برنامه یاد بعضی نفرات
 
تورج شعبانخاني
تورج شعبانخانی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
شرایط ستاره شدن مهیا نیست
موسیقی ما- لی لا رضایی: تورج شعبانخانی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد این روز‌ها دیگر شرایط ستاره شدن فراهم نیست و کمتر کسی را می‌بینید که به سمت ستاره شدن قدم بردارد.

این آهنگساز در ادامه بیانات خود گفت: من با بسیاری از جوانهای مستعد و توانمند عرصه خوانندگی در ارتباطم و با آن‌ها مشغول همکاری هستم. با وجودی که این جوانان بسیار پرانرژی و با فعالیت‌اند اما کمتر می‌توانند خودی نشان بدهند و مطرح شوند.

شعبانخانی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی و با وجود تعداد زیاد خواننده، کسی نمی‌تواند بر روی کاری که انجام می‌دهد، تمرکز کند. طرف باید قدم به قدم جلو برود و به هر دری بزند تا بتواند به موفقیت برسد. به چنین چیزی نیز نمی‌توان خوشبین بود چرا که هر پروژه هنری‌ای بگیر، نگیر دارد و ممکن است با موفقیت و یا عدم موفقیت مواجه شود و هیچ چیز در این میان مطلق نیست.

وی در تاکید سخنانش افزود: مدتهاست که از من خواسته شده تا در یک برنامه تلویزیونی به صورت پلی بک برنامه اجرا کنم و متاسفانه با وجودی که قول مساعد برای این اجرا داده‌ام و با وجود تماسهای مکرری که این دوستان داشته‌اند، هنوز فرصت نکرده‌ام این کار را انجام دهم. ضمن اینکه هیچ انگیزه‌ای برای ادامه کار وجود ندارد. علاوه بر این وقتش را هم ندارم و این قبیل کار‌ها نیز چنگی به دل نمی‌زنند.

خالق «آدمک» در ادامه خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت، تنها کارهای تیمی است که جواب می‌دهد. به این ترتیب هر کس گوشه‌ای از کار را می‌گیرد و همه چیز بهتر و راحت‌تر پیش می‌رود. جوانان شرایط مناسب ندارند که بتوانند ستاره شوند. علاوه بر این ساخت و اجرای یک قطعه موسیقی هزینه بسیاری می‌برد که اغلب خواننده‌های جوان از پرداخت آن ناتوانند. در حال حاضر هزینه یک قطعه موسیقی با احتساب ترانه و ملودی و تنظیم بالغ بر ۷ تا ۸ میلیون می‌شود. هزینه استودیو را هم به این هزینه‌ها اضافه کنید. خواننده‌ای که از گرد راه رسیده و هیچ پولی در بساط ندارد، چگونه می‌تواند برای انتشار یک آلبوم دست کم ۵۰ تا ۶۰ میلیون هزینه کند؟ به جرات می‌توانم بگویم که اینگونه مسایل است که مانع ستاره پروری در عرصه موسیقی شده است و مدتهاست که ما در این زمینه ستاره جدیدی ندیده‌ایم.

وی در پایان در خصوص عدم همکاری خود با خواننده‌های ایرانی که خارج از مرز‌ها زندگی می‌کنند، گفت: نیازی به همکاری با آن‌ها نمی‌بینم. چرا که علاوه بر اینکه اخلاق مدار نیستند، عرف کاری و احترام به هنرمند را رعایت نمی‌کنند. ترجیح می‌دهم با خواننده‌هایی که در کشور خودم با وجود تحمل سختی‌ها کار می‌کنند، همکاری داشته باشم تا آنهایی که دور از اینجا به دلیل عدم داشتن توانایی در تحمل سختی‌ها دارند هر کار غیر هنری را اجرا می‌کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1392 - 00:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 18:14

بله واعا سخت شده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شرایط ستاره شدن مهیا نیست | موسیقی ما