برنامه یاد بعضی نفرات
 
 كيوان ساكت با اركستر بزرگ در برج ميلاد
هشتم بهمن ماه سال جاری در برج میلاد تهران اتفاق می‌افتد؛
کیوان ساکت: همراه با ارکستر بزرگ ۷۰ نفره روی صحنه می‌روم
موسیقی ما - کیوان ساکت با ارکستر بزرگ ۷۰ نفره روی سن می‌رود تا برای مخاطبان خود اجرای برنامه کند. کیوان ساکت؛ نوازنده چیره دست تارو سه تار درگفت‌و‌گو با سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما گفت: در جدید‌ترین برنامه «گروه کیوان ساکت» درصددیم تا همراه با ارکستر بزرگ ۷۰ نفره کنسرتی را برگزار کنیم. این کنسرت با عنوان کنسرت بزرگ «کیوان ساکت» و به خوانندگی سینا سرلک، وحید تاج و مجتبی عسگری برگزار می‌شود.

این آهنگساز افزود: همچنین از حضور خوانندگان اقوام و نواحی مختلف نیز در این کنسرت استفاده خواهیم کرد. از این میان می‌توان به دو اقوام کرد و گیلانی اشاره کرد که در این کنسرت‌ها از خواننده‌های بنام و استادان معروفشان برای حضور در کنسرت دعوت کرده‌ایم.

ساکت ادامه داد: تمرینات گروه را ۱۰ روز قبل از برگزاری کنسرت آغاز خواهیم کرد. قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنیم، از ساخته‌های من است که مجموعه‌ای از قطعات کردی و گیلکی است. تنظیم‌های آن‌ها را نیز خودم به عهده دارم که هر یک با توجه به صدای خواننده‌ها نسبت به تنظیمشان اقدام شده است. هر خواننده نیز قرار است دوقطعه را در این کنسرت اجرا کند.

وی تاکید کرد: در این کنسرت علاوه بر نوازنده‌های سازهای مختلف، گروه کر نیز حضور دارد که سرپرستی آن را آزاده رضایی به عهده دارد.

این نوازنده در پایان گفت: کنسرت «گروه کیوان ساکت» در روز هشتم بهمن ماه سال جاری و در دوسئانس در سالن همایش‌های بر میلاد برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 - 01:48

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت: همراه با ارکستر بزرگ ۷۰ نفره روی صحنه می‌روم | موسیقی ما