برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «واپسین بهار» حسین علیشاپور آماده انتشار شد
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
«واپسین بدرود» حسین علیشاپور آماده انتشار شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «واپسین بدرود» با صدای حسین علیشاپور و آهنگسازی آرش احمدی نسب آماده انتشار شد. حسین علیشاپور با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: آلبوم «واپسین بدرود» به آهنگسازی آرش احمدی نسب  مجموعه‌ای از تصانیف است که بر روی اشعاری از مولاناٰ احمد شاملو و شفیعی کدکنی ساخته‌شده است. این آلبوم شامل  چهار تصنیف است که عنوان آن‌ها «من غلام قمرم»، «کیست در این شهر»، «گل آفتابگردان» و «یاران من بیایید» است که به ترتیب از اشعار مولاناٰ شفیعی کدکنی و احمد شاملو استفاده‌شده است.

وی با بیان اینکه این آلبوم مجموعاً 6 قطعه دارد، افزود: از این 6 قطعه نیز یک قطعه بی‌کلام است که نام آن «کوچ» است و همین‌طور یک قطعه آوازی بر روی شعری از استاد شفیعی کدکنی است که آن را اجرا کرده‌ام.

این خواننده سنتی خوان همچنین گفت: از ویژگی‌های عمده و بارز این آلبوم و نحوه اجرایی آن این است که به‌صورت مرکب اجراشده است و درواقع یک جور مرکب خوانی است. ما در این آلبوم به‌نوعی مدگردی های بسیاری داشته‌ایم تا قطعات را اجرا کنیم.  این یک تجربه جالب برای من در این آلبوم است.

علیشاپور در پایان گفت: این آلبوم تمامی مراحل ساخت و تولید خود را طی کرده و به‌زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. در ادامه نیز از مجموعه‌ای از قطعات آلبوم‌های مختلفم به اجرای کنسرت خواهم پرداخت که متعاقباً اخبار آن را اعلام خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 08:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «واپسین بدرود» حسین علیشاپور آماده انتشار شد | موسیقی ما