برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه دستان به همراه سالار عقيلي كنسرت مي‌دهد
16 و 18 شهريورماه در سالن همايش برج ميلاد؛
گروه دستان به همراه سالار عقيلي كنسرت مي‌دهد
موسیقی ما - ندا انتظامی: گروه موسیقی «دستان» با خوانندگی سالار عقیلی شهریور ماه امسال کنسرت می‌دهد. محمد حسين توتونچيان، برگزار كننده كنسرت و مدير عامل شركت فرهنگي و هنري ققنوس با اين اعلام خبر گفت:«‌آهنگسازي قطعات كنسرت بر عهده سعيد فرج‌پوري حسين بهروزي نيا و است كه در اين كنسرت مخاطبان عزيز در قسمت اول شاهد اجرای منتخبی از آلبوم «دريايي بي پايان» با آهنگسازی سعید فرج پوری و همچنین اجراي قطعات بی کلام ساخته حسین بهروزی نیا و در بخش دوم اجراي تصانیف جديدي به نام‌هاي میخانه خاموش شعر از اخوان ثالث، ساقه یک ریشه شعر از سیاوش کسرایی، احوال دل و راز من شعر از مولانا، در دستگاه ماهور و آواز اصفهان خواهند بود.»

وی همچنین افزود، این اجرا در تاریخ‌های 16 و 18 شهریور ماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و پيش فروش بليت‌هاي اين كنسرت از تاريخ 26 مرداد ماه شروع خواهد شد. توتونچيان درباه قيمت بليت‌هاي كنسرت گروه موسيقي دستان افزود:«با توجه به افزايش هزینه ها در سال جاری ما براي رفاه حال مخاطب و امكان استفاده گسترده مخاطبین قيمت بليت را بر پايه سال گذشته قرار داديم.»

وي در ادامه تصريح كرد:«بليت‌هاي اين كنسرت از 30 تا 70 هزارتومان است كه علاقه مندان براي تهيه مي‌توانند با مراجعه به سايت iranconcert.com بلیت الکترونیک خود را تهیه و حتی صندلي خود را نیز انتخاب و وجه آن نیز با کلیه كارت های عضو شتاب پرداخت كنند. نکته اینجاست که مردم دیگر لازم نیست که به مراکز فروش بروند و یا هزینه پیک برای دریافت آن بپردازند و مي‌تواند با همان پرینت های خودشان، به برج ميلاد مراجعه كنند. همچنين افرادي كه دسترسي به ايينترنت ندارند مي‌تواند با مراجعه حضوري به شركت فرهنگي ققنوس واقع در تجريش، پاساژ حيدريان، طبقه اول بليت خود را تهيه يا با تلفن هاي 22728007و 22738007 تماس حاصل فرمايند.»

در این اجرا حمید متبسم ( تار)‌، پژمان حدادی( تنبک)،‌ حسین بهروزی‌نیا( بربت‌)،‌ سعید فرج پوری( کمانچه) و بهنام سامانی(دف و دایره) سالار عقيلي را در مقام خواننده همراهي خواهند كرد.

كنسرت گروه موسيقي دستان با خوانندگي سالار عقيلي در تاريخ 16 و 18 شهريورماه در ساعت 21:30 در سالن همايش برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خوشحالم که بهروزی نیا برگشته

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دستان به همراه سالار عقيلي كنسرت مي‌دهد | موسیقی ما