برنامه یاد بعضی نفرات
 
میدیا فرج‌نژاد طغیان را منتشر کرد
با اشعاری از دکتر شفیعی کدکنی، شاپور تهرانی و امیر مرزبان
میدیا فرج‌نژاد طغیان را منتشر کرد
موسیقی ما - آمن حادمی:  آلبوم طغیان به آهنگسازی میدیا فرج‌نژاد امروز توسط نهال رودکی وارد بازار موسیقی شد. میدیا فرج‌نژاد، آهنگساز با اعلام این خبر گفت: آلبوم طغیان امروز توسط موسسه نهال رودکی منتشر شد که این اثر با صدای حسین علیشاپور است. این آهنگساز افزود: این آلبوم در ابتدا در قالب دو نوازی بود ولی از زمانی که حسین علیشاپور و امیر مرزبان به این گروه پیوستیم این اثر موسیقایی فرم جدیدی به خود گرفت.

میدیا فرج‌نژاد در ادامه درباره قطعات این اثر موسیقایی گفت: این اثر با ۱۱ قطعه با عنوان «در حسرت روشنان مهتاب»، «مزمور انزوا»، «بر بارهٔ باد»، «خانهٔ خیال»، «چون رود… خروشان»، «دلمویه‌های تنهایی»، «نغمهٔ پگاه»، «بی‌تو»، «طغیان»، «هنوز آرزو‌ها نفس می‌زند» و «نقش غم (با الهام از تصنیف شیدایی، به یاد استاد پرویز مشکاتیان)» با صدای حسین علیشاپور تهیه شده است.

این نوازنده تار هنرمندانی که در این اثر موسیقایی با وی همکاری کرده‌اند، گفت: در این اثر موسیقایی کامران منتظری (نوازنده تمبک)، حسین علیشاپور (خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی) و امیر مرزبان (شاعر) از نوازندگان گروه هستند، همچنین من به عنوان آهنگساز با این گروه همکاری می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: اشعار این اثر از دکتر شفیعی کدکنی، شاپور تهرانی و امیر مرزبان انتخاب شده است.  میدیا فرج‌نژاد در پایان گفت: امیدوارم این اثر مورد قبول مخاطبان قرار گیرد و علاقه مندان این اثر موسیقایی را می‌توانند از مراکز خرید معتبر تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میدیا فرج‌نژاد طغیان را منتشر کرد | موسیقی ما