برنامه یاد بعضی نفرات
 
shore
در مراسم آغاز جشنواره مونیخ صورت می‌گیرد؛
تقدیر از آهنگسازان برتر سینما در مونیخ

موسیقی ما - بیست و هشتمین جشنواره فیلم مونیخ با مقدمه‌ای سرشار از موسیقی و اجرای آثاری از انیو موریکونه، جان ویلیامز و موریس ژار و همچنین تقدیر از هوارد شور آغاز می‌شود.

در این مقدمه ارکستر رادیو مونیخ و گروه کر رادیو باواریان تحت هدایت و رهبری اولف شیمر بخش‌هایی از موسیقی‌های کلاسیک فیلم‌هایی چون «روزی روزگاری در غرب»، «جنگ‌های ستاره‌ای» و «دکتر ژیواگو» را اجرا می‌کنند.

همچنین قطعاتی از «1492: فتح بهشت» ساخته ونجلیس، «اولین شوالیه» ساخته جری گلداسمیت و «بن هور» ساخته میکلوش روزا نیز در ادامه این کنسرت اجرا می‌شود.

هوارد شور در «سینما در کنسرت» حضور خواهد داشت تا اولین جایزه موسیقی فیلم اهدایی از سوی بایه‌ریش روندفانک و تله‌پل، پخش‌کننده بین‌المللی موسیقی را دریافت کند.

در این کنسرت همچنین قطعاتی از موسیقی‌های هوارد شور برای فیلم‌های سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسن، «هوانورد» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و «مگس» به کارگردانی دیوید کراننبرگ اجرا می‌شود.

در بخشی از این مراسم که سازماندهی آن را بایه‌ریش روندفانک برعهده داشته تحت عنوان «فیلم‌تونارت: روز موسیقی» بحث‌ها و گفت‌وگوهایی با موضوعات مختلف از اهمیت موسیقی در فیلم گرفته تا آینده میراث موسیقی معاصر صورت می‌گیرد.

این کنسرت در سیرک کرون شهر مونیخ برگزار می‌شود. «سینما در کنسرت» یک روز کامل را به موسیقی فیلم اختصاص می‌دهد.

هوارد شور آهنگساز کانادایی متولد سال 1946 است و تاکنون موسیقی بیش از 80 اثر سینمایی و تلویزیونی را نوشته است. او برنده سه جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه گرمی است.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم مونیخ 25 ژوئن تا سوم ژوئیه (چهارم تا 12 تیر) برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تقدیر از آهنگسازان برتر سینما در مونیخ | موسیقی ما