برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی شرکت فرهنگی هنری «نقطه تعریف» و در حمایت از آثار سنتی ایران؛
DVD کنسرت «به نام گل سرخ» منتشر می‌شود
موسیقی ما - شرکت فرهنگی –هنری «نقطه تعریف» DVD تصویری آلبوم موسیقی «به نام گل سرخ» را منتشر و روانه بازار موسیقی می‌کند. به گزارش خبرنگار موسیقی ما؛ آلبوم موسیقی «به نام گل سرخ» با صدای سالار عقیلی که سال ۹۰ به آهنگسازی حمید متبسم منتشر شده بود، از سوی انتشارات «نقطه تعریف» منتشرمی شود و به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

دراین آلبوم از اشعار شفیعی کدکنی استفاده شده است و علاوه بر آهنگسازی، نوازندگی تار آن را حمید متبسم به عهده داشته و قطعات توسط گروه دستان اجرا شده است. پژمان حدادی (کوبه‌ای)، بهنام سامانی (کوبه‌ای)، سعید فرج پوری (کمانچه)، نوازندگان این آلبوم هستند و همچنین پویا سرایی (سنتور)، رضا آبایی (قیچک)، شهرام غلامی (عود) و راجیب چاکرابورتی (ساروداز هند) نوازندگان میهمان این آلبوم هستند.

آلبوم تصویری «به نام گل سرخ» مربوط به کنسرت سال ۹۰ گروه دستان وسالار عقیلی است که مورد استقبال فراوان قرار گرفت. دراین آلبوم قطعات به نام گل سرخ که لوح صوتی آن ۵ سال پیش منتشر شد به اجرا در آمد.

حمید متبسم در یادداشتی در دفترچه این اثر آورده است: امروز که این چند واژه را می‌نویسم بیش از چهار سال از انتشار آلبوم «به نام گل سرخ» می‌گذرد و چه غرورآفرین است احساس شما شنوندگان نیک موسیقی ایران که مرا و ناشر را نیز، در این راه با گفتار زیبا و استقبالتان پشتیبانی کردید.

او همچنین نوشته است: «به نام گل سرخ» دعوی نو بودن ندارد، لیکن به دلیل دنبال نکردن روند سنتی ردیف و ساختار نامرسوم‌اش، اثری دگرگونه است. هر اثری چون این، خود به تنهایی پاسخگوی بی‌پروایی‌های خویش است، بدون شک همه پسند نیست و بدون شک مخالفین سنت گرای خویش را دارد. و من در این راه! راز و رمز کلام شیوا و نوی شفیعی کدکنی را جست‌و‌جو کردم که دیرزمانی ست پیراهن چهارچوب‌های کهنه را آنگونه دریده است تا من امروز به گردش نرسم.

آلبوم «به نام گل سرخ» تا اواخر هفته جاری توسط موسسه فرهنگی-هنری «نقطه تعریف» منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:43

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 18:41

وای چه خوب
حس خوبیه وقتی بتونی همراه با صدا تصویر رو رو هم ببینی
بی صبرانه منتظر انتشار آلبوم هستم :)
موفق باشید.

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 08:45

عجب اطلاع رسانی !!!!!
چهارشنبه هفته پیش پخش شد بابا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود DVD کنسرت «به نام گل سرخ» منتشر می‌شود | موسیقی ما