برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با رهبر ارکستر کنسرت «عشق من ، ایران من» بیان شد:
عباس لطیفی: رضا صادقی و سالار عقیلی سه قطعه را با هم می‌خوانند
موسیقی ما – وحید لشکری: در یک اتفاق خوب و کم سابقه یک خواننده پاپ و یک خواننده سنتی کنسرت مشترکی را با هم برگزار می کنند. «سالار عقیلی» و «رضا صادقی» طی روزهای سوم و چهارم مهر در برج میلاد تهران با قطعات خاطره انگیز خود میزبان مخاطبان این دو سبک خواهند بود. با «عباس لطیفی» که وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد در حین تمرینات فشرده آنها به گفتگو نشستیم.

عباس لطیفی در مورد جزئیات ارکستر این کنسرت به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «ببینید یک ارکستر هفتاد نفره که از سه ارکستر مجلسی ، پاپ و سنتی تشکیل شده است و یک گروه کُر همراه خوانندگان خواهند بود. این ارکستر هفتاد نفره هم برای آقای «سالار عقیلی» و هم «رضا صادقی» می نوازد و دو قطعه اینسترومنتال داریم که من سولیست پیانو هستم و ارکستر هنرنمایی خواهد کرد. آقای عقیلی و صادقی هر کدام شش قطعه را اجرا می کنند و در یک قطعه سرود «ای ایران» را با یکدیگر می خوانند. البته این را هم بگویم که آقای صادقی در یکی از قطعات آقای عقیلی با ایشان همراهی می کنند و در یک اثر آقای صادقی شاهد حضور آقای عقیلی خواهیم بود. به من گفتند اسم قطعات فوق را نگویید چون سورپرایز هست و اگر اجازه بدهید جزئیات را بیان نکنم و فقط در همین حد می تواند بگویم که رضا صادقی و سالار عقیلی سه قطعه را با هم می خوانند.»

او همچنین در ادامه افزود: «من سابقه همکاری با این دو هنرمند را نداشتم و این اولین اجرای مشترک ما هست. آقایان صادقی و عقیلی از بهترین های موسیقی کشور هستند و از این همکاری که به وجود آمده است خوشحال هستم و امیدوارم ادامه داشته باشد. اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم باشد خودم تمایل دارم که با این دو عزیز همکاری داشته باشم. اصلا اجرای مشترک این دو نفر خیلی خوب است چون من احساس می کنم این کنسرت می تواند طرفداران پاپ را با موسیقی سنتی آشنا کند و موسیقی پاپ را به طرفداران موسیقی سنتی معرفی کند. شاید کدورت ها و تعصباتی که بین طرفداران این دو سبک وجود دارد تا حدی حداقل برای کسانی که به سالن می آیند برطرف شود و در کل دید خوبی دارم.»

وی در مورد فعالیت های آینده خود نیز گفت: «رهبری ارکستر «نیما مسیحا» را بر عهده دارم که به امید خدا پس از ماه محرم و صفر به روی صحنه می رویم. در بخش آهنگسازی و تنظیم با چند تن از چهره های پاپ صحبت هایی را انجام داده ایم که به محض قطعیت حتما از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی های مربوطه را انجام می دهم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 09:33

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 مهر 1392 - 01:13

عشق است سلطان مشکی پوش

سه شنبه 2 مهر 1392 - 17:20

جووونم رضا صادقی سلطان مشکی!چه صدای قدرتمندی داره که با صداهای موسیقی سنتی اونم سالار عقیلی میخواد بخونه
زنده باشی داش رضا

سه شنبه 2 مهر 1392 - 18:43

اونلی صادقی | Only Sadeghi
عاشقتیم سلطان .. بالاخره هرجوری شد تونستی توی تهران بزاری .... ممنونم که به فکرمونی
خوش به حال ما که رضاصادقی داریم

چهارشنبه 3 مهر 1392 - 13:23

باید دید که این دو هنرمند خوش صدا چطور موسیقی سنتی و پاپ را تلفیق خواهند کرد. جالب خواهد بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عباس لطیفی: رضا صادقی و سالار عقیلی سه قطعه را با هم می‌خوانند | موسیقی ما