برنامه یاد بعضی نفرات
 
دزدان آلبوم «خشایار» دستگیر شدند!
تشکر ویژه «خشایار اعتمادی» و «رضا صادقی» از پلیس «فتا» ناجا و «دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای» پس از بازداشت عواملی که با سواستفاده از فایل‌های آلبوم «تو محکومی به برگشتن»، سعی در اخاذی داشتند
دزدان آلبوم «خشایار» دستگیر شدند!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: تعویق چندین و چند باره انتشار آلبوم «تو محکومی به برگشتن» با صدای خشایار اعتمادی برخی حرف و حدیث‌ها را در هفته‌های اخیر به دنبال داشت که باعث گمانه زنی‌های فراوانی در بین اهالی موسیقی و رسانه‌ها شد. برخی اعتقاد داشتند که این خواننده در واگذاری آلبومش به شرکت‌ها سخت گیری‌های فراوانی داشته و همین باعث شده این آلبوم همچنان بلاتکلیف باشد. عده‌ای هم اعتقاد داشتند که ریزه کاری‌های آلبوم هنوز تمام نشده و همین بهترین دلیل برای تعویق در انتشار این آلبوم بوده. ولی پیگیری خبرنگار ما در این باره به واقعیاتی ختم شد که شاید کمتر کسی می‌توانست در بد‌ترین حالت ممکن هم حدس‌اش را بزند. ماجرا از این قرار بود که اعتمادی در یکی از استودیو‌های تهران کارهای آلبومش را انجام داده ولی در ‌‌نهایت از کیفیت کار، بدقولی‌ها و سرعت پیشروی کار‌ها رضایت نداشته و تصمیم گرفته همه این مراحل را در استودیوی دیگری انجام دهد. این تصمیم که با تسویه حساب اعتمادی نیز توام شده بود، باعث شد یکی از عوامل آن استودیو دلخور شده و به این تصمیم اعتراض کند. اما اعتمادی روی تصمیم خود پافشاری کرده و همین باعث شده فرد مذکور، با همدستی شخصی دیگر سعی در اخاذی از خشایار اعتمادی کند که با اقدام به موقع این خواننده ماجرا خیلی زود و از سوی پلیس «فتا» ختم به خیر شده و دزد آلبوم به همراه همدست‌اش دستگیر شوند.

  •  فلاش بک
دو هفته پیش بود که در گزارشی به انتشار غیر قانونی قطعه دو صدائه خشایار اعتمادی و رضا صادقی پرداخت و نارضایتی این دو خواننده از این اتفاق را منتشر کردیم. اتفاقی که به زعم خیلی‌ها با لقب «لو رفتن» از آن یاد شد تا مخاطبان موسیقی به این فکر بیفتند که چطور ممکن است قطعه‌ای به این مهمی در اختیار کسی به جز صاحب اثر باشد. حالا پس از دو هفته اعتمادی درباره این ماجرا می‌گوید: «از‌‌ همان موقع که این قطعه منتشر شد، پیغام‌های تهدید آمیزی را در صفحه شخصی‌ام دریافت می‌کردم که در آن افرادی نا‌شناس، با طلب رقم‌های سنگین از من ادعا می‌کردند که در صورت عدم پرداخت این ارقام، تمام آلبوم «تو محکومی به برگشتن» را روی اینترنت منتشر خواهند کرد. من ماجرا را زیاد جدی نگرفتم و چند روزی همین طور سپری شد. تا اینکه متاسفانه قطعه دو صدائه من با رضا صادقی منتشر شد تا به نوعی خطر را حس کنم.»

  • قطعات آشنا
اعتمادی در توضیح ادامه ماجرا می‌گوید: «بلا فاصله با پلیس فتای ناجا ماجرا را در میان گذاشتیم و دوستان ماجرا را در دست گرفتند تا خدایی نکرده کار به یک جنجال فرهنگی کشیده نشود. در این بین باز هم پیغام‌های مشکوک روی صفحه شخصی من ادامه داشت و به مرور قطعات آلبوم را یکی پس از دیگری روی صفحه من قرار می‌داد تا نشان دهد حرف‌ها و ادعا‌هایش صحت دارد. کار ناراحت کننده‌ای هم که باعث شد من به شدت عصبی شوم این بود که ملودی قطعات را با صدای خواننده‌های دیگر و گمنام منتشر می‌کرد تا به نوعی تهدید‌اتش تاثیر گذار‌تر شود..»

  •  آلبوم پر هزینه
اعتمادی درباره هزینه‌هایی که برای این آلبوم شده نیز گفت: «مبلغ زیادی برای این این محصول فرهنگی هزینه شده و همین باعث شده بود که به شدت از لو رفتن آن نگران باشم. به خاطر همین هر لحظه پیگیر ماجرا بودم. یک روز ساعت ۵ صبح بود که باز هم دو قطعه دیگر روی صفحه‌ام قرار گرفت با شماره حسابی که خواهان واریز پول به آن شده بودند.‌‌ همان لحظه با افسر پرونده‌ام تماس گرفتم و ماجرا را با ایشان در میان گذاشتم. دوستان پلیس فتای ناجا هم با استفاده از شواهد و مدارکی که با پیگیری‌های خودشان به دست آورده بودند، رد سارق را گرفتند و تا ظهر‌‌ همان روز سارق آلبوم دستگیر شد. اما ماجرا زمانی ناراحت کننده‌تر به نظر رسید که من فهمیدم سارق دستگیر شده از عوامل یکی از استودیوهایی بود که ضبط اولیه آلبوم در آن صورت گرفته بود و من به دلیل عدم رضایت از کیفیت، تصمیم گرفتم آنرا به استودیوی «ایمان حجت» ببرم و دوباره کارهای نهایی آلبوم را انجام دهم. این شخص با همدستی یک نفر دیگر سناریوی این ماجرا را طرح ریزی کرده بودند که دو ساعت پس از دستگیری فرد اول، نفر دوم هم با پیگیری مامورین پلیس فتای ناجا و دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای، دستگیر شد.»

  • آلبوم جدید
اعتمادی در انتهای صحبت‌هایش درباره تاریخ نهایی انتشار آلبومش گفت: «کمی تمرکز‌ام در این اواخر به هم خورد و باعث شد همه وقت‌ام را برای پیدا کردم و دستگیری دزدان فرهنگی بگذارم که مبادا ضایعه‌ای فرهنگی پیش بیاید و آلبوم من هم قربانی شود. ولی همه سعی‌ام این است که تا اواخر مهر کار در بازار موسیقی کشور منتشر شود. از طرف خودم و رضا صادقی عزیز که این روز‌ها لحظه به لحظه پیگیر اتفاقات پیش آمده بود، از پلیس فتای ناجا و دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکر می‌کنم که بعلت اهمیت ماجرا بصورت ویژه و خارج از نوبت به پرونده من رسیدگی کردند و در کمترین زمان ممکن توانستند به نتیجه برسند. امیدوارم این قبیل اتفاقات در جامعه هنری برای هیچ هنرمندی پیش نیاید و هنرمندان داخلی در ‌‌نهایت آرامش بتوانند به فعالیتشان ادامه دهند.»
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

از دموی آلبوم مشخصه که کار خیلی خوب و محتوا داریه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

همش جنجال های تبلیغاتیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

عجب!!!!!!!!!!!!! واقعا عجب آدمایی پیدا میشن........خدا رو شکر که دستگیرشون کردن.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

جنجال تبلیغاتی چیه؟بنده خدا رو البومش خیلی کار کرده با همه ادم های مشهور و معروف کار کرده اگه این روزها البومی پرخرج تر از این سراغ دارید بگید تا ما هم بدونیم حق داره نگران بشه...
ما که به عشق سلطان مشکی البوم و میخریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آلبومش باید قشنگ باشه تا بیاد میخرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

ما هم به عشق سیروان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

عشق ، سلطان مشکی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

به خاطر حضور سلطان اورجینال میگیرم
کاش آلبوم خوبی باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

soltan har ja bashe meshki posham hastan

ya ali

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دزدان آلبوم «خشایار» دستگیر شدند! | موسیقی ما