برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری مشترک کیوان ساکت و سالار عقیلی
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
همکاری مشترک کیوان ساکت و سالار عقیلی
موسیقی ما- لی لا رضایی: کیوان ساکت از همکاری خود با سالار عقیلی خبر داد و در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: آلبومی که با این خواننده در دست ساخت دارم، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. چرا که صدای این خواننده با نوازندگی من و نیز آهنگ‌هایی که ساخته‌ام، هماهنگی خوبی برقرار کرده است. ساکت همچنین ازهمکاری با خواننده‌ای به نام امیر تفتی خبر داد و در این رابطه افزود: این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد. تنظیم آن بر اساس تار و پیانو و سه تار انجام شده ولی برای هر یک از این ساز‌ها فایلی جداگانه در نظر گرفته شده است.

ساکت افزود: آلبوم دیگری آماده کرده‌ام که درآن، من به نوازندگی سه تار پرداخته‌ام و سامان احتشامی پیانو نواخته است. ارژنگ کامکار نیزدر نوازندگی تنبک با ما همکاری کرده است.

ساکت افزود: عنوان این آلبوم «می‌تراود مهتاب» است که توسط ارکس‌تر سنتی برای سازهای ایرانی تنظیم شده است. این آلبوم دارای ۱۲قطعه است که از این می‌ان، هفت قطعه، قطعات ضربی است و مابقی قطعات را قطعات سازی و آوازی تشکیل می‌دهند. خواننده ان نیز سالار عقیلی است.

گفتنی است که تمامی قطعات آلبوم یاد شده را این آهنگساز-نوازنده ساخته و تنظیم کرده است و خود نیز نوازنده تار و سه تار آن است. وی در خصوص همکاری خود با شهرام ناظری که پیش از این در مورد آن خبر داده بود، گفت: همکاری با شهرام ناظری نیز در برنامه‌هایم هست و همچنان بر روی تابلوهایی از فردوسی کار می‌کنیم.

این آلبوم یکی از کارهای متفاوت و جال توجه برای خود من است. وی با اشاره به اینکه کتاب‌ها و سی دی‌های آموزشی‌اش در دست انتشار قرار دارد در پایان گفت: این کتاب‌ها به صورت متن و تصویر بوده و به زودی راهی بازار می‌شوند.‌‌ همان طور که پیش از این گفتم این کتاب‌ها و ابزار آموزشی به نوعی خودآموز تا رو سه تار برای هنرجویان علاقه‌مند به این رشته است.

ساکت اعلام کرد: کنسرت‌هایی را نیز در برنامه‌های خود گنجانده‌ایم که قرار است به زودی برای اجرای آن‌ها اقدام کنیم. خبر قطعی این کنسرت‌ها را به محض اطلاع، اعلام خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

واقعا خبر خوبی است

اجرای این دو هنرمند در کنسرت اخیر ارکستر مهرنوازان هم عالی بود

ساز و آوازی بسیار زیبا بر روی غزلی از سایه :

ای عاشقان ای عاشقان پیمانه ها پرخون کنید .....

و مخصوصاٌ تصنیف زیبای "یک خانه پر زمستان" با آهنگی خوش رنگ و ریبا و اجرایی عالی

امیدوارم آن تصنیف هم در این کار باشد و یا منتشر شود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مشترک کیوان ساکت و سالار عقیلی | موسیقی ما