برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیرمیلاد نیکزاد: من برای مردم ساز می زنم
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس اولین جشن «موسیقی ما»:
امیرمیلاد نیکزاد: من برای مردم ساز می زنم
موسیقی ما – وحید لشکری: «امیر میلاد نیکزاد» یکی دیگر از نامزدهای بهترین نوازنده از نگاه مردم در نظرسنجی سایت «موسیقی ما» می باشد. نیکزاد در بخش نوازندگی و تنظیم با هنرمندان گوناگونی نظیر«سیروان خسروی» و «فرزاد فرزین» و «بهنام صفوی» و... همکاری داشته است. در گفتگویی که با رهبر ارکستر فرزاد فرزین داشتیم او علاوه بر بیان نظر در مورد این انتخاب از برنامه هایش در سال 92 نیز سخن گفت.
 
  • از اینکه از سوی مردم و کارشناسان بیشترین رای را در بخش«بهترین نوازنده» بدست آوردید چه حسی دارید؟
همه می دانند که من کلا برای مردم ساز می زنم. نظر لطف مردم عزیزمان بود که من را انتخاب کردند و به جمع نوازنده ها راه پیدا کردم. لطفی که داشتند من را خوشحال کرد و الان لحظه ای است که خدا را شکر میکنم که زحمات اساتید و خانواده ام و خودم بالاخره با این نظرسنجی یک ذره برایم خوشایند شد.
 
  • به نظر شما چه تفاوتهایی میان نتایج بدست آمده در بخش کارشناسی با بخش مردمی وجود دارد؟
اصولا هرکدام ارزش و اعتبار مجزایی دارد. اکثر نوازنده ها و موزیسین ها دوستان من هستند و در بخش کارشناسی مثلا «سیروان خسروی» یا «فرزاد فرزین» به من رای داده بودند و این برایم باعث خوشحالی بود. اما گلایه ای که دارم این است که انتخاب بهترین نوازنده خوب نبود. شما باید اعلام می کردید بهترین نوازنده در کیبورد یا پیانو چه کسانی هستند. برای سالهای آینده اگر به این شکل سوال شود بهتر است.
 
  • برگزاری چنین نظرسنجی ها و جشن ها چه تاثیراتی در موسیقی ما خواهد داشت؟
این جشنواره ای است که امسال به راه افتاد و باید حتما برگزار می شد به خاطر اینکه ما برای همه ژانرها و هر نوع هنر جشنواره ای داریم ولی برای موسیقی نداشتیم. خیلی خوب شد که چنین جشنواره ای را برگزار کردید. همه جای دنیا«گرمی» دارند و یا هر کشوری برای هنرمندان خودش چنین جشنواره ای دارد. الان موسیقی ما خیلی پیشرفت کرده است. به عنوان مثال اگر به خاطر داشته باشید تا چند سال پیش هرکسی می خواست موسیقی تولید کند بر مبنای موسیقی لس آنجلسی کار می کرد اما الان بر عکس است. یعنی الان تمام موسیقی های لس آنجلسی برگرفته از موسیقی داخل است. کسانی که زمانی از آنها الگوبرداری می کردیم الان از ما الگو می گیرند و این یعنی پیشرفت و حتما باید از کسانی که زمینه ساز این پیشرفتها می شوند تقدیر شود.
 
  • به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برتر شدن در این شاخه می دانید؟
چهره های زیادی هستند که شایستگی بیشتری دارند. به عنوان مثال«رضا تاجبخش»،«ارین کشیشی»،«مسعود همایونی»،«بابک ریاحی پور»،«امید حاجیلی»،«یاشار خسروی»،«آرمن کشیشی» و یا «همایون نصیری» را می توانم نام ببرند که در سبک ها و سازهای خود بهترین هستند.
 
  • و مهمترین برنامه های شما برای سال 92 چیست؟
کارهایی که در آلبوم جدید«فرزاد فرزین» دارم برایم خیلی مهم است. من حدودا دو ماه خارج از کشور خواهم بود و در یک سری مَستر کلاسهای یکی از آکادمی های معتبر برای تنظیم و میکس و مستر شرکت خواهم کرد. کنسرتهای داخلی و خارجی فرزاد را نیز در برنامه دارم . اگر بشود انشالله قصد انتشار یک آلبوم بی کلام الکترونیک را دارم. از دست اندرکاران سایت«موسیقی ما» هم به خاطر به وجود آوردن این موقعیت تشکر میکنم که جدا از برگزاری یک جشنواره تمام موزیسین های کشور بتوانند در یک جا با هم جمع شوند و این خیلی خوب است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 02:30

دیدگاه‌ها

جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 19:11

امیر میلاد دوست داریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
شنبه میبینیمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!

جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 19:18

خيلي اي ول داره اين امير ميلاد ♥

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 00:05

مـــرسی

امیرمیلاد و فرزاد فرزین زوج خوبس هستن تو موسیقی...امیدوارم همیشه موفق بمونن

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 16:15

amir milaad hamishe behtarin bode va omidvaram k behtarin bemoone.ama az vaghti k omade to bande shock (farzad farzin) vagheaaaaaaaan terekooonde.mccccccc

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرمیلاد نیکزاد: من برای مردم ساز می زنم | موسیقی ما