برنامه یاد بعضی نفرات
 
سعید شهروز: این کنسرت را فقط به خاطر طرفدارانم برگزار می کنم
خواننده آلبوم پرطرفدار «غزلک»، درباره کنسرت 26 دی ماه اش، در گفتگو با «موسیقی ما»:
سعید شهروز: نسل اول موسیقی پاپ مظلوم واقع شده است
موسیقی ما – بهمن بابازاده: او یکی از کسانی ست که توانسته رکورد فروش بیش از یک میلیون نسخه برای یک آلبوم موسیقی بعد از انقلاب را کسب کند و آلبوم «غزلک»، با این رکورد توانست برای مخاطبان موسیقی نسل اول بعد از انقلاب خاطره ساز باشد. سالها از آن زمان گذشته و این چهره مثل بسیاری دیگر از چهره های آن دوره، کمتر در محافل موسیقی آفتابی می شود. سالهایت آلبومی منتشر نکرده ولی ماجرا این است که هنوز هم طرفدار دارد و همین طرفداران باعث شدند که «سعید شهروز» بالاخره تصمیم به برگزاری کنسرت بگیرد و 26 بهمن در سالن نمایشگاه میلاد به اجرای برنامه بپردازد. با او درباره تفاوت های نسل های موسیقی، چهره های فراموش شده، کنسرت 26 دی، پسرش و ... گپ زدیم.

* خواننده پرطرفدار نسل اول موسیقی پاپ، بعد از سه ، چهار سال تصمیم گرفته روی سن برود. اما کسی نمیداند این چند سال کجا بوده و چه می کرده. واقعا کجا بودی و چه میکردی؟
ببین من اصولا امسال هم قصدی برای برگزاری کنسرت نداشتم. کنسرت قبلی هم که خورد به آن مسائل ناراحت کننده و خلاصه ماجرا کمی بیخ پیدا کرد. ولی به هر حال بعضی اوقات در شرایطی قرار می گیری که دیگر نمی توانی بگویی «نه» و یک دینی داری و در برابر خیل درخواست ها، نمی توانی روی مواضع خودت بایستی. حالا من دقیقا در آن شرایط قرار گرفته ام و با این شرایطی که نه تهیه کننده دارم و نه اسپانسر، فقط بخاطر آن حجم بالای درخواست هاست که حاضر شدم کنسرت برگزار کنم.

* سوال من را جواب ندادی...
در این مدت به هر حال درگیر زندگی شخصی و کاری خاص خودم بودم. برخی تک قطعات را برای دیگران و خودم ساختم و منتشر کردم. بعضی تعهدات کاری هم داشتم که در قبال دیگران بود ومشغول رتق و وفق آنها بودم. بعد چشم باز کردم و دیدم سه سال گذشته...

* خیلی ها شاید نمی دانند که چه اتفاقی در کنسرت آخر شما افتاد که تا این حد باعث دلزدگی ات از برگزاری کنسرت شد. برای آنها در این باره توضیح می دهی؟
ببین من این روزها حال و روز خوبی دارم و بگذار این انرژی برای اجرای برنامه ام حفظ شود. نبش قبر چیزی را عوض نخواهد کرد. کنسرت قبلی بخاطر برخی حاشیه هایش در مورد زمان و تاریخ برگزاری، حاشیه دار شد و تبعات پیدا کرد. اما به هر حال ما آنرا گذرانیدم و حالا رسیده ایم به جایی که قرار است با یک انرژی بالا به اجرای برنامه بپردازیم. من بار قبلی هم بعد از هفت سال کنسرت برگزار کردم و این بار هم بعد سه، چهر سال. تنها دلیل این برنامه هم فقط و فقط آن نسل مخاطبانی هستند که همیشه در مورد من لطف داشته اند. اما نبود تهیه کننده و کمی تبلیغات و فراموشکار شدن مخاطب موسیقی این روزه، به هر حال دلزدگی پیش می آورد و این اصلا خوب نیست.

* بعد از آلبوم «بی خوابی»، خیلی ها اعتقاد داشتند که اگر سعید سهروز یک آلبوم دیگر منتشرمی کرد، قطعا دست نیافتنی می شد. اما تو این کار را نکردی و وارد فضایی شدی که خیلی ها فکر کردند که دیگر تمایلی به فعالیت هنری نداری...
وقتی «بی خوابی» منتشر شد، رسانه ها و مخاطب شیپورشان را در دست گرفتند و از تغییر استایل من در این اثر انتقاد کردند. این در حالی بود که قبل از این اتفاق هم خیلی ها از یکنواخت و تکراری شدن آثار من می نالیدند. این هجمه در مورد آن آلبوم باعث شد خستگی بدی در تن من بماند. بعد زمان گذشت و آلبوم آرام آرام جا افتاد و بعد از مدتی همان آدمهایی که آلبوم را متلاشی کردند و در مورد اش کلی نقد منفی نوشتند، آمدند و قربان صدقه اش رفتند. من و تیم کاری ام مانده بودیم که الان باید کدام یک از این رفتارها را باور کنیم و مسیرمان را ادامه دهیم. بعضی وقت ها برخی واکنش ها کاری با آدم می کند که تردیدهایت به قدی زیاد می شود که خودت هم نمی دانی باید چه کنی.

* اما سعید تو آلبوم اولت نبود و بارها از این قبیل واکنش ها دیده بودی. از تو بعید بود که در برابر یک موج کاملا مشخص، تاثیر بگیری.
ببین ماجرا این بود که این بار همه چیز فرق داشت. بعضی حرفها و صحبت ها باعث شد دیگر انگیزه ای نماند. جالب اینجا بود که همان دوستان و هوادارانی که انتقاد می کردند بعد از چند ماه خودشان از طرفداران سرسخت آن آلبوم شده بودند. ولی کار به جایی رسیده بود که دیگر آنها با آن واکنش های اول کار خودشان را کردند و من وتیم ام را به هم ریختند. وسواس بدی در من بوجود آمد. زمان هم که همین طور در حال گذر بود و تکنولوژی و اتفاقات روز موسیقی جهان و کشور باعث شد حالا اوضاع به دوره کنونی برسد و تو این سوال را از من بپرسی...

* هم نسلی های تو در موسیقی پاپ به چند دسته تقسیم شدند. شادمهر که از ایران رفت و آن ور آب فعالیت هایش را ادامه داد. ناصر عبداللهی عمرش به دنیا نبود و علیرضا عصار هم با آن همه رزومه و سابقه مثبت، به یک باره به همه چیز پشت پا زد و همه چیز را باخت. قاسم افشار و امیر کریمی در باندهای تمام شده همین موسیقی گرفتار شدند و فراموش شدند و فقط «محمد اصفهانی» و «خشایار» شاید تنها هم نسل های تو باشند که توانستند با شرایط روز خودشان را وفق بدهند. در مورد تو اما هنوز نمی شود قضاوتی کرد. هم هستی و هم نیستی. چرا تکلیف را روشن نمی کنی؟
در زمان ما انتخاب برای مردم راحت بود. در دوره ما کلا شاید ده خواننده بود و مردم خیلی راحت می توانستند انتخاب کنند. اطلاع رسانی تا این حد جدی نبود. خبری از فیس بوک و اینترنت و این چیزها هم نبود. نسل های قبل هر چقدر هم قوی بودندو کارشان شاهکار هم که بود، هرگز نمی توانستند در مقابل این تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشند. آن موقع ما ده تا صدا گوش می کردیم ولی الان شده دو هزار تا صدا. کارهای ریشه دار نسل های قبلی هنوز هم می توانند موفق باشند ولی داستان این است که رقابت برابری نیست و همیشه گفته ام که نسل اول موسیقی پاپ مظلوم واقع شده.

* گفته می شود این کنسرت را بخاطر پسرت گذاشته ای و بنا بر درخواست های زیاد او قبول کرده ای روی سن بروی.
پسر من بعضی وقت ها کنسرت می رود و دوست دارد من هم اجرای زنده داشته باشم. اجرای قبلی این طور بود و من بیشتر به خاطر پسرم آنرا برگزار کردم. در مقاطعی می گفت من از زمانی که به دنیا آمده ام کنسرتی از من ندیده و بخاطر همین من هم آن اجرا را گذاشتم. ولی این بار واقعا درخواست هواداران من خیلی زیاد شده بود و باعث شد تصمیم به این اجرا بگیریم.

* جزئیات کنسرت تان را به ما می گوئی؟
میلاد فاضلی تهرانی رهبر ارکستر من است و گروه را هم از چهره های جوان تشکیل داده ایم. سرپرست ارکستر هم بابک شهروز، برادرم هستند.

* امسال آلبومی را هم منتشر خواهی کرد؟
من امسال در یک برنامه تلویزیونی گفتم که حتما امسال آلبوم و کنسرت خواهم داشت. داریم سعی مان را می کنیم که آلبوم امسال حتما منتشر شود. کارهایش را هم انجام داده ایم. امیدوارم که این اثر به آخر امسال برسد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 11:05

با تشکر از موسیقی ما بابت مصاحبه ای که با ایشون داشتین ... فقط غلط املایی بیداد میکرد... کاش یه ویرایشی میکردین... حتی اون اولا به جایه رسیده بودیم نوشته ..........

جمعه 22 آذر 1392 - 12:33
شهاب شریف

دوست ما راست می گوید . از رسانه شما توقع بیش از اینهاست. می توانید با نرم افزارهای ویرایش لااقل مانع این امر شوید.
اما بعد
سعید جان شهروز عزیز.من خودم مثل خیلیهای دیگر قبل از بی خوابی طرفدارت نبودم ولی وقتی بیخوابی را شنیدم شیفته صدای زلال و حس ناب کلامت شدم. بیخیبال کسانی که بد گویند. انها صدای بنان و شجریان و اصفهانی را هم زشت می دانند و بعید نیست که بگوسند خورشید هم نور ندارد و نور عالم از من است. همکاری تو با بهروز صفاریان و مهدی یراحی در بیخوابی محشر بود. همان را ادامه بده. مطمئن باش صداهای جدید جای صداهای نابی مثل تو و دکتر اصفهانی را نمی گیرند. هرچند زیباترین صداها باشند .

188.245.71.4
جمعه 22 آذر 1392 - 22:26
ایمان

اقای شریف حرفشون زیبا و شنیدنی بود

151.245.124.184
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 12:27

سلام اقای بابازاده لطفا درست اطلاع رسانی کنید جو الکی ندید هنوز رکورد فروش برای اقای فریدون اسرایی است کجا سعید شهروز یک میلیون فروخته خواهش میکنم.رسالتتون را درست انجام دهید ممنون.طرفداره رضا صادقی

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 17:35
محمدجواد قریب نژاد

سامی عزیز فروش البوم غزلک نزدیک به 2میلیون نسخه بوده و از پرفروش ترین البوم های موسیقی ماس.

2.190.242.172
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 18:57
رضا

وقتي از چيزي اطلاع نداري در موردش صحبت نكن!

البوم هايي چون دهاتي و مسافر از شادمهر - غزلك از سعيد شهروز - دوست دارم از ناصر عبدالهي - بركت از محمد اصفهاني - غريبه از فريدون - 85 از بنيامين
بالاي يك ميليون تيراژشون بوده

و جهت اطلاعت پر فروش ترين آلبوم تاريخ موسيقي پاپ ايران هم ، آلبوم دهاتي از شادمهر عقيليه

2.179.101.245
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:40
حمید

غزلک حدود 4 میلیون نسخه فروش رفته.شما اطلاعاتتون کمه عزیزم

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:57
غزال نصريان

سامى جان ترتيب پرفروشترينهاى بعد از انقلاب :
١-مسافر ٢-دهاتى ٣-نون و دلقك ٤- غزلك و...

109.110.184.170
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:58
محمد زمانی

دوست عزیزی که طرفدار رضا صادقی یکی از خواننده های خوبی که البته هنوز بهترین آلبومش به اندازه پایین ترین آلبوم سعید شهروز نفروخته هستی،،اگر یک مقدار با اطلاعات بیشتری پیغام بذاری،،قشنگتره...با توجه به اینکه آمار و ارقام ثبت شده،موجوده و تمامی کارشناسان اعلام کردن،رکورد فروش آلبوم به"" سعید شهروز""
برای آلبوم "غزلک" میباشد.باز بابت این مطلب میتونید پرس و جو کنید...با تشکر

173.255.233.43
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 18:28
صدا ملودی ترانه تنظیم

خدمت دوستان باید عرض کنم که آمار درستی از فروش آلبوم ها در بازار ایران هیچ وقت در دسترس نبوده و با این وضعیت نخواهد بود (عدم رعایت کپی رایت)
این آمار و ارقام هم صرفا واسه حفظ ظاهر کاره
تنها معیاری که باعث شده اسمی از آلبومهای مسافر یا غریبه یا سلام آخر برده بشه بازخوردشون توی جامعه بوده و البته و صد البته
میزان خروج طنین صدای این خواننده ها از فضای خودروهاست!!!!!
آماری که شرکت ها بهش استناد میکنن اینجوریه داستانش که مثلا n نسخه به فلان استان ارسال شده حالا خبر ندارن که همه آلبومها تو مغازه ها دارن خاک میخورن البته خبر دارن ولی بیچاره ها میگی چیکار کنن خب وقتی هنوز 1 ساعت که نه 5 دقیقه از انتشار آلبوم نگذشته همه سایتها لینک 320 گذاشتن انتظار آمار و ارقام و فروش خوب نباید داشته باشیم.

217.219.231.71
جمعه 22 آذر 1392 - 01:15
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

منظورتون از بعد انقلاب الانه ؟؟؟؟؟؟؟؟

2.178.119.68
جمعه 22 آذر 1392 - 01:23
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

جناب آقای « محمد زمانی »
رضاصادقی اسطوره موسیقی پاپ هستش
من الان سعید شهروز رو شناختم شما چی میگی ؟؟؟
رضاصادقی هرسال یکی از پروفروش ترین آلبوما رو به خودش اختصاص میده
نگفته که سعید شهروز خواننده پرفروش ترین آلبوم موسیقی تاریخ ایران ... چه توهماتی
گفته سعید شهروز خواننده آلبوم پرطرفدار فلان
اگه از پروفروش ترین باشه یکی ازالبومای رضاصادقی توی یک روز به پخش چهارم رسید تو کجای کاری ؟
یا حباب محسن یگانه که پارسال ترکوند بازم کجای کاری ؟؟؟؟؟ توی انقلاب موندی داداش من

2.178.119.68
جمعه 22 آذر 1392 - 01:59
ایمان

سلام خانم غزل نصیریان امار درست رو دادند ..
البته گروه اریان هم جزئشون بود فکر کنم ..
درسته ااون زمانا خیلی بچه بودیم ولی حافظمون اشتباه نمیکنه .

151.245.69.197
شنبه 23 آذر 1392 - 00:30
بی سرزمین تر از باد

دوستان! پرفروش ترین آلبوم 5 سال اخیر "یه شاخه نیلوفر چاوشی" بوده که بر اساس آمار دقیق اعلام شده توسط شرکت پخشش بعد از تیراژ دوم 750 هزار نسخه بوده! بعد از اون هیچ آلبومی حتی به این رقم نزدیک هم نشد!
در ضمن خدمت اون دوست عزیزمونم بگم که دانلود سایت ربط آنچنانی به فروش آلبوم ها نداره! برای مثال زمانی که آلبوم های غزلک و مسافر رکورد رو زدن خبری از شبکه های پخش امروزی نبود! مردم در باجه ها صف می بستن! اگه سنتون قد نمیده از بزرگترهاتون بپرسید براتون توضیح میدن!

188.253.66.210
شنبه 23 آذر 1392 - 00:37
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز مشکی پوش!
چون اسم آوردی منم اسم میارم! امیدوارم تایید بشه
یگانه حبابش که هیچ! رگ خوابش که اون همه سر و صدا کرد 550 هزارتا فروخت! شما میگی حباب ترکوند؟!
دوستان هم لطفا نگن آمار دقیق نیست! هست! بلکه اعلام نمیشه! بشینید پای اینترنت نمیتونید آمار دقیق پیدا کنید! از ما گفتن بود!
حالا بشینید تز بدید!

188.253.66.210
چهارشنبه 27 آذر 1392 - 01:15
محمد زمانی

دوست خوب!طهورا مشکی پوش
اون موقعی که سعید شهروز با آلبوم سومش"نقره داغ" یه حالی به موسیقی ایران داد،،اسطوره!!!شما داشت توی زیر زمین آهنگهای محلی رو با یه ارگ میخوند...(خونمون که گل گلی!!)اون موقع فکر نکنم تو اصلا بودی!پس بذار بگم که پر فروش ترین آلبوم محسن یگانه :رگ خواب:هستش نه حباب...به نظرم فقط از روی اجبار فرستادنت که بیای و کامنت بذاری...تویی که الان "سعید شهروز" رو شناختی،،همون بهتر که سرگرمه کارای دیگت بشی،نه اظهار نظر توی موسیقی عزیزم.من رضا صادقی رو دوست دارم ولی خواستم یه مواردی رو بدونی.

176.58.114.118
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 12:51

سعید شهروز متاسفانه یک خواننده تمام شده است. یاد روزهای اوجش بخیر ...

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 15:03
علی مفیدی

سعید شهروز میخونه، آلبوم میده و کنسرت میذاره پس یعنی هنوز هست وتموم نشده و طرفدارایی داره که از جون و دل دوسش دارن کسانی تموم شدن که هیجکدوم از این 3 کار رو انجام نمیدن و طرفدار خاصی ندارن

151.246.30.108
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 17:20
حسین

همین خواننده که شما به آن میگویید تمام شده در حال حاضر از خیلی از خواننده های جدید بهتر می خونه.ومطمئن باش دوباره به روزای اوجش بر میگرده.

5.236.166.236
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:22
علی رضا

َما نظر ندی سنگین تری
سعید شهروز تنها بازمانده نسل اول موسیقی پاپ هست.

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:22
علی رضا

شَما نظر ندی سنگین تری
سعید شهروز تنها بازمانده نسل اول موسیقی پاپ هست.بهترین خواننده پاپ ایران سعید شهروز

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:41
علی رضا

این نظر شماست.ولی نظر ندی خیلی بهتره
سعید همچنان جز بهترین های ایران هست

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:16
محمد زمانی

آقای بهزاد،،خواننده ای تموم میشه که دیگه نه طرفداری داشته باشه و نه صدایی براش بمونه..."سعید شهروز" یکه و تنها بدون هیچ تبلیغاتی از صدا و سیما و... خودشو خودش با صدای دلنشینش هنوز که هنوزه تو دل مردم جا داره...من به شما توصیه میکنم که جدیدترین آهنگشو به اسم "چی میخوای از جونم" رو که 1هفته هست اومده رو گوش کنید...متوجه میشی که این صدا هنوز تو اوجه...با تشکر

173.255.233.43
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:16
صادق سلیمانی

سعید شهروز تموم نشده و هیچوقت هم تموم نخواهد شد...خیلی گله دارم ازکم کاریش توی این چندسال ولی اگه اراده کنه مطمئنم خیلی از این خواننده های تازه به دوران رسیده رو جامیزاره...رکورد فروش آلبوم هاش هم این ادعا رو ثابت میکنه...

192.95.15.120
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 00:27
مهرداد

برای ما بهترینه و همیشه در اوج می مونه
ستاره سرزمین احساس سعید شهروز

208.64.29.44
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 13:38

آقای سامی، جناب بابازاده درست نوشتن. من خبری از شرکت پخش خواننده مورد نظر شما ندارم. اما از آمار فروش آلبوم های آقای شهروز در شرکت هم آواز کاملا با خبر بودم. این سایت بی طرف هست و کسی جو الکی نمیده.
سعید شهروز همچنان در اوج هست... خودش که تمام نشده مگه اینکه اطرافیانش تمام بشن!!!

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:44
amir

که اونا هم هیچوقت تمام شدنی نیستن...

88.150.209.152
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 16:58

مظلوم واقع نشدید چون تکنولوژی به سوی فرصت برابر برای همه رفته و می‌رود.
مظلوم واقع نشدید، تمام شدید! چون مولف نبودید.

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:30
علی رضا

سعید شهروز جز بهترین های موسقی پاپ بوده و خواهد بود.شما احترام به پیشکسوت رو بلد نیستید

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:43
حمید

سعید شهروز مولف نبود؟!
حتما خواننده های تقلیدی مثله چاوشی و عسکری و ... مولف بودند.
سعید شهروز جز پایه گذاران موسیقی پاپ بعد انقلاب هس.یه ذره به حافظه ت رجوع کن

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:49
amir

منظور شما از مولف چیه دوست عزیز؟ آقای شهروز کارهای زیادی رو با آهنگسازی خودشون تولید کردن...

88.150.209.152
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 17:32

البوم بی خوابی فوق العاده بود و استثنایی و یکی از بهترین البومهای چند سال اخیر بود که منتشر شده ولی متاسفانه سعید شهروز نمیدونم چرا بعد از این البوم خیلی افت کرد و هرچی تک اهنگ داد بسیار بسیار ضعیف بود.اینجاست که فرق اهنگسازان و تنظیم کننده ها و ترانه سرایان بزرگی چون بهروز صفاریان و روزبه بمانی با دیگر کسانی که سعید شهروز باهاشون کار کرد مشخص میشه.اگه سعید شهروز در البوم جدید هم مانند این تک ترکهایی که بعد از البوم بی خوابی داده بخواد کار کنه خاطره ی شیرین بی خوابی رو از اذهان پاک خواهد کرد و باید البومی در حدواندازه ی بی خوابی رو منتشر کنه.

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:24
حمید

آقای نوید شما اول ببین خواننده ی محبوبت اجرای زنده برگزار میکنه بعدا بیا نظر بده

91.98.214.194
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:54
amir

آلبوم بی خوابی یک آلبوم حرفه ای بود اما سایر آلبوم های سعید شهروز مثل بی خوابی پرفروش بودن. شما با تک تراک ها قضاوت نکنید. اجازه بدید آلبوم نهم منتشر بشه ایشالا بعدا...

88.150.209.152
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 11:21
قیماخ

آلبوم بی خوابی بهترین آلبومش بود درست اما در مورد بقیه قطعات بی انصافی میکنی...اما اینو موافقم که تنظیم کننده خیلی تو مسیر حرفه ایش متاثر بوده

درضمن جناب حمید سعی کن بی ربط حرف نزنی ایشون برای اولین بار اسمی از خواننده محبوبش نیاورده شما هم دست بکش

151.247.102.80
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 17:46
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

فکر کنم من بیام از خواننده ای که یه عده طرفدارش هستن از اول تا اخر تعریف و تمجید هم بکنم یه عده جوگیر بیان و بگن شما نظر نمیخواد بدی و برو همون چاوشیت رو گوش بده و هر وقت زنده تونست بخونه بیا از خواننده ی ما تعریف و تمجید بکن.

2.147.163.112
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 20:08
حمید

آفرین آقا نوید که خودت اعتراف کردی.پس تو هیچ مطلبی نیا نظر بده و هیچ خواننده ای رو تخریب نکنه چه برسه به سعید شهروز که تواناییهاش اثبات شده.
امیدوارم استاد کبیر !! شما هم زنده بخونه یه روزی !!!

46.41.229.253
جمعه 22 آذر 1392 - 17:33
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

حمید خان جوگیر نشو عزیزم منظور من اینه که یه عده حسود که به هنر ناب و بی نظیر استاد چاوشی حسادت میکنن هر اتفاقی هم که بیفته و من بیام از خواننده ی مورد علاقشون تعریف و تمجید هم بکنم بازم میان و نسبت به استاد چاوشی بدگویی میکنن در حالی که خودشون هم میدونن استاد چاوشی صداش مال خودشه و در اینکه از همه ی خواننده ها در زنده اجرا کردن اهنگاش سرتره و بهتره هیچ شکی وجود نداره.من منظورم اینه که مثلا در همین پست وقتی دارم از سعید شهروز تعریف میکنم بازم امثال شما میاین و به هنر استاد چاوشی حسادت میکنین و نسبت به این هنرمند نابغه بدگویی میکنین

2.147.177.156
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 17:37

انشاالله آقای شهروز دوباره به روزای خوبشون برگردن و موفق باشن.

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 18:52

هنوز سعید شهروز بهترین خواننده ایران چون خودشه مثل خوانندهای دیگه فیلم بازی نمیکنه

جمعه 22 آذر 1392 - 01:25
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

والا من که تازه شناختمش ....
ما که نمیبینم ایشون رو فعلا چاووشی خواجه امیری صادقی یگانه جهانبخش و.... توی اوج هستن

2.178.119.68
جمعه 22 آذر 1392 - 15:34
mostafa aaz

دهه هفتادیا سعید شهروز و نمیشناسن؛ اونایی که مثل من با ترانه غزلک؛ با خورشید خانوم؛ عشق و شناختن سعید شهروز و میشناسن؛ بعضیا هم طرفدار خواننده های سیاه خوان و سیاه پوش هستند؛ باشند؛

10.21.246.82
جمعه 22 آذر 1392 - 22:00
yaser

یه خورده اطلاعاتتون رو درباره موسیقی پاپ بیشتر کنید آشنا میشید

151.246.54.153
جمعه 22 آذر 1392 - 23:57
رضا

آقای طهورا اتفاقا خوبه که امثال شما سعید شهروز رو نشناسن.
شما که از موسیقی هیچی نمیدونی و فقط رنگ مشکی میشناسی همون تو توهمات خودت بمونی خیلی بهتر و مفیدتره

185.13.229.245
شنبه 23 آذر 1392 - 00:44
مهرداد

رضا صادقی که برای ما شهروز یها قابل احترام هستن
در کنسرت تیر 89 حضور داشتن و از دوستان و طرفداران سعید شهروز هستن
مهم اینه که سلطان مشکی قشنگ سعیدو میشناسن...

5.238.5.249
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:26

امیدوارم شده هم یک ترک با روزبه بمانی و ملودی تنظیم علیرضا افکاری در البوم جدیدت کار کنی
و کوشان حداد و سیروان هم در حد یک تنظیم باشن

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 10:44
amir

البته حرفه ای بودن مهمه ولی سابقه سعید شهروز در حوزه موسیقی از همه کسایی که اسم بردی بیشتره... بدون این عوامل هم آلبوم های پرفروشی داشته.

88.150.209.152
یکشنبه 15 دی 1392 - 11:37
مهرشاد انصاری

تمام ترانه های آلبوم بی خوابی سعید از روزبه بمانی و با آهنگسازی مهدی یراحی و تنظیم بهروز صفاریان بوده.
بهتره بدونید اولین کسی که با روزبه بمانی کار کرد سعید شهروز بود :)

192.187.103.171
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:37

سعید شهروز همچنان جز بهترین و ماندگارترین خواننده های پاپ موسیقی کشور هست.
کنسرتش قطعا موفق خواهد شد.آمار فروش غزلک 4 میلیون نسخه است نه یک میلیون

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:37

سعید شهروز همچنان جز بهترین و ماندگارترین خواننده های پاپ موسیقی کشور هست.
کنسرتش قطعا موفق خواهد شد.آمار فروش غزلک 4 میلیون نسخه است نه یک میلیون

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:51

اینایی که میگن سعید شهروز دورش تموم شده اصلا بویی از موسیقی نبردن چون اگه اینطور بود الان همه باید آهنگهای 6 و 8 الکی با شعرای صد من یه غاز رو گوش میدادیم .
متاسفانه فقر فرهنگی داره روز بروز بیشتر میشه .

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 19:54

سعید شهروز بی نظیره یه دونس من تک به تک که چه عرض کنم خط به خط آهنگاشو حفظم

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:35

سعید شهروز اسطوره موزیک ایرانه

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:36

خاطره هام بهت بدهکارن
26 دی تنها نیستی سعید

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:58

سعید شهروز همیشه عالی و موفق....خواننده خاطره ساز

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:07

سعید شهروز تو تنها نیستی
هوادارات تا ابد با تو هستن

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:37

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید این هنرمند عزیز هستم.

بعضی از نظر ها واقعا جای تاسف داره. ما به جاییکه از هنرمندای خوب و قدیمی کشورمون دفاع کنیم داریم اونارو تخریب میکنیم !! در صورتیکه موسیقی ایران خیلی خیلی مدیون حضور این عزیزان بوده.

سعید جان مطمئن باش همیشه طرفدارهایی داری که خیلی دوست دارن ... !
من هنوزم آلبوم های قدیمی تو گوش میدم !

و از تک ترک های جدیدت، "به هم نمیرسیم" و "چی میخوای از جونم" بهتر از بقیه بود.

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:45

من به دستای نگاهت دل خود رو می سپارم هستيم يه قلب پاکه که برات هديه ميارم واسه ما فرقی نداره که چقدر فاصله داريم هر جای دنيا که باشيم واسه هم پر در میاریم!

اگه این خواننده های جدید تونستن این آهنگ ماندگار سعید شهروز رو بخونند!!

فقط سعید شهروز

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:47

سلطان موسیقی پاپ ایران، مردی که هنوز کسی نتونست رکورد فروش آلبوم غزلکش رو بزنه ! وای اگه شهروز بخواد کار کنه کسی نمی تونه باش رقابت کنه....

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:49

تمام خاطرات من با سعید شهروز گذشت باش عاشق شدم باش خوشحال شدم باش گریه کردم، از کودکی تا جوانیم با سعید شهروز گذشت با نقره داغش عاشق عشقم شدم با بی خوابی اش دنیا اومد تو دستام با آسمون رویاش امیدوار شدم..........
زنده باد سعید خان

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:50

اگه سعید ترکیب بهروز صفاریان و ترانه ای از روزبه بمانی و اهنگ یراحی بخونه این آهنگ میشه محشر

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:52

8 تا آلبوم دادی منتظر نهمیش هستیمممممممممممممم!
سعید جان بخون که دلم هوای صداتو کرده

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 21:55

من از حامیان صدای خواجه امیری هستم ولی بی شک سعید شهروز صداش فوق العاده است ... دلیل نمیشه یه خواننده کم کار بشه بگیم تموم شده! مگر بنان مرحوم نشده؟ پس چرا ماندگاره؟ خدایش برید ترانه های آلبوم غزلک یا نقره داغ سعید شهروز رو گوش بدید یا همین بی خوابی که مال 5 سال پیشه خداییش از آلبوم های جدید الان بهتر نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سعید شهروز چه بخونه چه نخونه ماندگار هست

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 22:34

سعید شهروز یه خواننده ماندگار در تاریخ موسیقی پاپ هس
تمام نشدنی و موندنی
تک آهنگهای اخر سعید متفاوت و عالی بودن مثه البوم بی خوابی
کنسرت با شکوه 26 دی را از دست نمیدهیم

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 22:36

کنسرت 26 دی برگزار میشه نه 26 بهمن لطفا اصلاح کنید.ممنون

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 00:11

خداکنه بتونن خودشونو دوباره نشون بدن و دیده بشن اما به نظرم بعد از این چند سال راه سختیرو در پیش دارن.موفق باشن!

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 00:23

سعید شهروز همیشه در اوج بوده هست و خواهد بود
برای 26 دی لحظه شماری می کنم

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 02:46

این ها نظر کارشناسان برای انتخاب بهترین های سال 87ـه:
===بیخوابی: بهترین آلبوم سال 87 === چند سال از امشب بگذره: بهترین ترک سال 87 === سعید شهروز: بهترین خواننده سال87 === بهترین آهنگساز و تنظیم کننده : بهروز صفاریان و مهدی یراحی(بیخوابی)===بهترین ترانه سرا : روزبه بمانی(بیخوابی) === دقت کنید این آمار در صورتیه که به جز شهروز، چهره های سرشناس زیاد دیگه ای اون سال آلبوم دادن مثل خواجه امیری (فصل تازه)، چاوشی(یه شاخه نیلوفر)، فرزاد فرزین(شوک)، گروه آریان( بی تو با تو) ، یگانه(نفس های بی هدف)و.. پس سعید شهروز اگه بخواد میتونه در حضور همه ی تکنولوژی دان ها!! هم بهترین باشه!
برخی از دوستان هم طوری از تکنولوژِی صحبت میکنن که انگار سعید شهروز تا حالا آهنگاشو با ساز و دهل ضبط میکرده! نگید این حرفا رو دوستان آدم خندش میگیره!!! یه سر برید آلبوم بیخوابی و تک آهنگ های ستاره پوش و شهرباران رو گوش کنید بعد نظر بدید فلانی از تکنولوژی عقب مونده و فلانی تموم شده و... و ... ! به جرات میتونم بگم هیچکدوم از کسانی که میگن شهروز تموم شده نمیتونن یه تعریف قانع کننده از "تموم شدن" ارائه بدن! حالا ببینید!
در ضمن اون دوست عزیزمون که نسبت به فروش آلبوم ها شک دارن خدمتشون عرض کنم که من چند وقت به شدت پیگیر این قضیه بودم و در نهایت تونستم از مدیران سابق شرکت دارینوش و هم آواز آهنگ آمار های نسبتا دقیقی بگیرم، که طبق اون ها فروش رسمی آلبوم غزلک چیزی در حدود دو میلیون نسخه نوار کاست شرکتی بوده (بدون احتساب کپی ها!) و از این حیث بعد از "دهاتی" دومه، و اینکه سعید شهروز در مجموع فروش آلبوم ها با فروش حدود 4 میلیون نسخه از هشت آلبومش رکورد دار فروشه.
از این حرفا بگذریم، سعید شهروز عزیز کار بسیار خوبی کردی که کنسرت گذاشتی امیدوارم بازم شاهد حضور پررنگت باشم. خیلی خیلی دوست داشتم تو کنسرتت باشم اما متاسفانه امکانش برام فراهم نیست. امیدوارم تو کنسرت های بعدیت بتونم بیام. با آرزوی بهترین ها

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 14:00
بی سرزمین تر از باد

تصحیح میکنم:
غزلک پس از دهاتی و مسافر، سومه.
و سعید شهروز بین خوانندگان مجازی داخلی با مجموع 4 میلیون نسخه فروش از 8 آلبومش رکورد داره.

188.253.66.165
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 19:50
صدا ملودی ترانه تنظیم

نسبتا دقیق؟

دوست عزیز که اینقدر پیگیر هستید
اینقدر نسبت به فروش آلبوم توی ایران و آمارش تعصب نگیرید
آمار دقیق و نسبتا دقیق نداریم
هرچی هست حدس و گمانه زنیه با توجه به انعکاس صدای ترکوندن آلبوم

217.219.231.71
شنبه 23 آذر 1392 - 00:22
بی سرزمین تر از باد

دوست عزیز من قبلا پیگیر بودم! الان چون پاسخ همه سوالاتمو گرفتم دیگه پیگیر نیستم!
مگه فروش آلبوم ها با تعصب من بالا و پایین میره؟! تاریخ رو که نمیشه عوض کرد!
شما احتمالا 4 5 ساله که مخاطب موسیقی شدی چون هم آمار دقیق داشتیم و هم آمار نسبتا دقیق داریم!
تا سال 87 همه ی شرکت های پخش تیراژ دقیق آلبوم ها رو اعلام میکردن! و بعد از اون دیگه به دلایلی که اعلام نکردن و نمیکنن! حالا دلایلش بماند!
به آرشیو همین سایت مراجعه کنید پاسخ سوالتون رو میگیرید.
به همین دلیل از سال 87 به بعد گمانه زنی ها (و به قول شما انعکاس!) جای آمار دقیق رو گرفت.
ولی به جرات میتونم بگم هیچکدوم از آلبوم ها بعد از بنیامین 85 میلیونی نشدن! راجع به دلیلش قبلا مفصل توضیح دادم.
موفق باشید

188.253.66.210
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 07:37

سعید تو برای ما همیشه بهترین بودی و خواهی بود.
نظرات بچه گانه های خواننده ایی که با مافیای موسیقی در ارتباطن ولی هیچ هنری ندارن برای هیچ کس مهم نیس
مهم اینه که تو خودت هستی.یه نفر با کلی هوادارا عاشق

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 07:52

سعید تو حرف نداری.معرکه ای.عاشقتم.به صحبتای یه سری انسانهایی که بویی از هنر و احترام نبردن توجه نکن
هم البومات هم تک آهنگات عالین

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 09:25

سعید شهروز از اولین آلبومش تا همین الان با اینکه فراز و نشیب داشته ولی تک و تنها بدون هیچ تبلیغی از سوی رادیو تلویزیون یا اینترنت به کارش ادامه داده و سعی کرده در اوج بمونه ... خیلی ها توسط سعید به جامعه موسیقی معرفی و معروف شدند.
کنسرت دوباره سعید نشان از عزم سعید برای ماندن در اوج حرفه موسیقی و نشان دادن نحوه کار و اجرای درست در این حرفه هستش.
سعید در خاطره تک تک ما خواهد ماند ... با تک تک آهنگهاش...
از پسرای مشرقی تا بی خوابی
از نازبانو تا چی میخوای از جونم

زنده باد سعید و هوادار و طرفداراش
زنده باد مخالفانش

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 11:05

سعید شهروز یعنی نهایت احساس...

سعید شهروز یعنی نهایت عشق...

سعید شهروز یعنی نهایت رفاقت...

سعید شهروز یعنی نهایت مردونگی...

سعید شهروز یعنی نهایت بهترین خاطرات...

سعید شهروز یعنی نهایت بی نهایت...

آقا خداییش یه دونه ست... دیگه تکرار شدنی نیست...

مگه میشه یه چنین موجود نازنینی رو تنها گذاشت...

پرچم همه سعید شهروزی ها بالاست.... تا ابد...

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 11:18

بهترین خواننده و با احساس ترین خواننده پاپ ایران سعید شهروز
فدای همه خوبیهات

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 11:33

موسیقی پاپ این کشور به شهروز خیلی بیشتر از این خواننده های به اصطلاح سلطان مدیونه، البته سلطانایی که 90 درصد هوادارهاشون دهه هفتادین...

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 12:21

دوستانی که طرفدار دو آتیشه خواننده های عزیز دیگه هستن!
یادمون باشه طرفداری از هنرمندها مثل راه رفتن میمونه.
همونطور که با شکستن پای دیگران، ما بهتر راه نخواهیم رفت، با تخریب خواننده های دیگه هم، خواننده محبوب ما جایگاهش بالا نمیره. همه خواننده ها عزیزن اما رعایت حق استاد شاگردی نشان دهنده شخصیت والای هر انسانی باشه. ویکیپدیا بهترین سند هستش.
سعید جان فقط یه جمله از حرفای دلمو بهت میگم : " هیچ کی مثل تو نبود، هیچ کی مثل تو نشد"
صندلی که واسه کنسرت 26 دی رزرو کردمو به دنیا نمیدم <3

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 12:40

سعید شهروز.. همون کسی که غزلک خونده بود؟؟ واااااااااااااااااااای... کجا بودی؟.... کنسرت گذاشتی؟ واااااااااااای خدااااا.... عاشششششششقتم... همه خونوادگی میایم... باورم نمیشه... خدایا شکرررررت..................... هوررررررررررررااااااااااااااااااا.... از سایت موسیقی ما هم بخاطر اطلارسانی تشکر میکنم... خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم...

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 13:14

اونایی که خرده می گیرن به تک آهنگها یه نگاهی به ستاره پوش و غروب سرخ و به هم نمی رسیم بندازن

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 14:51

بیصبرانه منتظر 26 دی هستم سعید شهروز عزیز هیچ وقت تنها نیستی
کسایی که میگن سعید شهروز تموم شده بدونن تموم شدن برای کسی که تو قلب طرفداراشه هیچ معنی نداره حتی اگه دیگه آلبوم نده، سعید شهروز با صدا و احساس نابش تو قلب ما تثبیت شده

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 15:24

سعید شهروز جزء معدود خواننده ها ویا شاید بشه گفت تنها خواننده ایه که در اوج جوونی و بی تجربگی در کمتر از یک سال تونست 2 تا آلبوم بده بیرون که یکی از یکی عالیتر بود.پسرای مشرقی و غزلک....غزلکی که اونهمه فروخت و هنوزم وقتی گوش میکنیش فکر میکنی بار اولته. شهروز تمام نشده.کم کاری رو با تمام شدن اشتباه نگیرید.شهروز کم کار میکنه ولی خوب کار میکنه.خواننده ایه که واسه تمام سلیقه ها یه چیزی واسه ارائه داره و این یعنی همیشگی بودن هنرمند....

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 16:42

من که هم خیلی خودشو دوست دارم هم صداشو....به نظر من که از نظر صدا کامله...اگه بتونه با آدامای حرفه ای و کار بلد کار کنه میتونه باز رکود بزنه.

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 17:15

سعید شهروز میخوام یه چیزی بهت بگم
14 ساله که
عــــــــاشفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 18:02

سامی در مورد آلبوم فریدون درست میگه و بر اساس آمار و اطلاعاتی که بطور نسبی هست پرفروشترین اثر آلبوم غریبه هست.حتی یکی از ماهنامه های سینمایی,در شماره ای که خرداد 85 ازش منتشر شد در صفحه ی مربوط به بازار موسیقیش مطلبی با این عنوان چاپ کرد که غریبه پس از گذشت حدود دو سال از انتشارش,هنوز هم صدر نشین جدول فروشه!
البته آلبوم غزلک هم جزء باشگاه میلیونی هاست و طبق گزارش یکی از مجلات مرتبط با موسیقی,باشگاه میلیونیها به شرح زیره:
دهاتی-شادمهر عقیلی
دوستت دارم-ناصر عبدالهی
غزلک-سعید شهروز
دو رنگی-بهنام صفاریان
و اما عشق...-گروه آریان
نون و دلقک-محمد اصفهانی
غریبه-فریدون
85-بنیامین

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 22:13
AmIr

آمار فروش هر آلبومی در شرکت مربوطه ثبت شده... ضمنا سال 83 آلبوم آسرایی اومد. همون سال هم آلبوم ششم آقای شهروز منتشر شد. آلبوم معبد به رتبه اول در چند نظر سنجی مختلف دست پیدا کرد و ........

149.3.134.10
جمعه 22 آذر 1392 - 02:12
ایمان

دو رنگی بهنام صفاریان یک میلیون فروش رفته ؟؟
باور کنید شما الان اسمشون رو گفتید خیلی ها ایشون رو با بهروز صفاریان اشتباه میگیرند .
اول مسافر شادمهر
2 دهاتی شادمهر
3 نون و دلقک محمد اصفههانی
4 غزلک .و فریدون و ......

.البته بعضی ها گفتند غزلک 4 میلیون و خورده ای فروش داشت که بیشتر شبیه جوک بود تا واقعیت

151.245.69.197
جمعه 22 آذر 1392 - 12:04
AmIr

دوست عزیزم... ما اینجا جوک تعریف نمی کنیم. شما چه باور کنی چه باور نکنی، این اتفاق واسه غزلک افتاده...

149.3.134.10
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 20:10

سعید شهروز مرد اول موسیقی پاپ
حرف نداری
نجیب ، هنرمند ، بی ادعا
اگه یه عده مثه تو جانباز جبهه و جنگ بودن همه جا جار میزدن ولی تو هیچ جا نگفتی و سواستفاده نکردی
دمت گرم

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 21:39

هههه واقعا جالبه باز میگن چاوشی صدای خودش نیست حکایت شما مثل میخ نرود به روی سنگ اگه به فروشه محسن ما چند میلیونی فروخته چه جوگیرن همین آلبوم حریص سالی که اونده بود هوارتا فروخت نمیخواستم واردشم تو این سایت راحت به سلطان توهین میشه حالا برای چی سلطانه هر وقت خواانندهاتون تونسن رو اشعار خیام مولانا شهریار دیگه جونم واست بگه بابا طاهر صدای خودش نیست دئست دارم جواب اون دوستمونو زود بشنوم فکر میکنن کنسرت گزاشتن به همین آبکیه آدم صد سال کنسترت نزاره اما تیاد تو کنسرت شعرش یادش بره نمونش محسن یگانه حتی حاظرم ویدیوشم برارن نصف خوانندهای ایران صداشون صدای استدیوییه بزارین سلطان کنسرت بزاره اونموقعس که پماد ضد سوزش کم یاب میشه

جمعه 22 آذر 1392 - 12:00
ami

جان؟؟؟؟؟؟ فقط می تونم بگم با تشکر از سایت موسیقی ما!!!

149.3.134.10
شنبه 23 آذر 1392 - 17:52
neo line

وای خدا یه دهه هفتادیه طرفدار سللل سلطان در واقع سللل سلاطین دوکتر صدا پروفسر خاص...
فقط چند تا بچه هستن که میتونن با تخیلشون همچین القابی رو به وجود بیارن حیف محسن چاوشی که اینا هوادارشن، آدمایی که یه ذره احترام به بزرگتر تو ذاتشون نیست، نمیدونم محسن چاوشی نظرات شما رو میخونه چه حسی بهش دست میده با این همه هوادار جان بر کف...

79.127.42.254
پنجشنبه 21 آذر 1392 - 22:17

سعيد عزيزم !
منتظر حضورت كنارمون براي اجرا هستيم ...
هم صدا با هم ...
پشت پللكام عسكتو نقاشي كردم "غزلك"

جمعه 22 آذر 1392 - 00:04

سعید شهروز یکی از بهترین و ماندگارترین خواننده نسل اول پاپ ایران هس
غزلک با 4 میلیون نسخه فروش جز سه البوم پر فروش هست
کنسرت 26 دی برگزار میشه نه 26 بهمن
از موسیقی ما انتظار داریم یه مقدار با وسواس بیشتری متن مصاحبه رو چاپ کنه
..
با تشکر

جمعه 22 آذر 1392 - 14:16

اونموقعی که سعید شهروز آلبوم هاش به قول معروف میترکوندن ، خواننده های سطحی الان که مدعی هم هستن فرق سازها رو هم نمیدونستن ( خودشونم میدونن ... )
با تشکر

جمعه 22 آذر 1392 - 22:19

ما خانوادگی (مخصوصا پدرم) از صدای سعید شهروز لذت می بریم و همیشه برای ما جای خالی صداش توی موزیک هایی که گوش میدیم احساس میشد. آلبوم آخر ایشون فوق العاده بود. به امید برگشت فوق العاده تر از قبل...

شنبه 23 آذر 1392 - 01:19

از نظر من تو آلبومای پاپ 10حداقل سال اخیر آلبوم بی خوابی جزء بهترین ها بود.
و جزء بهترین کارهای بهروز صفاریان و بهترین شعرهای روزبه بمانی با اجرای بی نقص سعید شهروز
این که از حال یعنی اگه اشتباه نکنم سا 87.برای گذشته هم اگه سعید شهروز فقط همین یه آهنگ رو خونده باشه از نظر من حالا حالاها اسمش ماندگاره:

یادش به خیر بادبادکا،پرنده های بی صدا
با دست ما گم میشدن تا قله ی آسمونا

یادش به خیر رو نرده ها بازی نور و سایه ها
پچ پچ ما تو دل شب،شعر قشنگ کوچه ها

مثل گل اقاقیا رونق خونه میشدیم
تو فصل برگای خزون پر از جوونه میشدیم...
...
یادش به خیر که عکس تو هنوز تو قاب دل ماست
یادش به خیر که اسم من هنوز رو دیوار شماست
....................................................................
بعضی ها بیکارن.میان اینجا میگن یه هنرمند تمام شده.اینقدر ابلهن که احتمال نمیدن ممکنه حرفشون یه درصد رو روحیه ی کسی که عمرش رو گذاشته واسه ی یه کاری تاثیر بذاره و دلسردش کنن.
اصلا یه هنرمند بر فرض کم کار شده یا آهنگی میده که به دل شما نمیشینه.اگه خیلی مردی انتقاد سازنده بکن.
قدیم میگفتن آخرتتون رو به پول نفروشین.به خاطر مال دنیا حق دیگران رو نخورین.به دیگران توهین نکنین.
اما الان خیلی جالب شده،ما به خاطر طرفدار یه خواننده بودن هم به دیگران توهین میکنیم.
من اصلا میخوام بدونم انسان بودن ما ،مسلمان بودن ما،ایرانی بودن ما،هموطن بودن ما اصله یا اینکه طرفدار خواننده های مختلف هستیم؟!که میایم اینجا همو مسخره میکنیم به هم توهین میکنیم.منظور من کامنتای اینجا نیست.همیشه این جریان هست.بعضی ها انقدر ابلهن که نمیفهمن اصلا خواننده های موسیقی پاپ ما خیلی جریان ها و سبک های مختلفی رو دنبال نمیکنن که بخواد برتری محسوسی نسبت به اون یکی داشته باشه.چند تا شاعرن که جریان سازترینشون روزبه بمانیه که حتی خواننده های اونورآبی هم الان کاراشون تحت تاثیر فضاسازی و سبک کلامشن.اصلا یه بخش زیادی از موسیقی پاپ ما یا از ایشون شعر میگرن یا از رو دستش مینویسن.این که از جریان شعر.تو جریان آهنگسازی هم یه بهروز صفاریانه یه سیروان یه مهدی یراحی با یه چند نفر دیگه که تاثیر گذارن.الان هم که فرم آهنگسازی علیرضا افکاری مد شده.میدونید منظورم چیه.تو موسیقی پاپ ما چند تا جریان تاثیر گذار هست.همه هم میخوان با اینا کار کنن.میدونید موسیقی ما هم مثل فوتبالمون شده به نظر من.که هر فصل چند تا مربی تو تیما میچرخن.شاید تو اون تیمی هم که میرن خوب نتیجه بیگرن اما پس بحث مولدبودن و رو به رشد بودن یه حرفه کجا میره؟!
ما جای اینکه فکر کنیم چرا موسیقیمون آدم مولد کم داره،جای اینکه فکر کنیم چرا کمن آدمایی که کلامشون مث روزبه بمانی،موسیقیشون مثل بهروز صفاریان، تاثیرگذار و جریان ساز باشه،سر 4 تا اسم وقتمونو تلف میکنیم و به هم توهین میکنیم و دنیا و آخرتمون رو سر هیچ و پوچ به بازی میگیریم

شنبه 23 آذر 1392 - 15:00

تمام خاطرات زندگی من با صدای سعید شهروز رنگ شده.... می میرم واسش.... بلیط کنسرتش رو هم خریدیم....

شنبه 23 آذر 1392 - 21:03

باورتون میشه وقتی شنیدم سعید شهروز نازنین کنسرت گذاشته یه جیغی کشیدیم که تو سایت دانشگاه همه فک کردن زلزله اومده.... بخدا خیلی خوشحال شدمممممم.... سعید شهروز... خیلی خوبی... خیلی.... تا اون روز کنسرت چطوری تحمل کنم... دلمون واست تنگ شده... من و نامزدم از چهارمحال بختیاری میایم به امید دیدنت... ما با آلبوم بی خوابی شناختیمت... بی خوابی رو بخون...

دوشنبه 25 آذر 1392 - 01:00

سلام سعيدشهروز عزيز من سالهاست با ترانه هات زندكى ميكنم اميدوارم هميشه بخونى كه تنها خواننده ايى كه دوستش دارم هستى

دوشنبه 25 آذر 1392 - 01:00

سلام سعيدشهروز عزيز من سالهاست با ترانه هات زندكى ميكنم اميدوارم هميشه بخونى كه تنها خواننده ايى كه دوستش دارم هستى

یکشنبه 15 دی 1392 - 11:31

بهترین اتفاق امسال در موسیقی پاپ برگشتنِ سعید شهروز به عرصه بود !
سعید شهروز هم مثل شادمهر عقیلی از بهترین ها و بنیانگذاران موسیقی پاپ امروز هستند .
امثال شادمهرها و سعید شهروزها بودند که به هر دلیلی قربانی شدند تا امروز ستاره های پاپ ستاره باشند و هر ماه و هر هفته کنسرت برگزار کنند و ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید شهروز: نسل اول موسیقی پاپ مظلوم واقع شده است | موسیقی ما