برنامه یاد بعضی نفرات
 
bob dylan
خبری خوش برای دوستداران باب دیلن؛
آثار منتشرنشده باب دیلن به بازار می‌آید

موسيقی ما - 47 قطعه کوتاه از آثار منتشرنشده باب دیلن که بین سال‌های 1962 تا 1964 اجرا شده‌اند در مجموعه‌ای جدید منتشر می‌شود.

«بوتلگ شماره 9 - قطعه‌های ویتمارک» 19 اکتبر به بازار می‌آید، در همین روز کمپانی کلمبیا رکوردز مجموعه‌ای از هشت آلبوم اول دیلن را منتشر می‌کند.

انتشار مجموعه بوتلگ دیلن از سال 1991 آغاز شد و آخرین مجموعه این بوتلگ در سال 2008 با نام «نشانه‌های سخن‌چین» به بازار آمد.

قطعه‌های ویتمارک که سال‌ها به شکل غیرقانونی دست به دست می‌گشت شامل نسخه‌های اولیه ترانه‌های مشهوری چون «سوت زدن در باد»، «ساعاتی که تغییر موج می‌زند» و «اربابان جنگ» است.

این قطعه‌ها را دیلن به تنهایی و به همراه گیتار آکوستیک، سازدهنی و گاهی پیانو خودش اجرا کرده و هیچ کمکی در ضبط این قطعات نداشته است. او این آثار را در ژانویه سال 1962 برای لیدزمیوزیک، اولین ناشر آثارش و ام. ویتمارک و پسران که بین سالهای 1962 تا 1964 ناشر آثارش بود ضبط کرده است. او در این زمان تازه 24 ساله شده بود.

این دو ناشر قطعات را در اختیار خوانندگان دیگری گذاشتند و به این صورت پیتر،پال و مری و استیوی واندرز ترانه «سوت زدن در باد»، جودی کالینز ترانه «فردا روزی طولانی است» و بیردز ترانه «آقای دایره‌زنگی» را اجرا کردند.

از این 47 قطعه 15 عدد از آنها اصلا پیشتر منتشر نشده بودند. سال گذشته مجموعه‌ای از قطعات تک نفره گروه بیتل‌ها نیز منتشر شد.

منبع: خبر آنلاين

تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آثار منتشرنشده باب دیلن به بازار می‌آید | موسیقی ما