برنامه یاد بعضی نفرات
 
anvil
10 مستند برتر عالم موسیقی (1)؛
آنویل! داستان آنویل (2008)
موسیقی ما - جواد رهبر: چند سالی می‌شود که سینماگران سرشناس دوباره به ساخت فیلم مستند دربارهٔ گروه‌های موسیقی٬ به خصوص از دنیای موسیقی راک٬ رو آورده‌اند. سایت نشریهٔ سینمایی «توتال فیلم» فهرستی بیست‌تایی از مستندهای برتر دنیای موسیقی منتشر ساخته که از میان آن این ده مستند مختص موسیقی راک است٬ که با توضیحات «توتال فیلم» در ادامه می‌آید. این انتخاب‌ها ترتیب خاصی ندارند.

آنویل! داستان آنویل (2008) / Anvil! The Story of Anvil

گروه: آنویل / Anvil

حین تماشای این مستند تاثیرگذار سخت است که به بدبیاری‌های گروه آنویل خندید چون با دقت در روایت دوران فعالیت آن‌ها می‌توان پی برد که چه دردسرها کشیده‌اند و چه خطراتی را به جان خریده‌اند تا گروه را سرپا نگه دارند. با این‌که آلبوم «متال روی متال» (Metal on Metal) آن‌ها در سال 1982 توانست نظرات مثبتی را به خود جلب کند (اسلش٬ لمی از گروه موتورهد و لارس اولریش از متالیکا از آلبوم تعریف کردند) اما باز هم شهرت تا مدت‌ها به سراغ‌شان نیامد.

«آنویل! داستان آنویل» از سال 2005 شروع می‌شود و نشان می‌دهد که چطور اعضای گروه کارهایشان را رها کردند تا یکی از بی‌برنامه‌ترین تورهای عالم موسیقی را تدارک ببینند. استیو لیپس کادلو٬ مرد اول گروه٬ راننده‌ی اتوبوس سرویس یک شرکت است اما هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد چنین شغلی رویای تبدیل شدن به ستاره‌ٔ موسیقی راک را از سر او بیرون کند.

بعد از نمایش فیلم اوضاع گروه کمی روبه‌راه‌تر شد و اعضای آن موفق شدند در چند فستیوال مهم اجرا داشته باشند و حتی در جشنواره‌ٔ فیلم ساندنس 2008 هم با اسلش اجرای مشترک داشتند.

نقطه‌ٔ اوج فیلم: اجرای «متال روی متال».
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آنویل! داستان آنویل (2008) | موسیقی ما