برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش ها به تصمیم مسئولین برج میلاد به عدم واگذاری این سالن به خواننده های پاپ -2
شهرام شکوهی: تصمیم مسئولین برج میلاد به ضرر خوانندگان پاپ است
 موسیقی ما - تصمیم جدید مسئولین برج میلاد در عدم واگذاری سالن این مجموعه به خواننده های پاپ با واکنش هایی از سوی اهالی موسیقی در این حوزه رو به رو شده است. چهره ها و خواننده های زیادی این روزها در رسانه هاس مختلف در این باره به اظهار نظر پرداخته اند. شهرام شکوهی یکی از این چهره هاست که در این باره در گفتگو با «هنر آنلاین» گفته:« به طور کلی تنها راه درآمد خوانندگان پاپ برگزاری کنسرت است، زیرا خواننده پاپ به کمک کنسرت‌های متعدد شناخته می‌شود. در نتیجه هنرمندان این حوزه مجبور هستند در سال چندین بار کنسرت برگزار کنند. همچنین با اینکه احترام زیادی برای مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی قائل هستم ولی باید بگویم که این سالن از نظر چیدمان صندلی‌ها در موقعیت مناسبی قرار ندارد در نتیجه هنرمندان ترجیح می‌دهند در این سالن به روی صحنه نروند. »

شکوهی خاطرنشان کرد: همچنین هنگام فروش بلیت حدود 300 بلیت به سختی فروش می‌رود در نتیجه تهیه‌کنندگان و مدیر برنامه‌های خوانندگان پاپ این سالن را از لیست خود حذف می‌کنند. شهرام شکوهی در ادامه تاکید کرد: به نظر من تنها سالن استاندارد موسیقی سالن برج میلاد است، البته این سالن مشکلاتی دارد ولی از نظر وضعیت پارکینگ، چیدمان صندلی‌ها، استیج و.... بهتر از سالن‌های دیگر است، همچنین سالن اریکه ایرانیان دارای 700 صندلی است و نمی توانیم با این تعداد صندلی به صحنه رویم در نتیجه تنها سالنی که مد نظر خوانندگان پاپ است سالن همایش‌های برج میلاد است. »

این خواننده افزود: همچنین رضایت مخاطبان برای ما بسیار مهم است در نتیجه زمانی که در سالن‌های دیگر به صحنه می رویم بازتاب خوبی ندارد و حتی در بیشتر مواقع تهیه کننده ضرر کرده است.

شکوهی در ادامه گفت: در چند روز اخیر برج میلاد اعلام کرده است تا سال آینده خوانندگان پاپ نمی‌توانند در برج میلاد به صحنه روند که این موضوع با واکنش مختلف خوانندگان و مخاطبان همراه بوده است که این موضوع به دلایل مختلفی بستگی دارد. باید توجه داشته باشیم که این تصمیم‌گیری فقط از سوی مسئولین برج میلاد نبوده است و در نتیجه با اعمال فشار این موضوع حل نمی‌شود.

شهرام شکوهی در پایان گفت: همچنین خیلی‌ها معتقدند این کار به ضرر برج میلاد است در صورتی که برای سالن‌های دولتی بحث درآمدزایی مهم نیست و اگر این سالن‌ها احساس می‌کردند که این موضوع به ضررشان تمام می‌شود این اقدام صورت نمی‌‌گرفت در نتیجه این تصمیم به ضرر خوانندگان پاپ است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 - 12:20

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 آذر 1392 - 18:05

حالا بگین چرا محسن چاوشی کنسرت نمیذاره؟ دیدین؟ دیدین چطور این مسئولین بی مسئولیت خواننده ها رو از برج میلاد بیرون کردن؟ دیدین چقدر راحت با حیثیت خواننده ها بازی کردن؟ استاد چاوشی این روزا رو حدس میزد که میگفت و میگه تا امکانات یه کنسرت خوب اعم از مسئولین بادانش و دلسوز و سالنهای باکیفیت فراهم نشه کنسرت نمیذارم.

پنجشنبه 7 آذر 1392 - 20:59
علی

چی میگی؟سه سوته از اب گلا لود ماهی میگیری؟استاد؟اول فکر کردم داری شوخی میکنی از بس خنده دار بود این اقا هنوز یه بیت زنده تو رادیو هم نخونده!اینکه اجرای موسیقی تو کشور به هر نحوی مکشلات خاص خودشو داره دلیل میشه یکی اصلا کنسرت نده؟پس البوم هم نده چون همه چیزه موسیقی تو این کشور نا معلومه!

209.73.148.36
جمعه 8 آذر 1392 - 09:42
شادي

شما همه چيز رو به چاوشي ربط بده فقط
كاره ديگه اي كه بلد نيستي متاسفانه

91.133.193.22
شنبه 9 آذر 1392 - 22:10
صعید

همین 2 ساعته پیش بود با چندتا از دوستام دقیقا همین بحث بود!!
منم 100 % بات موافقم
دوست عزیزی هم که لحنش بوی اهانت میده باید بدونی که برداشتت از این متن و مدل نوشتنت دقیقا کم فهمی و کج فهمیت رو در مورد موسیقی میرسونه!!
ماطرفدار ها هم قبول داریم که باید کنسرت برگزار بشه!
اما به چه قیمتی؟؟؟
شما غیر چاووشیست ها معنی صــبر رو نمیفهمید!!
ما همیشه نسبت به شخص محسن چاووشی و کارهاش صبور بودیم و در مورد کنسرت هم خواهیم بود!!
فقط بدون به زودی نظرت تغییر خواهد کرد.. .

91.121.253.114
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 00:14

همه ما ایرانی هستیم وبه موسیقی سننتی وملی علاقمندیم اما این مرز بندیها و باید نبایدهای بی منطق و اعمال سلیقه های شخصی نه فقط به هنرمندان پاپ لطمه میزنه بلکه باعث سرخوردگی جوانان میشه و این درنهایت به موسیقی سنتی هم لطمه خواهدزد
ایکاش بابرنامه ریزی و قوانین عادلانه امکان اجرا به همه انواع موسیقی میدادن تا مردم با هرسلیقه ای ازهمین امکانات محدودی که وجود داره استفاده کنند وخودشون حق انتخاب داشته باشند.

چهارشنبه 6 آذر 1392 - 17:36

مرسی از اقای شکوهی....منتظر البومشون هستیم

شنبه 9 آذر 1392 - 14:40
شادي

من هم مثل تو منتظرم البته منتظر البوم خواننده ديگر

178.131.233.242
پنجشنبه 7 آذر 1392 - 12:15

اقاي شكوهي عزيز خودتون بهتر ميدونيد كه اين تصميم هميشگي نيست و فقط اين دو ماهست
اين دو ماهم دوستان موسيقي پاپ كنسرت ندن طوري نميشه اتفاقا به نفعشونم هست يه توفيق اجباريه
يه كم استراحت ميكنن كمتر كنسرتاي كسل كننده ميزارن موسيقي سنتي و تلفيقي و نواحي هم به همين اندازه از اين سالن سهم دارند شش دانگ كه مال بچه هاي پاپ نيست كه به نظر من تصميم اهالي برج ميلاد تصميم درستيه لطفا منطقي رفتار كنيد انقدر به فكر منافع خودتون نباشيد ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام شکوهی: تصمیم مسئولین برج میلاد به ضرر خوانندگان پاپ است | موسیقی ما