برنامه یاد بعضی نفرات
 
به رهبری فرهاد هراتی؛
کنسرت «آوای زندگی» برگزار می‌شود
موسیقی ما- کنسرت «آوای زندگی» به رهبری فرهاد هراتی برگزار می‌شود. کنسرت «آوای زندگی» به رهبری فرهاد هراتی در روز ۲۱ دی ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود. به گزارش موسیقی ما این کنسرت به رهبری و آهنگسازی فرهاد هراتی و با هم نوایی گروه کر نامیرا برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فرهاد هراتی برای برگزاری کنسرت «آوای زندگی» تمرینات گروه را از هم اکنون آغازکرده است و قرار است در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری و در ساعت ۲۱: ۱۵ دقیقه روی سن تالار وحدت به استقبال علاقه مندان و مخاطبان موسیقی خود برود.

مراکز فروش بلیت این کنسرت آکادمی موسیقی نامیرا: ۷۷۰۷۱۵۷۲ - ۷۷۰۷۱۵۴۲ – ۰۹۳۸۹۲۷۷۴۷۲، کافه کهن ۸۸۵۹۲۷۷۱، دارینوش ۲۲۰۰۰۴۰۰، نشر ثالث ۸۸۳۲۵۳۷۶ و گیشه تالار وحدت ۶۶۷۰۵۱۰۱ خواهند بود.

«گروه کُر نامیرا» اولین گروه کُر مستقل و غیر دولتی است که پس از انقلاب اسلامی ایران و در سال ۱۳۷۵ با آهنگسازی و رهبری «فرهاد هراتی» در تهران تأسیس شد. این گروه پس از دو سال اجراهای دانشجویی، اولین اجرای حرفه­ای خود را با اجرای قطعه­ای به نام «جنگ و صلح» که اثری به زبان انگلیسی و نوشتۀ عاطفه دربندی می‌­باشد، در سال ۱۳۷۷ به مدت ۱۰ شب به روی صحنه برد.

 با تشکیل گروه کُر کودک و نوجوان در سال ۱۳۸۵، این گروه با ساختاری متفاوت­‌تر از گذشته، بر روی صحنه حاضر شده است.

اجرای ۲۵ کنسرت، طی سال­های گذشته تا سال ۱۳۹۱، از فعالیت­های اصلی این گروه به شمار می‌­رود که از مهم­‌ترین آن‌ها می‌­توان به حضور در هجدهمین جشنوارۀ موسیقی فجر (مهم­‌ترین رویداد موسیقایی در ایران) و کسب عنوان «گروه بر‌تر» در بخش مسابقات کُرِ جشنوارۀ مذکور اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1392 - 01:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «آوای زندگی» برگزار می‌شود | موسیقی ما