برنامه یاد بعضی نفرات
 
به خوانندگی سینا سرلک و آهنگسازی کیوان ساکت؛
«کی می رسد باران» منتشر شد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبوم موسیقی «کی می‌رسد باران» با صدای سینا سرلک، آهنگسازی کیوان ساکت و دکلمه هرمز ناصر شریفی منتشر شد.سینا سرلک؛ خواننده موسیقی سنتی و ایرانی، در گفت و گو با موسیقی ما گفت: آلبوم «کی می‌رسد باران» با صدای من و آهنگسازی کیوان ساکت و دکلمه هرمز ناصر شریفی منتشر و روانه بازار موسیقی شد. این خواننده بابیان این خبر گفت: «کی می سرد باران» که مدت‌ها در دست انتشار بود را کیوان ساکت اهنگسازی وتنظیم کرده است و اشعار آن توسط شاعر آن هرمز ناصر شریفی منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

وی با اشاره به اینکه این آلبوم 8 قطعه دارد، گفت: این قطعات، همگی قطعاتی به روز بوده و از تنوع بسیاری در زمینه ملودیک و کلام برخوردار است که خود منجر به ایجاد فضایی نو و جدید شده است.

خواننده «فرزند ایران» متذکر شد: این آلبوم با تنوع در آهنگسازی و شعر می‌تواند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند و در اصل از موسیقی فاخر ایرانی بهره گرفته و به صورت ارکسترال ضبط شده است و سازهایی همچون ابوا، کلارینت، باسون، هورن، ویولن، ویولا، ویولن سل و کنترباس، سازهایی چون بالاوان، عود و دهل در اجرای آن به کار رفته است.

سرلک خاطر نشان کرد: «کی می‌رسد باران» را موسسه فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا منتشر و به بازار فرستاده است. 5 قطعه این آلبوم با دکلمه شعر همراه است که توسط هرمز ناصر شریفی انجام شده است.

وی افزود: کی می‌رسد باران، خورشید و ماه، آئینه ای برای آسمان، دره گرگ‌ها و منم تنهاترین مردم عنوان قطعات این آلبوم هستند که کلام آن‌ها از میان اشعار نوی هرمز ناصر شریفی انتخاب شده است.

این آلبوم به همت رضا مهدوی از سوی موسسه فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا روز 2 مهرمنتشر شده است و هم اکنون در دسترس علاقه مندان است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 12:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کی می رسد باران» منتشر شد | موسیقی ما