برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی,حسین علیزاده
آلبوم جدید قربانی منتشر شد
حسین علیزاده با «در چشم باد» می‌آید

موسیقی ما - مدیر موسسه نقطه تعریف از انتشار دو آلبوم با عنوان موسیقی متن «در چشم باد» ساخته حسین علیزاده و «هم آواز پرستوهای آه» با آواز علیرضا قربانی به آهنگسازی سیاوش ولی‌پور خبر داد.

امیرحسین الله‌وردی مدیر موسسه نقطه تعریف با اعلام این خبر در توضیح جزئیات این آلبوم‌ها گفت: آلبوم موسیقی «هم آواز پرستوهای آه» با آواز علیرضا قربانی و آهنگسازی سیاوش ولی‌پور بر اساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث، منتشر شد و قرار است به زودی آلبوم موسیقی متن سریال «در چشم باد» به آهنگسازی حسین علیزاده نیز در هفته جاری منتشر شود.

وی در ادامه در توضیح آلبوم موسیقی متن «در چشم باد» به آهنگسازی علیزاده گفت: در این اثر حسین علیزاده (تار، سه تار، شور انگیز)، بردیاکیارس (ویولن) رضا عسگرزاده (بالابان، فلوت، کوبه‌ای) نیما علیزاده (رباب) صبا علیزاده (کمانچه) راحله برزگری و پوریا اخواص (هم‌خوان) همکاری داشته‌اند. همچنین ضبط و میکس این اثر بر عهده رضا عسگرزاده بوده است.

الله وردی در ادامه با اشاره به قطعات این آلبوم افزود: این آلبوم شامل ۲۳ قطعه موسیقی است. این آهنگساز موسیقی متن سریال «در چشم باد» را با بهره‌گیری از موسیقی دوره‌های مختلف تاریخی که در سریال بود، ضبط دوباره کرده و توانسته فضایی بسیار قابل درک برای مخاطب فراهم آورد و علاوه بر بهره‌گیری از المان‌ها و نمادهای جغرافیایی و تاریخی با توجه به تسلط بر ردیف دستگاهی، به خوبی از فضا و حجم موسیقی ایرانی برای بیان احساسات و کشمکش‌های داستانی بهره گرفته است.

مدیر موسسه نقطه تعریف در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آلبوم «هم آواز پرستوهای آه» با آواز علیرضا قربانی گفت: این اثر موسیقایی براساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث به تازگی منتشر شده است. در این آلبوم دوازده قطعه به نام‌های «گذر»، «چاووشی»، «عود»، «آخر شاهنامه»، «دمادم»، «واگویه»، «آواز کرک»، «خاموشی»، «اندوه»، «یک اتفاق»، «چه می‌کنی» و «راهی» وجود دارد.

الله وردی در پایان افزود: در آلبوم موسیقی «هم آواز پرستوهای آه» شروین مهاجر به عنوان نوازنده (کمانچه)، میلاد درخشانی (تار)، مهرداد عالمی (ویولن سل)، رضا عسگرزاده (دودوک)، مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه آلتو)، امین حیدری (عود)، اشکان رهبر (سه تار)، سیاوش ولی‌پور (سنتور)، جعفر قاضی عسگر (ضرب و کوزه)، نبیل یوسف شریداوی (دف)، سعید روحانی (نی) و پاشا هنجنی (نی) علیرضا قربانی را همراهی کرده‌اند.

منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 15:28

دیدگاه‌ها

جمعه 25 اسفند 1391 - 19:44

بالاخره موسیقی متن در چشم باد منتشر میشه...از زمان پخش سریال منتظرش بودم...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین علیزاده با «در چشم باد» می‌آید | موسیقی ما