برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «کازابلانکا»: حضورم در «اخراجی ها» هیچ تاثیری در فروش بلیت های این کنسرت نداشته!
رضا رویگری توزیع رایگان بلیت کنسرتش را تکذیب کرد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «کازابلانکا» توزیع رایگان بلیت کنسرتش را تکذیب کرد.

رضا رویگری در گفتگو با «موسیقی ما» ضمن تکذیب این خبر، از به اتمام رسیدن بلیت های برنامه اش خبر داد.

صبح امروز برخی رسانه ها به نقل از گروه تهیه کننده های این کنسرت که قرار است روز 4 آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود، نوشته بودند: « به پاس ارج نهادن به 44 سال هنرمندی ایشان در عرصه بازیگری ، نقاشی و خوانندگی قصد دارم تمام مردم هنر دوست را به حضور در شبی خاطره انگیز با صدای ایشان مهمان نمایم ، تا در شادی تولد وی بر روی صحنه با او شریک شوند . به همین دلیل جدای از بلیط های فروخته شده مابقی بلیط ها را یکجا خریداری کرده و با هدیه آن به عاشقان و دوستداران مرد صحنه رضا رویگری گوشه ای از زحمات و تلاش های او را پاس بدارم. علاقمندان میتوانند جهت هماهنگی دریافت بلیط تا ساعت 19 روز شنبه 4 آبان با روابط عمومی گروه فرهنگی هنری شیدای عشق به شماره 09100022717 تماس حاصل نمایند تا راهنمایی های لازم صورت پذیرد .ضمنا یاد آور میشود این کنسرت در ساعت 21 روز شنبه 4 آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن میلاد با حضور جمعی از هنرمندان برجسته سینما و تلویزیون و ورزشکاران و قهرمانان ملی برگذار میگردد .»

پیگیری های خبرنگار «موسیقی ما» از این هنرمند در این باره، با تکذیب قاطعانه وی در مورد اعطای بلیت رایگان رو به رو شد و رویگری در این باره به «موسیقی ما» گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد و حتی یک بلیت برای فروش نمانده! این خبر از بیخ و بن اشتباه و تکذیب می‌کنم. ما قرار بود بلیت های سانس اول را برای برخی نهادها و ارگان‌ها در نظر بگیریم ولی با توجه به اعیادی که در هفته های گذشته داشتیم، این اقدام عملی نشد.»

وی در پاسخ به ادعای برخی رسانه ها که مدعی شده بودند حضور این بازیگر در فیلم «اخراجی ها» باعث عدم استقبال مردم از کنسرت وی شده نیز توضیح داد: «چنین چیزی صحت ندارد. حتی یک بلیت برای فروش نمانده شما می توانید همین الان به سایت های رسمی بلیت فروشی مراجعه نمایید و ببینید آیا یک بلیت برای فروش باقی مانده؟ من از زمان انتشار آلبومم تا الان، مورد عنایت این رسانه‌ها قرار گرفته‌ام. زنگ می‌زدند و می گفتند که مجوز‌اش را صادر نکنید! و خیلی چیزهای دیگر. در مورد «اخراجی‌ها» هم باید بگویم که من یک بازیگرم. بازی‌ام را می‌کنم. ولی متاسفانه این حاشیه‌ها مدت‌هاست دست از سر من بر نمی‌دارد. مطمئن باشید حضورم در «اخراجی ها» هیچ تاثیری در بلیت‌فروشی این برنامه نداشته و نخواهد داشت. همان‌طور که گفتم همه بلیت‌ها تمام شده. می‌توانید به سایت‌های فروش مراجعه کنید.»

گفتنی‌ست طبق مشاهدات خبرنگار سایت موسیقی ما تا روز آخر هفته قبل در سایت‌های بلیت فروشی آنلاین این کنسرت، تنها 8 بلیت فروخته شده دیده می‌شد ولی از صبح امروز، تمامی سایت‌های بلیت فروشی، از اتمام بلیت‌های این برنامه خبر داده‌اند و بلیتی جهت رزرو یا خرید موجود نیست!
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1392 - 16:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 4 آبان 1392 - 16:50

من رفتم تو سایت ایران کنسرت سانس اول تمامی صندلی ها غیر قابل خریده ولی سانس دوم تمامی بلیت ها فروخته شده

شنبه 4 آبان 1392 - 19:10

قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس رو ببینیم؟!
چون بلیط ها همه فروخته شده با این درصد تخفیف گذاشتن؟!
http://takhfifan.com/tehran/extra/concert-reza-rooygari-takhfifan-takhfi...

شنبه 4 آبان 1392 - 20:20

من تو سايت ديدم فقط ٢٠-٣٩تا بليت فروخته شده بود ك از ٢روز پيش يهو همه بلي تا فروخته شد
عجيب!!!!!!

یکشنبه 5 آبان 1392 - 16:38

من تو این کنسرت مهمان بودم و به نظر من یکی از بدترین کنسرتهایی بود که تاحالا رفتم . واقعا" متاسفم برای خواننده ای که هیچ یک از شعرهای خودشو حفظ نیست!

سه شنبه 7 آبان 1392 - 01:10

من كه خيلی دوست داشتم باشم توو اين كنسرت حالا خوب يا بد چون مهدی مقدم اونجا مهمان بود!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا رویگری توزیع رایگان بلیت کنسرتش را تکذیب کرد | موسیقی ما