برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین بهروزی‌نیا در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما خبر داد:
گروه دستان با حضور محمد معتمدی روی سن می‌رود
موسیقی ما - حسین بهروزی نیا از برگزاری کنسرت گروه دستان در اردیبشهت ماه سال آینده در ایران خبر داد. حسین بهروزی نیا؛ نوازنده چیره دست بربت و آهنگساز؛ در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت گروه دستان با صدای محمد معتمدی در ایران خبر داد و در این باره گفت: این کنسرت که با همراهی اعضای گروه دستان است این بار با صدای محمد معتمدی خواننده سنتی اجرا می‌شود.

بهروزی نیا در ادامه گفت: این کنسرت علاوه بر شهر تهران در چند شهرستان دیگر نیز اجرا می‌شود که تاریخ آن دراواخر اردیبشهت ماه تخمین زده شده است. در این کنسرت من مانند گذشته نوازندگی عود را به عهده دارم ونوازندگانی همچون جمید متبسم، سعید فرجپوری، پژمان حدادی، بهنام سامانی و احتمالا یک هنرمندا جوان، نوازنده دف به نام ارژنگ عطاالهی نیز در کنار ما حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این کنسرت در دوبخش ساخته‌های من و همچنین ساخته‌های حمید متبسم اجرا خواهد شد و تفاوتی که با دیگر اجراهای ما دارد این است که قطعاتی جدید را برای اولین بار با صدای محمد معتمدی اجرا خواهیم کرد.

گفتنی است گروه دستان بعداز مدت‌ها همکاری با نوازنده‌های ثابت خود را از سر گرفته است. این کنسرت‌ها قرار است علاوه بر ایران در کشورهای اروپایی نیز برگزار شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 08:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دستان با حضور محمد معتمدی روی سن می‌رود | موسیقی ما