ صدا و سیما

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:32
بی سرزمین تر از باد

اونوقت معیارهای شما واسه این انتخابتون چیا بوده؟!

188.253.66.194
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 01:45
محمد‏(طرفدار نابغه موسیقی ایران‏*محسن یگانه‏*‏‏)‏

مهدی جان باهات بدجور موافق هستم
محسن یگانه عزیز بهترین تیتراژ را خوند و دیگه رو دست محسن یگانه نمیاد

5.124.137.162
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 08:01
Mehdi Mika

ملودی فوق العاده دلنشین،شعر بی نظیر و نهایتا وکال پر از احساس یگانه که مجموع ابن موارد این قطعه رو بی اندازه آرامش بخش و تاثیر گذار کرده
یکی از موندگارترین کارایی که تو موسیقی ایران انجام شده
حالا شما اگه رو کار دیگه ای نظر داری بگو که مقایسه کنیم

94.183.90.119
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 12:16
حسن عاشق چاوشی

واقعا بهترین تیتراژِی ک شنیدم

95.38.163.80
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:12
غزال ن

به نظر من بهترين تيتراژهاى تاريخ صدا و سيما يكى همين ماه عسل يگانه و معصوميت از دست رفته محمد اصفهانى و ميوه ى ممنوعه خواجه اميرى بودن
راستى آقاى بى سرزمين تر از باد بيست و يكم ميلاد استاد س. ق. بود، پساپس تبريك :)

80.66.188.254
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 18:09
Mehdi Mika

سلام غزال خانوم!چه عجب! نیستی چن وقته
به نظرم دلنوازان لهراسبی، هوای تو یراحی و حس میکنم تو رو یغمایی هم جزو کارای خیلی خوب بودن

94.183.92.197
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 19:19
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز الان شما چندتا بحث رو باهم گفتی که کاملا جدا هستن! اولش گفتی خیال تو بهترین تیتراژه، بعدش دما رو بردی بالاتر و گفتی خیال تو یکی از موندگارترین کارای موسیقی ایرانه!!
در ضمن بحث خاطره انگیز بودن و هیت بودن یه چیزه، بحث بهتر بودن از لحاظ فنی یه چیز دیگست. از نظر منم خیال توی یگانه بهترین تیتراژ ماه عسل و یکی از خاطره انگیز ترین و هیت ترین تیتراژای صداوسيما تو 15 سال اخیر بوده.(نه تاریخ!!) مگه من و شما چند سالمونه که در مورد تاریخ نظر بدیم؟!
یه نکته هم راجع به خاطره انگیز بودن بگم، من خودم قدیمی ترین تیتراژی رو که یادم مونده و باهاش خاطره دارم تیتراژ سریال پهلوانان نمیمیرند اصفهانیه، یکی که سنش بیشتره ممکنه با تیتراژای دهه 60 خاطره داشته باشه، یکی هم که سنش کمتره ممکنه با خیال توی یگانه. پس خاطره انگیز بودن یه چیز کاملا شخصی و فرد به فرده اما اینکه کدومشون هیت تر بودن و مردم از کدوم بیشتر استقبال کردن دیگه شخصی نیست!
با اینکه هنوزم خیال تو رو دوست دارم اما بین سریالا و فیلما از اون هیت تر هم داشتیم.تا جایی که من دیدم و یادم میاد بین سریالا خط قرمز حسین ریاضیان(به امید یه هوای تازه تر)، زیرآسمان شهر امیر تاجیک(آدما باهم و تنهان)، متهم گریخت عطاران و مدرس، میوه ممنوعه خواجه امیری، وفای اصفهانی(عشق است و آتش و خون داغ است و درد دوری) . بین فیلمهای سینمایی هم پرپرواز و شب برهنه و علامت سوال شادمهر، سنگ صبور و من باتو خوشم چاوشی، دلم گرفت حامی.
از نظر بهتر بودن ملودی و وکال هم که دیگه فکر کنم قطعا اینو قبول داری که ملودی های زنده یاد استاد بیات و شادمهر و همینطور صدای حامی و اصفهانی خیلی بالاتر از ملودی و صدای یگانه هستن و دیگه نیاز به مقایسه ی مورد به مورد نیست.
خانم غزال:
تو جشن میلادش با آهنگ آیندش از پیکر شب ها به دیدن باغ نگاهش بردمون 3>

77.237.173.40
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 00:17
غزال ن

سلام آقا مهدى :)
بى سرزمين تر از باد آينده هفدهم پخش شد نه بيست و يكم
اتفاق خوبش براى من اين بود كه هفدهم تولدم بود كه يه هديه از استاد گرفتم ؛) و قبلش هم به ايميلش تبريك فرستاده بودم يعنى تا بيستم وقت بود كه يه نامه يا عكس يا… براى استاد مى فرستاديم

80.66.188.254
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 08:02
Mehdi Mika

دوست عزیز خودت داری میگی بهترین تیتراژ ماه عسل و یکی از هیت ترین و خاطره انگیزترین!خب پس موندگاری به چی میگی شما؟! موندگاری یعنی هنوزم بعد این همه سال میشه از این کار لذت برد و من مطمئنم 10 سال دیگم باز میشه این کارو گوش داد و لذت برد این یعنی کار موندگاره و تاریخ مصرف دار نیس!
من اصلا کاری به هیت شدن یا نشدنش ندارم و کاملا به لحاظ فنی عرض کردم بهترین تیتراژ تاریخ صدا و سیماس این کار، مگه کلا قدمت صدا و سیمای ما چن ساله؟! بعدشم توجه به تیتراژ و کارای قوی تو این زمینه اکثریت قریب به اتفاقشون مربوط میشه به دهه 80 به این ور دیگه!قبل اون تو صدا و سیمای ایران همچین ظرفیتی واسه کار موزیک وجود نداشت که
خدا وکیلی شما که داری میگی فنی حرف بزنیم متهم گریخت رو با خیال تو مقایسه میکنی؟!!! از اینایی که گفتی وفا کار خوبی بود و میوه ممنوعه اما من خودم تیتراژ سریال ولایت عشق رو بهترین کار محمد اصفهانی تو صدا و سیما میدونم و البته یکی از بهترین تیتراژای تاریخ صدا و سیما
بعدش یه چیزی! من گفتم تاریخ صدا و سیما نه تاریخ سینما که شما تیتراژ فیلم واسه من مثال میزنی! بله یقینا استاد بیات کاراشون محشره و شادمهر هم در زمینه آهنگسازی استاد چیره دستیه و صدای محمد اصفهانی هم فوق العادس اما من دنبال مقایسه جز به جز نبودم که مثلا بیام صدای محسن یگانه رو با دکتر اصفهانی مقایسه کنم!من یه قطعه رو اسم بردم گفتم بهترینه شما اگه حرف منو قبول نداری یه قطعه مثال بزن که از جمیع جهات بالاتر از این کار باشه و الیته واسه صدا و سیما کار شده باشه تا بعدش جز به جز این قطعه رو با قطعه مورد نظر شما مقایسه کنیم
در ضمن قطعا شمام اینو قبول دارید که فقط یه صدای فوق العاده یا یه ملودی فوق العاده یا یه شعر عالی نمیتونه به تنهایی باعث بشه بگیم فلان کار عالیه یا موندگاره بلکه همه این موارد باید کنار همدیگه قرار بگیرن
من فک کنم ته تهش به حرف من برسی که خیال تو بهترین تیتراژ تاریخ صدا و سیماس

94.183.91.44
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 13:21
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز اگه موافق باشی مورد به مورد پیش بریم. چون اینجور که مشخصه متاسفانه شما متوجه هیچکدوم از منظورای بنده نشدی. بحثا هم کلا قاطی پاتی شده و این یعنی هیچی به هیچی!
" پس موندگاری به چی میگی شما؟!" الان اینو با من بودی؟! میشه بگی من کجای نظرم گفتم خیال تو موندگار نیست؟! حالا خوبه اون همه ازش تعریف کردم و اینو میگی! اگه تعریف نمیکردم دیگه چی میگفتی!!!
راجع به موندگاری که توضیحش دادی موافقم باهات! یعنی کلا از اول مخالف نبودم!
==========
اتفاقا عمر تیتراژای تلویزیون خــــــــــــیلی بیشتر از دهه 80 ه!!! شما رد تیتراژا رو از دهه 50 بگیر. شاید من و شما با توجه به سنمون تیتراژای دهه 80 به بعد رو بهتر و با اشراف بیشتری یادمون بیاد ولی این دلیل نمیشه کلا دهه های 50 و 60 و 70 رو نادیده بگیریم! با یه سرچ ساده تو نت میتونی سریالا و تیتراژای خاطره انگیز و عالی و موندگار اون دهه ها رو پیدا کنی. برای تاییدشون هم میتونی از پدر و مادرت دربارشون بپرسی تا کامل توضیح بدن. همون ولایت عشقی که گفتی سال 75 ساخته شده!
کلا من با الفاظی مثل "بهترین فلان تاریخ" مخالفم چون اینجور القاب بیشتر به دلیل تعصب یه عده به بعضی چیزا داده میشن! مثل همین القاب استاد و سلطانی که از چپ و راست میشنویم!
بهترین بودن رو باید از جنبه های مختلف و در دوره های زمانی مختلف مورد بررسی قرار داد تا اعتبار داشته باشه.
==========
" خدا وکیلی شما که داری میگی فنی حرف بزنیم متهم گریخت رو با خیال تو مقایسه میکنی؟!!!" متاسفانه بازم متوجه منظورم نشدی. اگه دقت کرده باشی بحثم دو محور داشت، یه محورش راجع به استقبال مردم و هیت شدن بود، یه محورشم در مورد بهتر بودن از لحاظ فنی بود. که مثال متهم گریخت رو تو قسمت استقبال مردم و هیت شدن زدم! که تو این بخش بین تیتراژایی که خودم دیدم انصافا تیتراژ هیت تر از تیتراژ خط قرمز نبوده! حالا حالا هم فکر نکنم از اون هیت تر بیاد!
==========
" من گفتم تاریخ صدا و سیما نه تاریخ سینما که شما تیتراژ فیلم واسه من مثال میزنی!" بله شما نگفتی سینما! بلکه شما کلا بحث رو فراتر از این حرفا بردی و گفتی از موندگار ترین موسیقی های تولید شده!!! اتفاقا من اولش فقط در مورد تیتراژ تلویزیونی نوشته بودم ولی وقتی نظرتو دوباره خوندم دیدم شما گفتی " یکی از موندگارترین کارایی که تو موسیقی ایران انجام شده" چندتا موزیک موندگار تر از خیال تو که توی عرصه ی مشابه تولید شدن هم مثال زدم!
اگه موافق باشی برگردیم سر همون بحث تیتراژ تلویزیونی
==========
" من دنبال مقایسه جز به جز نبودم که مثلا بیام صدای محسن یگانه رو با دکتر اصفهانی مقایسه کنم!من یه قطعه رو اسم بردم گفتم بهترینه شما اگه حرف منو قبول نداری یه قطعه مثال بزن که از جمیع جهات بالاتر از این کار باشه و الیته واسه صدا و سیما کار شده باشه تا بعدش جز به جز این قطعه رو با قطعه مورد نظر شما مقایسه کنیم" اتفاقا منم مقایسه جز به جز نکردم. منظورم یه آهنگ بود که من عواملشون رو گفتم و شما اسمشو! ولایت عشق! آهنگساز: زنده یاد استاد بیات، خواننده: دکتر محمد اصفهانی.
مثال های دیگه هست که اگه نیاز شد میگم.
=====================================
رگباری از شکوفه های کویری، جنس اعلا و طرح آخر به عنوان یادگاری از قاب شیشه ای میذارم توی پاکت بی تمبر و تاریخ و هدیه میکنم به استاد و همه ی طرفداراش. امیدوارم همیشه برقرار و سبز باشن <3

77.237.173.40
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 17:33
Mehdi Mika

خب دوست عزیزم! الان باز من مشکل پیدا کردم!بالاخره شما موافقی که خیال تو یکی از کارای موندگار موسیقی ایرانه یا نه؟! "بعدش دما رو بردی بالاتر و گفتی خیال تو یکی از موندگارترین کارای موسیقی ایرانه!!" خب این جمله شماس دیگه!از این جمله اینطور برداشت میشه که شما خیال تو رو جزو موندگارها نمیدونی! یه مقدار مطالبتون رو درهم مینویسید واسه همین غاطی میشه دیگه! حالا بگذریم!
آخه موسیقی دهه 50 و 60 رو دیگه اصلا و ابدا نمشه با موسیقی الان مقایسه کرد،حالا باز دهه 70 یه مقدار بهتره!من شروع موسیقی پاپ جدید ایران رو از شادمهر و اواخر دهه 70 میدونم! حتی اکثریت کارای استاد س. ق که مربوط به قبل دهه 80 میشه واقعا واسه شخص من قابل تحمل نیستن!البته به جز موارد استثنایی مثل قصه امیر که یه قطعه بی نظیره
خب ما تو تمام زمینه ها بهترین در تاریخ رو داریم!مثلا تو فوتبال پله یا تو سینما پدرخوانده و... چه اشکالی داره نظرمونو درباره بهترین تو تاریخ بگیم؟!اونم تاریخ صدا و سیمای ما که تو بخش موسیقی چندان غنی نیس که کار واسه انتخاب سخت باشه اما در مورد القاب استاد و سلطان حق باشماس!این القاب تعریف خاصی دارن و به هر کسی نمیشه ابن القاب رو داد
اما قطعه ولایت عشق که شما گفتی 75 اما این کار واسه سال 79 هستش! واقعیتش اینه که من به هیچ عنوان نمیتونم یه همچین کاری با این موضوع رو با هیچ کار دیگه ای مقایسه کنم!به نظر من ارزش معنوی که این مدل کارا دارن خیلی بالاتر از اونه که ما فقط به عنوان یه قطعه موسیقی بهشون نگاه کنیم
مطلب آخری هم که هس اینه که یه تیتراز خوب صرفا یه قطعه موسیقی سطح بالا نیس و به نظر من تیتراژ هر برنامه ای باید کاملا مرتبط و بیان کننده موضوع و مفهوم خاص اون برنامه باشه! خیال تو کاری بود که علاوه بر تکنیک و احساس عالی که داشت از لحاظ مفهوم و ارتباط با موضوع برنامه فوق العاده بود،ماه مبارک دم افطار بعد یه برنامه ای که معمولا مخاطباشو تحت تاثیر قرار میداد آخر برنامه قطعه ای پخش میشه که مفهومش مناجات یه انسان با خدای خودشه اونم در قالب یه ترانه تکرار نشدنی و آرامشی که این قطعه تو اون لحظات میداد واقعا در نوع خودش کم نظیر بود
به هرحال بنده به نظر شما هم کمال احترام رو میذارم!اختلاف سلیقه چیزیه که همیشه بوده و خواهد بود
موفق باشید

94.183.92.119
دوشنبه 26 خرداد 1393 - 20:00
غزال ن

در وصف استاد تنها چيزى كه تونستم بگم اين بود:
تو به قصه ها شبيهى، ساده اما حيرت آور!

80.66.188.254
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 04:07
بی سرزمین تر از باد

...
=====
کارای موندگار زیاد داشتیم که خیال تو هم یکی از اوناست. که فکر کنم اولین کار مجاز یگانه بود.
=====
" آخه موسیقی دهه 50 و 60 رو دیگه اصلا و ابدا نمشه با موسیقی الان مقایسه کرد،" آفرین! همینو میخواستم بشنوم ازت! منم باهات موافقم نمیشه مقایسه کرد ولی وقتی از لفظ (تاریخ) استفاده میکنی دیگه از چارچوب و قالب زمانی خارج میشی! مگه فوتبال دهه 50 و60 و70 میلادی رو میشه با فوتبال الان مقایسه کرد؟! با اینکه اصلا نمیشه مقایسه کرد ولی پله ای که متعلق به دهه 60ه میشه بهترین بازیکن تاریخ! اونم با رای گیری های و آمار ها و نظرات معتبر! پس ممکنه تیتراژ (طلاق) که متعلق به دهه 50ه بشه بهترین تیتراژ تاریخ!
=====
تاک، خواب بارون، هدیه، غروب، چه دردیست، عادت، جزیره (دوتا آهنگ مختلف به نام جزیره داره)، نامه، پنجره، دودلی، قـــــــــــــــــــاب شـــــــــــــــیـــــــــــشــــــــــــه ای، بارون و ... چطوری میتونی این آهنگا رو دوست نداشته باشی؟!
من یه خواهش دارم ازت، لطفا حتما حتما حتما آهنگ های قاب شیشه ای و جزیره (از آلبوم شکوفه های کویری) رو دوباره گوش کن و اگه نظرت راجع بهشون تغییر کرد بقیه اونایی که اسمشونو گفتم هم گوش کن :)
=====
دقیقا به همون دلیل معنویه که میگم ولایت عشق خیلی بالاتر از ماه عسله! از نظر فنی هم که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته. ولایت عشق 75 تولیدش آغاز شد و 79 پخش شد(شامل موزیکش هم میشه چون موسیقی هایی به اون عظمت نمیتونن تو مدت کوتاهی ساخته بشن). ولایت عشق، تنهاترین سردار، معصومیت از دست رفته، ارمغان تاریکی و وفا تیتراژای فوق العاده ای هستن که اصفهانی با همکاری با اساتید بزرگ موسیقی تولیدشون کرده که از نظر فنی بسیار بالاتر از کارای دیگه هستن.
آهنگ نابرده رنج هم الان به ذهنم رسید که فوق العاده بود. شب دهم و گمگشته هم عالی بودن.
یه نکته ی مهم دیگه ای هم که به درستی بهش اشاره کردی نقش سریال یا برنامه تو معرفی تیتراژشه! قطعا اگه خیال تو توی آلبوم یگانه میبود و تیتراژ برنامه ی پربیننده ای مثل ماه عسل نبود به این اندازه ازش استقبال نمیشد. همونطور که اگه آهنگ (به امید یه هوای تازه تر) تیتراژ سریال پربیننده و موندگاری مثل خط قرمزنبود اونقدر ازش استقبال نمیشد.
=====
ببین شاید باورت نشه اما من یه زمانی از طرفدارای سرسخت یگانه بودم! یگانه ی (آخه دل من دل ساده ی من) و (میخواست که فریاد بزنه اما دیگه نایی نداشت) و (منو درگیر خودت خودت کن تا جهانم زیر و رو شه)! نه این یگانه ی هجو خون و خسته کننده که آهنگاش شدن معجونی از جشن تولد وعزا! هنوز تو گوشیم آهنگایی که بالا اسمشونو گفتم به همراه جوون آریایی، (نخواستم با غم بسازی)، خاکسترم نکن، (گناهی ندارم ولی قسمت اینه) و هیچکی نمیتونه بفهمه رو دارم و همیشه گوششون میدم ولی از رگ خواب به بعد . . .
=====
کاملا موافقم، نظر همه محترمه، هر کسی بنابر ایدئولوژی خودش پیش بره بهتره.

77.237.173.40
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 11:53
بی سرزمین تر از باد

اون که قسمت اول که سانسور شد در مورد بازی ضعیف تیم ملی بود:|

188.253.71.22
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 12:15
Mehdi Mika

من تمام آلبومای استاد رو گوش دادم از آلبوم فرنگیس سال 53 بگیر تا آخرین آلبومش! بارون و جزیره و قاب شیشه ای جزو کارای خوبشن که هر 3 تا ملودیه خیلی خوبی دارن اما من بارون رو از بین این 3 تا ترجیح میدم چون تنظیم بهتری داره! اما در کل به هیچ عنوان نمیتونم به خودم بقبولونم که مثلا این کارارو با قطعه هایی مثل گل من،تو بارون که رفتی(شاهکار استاد)،پرنده مهاجر،دلتنگی،رفیق،خیلی ممنون،دریای مغرب و یا همون قصه امیر مقایسه کنم
نمیدونم ملودی قصه امیر رو خودش ساخته یا نه ولی واقعا شاهکاریه واسه خودش! اون اول که شروع میکنه میگه بارون امشب... مو به تن من سیخ میشه وجدانا!
از این مبحث بگذریم و برسیم به بی انصافی شما در مورد محسن ما! از رگ خواب به بعد چی شد؟! مشکل کارش چیه؟! 3 تا کار فوق العاده تو همین آلبوم واست مثال میزنم که مثل خودت ازت خواهش میکنم که بری بدون پیش زمینه دوباره گوش بدی این کارارو! نمیشه،بیت آخر و تنهایی! و البته اگه شیش و هشت دوس داشته باشی هوایی شدی که واقعا یه چیز جدید تو موسیقی ایران بود
تو زمینه وکال قطعه کی جای من اومد که اوج احساسه!همینطور تو قطعه نرو به نحوه نرو گفتنش دقت کن یا تو قطعه تنهایی و پارت دوم این قطعه از نحوه ادای کلمه هیزم لذت ببر!اون مدل خوانش قطعه نرو کار هرکسی نیستا
تولد و عزا؟! کل زندگی ما تشکیل شده از شادی و تلخی دیگه! شما میگی چیکار کنه مثلا؟!در مورد عمل قلب باز بخونه خوبه؟! تازه محسن نسبت به سایرین کارای با مضمون های دیگه زیاد داره شعرایی که محسن یگانه میگه رو مقایسه کن با شعرایی که خواننده هامون دارن ازش استفاده میکنن،اصلا با شعرای خود استاد!تو کل دوران کاریش محسن فقط یه بار از جمله دوست دارم تو ترانه هاش استفاده کرده که اونم تو همون قطعه دوست دارم بوده
به کجای آسمون خیره شدی که غرورت داره کورت میکنه...
...از اضافه دلایی که شکست فرش قرمز زیر پات میندازنو
یه قطعه در حد حباب برام مثال بزن که انقد قشنگ یه ناهنجاری اجتماعی رو بهش پرداخته باشه
میگن سایه من شبیه توئه
آره تکیه گاهم همین سایه بود
ولی از همون بچگی درد من
نگاهای سنگین همسایه بود
کی میتونه یه همچین شعری واسه یه شهید بگه که فقط با خوندن شعرش لرزه به اندام آدم میفته
تو باخودم که هیچ
با سایه منم،حرفی نمیزدی
با این همه ولی
به شب نشینیه،دلم خوش اومدی...
یعنی آخر خلاقیت و بداعت تو نشون دادن سرد بودن احساس و فاصله گرفتن دونفر ازهم
اینکه شما سلیقت مطابق با کارایی مثل جوون آریاییه دلیل بر این نیس که یه همچین کاری بهتر از کارای فعلیه محسن یگانس! شما کاراشو دوس نداری و واست خسته کنندس اما این دلیل نمیشه که بیای به خاطر سلایق شخصیت بگی که یگانه کاراش ضعیفه! اینم عرض کنم که اگه کارای محسن یگانه ضعیف باشه باید موسیقی ایرانو کلا درشو تخته کنیم چون کسی مث محسن یگانه ویترین این موسیقیه و از نظر خیلیا نامبر وانه واگه از نظر شما ضعیفه باید با دلیل و منطق توضیح بدی که چیش ضعیفه دوست عزیز

94.183.94.6
سه شنبه 27 خرداد 1393 - 17:27
Mehdi Mika

بازی ضعیف؟!!!!!!!!
خدا وکیلی بچه ها هر چی داشتن گذاشتن وسط! من که راضیم ازشون و دس مریزاد بهشون میگم بایت این بازی مردونه
تدابیر کیروش کاملا جواب داد و خداروشکر تونستیم شانس خودمونو همچنان حفظ کنیم
مثلا اگه تیم میرف هجومی بازی میکرد و 2 3 تا میخورد خیلی خوب بود؟! اونجوری هم از جام حذف میشدیم هم غرور ملیمون جریحه دار میشد! ما خیلی با فکر و با برنامه تر از نیجریه بودیم و اگه شانس میاوردیم میتونستیم برنده هم باشیم

94.183.93.213
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 16:06
بی سرزمین تر از باد

تایید نشد:|
مشکل من اینه که اسمم نوید ترابی نیست:| و گرنه والا بلا چیزی که من گفتم کپی حرفی بود که نوید تو صفحه آهنگ سیروان زده بود:|

77.237.173.36
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 17:51
Mehdi Mika

تو سایت خبرآنلاین یه نفر بعد بازی کامنت گذاشته بود زنده باد ایران بعد 77 نفر اومده بودن دیس لایکش کرده بودن! ما یه همچین ملتی هستیم!!
نوید با اون حرفاش نشون داد علاوه بر موسیقی از فوتبالم چیزی سرش نیست و البته ذره ای به کشورش تعصب نداره
ما واسه اینکه تو جام بمونیم باید هرجوری بود از نیجریه امتیاز میگرفتیم که گرفتیم و البته سختی زیادی هم نکشیدیم بلکه ازی واسه نیجریه سخت تر ا ما شد!من مطمئنم که جلوی بوسنی تیم ما اینجوری بازی نمیکنه و قطعا واسه برد میره تو زمین
آقا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی ایران تمجید کرده
ریو فردیناند بعد بازی گفته که کیروش ایران رو به تیم قدرتمندی تبدیل کرده،بعضیا فک میکردن که ما قراره بریم 3 تا بازی رو ببازیم و برگردیم حالا که اینطوری نشده اومدن میگن ضعیف بود و کسل کننده بود و...

94.183.88.8
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 20:18
بی سرزمین تر از باد

موزیک ما ببینم دیگه اینو چطور میخوای تایید نکنی!!
=====
دوست عزیز من از نتیجه تساوی تیم ملی ناراحت نیستم، از اینکه دوتا پاس نتونستیم به هم بدیم حیرت زده ام! از اینکه دفاع وسطامون از هر 5 تا توپ 3تاشو زدن زیرش حیرت زده ام! این همه اردو و فشردگی لیگ و... اونوقت دوتا پاس سالم تو 90 دقیقه نداشتیم! ژاپن قشنگ بازی کرد، باخت و تشویق شد! بازیکناشم از مردمشون عذرخواهی کردن، غرور ملیشم خدشه دار نشد!
چندتا نکته، اول اینکه اگه کسی نظرش مخالف نظر شماست دلیل نمیشه چیزی از فوتبال یا موسیقی نفهمه! قبلا هم گفتم، حالاحالاها طول داره تا فرهنگ احترام به نظر مخالف تو سبد رفتاری ما جاشو پیدا کنه!
دوم اینکه واقع بین بودن هیچ دخلی به متعصب نبودن نداره!
من خودم همیشه سعی کردم واقع بین باشم، نه بدبینم نه خوش بین، راجع به 3 چیز هم به شدت تعصب دارم،1.خانوادم 2.اعتقاداتم 3.وطنم.
الان شما میگی کیا تمجید کردن، حالا اگه من بگم کیا انتقاد کردن نظرم میره تو زباله دانی سایت!
بهرحال خوشحالم که تونستیم 1 امتیاز بگیریم. و حیرت زده و ناراحتم که اونقدر بد بازی کردیم!
=====
دیگه صحبتی راجع به تیتراژ نمونده؟
=====
خب اینجور که مشخصه شما رو یگانه خیلی تعصب داری! و تجربه ثابت کرده بحث روی تعصب افراد بی فایدس. فقط چندتا نکته رو عرض کنم،
اول اینکه بنده اول حرفم عرض کردم که این نظر منه، پس فقط نظر منه! پس نظر شما هم فقط نظر شماس!
در ضمن از شما بعیده دوست عزیز! یگانه رو با س،ق با 40 سال سابقه کاری مقایسه میکنی؟! لطفا دیگه این مقایسه رو ادامه نده ممنون.
دوم این استدلالا که تو فلان آهنگش با این احساس بود و فلان بیتش فلان معنی رو داشت حداقل بدرد من یکی نمیخوره! چون یگانه آهنگی نداره که من چندباره نشنیده باشمش! دید من خیلی کلی تر از یه بیت و یه کلمست!
اتفاقا همون هوایی شدی از نظر من یکی از ضعیفترین آهنگای یگانست! من موندم اون شعر چطور مجوز گرفته!!!!
سوم هم درسته اینکه "یگانه ویترین پاپ ایرانه و اگه نباشه باید در پاپو تخته کرد" نظر شخصیته و محترم! اما واسه من در حد یه جوکه! پاپ ایران فراتر از این حرفاس!
چهارم هم اینکه استاد همه ی ملودی های آهنگ هاشون ساخته ی خودشونه

77.237.173.36
شنبه 31 خرداد 1393 - 10:12
Mehdi Mika

بحث احترام به نظرات دیگران نیس برادر من! من به دفعات نظرات اون دوستمون رو خوندم که دقیقا نقطه قوت یه کارو به عنوان ضعفش مطرح کرده و برعکس پس چیز زیادی از موسیقی نمیفهمه! در مورد بازی تیم ملی هم باید بگم که کیروش قبل مسابقه به بچه ها گفته که به هیچ عنوان پاس عرضی و رو به عقب ندن پس بکش زیرش تو اون فشار نمیتونه غیرمنطقی باشه!از بازی تیم خوشت اومده یا نه به خودت مربوطه ولی با قاطعیت میگم هر کی بگه ایران بازی ضعیفی رو ارائه داده فهم فنی فوتبالیش خیلی ناچیزه! بخوام بازی رو واست تحلیل کنم یه صفحه باید بنویسم ولی خب سایت موسیقیه دیگه نه فوتبال
من کاملا با شما دارم فنی حرف میزنم دارم دونه دونه شعرا و سبک خوانش ملودی رو واست مثال میزنم اونوقت شما همش بحثای بی ربط و دم دستی رو پیش میکشی! منم میام میگم کارای استاد فاجعه س هجو خونه خسته کنندس!کاری نداره که! اگه هنری تو نقد داری بیا درست نقد کن اگه نداری که هیچی
آره من رو یگانه تعصب دارم ولی تعصب همراه با منطق و واقع بینی! من یگانه رو با سیاوش مقایسه نکردم فقط شعراشونو مقایسه کردم که همین الانم میگم شعرای یگانه خیلی سرتره
هوایی شدی کار بسیار جدید و مبتکرانه ایه و اتفاقا شعرش خیلی جذابه، ولی تو مملکت ما عادت داریم واسه بالا بردن کلاسمون شروع کنیم اه اه و پیف پیف واسه قطعه های شیش و هشت!مونده تا ظرفیتمون واسه گوش دادن موسیقی نو و قوی بره بالا!حالا شما بگو هوایی شدی ضعیفه!چه اهمیتی داره؟!
پاپ ایران فراتر از این حرفاس!! واسه منم این جمله یه جوکه خیلی خنده داره
محسنم تمام ملودی کاراشو خودش ساخته و من حاضرم ملودی رگ خواب رو با هر کدوم از کارای استاد که بگی مقایسه کنم

94.183.94.89
شنبه 31 خرداد 1393 - 17:57
بی سرزمین تر از باد

نظرات کدوم دوستمونو خوندی؟! مگه من اسمی از کسی آوردم؟!
ببین دوست عزیز من وقت نوشتن تفسیر بازی رو ندارم و از طرفی معیارهامونم با هم فرق میکنه. فقط اینو بهت بگم که اون کسی فوتبالو نمیفهمه که به جای در نظر گرفتن فاکتورها و آمارهای مختلف بیاد از روی نتیجه بگه بد بودیم یا خوب بودیم یا اینکه کلا هرچی مربی گفت، بگه همون درسته! در صورتی که هنوز به این درک نرسیده که منِ نوعی یه طرفدارم! و کیروشِ نوعی یه مربیه که بعد از جام میره به یه کشور دیگه و به هیچکس پاسخگو نیست و فقط نتایجشه که تو رزومش ثبت میشه! و الزاما معیارهای خوب بودن از نظر یه طرفدار نباید مثل یه مربی باشه! اون کسی فوتبالو نمیفهمه که هنوز به این درک نرسیده که خوب بودن یه چیز نسبیه! من خودمو خیلی بالاتر از اینی میدونم که یه خوشبین منفعل باشم!
من همیشه وقتی نظری رو میخونم علاوه براینکه به حرفی که گفته شده توجه میکنم، به ادب و فرهنگ گویندش هم توجه میکنم. پس برای من فرقی نمیکنه نویدترابی بیاد بی ادبانه و غیرمنطقی حرف بزنه یا اینکه کسی بیاد بی ادبانه جوابشو بده! هردو از یه قماشن!
من نمیدونم شما با کیا بحث میکنی که هرچی اونا گفتن رو تعمیم به مملکت!؟ من خودم از هر 10تا آهنگی که گوش میدم و ازشون لذت میبرم پنج تاشون 6/8ن! با کسایی هم که میگن کارای شیش و هشت چون بازاری هستن ارزش هنری ندارن مخالف بودم و هستم! ولی نمیتونم از یه کاری که شعرش ضعیفه لذت ببرم! حالا میخواد شیش و هشت باشه میخواد ترنس باشه میخواد اسلو باشه! این نظر شخصی منه! حالا شما میگی فلان کار یه کار نو و قویه؟ نظرت محترم! فرهنگ احترام گذاشتن به نظر مخالف فراتر از موزیک و فوتباله!
نه انصافا تو شعرای یگانه رو بالاتر از شعرای یغما و اردلان سرفراز میدونی؟!؟!؟!؟! نقاب، بی سرزمین تر از باد، تصور کن، عادت و...!!!! اصلا کلاس کاری این دو نفر باهم فرق میکنه! اون کجا هرچی بسرایی بخونیش، اون کجا از بین 700تا شعر یکی رو انتخاب کنی بخونی!!!!
حضرت علی(ع) میفرمایند "عشق زیاد از حد انسان رو کور و کر میکنه"!
تا حالا من وقتی این مقایسه های عجیب غریب رو ازت میدیدم خیلی تعجب میکردم! یعنی هرکی بود تعجب میکرد! ولی حالا که خودت میگی متعصبی پس دیگه هیچی. منم اگه با شما وارد بحث شدم یا اگه بحث رو ادامه دادم به این دلیل بود که میتونیم اطلاعات رد و بدل کنیم اما با یه آدم متعصب اصلا نمیشه بحث کرد! موفق باشید.

188.253.66.1
یکشنبه 1 تیر 1393 - 08:58
Mehdi Mika

در مورد فوتبال با توجه به بازی آرژانتین دیگه هیچ حرفی واسه گفتن باقی نمیمونه و همه چی کاملا مشخصه
من به نظر شما به عنوان یه کسی که هر از چند گاهی فوتبال میبینه احترام میذارم
در مورد موزیک متاسفانه ما به یه زبان مشترک نمیرسیم ودلیلشم اینه که شما تفکراتت از موسیقی فعلی و شرایط فعلی خیلی دور و پرته و به شدت مسخ اون چیزی هستی که تو ذهن خودته نه اون چیزی که واقعا هست!نظرات شما رو من هیچ تاثیری نداره چون از یه عده واسه خودت بت درست کردی و نمیتونی سره رو از ناسره تشخیص بدی
من تعصب منطقی دارم و مثلا میگم قطعه دوست دارم کار بسیار معمولیه که من هیچیشو دوس ندارم
به شعر هوایی شدی میگی ضعیف؟! شما که انقد شیش و هشت گوش میدی چطور متوجه نشدی که شعر هوایی شدی نسبت به شیش و هشتای دیگه با شعرای فوق العاده سطحی و واژگان تکراری خیلی جلوتره؟!هوایی شدی یکی از بهترین شیش و هشتای که تا حالا ساخته شده و شعرشم بدیع و منحصر به فرده
من که از شما جز حرفای تکراری و این که به من بگی متعصب و خودتو خیلی دست بالا بگیری چیز دیگه ا ندیدم!دریغ از یه کلمه حرف فنی در مورد موسیقی
بازم میگم کسی که خوابه رو نمیشه از خواب بیدار کرد پس از خواب شیرینت لذت ببر
موفق و پایدار باشی

94.183.90.5
دوشنبه 2 تیر 1393 - 01:49
بی سرزمین تر از باد

تو بازی با آرژانتین برعکس بازی با نیجریه از همه نظر فوق العاده بودیم جز شانس . . .! شمایی که فوتبالو میفهمی حتما اینم میفهمی که بازی با آرژانتین هیچ ربطی به بازی با نیجریه نداره! نه؟!
مگه شما منو میشناسی که میگی من هرزگاهی فوتبال میبینم؟! این حرفا رو میزنی و اونوقت به من میگی خودمو دست بالا میگیرم؟ ببین آدم اگه خودشو دست بالا بگیره بهتره تا اینکه بقیه رو دست پایین بگیره! من زیاد فوتبال میبینم ولی هیچوقت اینو برتری نمیدونم! مهم نیس آدم چقد فوتبال ببینه، مهم اینه که چقد فوتبال بفهمه و چقدر فرهنگ انتقال چیزایی که فهمیده رو داشته باشه!
_____
در مورد تفکرات من شاید اینطوری باشه که شما میگی اما اینو هم من به شما میگم که تفکراتت به شدت از موسیقی فاخر و با محتوا دوره!
_____
متاسفانه یه فرهنگ بد تو بحث کردن خیلی از ما ایرانیها جا افتاده اونم اینه که هممون به بحث به چشم یه میدون جنگ نگاه میکنیم که یا باید بکشیم یا کشته میشیم! به طور پیش فرض با این منطق وارد بحث میشیم که هدف اینه که باید طرف مقابل رو تغییر بدیم چون طرف مقابل اومده تا ما رو تغییر بده! نتیجش هم این میشه که یه جا گفته میشه " نظرات شما رو من هیچ تاثیری نداره" یا خیلی موارد دیگه!
کلا هم دو حالت بیشتر در نظر نمیگیریم, یا من درست میگم یا طرف مقابل نمیفهمه که من درست میگم!!! در صورتی که این اوج بدفرهنگیه!
اصلا ماهیت بحث اینا نیست! هدف از بحث یه فرصته که اطلاعاتمونو با هم به اشتراک بذاریم. نه فرصتی برای تغییر دادن! و تحمیل کردن عقایدمون به دیگران! یعنی واقعا فکر کردی من انقدر وقت آزاد دارم که بیام صرفش کنم برای عوض کردن نظر دیگران؟!
شما کلا فقط یه بار با من صحبت کردی اونوقت چطور متوجه شدی که من واسه خودم بت درست کردم؟! نه عزیز من ان حرفا نیست! شما از هر کسی یه تعریف و ذهنیتی تو ذهنت درست کردی و با توجه به اون در موردشون قضاوت میکنی! ذهنیتت در مورد بقیه رو نمیدونم اما در مورد من که 100 درصد در اشتباهی!
_____
تا ببینیم منظورت از "شیش و هشتای دیگه با شعرای فوق العاده سطحی و واژگان تکراری" چی باشه!!! ببین نقره رو اگه با طلا مقایسه کنی فلز بی ارزشیه اما اگه با برنز مقایسش کنی فلز با ارزشیه! بستگی به متر و معیارمون داره! من بازم حرفمو تکرار میکنم، خوب بودن یه چیز نسبیه!)
من به شما گفتم متعصب؟! بزرگوار اول از همه خودت گفتی هرکی بگه ایران بد بوده بی تعصبه!!!!! باشد تا رستگار شویم!!!!!
حالا باز من فقط یه متعصب گفتم شما قطاری از این حرفا رو به من نسبت دادی! دست پیشو میگیری پس نیفتی؟!
_____
حرف فنی در مورد موسیقی؟! من یه بار با شما بحث فنی کردم آخرش یادته چی گفتی؟ گفتی حرفات همه کپی هستن!! در صورتی که قبل از اینکه شما این کشف رو بکنی من خودم منبعشون رو گذاشته بودم!!! دریغ از یه جواب فنی که ازت بشنوم! منم متاسفانه یا خوشبختانه آدمیم که یه راه رو دوبار نمیرم. حالا شما آزادی هرطور دلت میخواد قضاوت کنی چون من هرگز خودم رو تو نگاه دیگران جستجو نمیکنم.
_____
فکر می کنم بحث ما خیلی داره طولانی می شه. هر کسی بنابر ایدئولوژی خودش پیش بره بهتره. من یه اطلاعاتی دارم که بنابراون اطلاعات موسیقیایی و هنری یه حرفایی می زنم و کار یه کسایی رو قبول دارم و گوششون می کنم و شما هم همینطور. با اطلاعات و درک موسیقیایی که داری یه کسای دیگه ای رو قبول داری و این طبیعیه.

188.253.66.186
دوشنبه 2 تیر 1393 - 08:21
Mehdi Mika

درباره فوتبال نمیخوام بیشتر از این حرف بزنم چون مجبور میشم یه چیزایی بگم که ممکنه ازشون به عنوان فخرفروشی برداشت بشه و منم از این کار متنفرم
دوست عزیز متاسفانه شما حرفای خوبی میزنی ولی به هیچ کدومش پایبند نیستی و فقط حرفشونو میزنی! این حدیثایی که شما نوشتی و این نصایح و... من سالهای ساله که با تفکر خودم بهش رسیدم و قلبا بهش اعتقاد دارم نه مثل شما که فقط حرفشو میزنی و برعکسش عمل میکنی
"یگانه ویترین پاپ ایرانه و اگه نباشه باید در پاپو تخته کرد" نظر شخصیته و محترم! اما واسه من در حد یه جوکه!
به نظرت این احترام متقابله؟!! احترام فقط یه کلمه نیس که بیای بنویسی و تموم شه
تفکراتت به شدت از موسیقی فاخر و با محتوا دوره!! اینو از کجا آوردی خدایی؟! من اصلا در مورد موسیقی فاخر حرف زدم؟! من هر کاری که قوی باشه رو میپسندم حالا مال هر کی که میخواد باشه برعکس شما که کلا هر کاری که اشخاص مورد علاقت بخونن بهش میگی فاخر! دیگه وقتی شما به فاخر بودن بیت آخر پی نبردی من باید چطوری متوجهت کنم؟! وقتی متوجه شاهکار بودن ملودی رگ خواب نشدی من چطوری شما رو توجیه کنم؟! وقتی کار قوی از نظرت جوون آریاییه....
بحث اگه تبادل اطلاعات باشه مثل همون کامنتای اول خیلی خوبه ولی وقتی برسه به جدل دیگه فایده نداره و اینم مقصرش شمایی!ما داشتیم در مورد تیتراژ حرف میزدیم و قطعه خیال تو نه شخص محسن یگانه که شما یه هو برگشتی نظر شخصیتو در مورد محسن یگانه و کاراش گفتی!هیچ ربطی نداشت به بحث
نمیدونم حرفای منو واقعا متوجه نمیشی یا دوس نداری که متوجه بشی!هر چی که من گفتم کلا یه جور دیگه واسه خودت معنی کردی!من هیچوقت نگفتم کسی که بگه ایران بد بازی کرد بی تعصبه!گفتم چیز زیاد از فوتبال نمیدونه که الانم نظرم همونه که گفتم! بی تعصب اون کسیه که بیاد زحمات هموطناشو که از جون مایه گذاشتن بی ارزش کنه و اونارو مسخره کنه
بحث فنی این نیس که حتما 4 تا مطلب خیلی علمی و تخصصی بیان کنی همین که بتونی نقاط ضعف و قوت یه آهنگ رو از نظر خودت بگی و همینطوری رو هوا نگی که فلانی ضعیفه میشه حرف فنی
همونطور که گفتی بحثمون خیلی طولانی شد!شما بشین صب تا شب آینده رو گوش کن و لذت ببر منم میرم آینده و بیت آخر و آخرش رسید(پازل بند) و... همه رو با هم گوش میدم و ازشون لذت میبرم
واقعا باشد که رستگار شویم چون نیاز شدید جامعه کنونی ماست
آقا یا علی

94.183.91.113
دوشنبه 2 تیر 1393 - 20:18
غزال ن

ببخشيد در بحثتون دخالت ميكنم عذر ميخوام ولى با توجه به اينكه خودم به شدت طرفدار هر دو شخص مورد بحثم لازم ديدم الان اين حرفو بزنم
آقا مهدى با همه ى احترامى كه براتون قائلم اما قياستون به شدت مع الفارقه! ترانه هاى محسن از استاد سرتره؟ يه مقدار تند نرفتى؟ كدوم شعر محسنو ميتونى با شعر حادثه ى استاد مقايسه كنى؟( خوارم اگر از خارى، خوارم تو مپندارى/ دانم كه مرا با گل يك جا تو نگه دارى/ گل را تو به آن گويى كز عشق معطر شد/ آن گل كه فقط گل بود در حادثه پرپر شد…) يا ( به سوى خويش مرا ميكشد چه خون و چه خاك/ محبت است كه زنجير ميشود گاهى…) يا عاشقانه ترين شعرى كه به عمرم شنيدم، شعر عادت ( هرگز نخواستم كه به داشتن تو عادت بكنم/ بگم فقط مال منى به تو جسارت بكنم…)
به نظرم واقعا تند رفتى… خود من واقعا محسنو و همه ى آهنگاشو دوست دارم ولى در حد خودش… محسن مجموعا شش تا آلبوم داره واقعا براى مقايسه با استاد كه نوزده تا آلبوم داره زوده… اين مقايسه هم نتيجه اى جز اين نداره كه محسنو پايين بيارى…چون كه الان از استاد چهل سال كوچك تره ميدونى چقدر هنوز جا داره كه بسازه و خلق كنه و جاى پاشو محكم كنه… هنوز به اين مرحله نرسيده، به مرحله ى براى هميشه ماندگار بودن ولى به اندازه ى سنش واقعا جايگاه خوبى براى خودش درست كرده مثل اينكه بگى استاد س. ق. وقتى بيست و نه سالش بود تو چه جايگاهى در موسيقى بود؟؟ حتى يك صدم موقعيت الانشو نداشت…
از طرفى با آقاى بى سرزمين تر از باد مخالفم كه ميگه هجو خون! محسن بعد از رگ خواب نزديك بيست و هشت تا آهنگ خوند ولى مثل اينكه گوش خيليا فقط هوايى شدى و دوست دارمو شنيده… ديگه بيت آخر و مرد و نميذارم خسته شى و دور خودت نچرخ و يه هفته به عيد و عيد هرسال و نميشه رو نشنيده! درسته كه اين صرفا نظر شماست ولى ميشه مقابله به مثل كرد و گفت كه اگه آقا مهدى ميگه شعراى محسن سرتره پس اين هم صرفا نظر ايشونه… عجيب نيست؟ علاقه ( داشتن يا نداشتن) با واقعيت ميتونه فرق داشته باشه! شما به ايشون ميگى فلان آهنگا رو دوباره گوش كنن و براشون مثال ميزنى… آقا مهدى هم ميگه فلان آهنگاى محسنو دوباره گوش كن و شما در جوابش ميگى اين استدلالا به درد نميخوره و من همه ى آهنگشو چندباره گوش دادم…!!
درمورد ويترين پاپ هم كه اگه فقط بين داخليا بخواى بگى آره محسن ميتونه اين ويترين باشه ( ميتونه) ولى اگه كلى بخواى بگى ديگه فكر كنم جايگاه شماعى زاده و سرافراز و ا. ح. منطقى تر باشه براى نماد پاپ ايران…
و اينكه دوستان عزيز با احترامى كه براى هردوتون دارم بايد بگم كه هزار بار گوش دادن يه آهنگ با يك بار ((فهميدنش))خيلى فرق داره من همه ى آهنگاى استادو هزار بار بيشتر گوش دادم ولى آهنگ نامه و اون بيت شاهكارش ( توى نامه گفته بودى بى چراغه دل مادر، براتون نور ميفرستم جنس اعلا، طرح آخر) همين تازگى منو دربرگرفت… كافيه يكى از آشنايانتون خارج از كشور باشه تا همه ى درد ترانه رو تو وجودتون حس كنيد… يا همه ى آهنگاى محسنو هزار بار گوش دادم ديگه ركورد آهنگاى پلى شده ام براى محسنه ولى آهنگ تنهايى يك سال و نيم بعد از انتشار آلبوم حباب يه دفعه منو غرق خودش كرد… يا هميشه فكر ميكردم اينكه آدم بخواد خودشو گول بزنه چقدر دردناكه و فكر كنم هيچ شعرى تو چند سال اخير به اندازه ى بيت فوق العاده ى ( چقدر قصه گفتم كه دريا بخوابه/ چقدر گريه كردم نفهمم سرابه)نتونه حق مطلبو ادا كنه كه به نظرم بهترين بيتيه كه محسن نوشته و وقتى به عمق محتواش پى بردم ميخواستم سرمو بكوبم به ديوار! ديگه كم لطفى درحق آهنگ هوايى شدى به نظرم ديگه خيلى زياد شده اونم وقتى كه شما آهنگ ( برو برو) رو از ازش بالاتر ميدونى…!
واقعا ببخشيد دخالت كردم ولى به نظرم هردو نفرتون يه جاهايى غيرمنطقى نظر داديد
شب و روزتون خوش

109.110.185.187
سه شنبه 3 تیر 1393 - 08:28
Mehdi Mika

غزال جان اتفاقا بسیار کار خوبی کردی که نظر خودتو گفتی
فقط شمام یه چیزی رو اشتباه متوجه شدی! من کجا محسن رو با سیاوش مقایسه کردم؟! من گفتم شعر که خب اصلا شعرای استاد مال خودش نیس!بعدشم شما مورد مثال زدی ولی من کلی گفتم! دیگه قطعا تمام کارای استاد رو گوش دادی،بعضی از شعراش واقعا فاجعه هستن در حالی که محسن خیلی به ندرت همچین شعری داشته باشه! من میگم اگه کل شعرای استاد رو مقایسه کنی با کل شعرای محسن، نسبت شعرای ضعیف به قوی تو مجموعه کارای استاد بیشتره تا کارای محسن ایشالله منظورمو رسونده باشم
به خدا به پیر به پیغمبر من این دونفرو مقایسه نکردم!! سیاوش بیشتر از 40 سال سابقه هنری داره اصلا بی معنیه که بخوام این دونفرو مقایسه کنم!من فقط گفتم ملودی رگ خواب رو با هر کاری از استاد میشه مقایسه کرد ورای اینکه اصلا ملودی رگ خواب رو چه شخصی ساخته! مقایسه شخص با شخص اینجا مطرح نبود بلکه مقایسه یه کار با کارای دیگه منظور من بود!من به هیچ عنوان آهنگسازیه این دونفرو مقایسه نکردم و نمیکنم حداقل تا 10 سال دیگه
اما در مورد ویترین باید عرض کنم که من به عنوان یه هنرمند تمام عیار گفتم ویترین نه صرفا یه خواننده وگرنه اگه به صدا باشه ا.ح و م ع ی ن و ... قطعا صداشون بالاتر از محسن یگانه و خواننده های دیگه داخل کشوره
من به کسی که استعداد خدادادی داره و ازش استفاده میکنه خیلی نمیتونم عنوان هنرمند رو بدم هر چند که از کاراشون و صداشون لذت میبرم یا اردلان سرفراز که به عنوان یه شاعر واقعا کاراش عالیه اما فقط همین نه بیشتر
مشکل ما اینه که دور یه عده یه دایره گنده کشیدیم به عنوان خط قرمز و اصلا حاضر نیستیم که هیچ کسی رو حتی نزدیک به اونا ببینیم مخصوصا کسایی که رفتن اونور! حالا میخوام ببینم اگه محسن هم سالها پیش که از امریکا دعوت نامه داشت قبول میکرد و میرفت الان بازم این دوستان به خودشون اجازه میدادن اینجوری درموردش حرف بزنن یا نه
ناراحتیه من اینه که یه سری از نخبه ها مثل یگانه و چاووشی اینجا موندن و تو محدودیت ها و امکانات کم اینجا دارن کار میکنن و بعد خودمون بهشون بی احترامی میکنیم و کاراشونو بی ارزش میکنیم اونوقت یه عده که اونور دنبال عشق و حال خودشونن و هر ازچند گاهی واسه خالی نبودن عریضه یه آهنگ میدن بیرون اینجا بعضیا ازشون بت ساختن! فقط ببینید باچه وضعیتی میرن بالای سن واسه اجرای زنده!!اونوقت از ایرانم میخونن
به قول هیدن که میگه: تو رفتی اونجا داری از بندر میخونی؟! آخه تو که 30 ساله بندرو ندیدی! تو ویدئوت یکی گیتار الکتریک گرفته دستش پس چرا من صداشو نمیشنوم؟!چرا اینکاو میکنی؟!و چیزای دیگه که قابل گفتن نیست

94.183.82.195
سه شنبه 3 تیر 1393 - 18:09
غزال ن

اون حرف هيدن كه عاليه! همين چند وقت پيش مستندشونو ديدم و از اينكه انقدر خودشونو قبول داشتن خيلى خوشم اومد! چون به هر حال اينجا سرزمينيه كه اگه خودت خودتو قبول نداشته باشى راه به جايى نميبرى و يه عده هميشه به دنبال يه آجر لق تو ديوار بلندتن…

109.110.171.10
سه شنبه 3 تیر 1393 - 19:10
بی سرزمین تر از باد

مهدی:
دوست عزیز کلا بحث ما درباره مسایل فنی فوتبال نبود و نیست! پس همون بهتر که فخرفروشی نکنید!
"بی تعصب اون کسیه که بیاد زحمات هموطناشو که از جون مایه گذاشتن بی ارزش کنه و اونارو مسخره کنه" تموم شد رفت! هرکسی مسخره کنه=بی تعصبه. و هرکسی بگه یه تیم بد بازی کرد و دلایل خودشو داشته باشه ≠ فهم فوتبالیش ناچیزه! درست نیست وقتی کسی رو نمیشناسیم دربارش قضاوت کنیم! OK؟
_____
"تفکراتت از موسیقی فاخر دوره" این دقیقا نقطه ی مقابل (تفکراتت از موسیقی فعلی و شرایط فعلی خیلی دور و پرته و به شدت مسخ اون چیزی هستی که تو ذهن خودته نه اون چیزی که واقعا هست!) هستش! اگه اون بده اینم بده! شما در اصل داری به حرف خودت ایراد میگیری! کلا من موافق این لحن صحبت کردن نیستم اما خواستم خودت طعم حرف خودتو بچشی!
_____
"من هر کاری که قوی باشه رو میپسندم حالا مال هر کی که میخواد باشه" اشتباهت همینه دیگه! هرچی که خوشت بیاد رو قوی میدونی! در صورتی که این درست نیست! مگه من و شما متر و معیار موزیکیم؟! ببین یه فرهنگ بدی ما ایرانی ها داریم که قبل از تو دلمون توی ذاتمونه، هیچ وقت هم ترکش نمیکنم... اینکه هرکدوم از ما در نقشه "همه"ایم، هرکدوممون در نقش "هیچ کس" هم هستیم.. مثلا توی مدرسه میپرسیدن آیا آماده هستید امتحان بدید؟ یک نفر دستش رو میبرد بالا و بجای همه میگفت: "بله"!!! یا توی دانشگاه استاد میپرسید آیا برای کوییز آماده هستید؟ یک نفر به نمایندگی از همه میگفت : "نه"!! ببین قرار نیست هرچی مدنظر شما بود همه به عنوان کار قوی قبول داشته باشن یا برعکس! حالا این شامل شعر هم میشه! شعر قوی اون شعریه که شما ازش خوشت بیاد! حالا من بیام دیوان شعر اردلان سرفراز و یغما گلرویی واسه شما بذارم میگی نه! یگانه خوبه! چون عاشق یگانه ای! توقع بحث فنی هم داری! :|
_____
مگه شما میدونی من به کیا علاقه دارم؟! من میدونم این فکرت از کجا آب میخوره! به خاطر همین میگم تصورت اشتباهه! مثلا تو یه تاپیک طرف اومده سطح محسن یگانه رو از د،ا و س،ق بالاتر دونسته و من جوابشو دادم بعد شما اینو دیدی و فکر کردی من طرفدار د،ا هستم و ازش بت ساختم و. . . !!! چیزی جز این نمیتونه باشه چون من کلا زیاد اهل جدل های پی در پی تو صفحه های مختلف نیستم!
_____
"نظر شخصیت در مورد یگانه رو گفتی" آخه دوست عزیز! چرا این حرفو میزنی؟! من تو 20 خط کامنت ، 3 خط در مورد یگانه حرف زدم و شما اومدی کلا بحث تیتراژ رو مچاله کردی انداختی تو سطل زباله و پرداختی به یگانه! حالا میگیم عیب نداره میذاریمش پای تعصبت(به قول خودت از نوع منطقیش!) اما اینکه میای کلا کی بود کی بود من نبودم راه میندازی قشنگ نیست! بگذریم . . . بهرحال امیدوارم از بحث تیتراژ یه نتیجه ای گرفته باشیم!
_____
" همین که بتونی نقاط ضعف و قوت یه آهنگ رو از نظر خودت بگی و همینطوری رو هوا نگی که فلانی ضعیفه میشه حرف فنی" من هرچی گفتم نظر شخصیم بودن و قبل از همشون اینو یادآور شدم! حالا شما اینو "رو هوا" برداشت کردی مشکل خودته! همه ی دلایلم رو هم قبلا گفتم بهت و آخرش به جای جواب دادن منطقی بهشون گفتی همه حرفام کپیه!! آخر و عاقبت بحث منطقی با یه فرد متعصب (از نوع منطقیش!) همینه!! و من نمیخوام دوباره روش وقت و انرژی بذارم!
_____
اما در مورد یه قسمت از حرفت که به خانم غزال گفتی (ایران و خارج وعشق و حال) یه شعر از یغما که خود استاد ساختن و خوندن برات میذارم، باشد که به خودمون بیایم و رستگار شویم . . . !
توی خونمون به ما میگن فراری
توی غربت دم به دم انگشت نگاری
دیگه حتی صاحب اون خونه نیستیم
بیرون خونه میگن ما تروریستیم
وقتی خونه شده بود مثل جهنم
ما با ویزای بهشت بریدیم از هم
حالا تو برزخ بدبینی اسیریم
نمیتونیم ریشمونو پس بگیریم
چاره ای نمونده جز رفتن و رفتن
انگار اینو رو پیشونیمون نوشتن
که سفر تقدیر ماست واسه همیشه
ما همینیم جنگل بدون ریشه
(اگه سانسور شد بدانید و آگاه باشید که متن آهنگ جنگل بدون ریشه از آلبوم رگبار استاده!)
پ.ن: این ترانه رو یغما گفته! و یغما هم ایرانه! و طبق قانون و استدلال شما توی ایران خبری از عشق و حال نیست و هرکی مونده اینجا انگار تو زندانه! نه عزیزم این حرفا نیست! حیف اینجا نمیشه و الا یه چیزایی در مورد همین عشق و حالا که منظور شماست تو همین ایران میگفتم که مخت سوت بکشه! چه 10 سال پیش ، چه الان!
اصلا من از شما یه سوال دارم، اون خواننده هایی که ماهی چندبار میرن دبی و ترکیه کنسرت میذارن و میان اینجا هم آهنگ میخونن دارن عشق و حال میکنن یا کسی که مجبور شده برای ادامه ی فعالیتش کشور رو ترک کنه و الان ممنوع الوروده؟! الان عشق و حال واقعی رو کی داره میکنه؟! عذاب واقعی مال کیه؟!
آخه بزرگوار چاوشی آدماییه که بتونه خارج از ایران دووم بیاره و به کارش ادامه بده؟! شما فکر کردی اونجا فروش آلبوم مثل اینجاس؟ (واسه ایرانیا!) اصلا اونجا فروشی وجود نداره! تنها درآمد اونجا کنسرته! چاوشی اینجا کنسرت نمیذاره اونجا بذاره؟! یا همین یگانه که گفتی، یگانه میتونه سالی 40 تا کنسرت بذاره؟!
==========
خانم غزال والا بخدا من اسمی از هوایی شدی و دوست دارم نیوردم. دوستمون بودن که گفتن و من پاسخ دادم!
_____
"صرفا نظر ايشونه… عجيب نيست؟" نه! اصلا عجیب نیست! من به نظر شخصی ایشون احترام گذاشتم! همونطورم که دیدید بحثی رو با ایشون در این مورد شروع نکردم! چون روی س،ق تعصبی ندارم، فقط برام عجیب بود! همین! حالا اینکه من بیام بیت به بیت و آهنگ به آهنگ ترانه های س،ق رو با ترانه های یگانه مقایسه کنم رو توهین به شعور خودم میدونم! چون دلیلی برای این کار نمیبینم! اصلا در حد مقایسه با هم نیستن! ربطی هم به بت و این چیزا نداره.
حالا فکر کن الان من بیام توضیح بدم چرا یگانه در حد س،ق نیست! :| حرف هم میزنم دوستان میگن دورفلانی ها خط قرمز کشیدی! :|
_____
"ميگه فلان آهنگاى محسنو دوباره گوش كن و شما در جوابش ميگى اين استدلالا به درد نميخوره و من همه ى آهنگشو چندباره گوش دادم…!!" اینم عجیب نیست! چون اولا بنده عرض نکردم بدرد نمیخوره! عرض کردم به درد من یکی نمیخوره! ایشونم میتونست بگه مثال هات به درد من نمیخوره! چیزی نمیشه که.
_____
"درمورد ويترين پاپ هم كه اگه فقط بين داخليا بخواى بگى آره محسن ميتونه اين ويترين باشه ( ميتونه) ولى اگه كلى بخواى بگى ديگه فكر كنم جايگاه شماعى زاده و سرافراز و ا. ح. منطقى تر باشه براى نماد پاپ ايران…" آفرین! تمام! به این میگن تعصب منطقی! چرا اینو میگم؟ چون هم میدونم شما یگانه رو هم دوست داری و هم قبولش داری و از طرفی هم با دید باز و منطقی صحبت میکنی و نظر میدی! به این تعصب میشه احترام گذاشت و باهاش وارد بحث شد.
از نظر منم میتونه باشه! اما اگه بخش بخش مقایسه کنیم میبییم تو همین ایرانش چه از نظر صدا، چه از نظر ملودی، چه از نظر ترانه از یگانه بالاتر داریم! البته اگه متهم به خط قرمز کشیدن نشم :|
در مورد سطح کاری اساتید خارج از کشور هم حرفی باقی نمیمونه!
_____
امیدوارم این نظرتون کلاس درسی باشه برای آموزش تعصب درست! نه کور کورانه!

77.237.173.8
چهارشنبه 4 تیر 1393 - 08:07
Mehdi Mika

دیگه این بحث فایده نداره!بحثی که یه طرف فقط بخواد حرفای دیگرانو بپیچونه و جوابای الکی بده و یه سری صفت رو بهشون نسبت بده هیچ فایده ای نداره! حتی نتونستی کامنتای منو درست بخونی!یا گیرنده ضعیفه یا خودتو زدی به اون راه!من گفتم کاری که قوی باشه رو میپسندم نگفتم هر کاری بپسندم قویه! چی میگی شما کلا؟!بحث فنی با کپی کردن خیلی تفاوت داره دوست عزیز!مشخصه تو موسیقی هیچ نظری از خودت نداری جز اینکه بگی فلانی خوبه بهمانی بد
اساتید خارج از کشور؟؟؟! اردلان سرفراز،یغما و روزبه قطعا تو زمینه ترانه سرایی از یگانه بالاترن و شما سعی کن از طرف خودت حرف بزنی! کی بود کی بود من نبودم که خوراک خودته! من وقتی یه حرفی رو میزنم صد در صد بهش اعتقاد دارم و تا آخرشم پاش وایمیستم نه مثل شما که فقط داری شعار میدی
در مورد اونور آبیا هم در بی خبریه کامل به سر میبری عزیزم!متاسفانه یکی از بدترین اخلاق های ما ایرانیا اینه که دوس داریم در مورد همه چی اظهار نظر کنیم حتی در مورد چیزایی که کوچکترین اطلاعاتی ازش نداریم
کلا رجوعت میدم به پند و اندرزها و احادیثی که نوشتی و به عنوان یه دوست و برادر ازت خواهش میکنم سعی کنی اونارو تو زندگی خودت سرلوحه قرار بدی و انقد شعاری زندگی نکنی

94.183.83.155
جمعه 23 خرداد 1393 - 09:03

بهترین انتخاب که نبودن...بهترین انتخاب آقای خواجه امیری هستن.....ولی خب چون اخیرا تیتراژ زیاد خوندن من فکر نمی کردم که حتی خودشون قبول کنن.....
just Ehsan khaje amiri

شنبه 24 خرداد 1393 - 23:30
mahsa -blue

موافقمممممممممممممممممممم که فقط احسان زیااااااااد (mahsa blue)

188.245.19.170
جمعه 23 خرداد 1393 - 09:54

به شخصه فكر ميكنم آهنگ گريه در ماه بنيامين بهترين آهنگ ماه عسل بوده اما به خاطراينكه برنامه ي ماه عسل اون سال بااجراي ضيا ميزان طرفداراش كمتربوده ( انصافا احسان عليخاني براي اين سبك برنامه ها مناسب تره ) اين آهنگ هم كمترمورد توجه هست
یکی از این آدما یه شب دعاش میگیره
یکی از از همین شبایی که شب تقدیره
یه دل شکسته یک گوشه ی این شهر صداش
می رسه تا آسمون آه چه دامن گیره
غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره
که برای گریه کردن، یه هوای عالی داره
غروبا ببین هوا رو، گریه های بی صدارو
این همه دستایی که منتظر بارونه
یکی اون بالا نشسته که خودش می دونه
می دونه کاریه که فقط خودش می تونه
دستای خالی رو خالی بر نمی گردونه
غروبا چه حالی داره، این فضا چه حالی داره

جمعه 23 خرداد 1393 - 10:52

به شخصه فکر میکنم قشنگ ترین اهنگ ماه عسل اهنگ گریه در ماه بنیامین هست ...اما چون برنامه ی اون سال ماه عسل با اجرای ضیا طرفدارای کمتری داشته ( به نظرم احسان علیخانی برای این سبک برنامه ها بهتره ...در کل ضیا برای برنامه هایی تو سبک ویتامین 3 عالیه و علیخانی برای برنامه هایی مثل ماه عسل )
بابت همین این اهنگ هم کمتر مورد توجه قرار گرفته
دوست داشتم بنیامین با حمید عسگری این اهنگ رو میخوند یا پاشایی با یگانه یا لهراسبی ...صدای یراحی خیلی به دلم نمیشینه

یکی از این آدمای شهر دعاش می گیره

یکی از همین شبایی که شب تقدیره

یه دل شکسته یک گوشه ی شهر صداش

می رسه تا آسمون آه چه دامنگیره

غروبا چه حالی داره این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن یه هوای عالی داره

غروبا ببین هوا رو گریه های بی صدا رو

این همه دستایی که منتظر بارونه

یکی اون بالا نشسته که خودش می دونه

می دونه کاریه که فقط خودش می تونه

دستای خالی رو خالی بر نمی گردونه

غروبا چه حالی داره این فضا چه حالی داره

که برای گریه کردن یه هوای عالی داره

غروبا ببین هوا رو گریه های بی صدا رو

شنبه 24 خرداد 1393 - 15:35
meri

البته برنامه علی ضیا هم مخاطبان کمی نداشت... ولی آهنگ بنیامین انصافاً قشنگ بود.

2.180.239.193
جمعه 23 خرداد 1393 - 10:56

وای مرتضی پاشایی بی نظیره
درود بر احسان علیخانی عزیز
لحظه شماری میکنیم واسه رسیدن ماه مبارک

جمعه 23 خرداد 1393 - 11:52

تبريك ...

لطفا درباره اقاي خاص محسن چاوشي بيشتر مطلب بزاريد ...

شنبه 24 خرداد 1393 - 12:33
ایلگار

ای کاش همه هوادارای اقای چاوشی مثل شمابودن...

5.236.13.138
شنبه 24 خرداد 1393 - 17:03
Plaster Pate (چاووشیست)

دوست عزیز طرفدارای چاووشی اکثرشون همینطورین
این نوید ترابی رو که میبینی اصن طرفدار چاووشی نیست.فقط قصد تخریبش رو داره

37.255.94.163
جمعه 23 خرداد 1393 - 12:47

دوستان عزیز میخوام یه کار فوق العاده که تو همین چن وقته اخیر پخش شده رو بهتون معرفی کنم واسه گوش دادن! میدونم هیچ ربطی به این پست نداره ولی چون جای دیگه ای نیس که بتونم این آهنگو پیشنهاد کنم دیگه مجبورم که همینجا بگم!البته سبک آهنگ رپ هستش وگرنه مطمئنا خود موسیقی ما این آهنگو تو سایت میذاشت! آهنگ باور از پ ی ش ر و که بیت و تکستش به شکل وحشتناکی خوبه و همینطور تنظیم و وکال فوق العاده ای داره
اینم بگم من طرفدارش نیستم فقط چون کار خیلی قوی ای بود خواستم بگم که همه ازش لذت ببرن،خودم تو این چن وقت بالای 200 بار این آهنگو گوش دادم
موسیقی ما عزیز بالا غیرتا تایید کن دیگه!دمت گرم

جمعه 23 خرداد 1393 - 12:50

ایـــــــــــول ب این انتــــــــــــــخاب:)

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:10

انتخاب مهدی یراحی عالی بود وقتی تقاضا زیاد باشه همین میشه:)
تو لحظه ها منتهی به اذان فقط و فقط شنیدن صدای مهدی یراحی دلگرم کنندست

به رسم همیشه تیتراژ اول هم امسال یه خواننده جدید اجرا مکینه که امثال آقای پاشایی انتخاب شدن، امیداوارم کارشون عالی بشه
توقعات از ماه عسل خیلی زیاد شده
و این یعنی مخاطبها توقع کار عالی دارن
انشالله کار هردوشون بی نظیر باشه

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:38

دوستان حالا اگه یراحی بد میخوند یه حرفی .... ولی وقتی هرسال تیتراژش موفق تر از سالای پیش میشه مشخصه که بازم استفاده میشه ازش بعدم تمایل علیخانی به یراحی واسه تیتراژ به خاطر خواسته خود مردم بوده....

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:39

دوستان حالا اگه یراحی بد میخوند یه حرفی .... ولی وقتی هرسال تیتراژش موفق تر از سالای پیش میشه مشخصه که بازم استفاده میشه ازش بعدم تمایل علیخانی به یراحی واسه تیتراژ به خاطر خواسته خود مردم بوده....

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:41

هرجا سخن از احسان علیخانیست
نام مهدی یراحی میدرخشد!

جمعه 23 خرداد 1393 - 14:42

این چه وضعشه هرسال داره مهدی یراحی رو انتخاب میکنه
به جای یراحی مازیار فلاحی بود بهتر بود چون سبک مازیار و مرتضی به هم نزدیکه و هردو آرام می خوانن

جمعه 23 خرداد 1393 - 17:11
narges..

مهدی یراحیم اروم میخونه دیگه!!
چه ارتباطی داره اصن مگه باید صدای خواننده ی تیتراژ ابتدایی و پایانی شبیه هم باشه؟؟

2.178.100.252
جمعه 23 خرداد 1393 - 14:47

سلام .. واااااااااااااااای عالیه .. دم افطار فقط صدای مهدی میتونه ارامش بخش باشه .. صداش ساخته شده برای ماه عسل ... امیدوارم تا ماه عسل هست و پابرجاست با احسان عزیز باشه و همچنین حسن ختامش صدای مهدی .. مرتضی پاشایی هم محشره خدایی .. من خیلی متنتظر این خبر بودم .. عالی میشه ممنون

جمعه 23 خرداد 1393 - 15:27

واقعا انتخاب جالبی بود البته بیشتر انتخاب پاشایی.

جمعه 23 خرداد 1393 - 15:51

واقعا انتخاب جالبی بود البته بیشتر انتخاب پاشایی.

جمعه 23 خرداد 1393 - 16:10

به نظرمن که بهترین انتخابه هم مهدی یراحی که پای ثابت تیتراژماه عسله وکلی باصداش خاطره داریم هم مرتضی پاشایی....خیلی هم عالیه........
لحظه شماری میکنم واسه ماه رمضون و ماه عسل بااجرای فوق العاده اقای علیخانی

جمعه 23 خرداد 1393 - 16:22

صدای مهدی یراحی اصلا از ماه عسل قابل جدا شدن نیست...اغلب مخاطبا ماه عسلو با صدای مهدی یراحی دوست دارین...
از انتخاب تیتراژ اول راضی نیستم باید ببینیم نتیجه ش چی میشه...ایا به دل خواهد نشست یا نه...

شنبه 24 خرداد 1393 - 14:09
راحله(هوادار دوآتیشه مرتضی پاشایی)

بعله قطعا و یقینا تیتراژ ابتدایی به دل همه خواهد نشست مگه اینکه شما اصلا نـــــخواهید که کاره مرتضی پاشایی به دلتون بشینه!!!!

91.99.230.35
جمعه 23 خرداد 1393 - 16:29

ماه عسل اون قدر بزرگ شده که مردم واسش تصمیم میگیرن...مردم هم خودشون مهدی یراحی و مرتضی پاشایی رو انتخاب کردن...از چند ماه قبل احسان علیخانی نظر مردم رو درباره ماه عسل 93 پرسیده بوده و انتخاب این دو خواننده،انتخاب مردمه

جمعه 23 خرداد 1393 - 16:39

انتخاب مهدي يراحي براي تيتراژ آخر خيلي خوبه صداش خيلي با حال و هواي دم افطار خيلي مناسبت داره انشالا امسالم مثل سال هاي قبل يه تيتراژ فوق العاده و ماندگار با صداي مهدي يراحي شاهد باشيم

جمعه 23 خرداد 1393 - 16:50

خوشحالم عالیه که مهدی یراحی تیتراژو می خونه قابلیتشو داره صداشم به حالو هوای ماه عسل میخوره به علاوه یکی از خوانندگان مورد علاقه منه... پاشایی هم خوبه امیدوارم تیتراژ های به یادماندنی رو اجرا کنن.

جمعه 23 خرداد 1393 - 17:03

اگه نوبتی باشه درسته حقه مرتضی پاشاییه واسه خوندن تیتراژ
اما حضور مهدی یراحی نشون میدت که نوبتی نیس
پس وقتی نوبتی نباید حتما کیفیت اهنگ باید ملاک باشه که کمتر کسی سازش یراحی رو به ماه عسل فرزین ترجیح میده
متاسفم

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:14
Plaster Pate (چاووشیست)

ماه عسل فرزین هم قشنگ بود ولی خداییش سازش بدجوری دم افطار به دل مینشست

37.255.94.163
جمعه 23 خرداد 1393 - 17:05

آخه این همه میگن یراحی تکراریه ، دنبال اسم تکراری میگردین یا دنبال یه کار خوبین.؟!!! صدا وقتی با فضای برنامه جور در میاد چرا میگین یه نفر دیگه می خوند بهتر بود.؟!!! سال گذشته علیخانی یه برنامه دیگه هم داشت توو شبکه سه که فرزاد فرزین و چاوشی می خوندند، و فضای اون آهنگ با برنامه اوکی بود،پس علیخانی سعی میکنه متناسب یا حال برنامه افراد انتخاب میکنه.!!! اسمش تکراریه ولی انصافا کارای ماه عسلش واقعا عالی بوده و به آدم یه شعور و حالی میده...سال گذشته هم از نظر مخاطبین برنامه تلوزیون جزء سه تیتراژ برتر بوده. وقتی یه نفر توو تیتراژ یه برنامه خوب کار میکنه چرا انقد بد میگین؟؟!!!یعنی انقد مهمه که یه اسم دیگه باشه تا یه کار خوب دیگه؟!!!!

جمعه 23 خرداد 1393 - 18:13

بهتر از ایییین نمیشههههههه

جمعه 23 خرداد 1393 - 18:32

عااااااااااااااااالیه......آفرین به این انتخاب...اصن حرف ندااااااااااااااااااااااااااااااااااره ها......مخصوصا واسه ی انتخاب مهدی یراحی که فک میکنم ثابت کرده همه ی آهنگاش مخصوصا آهنگاش واسه ماه عسل خییییییییییییلی خوبه...اگه مهدی یراحی عوض میشد جای سوال داشت....آدم به ترکیب تیم برنده دست نمیزنه که....

جمعه 23 خرداد 1393 - 21:22

مهدی یراحی جزیی از خانواده ی ماه عسل...انتخاب پاشایی برای تیتراژ اول هم عالیه

جمعه 23 خرداد 1393 - 21:36

چقدر خوشحالم ازاینکه با انتخاب م____________________________________________________ردم آقای یراحی تیتراژ ماه عسل رو می خونن

جمعه 23 خرداد 1393 - 22:52

واقعا که واستون متاسفم به جای اینکه به کیفیت کار دقت کنید فقط دنبال یه سوژه این آخه دم افطار که باید از همیشه به خدا نزدیک تر باشی باید آهنگ پر انرژی بزارن رابطه مهدی و احسان جداست و به هیچ کس هم جز خودشون ربط نداره و همون طور که با اخلاق و شخصیت آقای علیخانی آشنا هستید فکر کنم بدونید که ایشون اهل این کارا نیستن و شما هم فقط ددنبال ی بهونه می گردین به هر حال خیلی خوشحالم که امسالم با اینکه روزه نمی گیرم ولی بهترین حس موقع اذون بهم دست میده.

شنبه 24 خرداد 1393 - 00:35

به نظر من ماه عسل بدون اجراي اقاي عليخاني و تيتراز مهدي يراحي معني نداره

شنبه 24 خرداد 1393 - 08:22

از طرف طرفداران محمد علیزاده خیلی خیلی به آقای یراحی عزیز برای اجرای دوباره تیتراژ برنامه فاخر ماه عسل تبریک میگم و براشون موفقیت رو آرزو میکنم، هرچند فکر میکنم جای خالی صدای محمد علیزاده تو این برنامه احساس میشه.به یاد کار زیبای خداباهام بهم زده....

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:45
narges..

ممنون...با ارزوی موفقیت برای محمد علیزاده ی عزیز

2.178.120.1
شنبه 24 خرداد 1393 - 10:46

سلام دوستان از طرف هوداران سلطان احساس مجید خراطها این انتخاب شایسته رو به هوداران پاشایی و یراحی تبریک میگم

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:45
narges..

ممنون...با ارزوی موفقیت برای مجید خراطهای عزیز

2.178.120.1
شنبه 24 خرداد 1393 - 18:10
عاشقان مرتضی پاشایی

ممنون دوست عزیز
باآرزوی موفقیت روزافزون مجیدخراطها

46.224.196.229
شنبه 24 خرداد 1393 - 12:20

بنظر من انتخاب آقاي مرتضي پاشايي بهترين انتخاب بود . تبريك ميگم به اين حسن سليقه . باعث افتخار كه افطار را در ماه رمضان با صداي زيبا و گيراي آقاي پاشايي عزيز باز كنيم . به اميد سلامتي هميشگي براي مرتضي پاشايي عزيزم .
دوستان عزيز دم افطار و ساعات عزيز ماه رمضان يادموون نره مرتضي پاشايي عزيز رو حتما دعا كنيم .

شنبه 24 خرداد 1393 - 12:39

اصلا ماه عسل بدون صدای مهدی یراحی دم افطار نمی چسبه افرین به احسان علیخانی با انتخاب عالی اش
لطفا نظرات بی خودتون را راجع به پارتی بازی را تعطیل کنید حسودیتون میشه مهدی یراحی صداش خوبه و کاراش بی نظیره

شنبه 24 خرداد 1393 - 13:26

غمگییییییییییییییییییییییییییییییییییین نباشه plz
با این که سازش رو خیلی دوست داشتم اما ...
خب اگه تیتراز ها غمگین نباشه خیلی بهتر
هر چند میدونم که سلیقه ی آقای یراحی اوج غم این رو توی یکی
از مصاحبه هاشون بعد از انتشار آلبوم امپراطور توی همین سایت خوندم

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:18
Plaster Pate (چاووشیست)

اتفاقا غمگین خیلی بهتره(با توجه به موضوع برنامه و مهمانانش)

37.255.94.163
شنبه 24 خرداد 1393 - 13:54

با من غریبگی نکن با من که درگیر تو ام / چشماتو از من برندار من مات تصویر تو ام...!

شنبه 24 خرداد 1393 - 14:53

دیگه خیلی داره تکراری میشه ! همش یراحی یراحی !!! این همه خواننده جوون هستن که قابلیت چهره شدن توو این برنامه هارو دارن ولی متاسفانه این رفیق بازیا داره کیفیت بعضی برنامه ها رو از بین میبره ..

شنبه 24 خرداد 1393 - 17:07
Plaster Pate (چاووشیست)

اینهمه خواننده جوون هیچکدومشون به درد بخور نیستن
همین معروفاشونم بعضی وقتا قابل گوش دادن نیستن چه برسه به...
در ضمن یه همچین برنامه ای که این همه بیننده داره هیچوقت نمیاد با دادن تیتراژ به یه خواننده بی نام و نشون خودشو خراب کنه

37.255.94.163
شنبه 24 خرداد 1393 - 19:20
ikpojipok opjkipjioj

با این که آهنگ های یراحی رو می پسندم ولی با نظرت موافقم 4امین بار که ماه عسل احسان علیخانی تیتراژش رو یراحی میخونه خوانندگان جوانی مثه سینا دستخوش یا علی ارشدی میتونند با خوندن تیتراژ این گونه برنامه ها چهر بشن

5.239.206.254
شنبه 24 خرداد 1393 - 17:09

به نظرم صدای مهدی یراحی خیلی به حال و هوای برنامه میخوره و انتخاب خوبیه اما زیاد با مرتضی پاشایی موافق نیستم
بهر حال امیدوارم کار خوب و موفقی بشه

شنبه 24 خرداد 1393 - 19:29

متاسفانه یا خوشبختانه مردم ما همشون احساسین
این آقای پاشایی اگ مریض نمیشد عمرا ب ان درجات میرسید دی: دی: دی:
نمیدونم کنسرتش ک ستاره بارون شد
لایک فیسبوکش ک یدفعه رفت بالا
حالا هم تیتراژ ماه عسل دی:

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 19:00
عاشقان مرتضی پاشایی

خوشبحتانه مردم ما برعکس بعضیا معرفت دارن
ربطی به احساس نداره
پاشایی همیشه کنسرتاش ستاره باران بوده کنسرت 29 مرداد92 یا2 مهر 92 رو ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاشایی با هنر واستعداد خودش به اینجا رسیده تنها کسی که از پارتی وتلویزیون واسه دیده شدن استفاده نکرد

46.224.90.141
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 23:17
ایلگار

واقعابرات متاسفم بااین طرزفکراحمقانت!
اگه ی نگابه سابقه ی مرتضی پاشایی بکنی میفهمی ن تنهاپارتیواین چیزانبوده بلکه ناحقی هم شده مثل تیتراژعصرپاییزی

5.236.13.138
شنبه 24 خرداد 1393 - 19:41

امیدوارم کار خوبی بشه.شنیدین میگن تا 3 نشه بازی نشه؟من خودم صدا و سبک یراحی رو خیلی دوست دارم ولی می ترسم بعد از 3تا خراب شه!میترسم به تکرار بیفته...البته یراحی خلاقه و احتمال این اتفاق کمه.ولی خب............

شنبه 24 خرداد 1393 - 19:45

بین این همه نظر خیلی خیلی کم دیدم نظراتی رو که بدون تعصب به خواننده ای ارائه شده باشه!
چرا همه از انتخاب دوباره مهدی یراحی میپرسن؟؟ یا گله دارند که حضور ایشون باعث تکرار در برنامه خواهد شد!
چرا کسی از تکراری بودن مجری و سایر عوامل برنامه ماه عسل صحبتی نکرده؟ آیا دلیلش میتونه چیزی جز علاقه بیش از حد به خواننده ی دیگری باشه؟
تکرار حضور آقای یراحی نه به دلیل دوست و آشنا بودن با آقای علیخانی است و نه هیج دلیل غیر حرفه ای دیگری!
درست، ما خواننده های خوب بسیار داریم...اما وقتی خواننده ای پیدا شده که معنوی ترین آهنگ موسیقی پاپ حال حاضر کشور در کارنامه ایشون قرار داره و امتحان خودشون رو تو این برنامه پس دادن، این حق را باید برای عوامل برنامه ی ماه عسل قائل شد.که ایشون رو برای بهتر شدن برنامه ی ماه عسل انتخاب کنند!
نظر شخصی بنده این است که تیتراژ ماه عسل به دلیل فضای معنوی که دارد...نیازمند خواننده ی است که به آنچه می خواند اعتقاد کامل داشته باشد...و تجلی این باور در چهره و رفتار آن نمود داشته باشد!
چیزی که به عینه در شخصیت آقای یراحی مشاهده می شود!
هر جای دنیایی دلم اونجاست من کعبه مو دور تو می سازم
من پشت کردم به همه دنیام تا رو به تو سجاده بندازمو

شنبه 24 خرداد 1393 - 20:01

مطمئن بودم که پاشایی انتخاب میشه از اونجایی که قرار بود تیتراژ پایانی سریال عصر پاییزی رو بخونه که دقیقه آخر بدون هیچ علت مشخصی با یه نفر دیگه جایگزین شد اینم قابل توجه اونایی که میگن با پارتی بالا اومده .

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 06:58

فکر نمی کنم پاشایی از ترانه های روزبه بمانی کار کنه...

احتمالا یا خودش می گه ترانه رو یا اون ترانه سراهایی که همیشه براش ترانه می گن...

این یعنی لااقل یه تیتراژ رو از دست بمانی نفس راحت می کشیم!! خدایا واقعا ممنونم :)) (جناب علیخانی و مهدی یراحی عزیز که عشق شون کار کردن با روزبه بمانی ه و تیتراژ آخر رو نود درصد کوتاه بیا نیستن ازین بابت!!)
به نظرم مرتضی پاشایی
و شرایط تلاش و امیدی که بیماری پیش اومده ش درونش به وجود آورده معنویت و صداقت صداش رو برای خوندن یه تیتراژ ماه عسلی اورجینال و انرژی ماه رمضونی منتقل کن کاملا مناسب کرده..

با آرزوی موفقیت برای تمامیت "ماه عسل 93"

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 23:21
عاشقان مرتضی پاشایی

ساناز جان مرتضی پاشایی تاحالا با روزبه بمانی کار نکرده
همه ترانه هاشو تاحالا مهرزاد امیرخانی گفته یبارم باعلی بحرینی آهنگ نبض احساسو کار کرده
این آهنگو نمیدونم ولی توآلبوم جدید علاوه بر مهرزاد با مونابرزویی و روزبه بمانیم کار کرده

46.224.241.98
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 08:59

عشق است مهدی یراحی امپراتور احساس ای کاش علی عبدالمالکی هم تیتراژ میخوند ولی بازم مهدی یراحی هست دمش گرم من خیلی با صداش حال میکنم

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 11:32

متاسفم که این همه خواننده خوب داریم اما هر سال باید صدای چند نفر فقط باید بشنویم.. یراحی که خوب هیچی ولی احتمالا کاور یه کار ترکی خسته رو باید از آقای پاشایی بشنویم و به زوووووور باید لذت ببریم حتما
خود این برنامه ام جز کمی اغراق و طفره رفتن الکی چیزه خاصی نداشته هیچوقت

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:23
آیلار

به تو چه ربطی داره صداشو دوست نداری برنامه رو نگاه نکن مجبور نیستی تهیه کننده برنامه صلاح دونسته و گفته مرتضی پاشایی و مهدی یراحی تیتراژ ها رو بخونه به نظر من ماه عسل با صدای این دو عزیز جذاب تر میشه

2.186.216.128
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:05
مهتا (عاشقان مرتضی پاشایی)

کی شمارو مجبود کردی که به زور لذت ببرید
شما میتوونید اگه خوشتون نیومد اول ماه عسلو نبینیددددددددد
بعد این همه طرفدار داره مرتضی
شما مارو نمیبینیددددددددددددد؟
اکثریت از صداش خوششون میاددددددددد
((خودتون با شنیدن قطعه 100در 100 نظرتون عوض مبشه))
فقط کمی صبر

2.191.16.62
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 18:58
عاشقان مرتضی پاشایی

کل ملت دارن ذوق زده میشن واسه شنیدن صدای مرتضی پاشایی ولی شما بزور بشنو
کسی مجبورت نکرده بشنوی
خیلیا هستن که دارن لحظه شماری میکنن

46.224.90.141
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 23:25
ایلگار

ینی این(مجبوریم)روخیلی خوب اومدی!!!!
ببینم,کسی اسلحه گذاشته روشقیقت که ببینیش؟؟؟؟نترس کسی تحدیدت نمیکنه میتونی خیلی راحت توگوشت پنبه بذاری تاتیتراژش تموم شه!نگانکنی که چ بهتر!!

5.236.13.138
یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:30

بازم نوبت امپراطوری امپراطور رسید.امپراطوری مهدی یراحی برای بار دوم تمدید شد.استادان موسیقی مرتضی پاشایی و مهدی یراحی غوغا به پا می کنن.منتظر ترانه ای از روزبه بمانی با تنظیم بهروز صفاریان و ملودی مهدی یراحی هستیم.

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:48

خدارو شکر که بازهم مهدی انتخاب شد...
.
.
.
کجا باید برم بی تو.... تویی ک قد دنیامی ( روزبه بمانی)

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:54

سلام ممنون از اطلاع رسانی سریع تون

ماندگارترین تیتراژ ، خیال تو یِ محسن یگانه ؟؟؟؟؟؟؟؟

خیال باطلی بیش نـیست

اینهمه پارتی بازی توو همه ی عرصه ها هست

اما فقط این مورد رو میبینید و اعتراض می کنید ؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! پوف

باید تصریح کنم چه پارتی بازی بوده چه نبوده هر دلیلی که هست

مهم نیست ،، مسأله یِ قابل توجه اینه که مهدی یراحی

لایقِ ؛ جز ایشون کسی با قواعد و حال و هوایِ ساختن آهنگ برای دمدمای افطار

آشنا نیست ؛ اگه هر سال بخوان یک نفر رو بیارن تا با حس و حال خوندن برای دم افطار

آشنا بشه جا بیفته و حس معنویِ مردم رو ارضا کنه

باید ده سالِ بعد منتظرِ یک حال خوب دم افطار باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتِ آزمون و خطا نیست خصوصاً برای موقعیت حساسِ برنامه ماه عـسل

مرتضی پاشایی هم تجربه ی بسیار بی نظیری خواهد شد إن شا ء لله

چون تا به حال تیتراژ تلویزیونی به طور بارز کار نکرده خصوصاً یک برنامه اجتماعی

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 15:25

سلام ممنون از اطلاع رسانی سریع تون

ماندگارترین تیتراژ ، خیال تو یِ محسن یگانه ؟؟؟؟؟؟؟؟

خیال باطلی بیش نـیست

اینهمه پارتی بازی توو همه ی عرصه ها هست

اما فقط این مورد رو میبینید و اعتراض می کنید ؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! پوف

باید تصریح کنم چه پارتی بازی بوده چه نبوده هر دلیلی که هست

مهم نیست ،، مسأله یِ قابل توجه اینه که مهدی یراحی

لایقِ ؛ جز ایشون کسی با قواعد و حال و هوایِ ساختن آهنگ برای دمدمای افطار

آشنا نیست ؛ اگه هر سال بخوان یک نفر رو بیارن تا با حس و حال خوندن برای دم افطار

آشنا بشه جا بیفته و حس معنویِ مردم رو ارضا کنه

باید ده سالِ بعد منتظرِ یک حال خوب دم افطار باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتِ آزمون و خطا نیست خصوصاً برای موقعیت حساسِ برنامه ماه عـسل

مرتضی پاشایی هم تجربه ی بسیار بی نظیری خواهد شد إن شا ء لله

چون تا به حال تیتراژ تلویزیونی به طور بارز کار نکرده خصوصاً یک برنامه اجتماعی

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:02

یه چیزی ختم به خیر این صحبتا بشه بهتره...
همیشه تنوع خوبهههههههههههههههه
با این که مهدی یراحی چند ساله تو ماه عسل خونده و خوبم بوده کاراش
ولی باید یکم تو انتخابش تجدید نظر کرددددددددددددددد
انتخاب مرتضی ام بهترین کار ممکن بود
100 در 100 جوی خواهد خوند که هر چه بیشتر با حالو هوای رمضان جور در بیادددددددد

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 16:22

سلام ممنون از اطلاع رسانی سریع تون

ماندگارترین تیتراژ ، خیال تو یِ محسن یگانه ؟؟؟؟؟؟؟؟

خیال باطلی بیش نـیست

اینهمه پارتی بازی توو همه ی عرصه ها هست

اما فقط این مورد رو میبینید و اعتراض می کنید ؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! پوف

باید تصریح کنم چه پارتی بازی بوده چه نبوده هر دلیلی که هست

مهم نیست ،، مسأله یِ قابل توجه اینه که مهدی یراحی

لایقِ ؛ جز ایشون کسی با قواعد و حال و هوایِ ساختن آهنگ برای دمدمای افطار

آشنا نیست ؛ اگه هر سال بخوان یک نفر رو بیارن تا با حس و حال خوندن برای دم افطار

آشنا بشه جا بیفته و حس معنویِ مردم رو ارضا کنه

باید ده سالِ بعد منتظرِ یک حال خوب دم افطار باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتِ آزمون و خطا نیست خصوصاً برای موقعیت حساسِ برنامه ماه عـسل

مرتضی پاشایی هم تجربه ی بسیار بی نظیری خواهد شد إن شا ء لله

چون تا به حال تیتراژ تلویزیونی به طور بارز کار نکرده خصوصاً یک برنامه اجتماعی

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 18:32

به شخصه بی نهایت از شنیدن این خبر خوشحالم. چون عاشق صدای مهدی عزیز هستم.
اما میدونستم که اگه امسالم انتخاب بشه،یه عده میان میگن که چون آقای علیخانی دوست صمیمیشه امسال انتخاب شد. هر چند این افکار اصلا مهم نیست و این انتخاب تنها دلیلش تاثیر عمیق صدا و کارای مهدی هستش.
واقعا بی نظیری مهدی جان انشاالله همیشه موفق باشی و هر چه سریع تر به آرزوت که اجرای کنسرت تو اهوازه برسی.

دوشنبه 26 خرداد 1393 - 16:18

بابا این احسان علیخانی مهدی یراحیو ول نمیکنه دیگه تکراری شده .با انتخاب مرتضی برای یکی از تیتراژ ها موافقم ولی دیگه مهدی یراحی ولمون نمیکنه دیکگه ازبس صداشو شنیدیم مردیم سبکو ریتمش همون جوریه تغییرم نمیکنه .لا اقل میذاشتین فرزاد فرزین برای بار دیگه اینو میخوند .مطمئنم ماه عسل امسال بدون خوندن فرزاد فایده نداره .فقط بعد برنامه آمار هارو ببینید تیتراژ ماه عسل کدوم سال قشنگتر بود و کدوم ماه عسل جلب توجه تر بود .معلومه همه میگن سال 92 ولی امسال به درد نمیخوره از ما گفتن بود

چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 12:34

مهدی یراحی با ماه عسل یکی شدن و شنیدن صدایی جز صدای پر احساس و زیبای ایشون برای تیتراژ پایانی خیلی جذاب نیست
انتخاب مهدی یراحی مثل همیشه عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیه
مرتضی پاشایی هم صدای خیلی خاص و دلنشینی داره و قطعا کار فوق العاده ای خواهد شد.

شنبه 31 خرداد 1393 - 17:33

مرتضی پاشایی بهترینی.امسال هم مطمئنم یکی از بهرین تیتراژ ها و ماندگارترین تیتراژ ها خواهد شد با صدای مرتضی پاشایی.یکی از آرزوهام بود و حتی تو صفحه ی شخصی احسان هم کلی پیام گذاشتم برای انتخاب مرتضی خدارو شکر که انتخاب شد.واقعاً سزاوارش بود مرتضی پاشایی

شنبه 31 خرداد 1393 - 20:28

بعضیا همچین شاکی اند که انگار مهدی یراحی و احسان علیخانی اسلحه گذاشتن رو سرشون تهدید کردن ک اگه برنامه رو نبینی میکشیمت !!! :/
آقا دوس نداری نبین چرا ب سلیقه دیگران توهین میکنی !!!

سه شنبه 3 تیر 1393 - 01:40

ماه عسل فقط با اهنگ مرتضی جونم قشنگ میشه البته یراحی خوفه خیلی خوفه دوتا شون عالین مطمعنا ماه عسلو با اهنگاشون قشنگ میکنن هرکیم خوشش نیاد باید بگم خیلی کم عقله دوستون دارم منظر اهنگاتونم دوستون دارم خیلی ولی پاشایی رو خیلی خیلی بیشتر ................

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 08:38

به نظرمن هردو گزینه ی بسیارخوبی هستن.خیلی خیلی خوب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» تیتراژ برنامه «ماه عسل» امسال را می‌خوانند | موسیقی ما