برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعات جدید و حرف و حدیث‌های فراوان
اولین کنسرت 3D «فرزاد فرزین» برگزار شد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: فرزاد فرزین نخستین کنسرت خود را که با شعار «اولین کنسرت‌3D MAPPING  ایران و خاور‌میانه» معرفی شده بود را شام‌گاه پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهر ماه سال جاری، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کرد.

ابتدای این کنسرت با یک «OPENING» جالب آغاز شد که تصاویر سیاه و سفیدی از این خواننده روی دکور برنامه پحش شد و به محض آغاز قطعه، فرزین با نور افشانی جالبی از دل دکور برنامه به روی صحنه آمد و شروع به خواندن قطعه «برو برو» کرد.

این خواننده در ادامه قطعه «بیا بیا» را نیز اجرا کرد و پس از اجرای این دو قطعه، رو به حاضرین در سالن صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: «خیلی دلم برای تهرانی‌های عزیز تنگ شده بود. این اولین بار است که کیفیت جدیدی از تصویر را وارد کنسرت پاپ در ایران می‌کنیم و من می‌دانم که شما لایق‌ترین‌هایی هستید که در اینجا حضور دارید.»

این خواننده در ادامه قطعات معروف خود از قبیل «دوریت»، «شانس»، «می دونم»، «باتو»، «شلیک»، «ماه من»، «شوخی» و...  را به اجرا در آورد که در این بین قطعات «بچه» و به خصوص «ماه عسل» بیش‌ترین میزان استقبال و هم‌خوانی را در بین دیگر آثار فرزین از سوی حاضرین در سالن داشت.

وی هم‌چنین از آلبومی که قرار است اواخر ماه صفر آن را وارد بازار کند، خبر داد و گفت:«فعلا مشغول ضبط کارهای تصویری این آلبوم هستم و درمورد آلبوم هم می‌توانم بگویم که بهترین مجموعه‌ای خواهد بود که تابه حال از من شنیده‌اید.»
 
حاشیه ها:
* لفظ  «اولین کنسرت‌3D MAPPING  ایران و خاور‌میانه» باعث شده بود که بسیاری از حاضرین با سطح توقعات بالایی به سالن اجرای برنامه بیایند و همین کار را برای گروه کارگردانی و گروه روی سن بسیار سخت و پر استرس کرده بود.
* نوازنده‌ها و کلیه اعضای ارکستر فرزاد فرزین به دلیل محدودیت جا مجبور شده بودند که در زیر دکور برنامه مستقر شوند. اتفاقی که قطعا دور از شأن بود و باعث شد تعدادی از نوازنده‌های گروه از این بابت دل‌خور شوند.
* فرزین زمانی که قطعه «ماه عسل» را اجرا کرد، به شدت احساساتی شده بود و استقبال فوق العاده حاضرین در سالن باعث شد خود او نیز شوکه شود. قطعه‌ای که امسال طرفداران زیادی پیدا کرده است.
* تسلط فرزین در اجرای زنده قطعات‌ش، از جمله نکات مثبت این برنامه بود. این اتفاق در حالی رخ داد که وضعیت صدابرداری سالن مثل اکثر برنامه‌های سالن میلاد نمایشگاه، تعریف چندانی نداشت و حتی در مقاطعی بسیار ضعیف و بد بود.
* حاضرین در سالن ، بعد از اتمام این برنامه مشخصا به دو دسته تقسیم شده بودند. دسته اول آن‌هایی بودند که اعتقاد داشتند این برنامه یک opening جذاب و دیدنی در کلیت برنامه داشت. دسته دوم اما اعتقاد داشتند که با توجه به این‌که این تجربه، نحستین تجربه اجرای برنامه‌ای با لفظ 3D در کشور بود، توانسته نمره قبولی بگیرد و تصاویر پخش شده روی دکور برنامه حال و هوای خاصی را به سالن داده بود و تفاوت‌های اساسی با کنسرت‌های دیگر داشت.
* 15 ردیف اول سالن با توجه به اینکه فاصله کمی با سن داشتند، تقریبا هیچ دیدی از برنامه‌ها و تصاویر پخش شده 3D نداشتند و همین باعث شد ردیف‌های انتهای سالن، در واقع VIP این برنامه به حساب بیایند!
* مهدی رحمتی به همراه خانواده‌اش، از مهمانان سانس دوم برنامه روز پنجشنبه بودند. این فوتبالیست استقلالی در بک استیج برنامه، با استقبال اعضای ارکستر فرزین و خود این خواننده ر  به رو شد. بحث داغ حذف استقلال از آسیا و خسرت موقعیت‌های از دست رفته در دیدار با حریف کره‌ای از جمله اتفاقاتی بود که با حضور این فوتبالیست بالا گرفته بود.
*  در این اجرا محمدعلی شاکر نوازنده کیبورد، مهرداد معافی گیتار الکتریک، احمد امین پور پرکاشن، کسری خدیور ویلون، آرین کشیشیان گیتار بیس، آرمن کشیشیان گیتار اسپانیش، آرین قیطاسی ساکسفون، امیرمیلاد نیکزاد پیانو (رهبر ارکستر) و زایا سلیمان سرپرست گروه و نوازنده درامز بودند.
* این کنسرت به همت و تهیه کنندگی موسسه «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» برگزار شد.
* کیوان ملک مطیعی به همراه چند گروه جدید که مدیریت بخش 3D  برنامه را به عهده داشتند، وظیفه کارگردانی این برنامه را بر عهده داشت.
* برخی وسایل شخصی اعضای ارکستر فرزین در حین اجرای کنسرت از سوی افراد ناشناس از یک استیج برنامه به سرقت رفت. از عوامل و مسئولین سالن هیچ کس پاسخ‌گو و پی‌گیر این اتفاق نبود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1392 - 16:44

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 19 مهر 1392 - 17:29

به عنوان يه طرفدار رضا يزداني ك اولين بار بود ميرفتم كنسرت فرزاد و
كنسرت خيليا رفتم ميگم
عالي واقعا بهترين كنسرتي بود ك رفتم
واقعا فرزاد حقشه جايزه بهترين كنسرت
چون هم خودش مسلط بود هم گروه فوق العاده قوي داشت
من ك بعد البومش بازم ميرم:-)

جمعه 19 مهر 1392 - 17:32

به به مهدی رحمتی هم که بووده :)

جمعه 19 مهر 1392 - 17:44

جالب و زیبا ....
فرزاد فرزین تو اجراهای زنده خوب هست اما از اون بهتر بابک جهانبخش و مرتضی پاشایی هستن
به امید موفقیت روز افزون موسیقی پاپ کشورمان

جمعه 19 مهر 1392 - 17:46

مرسی ممنون موسیقی ما
بازم مثل همیشه گل کاشتید دمت گرم فرزاد فرزین و گروه شوک

جمعه 19 مهر 1392 - 18:03

حقش بود جایزه بهترین اجرا!

جمعه 19 مهر 1392 - 18:10

یه دونه ای فرزاد

جمعه 19 مهر 1392 - 18:11

:))))) مـــــــــــــــرC
عااااااااالی بودن

جمعه 19 مهر 1392 - 18:35

عالییییییییییییییی بود حرف نداشت
ما سانس 2 بودیم برای ما تاجِ ترانه اجرا نشد چرااااا؟؟؟؟؟
ولی همه چیز مثلِ همیشه تووووووپ بود
ممنون از فرزاد جان و گروه شوک

جمعه 19 مهر 1392 - 18:38

عالیه

سلطان موسیقی بازم ترکونده مثله همیشه ...

واقعا که لقب آقای شومن فقط برازنده ی خودته فرزاد عزیز

محشری

جمعه 19 مهر 1392 - 18:57

اسطوره فرزاد.. ♥ هميشه همه جا اوله ♥

جمعه 19 مهر 1392 - 18:58

یعنی به خدا دیگه بی انصافیه اگه سال بعد تو جشنواره ی موسیقی ما فرزین ت تندیس بهترین اجرای زنده رو نبره .........

جمعه 19 مهر 1392 - 19:17

وایییییییییییییییییییییی رحمتی که استقلالی رفته کنسرت ی پرسپولیسی
الهی قربون فرزاد بشم که همیشه تو اول بودن میترکونه
اقای شومن دیگه چه میشه کرد

جمعه 19 مهر 1392 - 19:44

(از عوامل و مسئولین سالن هیچ کس پاسخ‌گو و پی‌گیر این اتفاق نبود.)
فکر کنم این جمله جای کار بیشتری دارد.
جذابیت کنسرت و فرزاد فرزین و ... در جای خود محفوظ؛ولی واقعا برای این جور بی نظمی ها متاسفم.
ای کاش مسععععععـــــولین محترم سالن ها،به جای گیر دادن به ملت،کمی هم یادآور وظایف خود باشند.

جمعه 19 مهر 1392 - 19:49

عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم ...
فرزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززاد عالیییییییییییییییییییییییییی
عاشقتمممممممممممممم بی نظیری
حسابی ترکووووووووووووووندی
جای من خالی ... :)
:(
وای خیلی عالیه مرسسسسسسسسسسسسسی ازت فرزادی ♥
ایشالا همیشه موفق باشی بهتریییییییییییییییییییینم ♥

جمعه 19 مهر 1392 - 19:54

فــــــــــــــــرزاد بـــــــــهــــــتــــــــريــــــنــــــي

جمعه 19 مهر 1392 - 21:34

اصلا همه چی تموم این فرزاد فرزین ..جایزه ی بهترین اجرای زنده ایران واقعا لایق خودش بوده

جمعه 19 مهر 1392 - 22:24

فـــــــوق العاده و بی نظیــــر
به فرزاد واقعا تبریک میگم...تسلط کامل....اجرای قوی...انرژی بالا...احساس قشنگ تو صداش
گروه شوکم که واقعا خسته نباشن...عالی...بدون هیـــچ نقصی...
یعنی میتونم بگم هیچ مشکلی نبود و همه چی واسه رقم زدن به شبه فوق العاده آماده بود...آهنگایه جدیدم که خیـــــلی خوب بودن
فرزاد مثل همیشه خوشتیپ بود و ارتباط خیلی خوبیم باهامون برقرار کرد...و با احترام همیشگی تو برخورد با مخاطبش
به عنوان اولین کنسرت 3D mapping این اجرا اون هم با اجرای فوق العاده و همیشه خوب فرزاد معرکه بود...دکور خیلی جالب و قشنگ آماده شده بود ولی تنها مشکل این بود که نوازنده های عزیز خوب دیده نمیشدن و وقتی میرفتن عقب توی تاریکی بودن کلا...ولی وقنی نور مینداختن خوب بود
فقط من در مورد دزدیده شدن وسایل اعضای گروه فقط میتونم این رو بگم که حراست انقدر ذهن خودش رو درگیر این کرده که از ورود هوادارا به بک استیج جلوگیری کنه این مسائل پیش اومده...یعنی واقعا نباید از وسایل اعضا یکی نگهداری کنه؟!؟!؟!؟!در آخر هم که هیچ کس جوابگو نیست!
مـــــــرسی...منتشر سری بعدی عکسا هستیـــــم

جمعه 19 مهر 1392 - 22:29

ایشون فقط ادعاشون میشه متاسفانه اونقدر تبلیغات الکی کردن واسه نشون دادن متفاوت بودن این کنسرت که بعد کنسرت با اون اجرای معمولی صدای خیلی ها در اومده بود واقعا ارزش داره واسه فروش بلیط این داستانای تخیلی رو درست کردن جناب فرزین ؟

جمعه 19 مهر 1392 - 23:17

http://www.musicema.com/node/180099

اولین کنسرت تری دی متعلق به احسان حق شناس بوده.بهمن بابازاده خودت روایت کردی....

ممنون از موسیقی ما که حمایت میکنه از هنرمندانی که افتخاراتشون ربوده میشه...

شنبه 20 مهر 1392 - 00:44

(من می‌دانم که شما لایق‌ترین‌هایی هستید که در اینجا حضور دارید)عکسا جالب بود اصلا این اتفاق برای اولین بار خیلی خوبه اما ازین جمله فرزاد فرزین خوشم نیومد خیلی از کجا میدونست مردم اونجا لایق ترینن و بقیه نیستن ؟ شاید خیلیا بودن که میخواستن اونجا باشن اما چون تو یه شهر دیگه بودن نشد اصلا این جمله شائبه داره بهتره قبل از حرف زدن یه خورده اندیشه کنه مخاطباشو تو همه جا در نظر بگیره به هر حال باز موفق باشی داداش

شنبه 20 مهر 1392 - 00:44

(من می‌دانم که شما لایق‌ترین‌هایی هستید که در اینجا حضور دارید)عکسا جالب بود اصلا این اتفاق برای اولین بار خیلی خوبه اما ازین جمله فرزاد فرزین خوشم نیومد خیلی از کجا میدونست مردم اونجا لایق ترینن و بقیه نیستن ؟ شاید خیلیا بودن که میخواستن اونجا باشن اما چون تو یه شهر دیگه بودن نشد اصلا این جمله شائبه داره بهتره قبل از حرف زدن یه خورده اندیشه کنه مخاطباشو تو همه جا در نظر بگیره به هر حال باز موفق باشی داداش

شنبه 20 مهر 1392 - 04:51

3D Mapping یا شوخی!!! خیلی خوب هست اگر برخی از دست اندر کاران که میخواهند کاری جدید رو در کشورشون به نمایش بگذارند، قبل از انجام نهایی این سبک پروزه ها ، لااقل قدری در مورد کاری که می خواهند انجام بدهند تحقیق کنند و بعد اون کار رو به اکران عمومی بگذارند تا تاثیر و دید اشتباه از یک هنر در ذهن مخاطبشون به جا نگذارند، متاسفانه کنسرتی که برگزار شد نه 3D بوده و نه شباهتی به 3D داشته ، در واقع این کنسرت یک سوء تفاهم با تکنیک 3D و سوء استفاده از ناآکاهی و بی اطلاعی مخاطبین و طرفداران بود .
این متن فقط جنبه یک انتقاد از نوع سازنده را دارد و به هیچ وجه ارزش های این هنرمند را زبر سوال نمی برد ، تا شاید در درجه اول دست اندرکاران تحقیق را پیش از اجرا به عنوان هدف خود قرار دهند .

شنبه 20 مهر 1392 - 09:05

فرزاد جون واقعا اجرای زندت عالیه تولد امام رضا که تورو کارخانه ی صنایع چوب و کاغذ مازندران دعوت کرده بودن من بودم اجرات معرکه بود ایشالله همیشه موفق باشی من طرفدار تو و وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی هستم هردو تو اجرای زنده خیلی قوی هستین .

شنبه 20 مهر 1392 - 10:02

عاااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووود..............بینظیر بوووود

مررررررررررررسی یه دنیا ممنون فرزاد جاان ..یه خسته نباشیدم میگم به بچه های گروه شوک

همه و همه عالی بودن............منتظر آلبوم هستیییییییییییییم بیصبرانه
فرزااااااااااااااااااااااااادم تو بهترینی

شنبه 20 مهر 1392 - 10:36

واقعا معرکه بود.. جای همتون خالی بود..
فرزاد بهترینی♥

شنبه 20 مهر 1392 - 11:11

من قبلادوباركنسرت فرزادفرزين رفتم واقعاجالب ومتفاوت بودولي كنسرت 19مهركه رفتم اصلاهيچ ايده اي نبودواين يعني توهين به شعورمخاطب واسه درآمدبيشتربه چه راه هايي كه متوسل نميشن 3Dmapingاين يعني سوئ استفاده4تاجعبه روگذاشتن روهم بعدم روش نورژردازي مسخره اي كه بچه دبستاني هم بلده اين كاروانجام بده بعدشكم وسط كنسرت يه صندلي رودست به دست كردن گذاشتن روي سن كنارسالن هم خيلي به صورت مسخره واسه اينكه وسايلاشون ديده نشه باژارچه مشكي ژوشونده بودن يعني چي حالم بدشدتوقع ازفرزادفرزين نداشتم اميدوارم كه ازاين اتفاق هاي ناخوشايندرا ديگر درموسيقي شاهدنباشيم

شنبه 20 مهر 1392 - 11:45

دیدی موسیقی ما فقط تعریف می کنی !!!
من گزارش این کنسرت رو از چند سایت دیگه خوندم همه انتقاد داشتند به اجرا و تصاویر مبهم!

شنبه 20 مهر 1392 - 11:49

موزیک ما این دفعه عکساتون خووووووووووووووب نبود چرا همش کلوز
اگه گزارشتون نبود اصلا معلوم نبود اون جا چه اتفاقاتی افتاده
اینم از کنسرت 3d اون اتفاق خوبه بازهم نیفتاد بازهم بی نظمی و نامناسب بودن سالن و استیج وصدابرداری .
از همه بدتر گم شدن وسایل اعضا که کسی پاسخ گو نبود پس وظیفه ی حراست چیه ؟؟؟؟؟؟
اون مشکل اساسی رو باید حل کرد سالن مناسب برای کنسرت چیزی که ما ندااااااااااااااااااریم !!!!!!!!!...

شنبه 20 مهر 1392 - 11:59

حتما جالب بوده ...

درود بر محسن چاوشی بزرگ و فرزاد فرزین

موسیقی ما واقعا خسته نباشید

شنبه 20 مهر 1392 - 12:45

وااااااااااااای خیلی عالیه!!
مرررررررررررررررررسی فرزاااااااد جااااان
کاش منم اونحا بوودم

شنبه 20 مهر 1392 - 15:26

3D Mapping یا شوخی!!! خیلی خوب هست اگر برخی از دست اندر کاران که میخواهند کاری جدید رو در کشورشون به نمایش بگذارند، قبل از انجام نهایی این سبک پروزه ها ، لااقل قدری در مورد کاری که می خواهند انجام بدهند تحقیق کنند و بعد اون کار رو به اکران عمومی بگذارند تا تاثیر و دید اشتباه از یک هنر در ذهن مخاطبشون به جا نگذارند، متاسفانه کنسرتی که برگزار شد نه 3D بوده و نه شباهتی به 3D داشته ، در واقع این کنسرت یک سوء تفاهم با تکنیک 3D و سوء استفاده از ناآکاهی و بی اطلاعی مخاطبین و طرفداران بود .
این متن فقط جنبه یک انتقاد از نوع سازنده را دارد و به هیچ وجه ارزش های این هنرمند را زبر سوال نمی برد ، تا شاید در درجه اول دست اندرکاران تحقیق را پیش از اجرا به عنوان هدف خود قرار دهند .

شنبه 20 مهر 1392 - 15:43

يه جورايي ميشه گفت قدرت نمايي فرزاد فرزين بود...
فقط اونايي كه بودن ميدونن چي ميگم...
تقريبا هيپنوتيزم شديم...
مرسي فرزاد...مرسي گروه شوك

شنبه 20 مهر 1392 - 15:44

ممنون از موسيقي ما عكس ها خيلي خوب بود ولي اي كاش اين كنسرت رو وقتي برگزار مي كرد كه البومش رو هم منتشر كرده بود خيلي جذابيتش بيشتر مي شد ولي همين هم عالييييييييههههههههه فرزاد فرزين و گروه شوك خسته نباشيد

شنبه 20 مهر 1392 - 17:02

این کجاش سه بعدیه؟ :|

شنبه 20 مهر 1392 - 17:45

علی رحمتی چه خوشتیپ شده عزیزم 3>

شنبه 20 مهر 1392 - 18:24

من کنسرت رو سانس اول پنجشنبه رفتم ، حدود یک ساعت و نیم (یکم کمتر ) برنامه اجرا شد
ایده و تکنولوژی 3D واقعا خوبه ولی وقتی که از تصاویر 3D اجرا بشه به جز ورود و یکی دو جا بقیه تصاویر پشت سر اجرا تصاویر تخت بودند که اون هم به دلیل فضای 3D کامل نمایش در نمیومدن ، در کل تکلنولوژی بسیار عالی آوردن با تبلیغات بسیار ولی ازش فقط در حد همون مانیتور های تخت استفاده شد ، دکوری جای نوازده ها رو تنگ کرده بود و اکثرشون رو از دید پنهان کرده بود
می دونید از این 3d Mapping چه استفاده های نوآورانه و زیباییی می شد کرد ؟ به جز اینکه تصاویر تخت و یا همگی مشابه هم بندازن روشون ؟
در کل کنسرت بدی نبود ولی می تونست خیلی خیلی متفاوت باشه ....

یکشنبه 21 مهر 1392 - 14:42

به همه ی ایران ثابت شد که فرزا بهترینه.
We love you Farzad

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت 3D «فرزاد فرزین» برگزار شد | موسیقی ما