برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشست خبری وزیر ارشاد با موضوع دستاوردهای وزارت ارشاد
خوانندگان همکار با شبکه‌های معاند مجوز کنسرت نمی‌گیرند
موسیقی ما - نشست رسانه‌ای سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای این وزارتخانه در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد. براساس این گزارش در ابتدای این نشست وزیر ارشاد ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ره‌توشه توضیحاتی را درباره عملکرد وزارتخانه متبوعش در دولت دهم ارائه کرد.

 در ادامه این مراسم خبرنگاران و اهالی رسانه سؤالاتی را از وزیر ارشاد پیرامون موضوعاتی چون خانه سینما، بودجه فرهنگی، ممیزی کتاب، یارانه مطبوعات، حمایت برخی هنرمندان از نامزدهای انتخابات، جابه‌جایی مدیران در معاونت‌های این وزارتخانه و پذیرش مسئولیت توسط سرپرست‌ها، کارهای برزمین مانده فرهنگی، جشنواره امام‌رضا، و تولید فیلم‌هایی با هزینه بالا پرسیدند.

 وی درباره موسیقی افزود: در این راستا رشد قابل توجهی داشتیم. در اینکه مجوز‌ها و اجرا‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها حتی تهران بیشتر شد شکی نیست در این دوره شرایط بهتری داشتیم هر کس مراجعه کند می‌تواند مجوز بگیرد اما گاهی فردی در خارج از کشور با شبکه‌های معاند نظام همکاری می‌کنند که این مهم مانع از ارائه مجوز به او می‌شود. اما بنای ما به انسداد نیست.
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1392 - 13:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خوانندگان همکار با شبکه‌های معاند مجوز کنسرت نمی‌گیرند | موسیقی ما