برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «بودن و نبودن» اثر «بردیا کیارس» منتشرشد
توسط موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید (بتهوون)؛
آلبوم «بودن و نبودن» اثر «بردیا کیارس» منتشرشد
موسیقی ما-مینا آتشی: موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید (موسسه نشرموسیقیِ مرکز موسیقی بتهوون) ۲۵دی‌ماه، آلبوم «بودن و نبودن»، نخستین آلبوم بردیا کیارس را منتشر و توزیع کرده است.

آلبوم «بودن و نبودن» اثر «بردیا کیارس» نخستین مجموعه‌ از ساخته‌های این آهنگساز جوان است و در فضایی کاملا تلفیقی و ارکسترال ساخته و اجرا شده است، وی از سال ۷۷ آهنگسازی را با موسیقی فیلم آغاز کرده و تا به امروز موسیقی ۲۰ فیلم سینمایی و چندین مجموعه تلویزیونی و فیلم کوتاه را ساخته است..
پدرام فریوسفی، مجید اسماعیلی، شهرام رکوعی، نسیم سعد، لعیا اعتمادی، کریستوف رضاعی، علی بیرنگ و هنرمندان زیادی به عنوان نوازنده و همخوان در این مجموعه همکاری داشته‌اند..
حسین علی‌زاده در بخشی از برشور این آلبوم می‌نویسد: «او نقاشی را می‌ماند که از رنگ‌های آشنا، رنگ‌های پر رمز و راز خلق می‌کند تا قصه‌ای از هستی بیان کند. ترکیب صدا‌ها و ساز‌ها چنان درهم تنیده شده که به آرامی و عظمت رودی‌ست که به دریا می‌رسد. ارکس‌تر پیوسته در تلاطم و هارمونی بستری است از استحکام و ثبات که هیچ‌گونه حس جدایی ملودی و هارمونی احساس نمی‌شود وهردو به صورت یگانه تاثیر گذارند و در آخر....؛ قصه بودن و نبودن در این اثر حکایتی است....؛ از بودن....».

رضا عسگرزاده، علی بیرنگ و کیارش علیمی صدابرداری و میکس و مسترینگ/ ناصر تقوایی، عکس روی جلد/ علی بوستان عکس پرتره/ فرید حامدی، طراحی و صفحه‌بندی از همکاران این مجموعه هستند..
موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید (موسسه نشرموسیقیِ مرکز موسیقی بتهوون) ۲۵دی‌ماه، آلبوم «بودن و نبودن»، نخستین آلبوم بردیا کیارس را منتشر و توزیع کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

اجرای آثار استاد علیزاده به رهبری ایشان را در تالار وحدت دیدم. فکر می کنم احترام و فروتنی بایدهای کار شیک ایشان هستند.
آن شب ایشان پس از هر قطعه رو به تماشاگر تشویق طلب می کرد و برای هر قطعه آوازی آقای معتمدی را می برد و می آورد و تشویق و تشویق...
از سوی دیگر شنیدم در اجرای سالن برج میلاد، صدابرداری سالن اشکالی داشته که صدا نامناسب به گوش می رسیده و ایشان همچنان ادامه داده اند تا کار به جایی رسید که استاد بزرگوار و دوست داشتنی، حسین علیزاده دربرابر چشمان هراسناک و مظطرب جناب کیارس اجرا را قطع نمودند تا مشکل برطرف شود و احترام و شان مردم نگه داشته شود.
خوب است که آقای بردیا اجراهای استاد را از نزدیک ببینند و این رفتار را سرمشق راه فاخرشان کنند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بودن و نبودن» اثر «بردیا کیارس» منتشرشد | موسیقی ما