برنامه یاد بعضی نفرات
 
تخفیف‌ ۵۰ درصدی برج میلاد به برگزار‌کنندگان کنسرت
مدیر سالن همایش‌های برج میلاد تهران خبر داد؛
تخفیف‌ ۵۰ درصدی برج میلاد به برگزار‌کنندگان کنسرت
موسیقی ما - مدیر سالن همایش‌های برج میلاد تهران با بیان اینکه هیچ یارانه دولتی به سالن‌های این مرکز تعلق نمی‌گیرد، افزود: برج میلاد تهران یک مجموعه مستقل است و به صورت درآمد و هزینه مدیریت می‌شود و هیچ بودجه دولتی دریافت نمی‌کند با این حال قیمت سالن‌هایش را برای برگزاری کنسرت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش نداده و علاوه بر آن با اقدامات حمایتی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حتی برگزار‌کنندگان کنسرت‌های فاخر و ارزشی تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

حامد بی‌آزار با بیان این مطلب افزود: بالا بودن هزینه بلیت کنسرت در تهران معلول علت‌های زیادی است. هزینه سالن یک بخش از این علت‌ها است.

به رغم همه انتقادات موجود درباره قیمت بالای برگزاری کنسرت‌ها در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، باید بگویم که این مرکز نه تنها هیچگونه افزایش قیمتی در اجاره سالن‌هایش نسبت به سال گذشته نداشته بلکه در مواردی هزینه‌های خود را پایین هم آورده است.

او با بیان اینکه این عدم افزایش قیمت به رغم همه تورم‌ها و رشد هزینه‌های نگهداری و خدمات در سال جاری کشور بوده است، توضیح داد: سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران به برگزارکنندگان کنسرت‌های فاخر و سنتی به منظور احیای موسیقی اصیل و سنتی تا سقف ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد.

همچنین به برگزارکنندگان کنسرت‌های پاپ نیز تخفیف‌هایی ارائه داده که این تخفیف‌ها بستگی به برگزاری کنسرت در روزهای اول تا آخر هفته متغیر است.

بی‌آزار خاطرنشان کرد: سالن‌های دیگر شهر تهران که حتی امکانات مدرن و پیشرفته برج میلاد را ندارند، برای برگزاری کنسرت در سال جاری حداقل ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

او تصریح کرد: برج میلاد تهران حتی به برگزارکنندگان برنامه‌های هنری که جنبه‌های فرهنگی، عام المنفعه و ارزشی دارند به صورت رایگان سالن را در اختیار قرار داده و حتی کمک‌های حمایتی سالن را واگذار می‌کند، اما با این حال نمی‌دانم که چرا برخی از برگزارکنندگان کنسرت‌ها توپ بالا بردن قیمت بلیت کنسرت‌ها را تنها به زمین سالن‌داران می‌اندازند.

مدیر مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در ادامه این گفت‌وگو در خصوص مقایسه قیمت این سالن با سالن‌های دیگر با اشاره به امکانات مدرن و پیشرفته سالن برج میلاد افزود: با تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای برگزارکنندگان و در شرایطی که امکانات و تجهیزاتی همچون اتاق‌های ویژه هنرمندان و مدعوین، پارکینگ، سیستم‌های نور، خدمات رفاهی و... که هر کدام از این‌ها هزینه جداگانه‌ای برای برج میلاد تهران دارد، هزینه سالن برج میلاد قیمتی عادلانه دارد.

او در عین حال مطرح کرد: این در حالی است که بیشتر تجهیزات تخصصی همچون نور، صدا، LED و... وارداتی هستند و تامین لوازم آن‌ها با نوسانات نرخ ارزی هزینه‌های اضافی را برای ما تحمیل کرده است؛ از سوی دیگر نگهداری این تجهیزات نیز، خود هزینه‌های بسیار بالایی دارد با این وجود، برج میلاد تهران طی امسال و سال گذشته هزینه اجاره سالن‌های خود را به نفع استفاده کنندگان و برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی و هنری بالا نبرده است.

بی‌آزار با اشاره  به مقایسه سالن کنسرت‌های ایران و سالن‌های خارج از کشور اختصاص داشت، توضیح داد: برخورد یکسان در بحث هزینه‌ها با دیگر سالن‌های دنیا امری متداول نیست، هر کشوری با توجه به مقتضیات و ویژگی‌های خاص خودش کنسرت اجرا کرده و قیمت سالن‌هایش هم متاثر از همین ویژگی‌هاست.

او در همین باره ادامه داد: همچنین موارد مختلفی مانند برند سالن، ظرفیت سالن، امکانات و... در تعیین هزینه سالن‌های دنیا تاثیر چشم گیری دارد. مقایسه سالنی با ظرفیت ۵هزار نفر به بالا با سالن‌های هزار یا ۲هزارنفری اصلاً منطقی نیست. در ضمن تجهیزات در سالن‌های دنیا به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و حتی بیشتر برگزارکنندگان برای هر برنامه از امکانات صوتی و تصویری خود و یا جداگانه و خارج سیستم سالن بهره می‌گیرند که در ایران به دلیل آنکه بیشتر سالن‌ها دولتی است، امکانات بر روی سالن است.

بی‌آزار در پایان این گفتگو اظهار کرد: چرا شما این مقایسه را در داخل کشور انجام نمی‌دهید؟ هم‌اکنون هزینه سالن درجه یک و پایین‌تر از آن در تهران بر چه مبنایی است؟ درست است که سالن یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت بلیت است اما تنها دلیل گران بودن آن نیست؛ موارد بسیار زیاد دیگری در تعیین این قیمت نقش دارند که هر کدام از آن‌ها باید وظایف خود را همانند ما که هزینه‌های خود را افزایش ندادیم، برای پایین نگه‌داشتن قیمت‌ها انجام دهند.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

درسته که فقط اجاره سالن باعث بالا رفتن بیش از حد قیمت بلیط های کنسرت نیست ولی عامل مهم و تاثیرگذار محسوب می شه نسبت به بقیه عوامل .
اگر هزینه اجاره سالن ها مقداری پایین تر باشه اونوقت تاثیرش رو روی بلیط ها خواهیم دید بالاخره باید همه دست به دست هم بدن تا بلیط ها از این قیمت های سرسام آور کمی پایین تر بیان نمی شه که هر کسی حرف خودش رو بزنه پس مردم چی ؟!
الان رفتن به کنسرت برای خیلی ها غیر ممکن و دست نیافتنی شده !!!! چرا نباید فرزند یک راننده تاکسی و یا یک کارمند و بازنشسته نتونه کنسرت خواننده مورد علاقش رو شرکت کنه مگر چه فرقی با بقیه داره اون هم انسانه و علایقی داره که دوست داره بهشون برسه نه اینکه روز به روز ازشون دورتر بشه !!!

واقعا کی باید پاسخ بده ؟؟؟ بیاین کمی دست به دست هم بدیم و تقصیر رو گردن همدیگه نندازیم و به فکر همه باشیم نه قشری خاص !
(خواهش می کنم نظرم رو بذارین،ممنون)

سه شنبه 10 تیر 1393 - 15:42

دقیقا با نظر خانم مریم موافقم.
انصاف هم چبیز خوبیه.
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه.اینطوری میخواید به پیشرفت موسیقیمون کمک بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 5 فروردین 1396 - 12:04

با سلام
بخدا منم دختري معلول دارم كه خيلي آرزو داره ببرمش كنسرت محسن يگانه تو برج ميلاد.. ولي خدا شاهده توانش رو ندارم با اين هزينه هاي سنگين كنسرت ها.. فكري به حال افراد ندار و كم توان هم بكنيد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تخفیف‌ ۵۰ درصدی برج میلاد به برگزار‌کنندگان کنسرت | موسیقی ما