برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرمایه‌گذاری در بخش موسیقی ریسک بزرگی است
صدرالدین حسین‌خانی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
سرمایه‌گذاری در بخش موسیقی ریسک بزرگی است
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: مدیر شرکت ایران گام در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از انتشار چند آلبوم به فاصله کوتاه خبر داد و در این باره گفت: نزدیک‌ترین آلبوم‌هایی که قرار است منتشر شوند، آلبوم‌های «دوستت دارم» از گروه سون، «جاده رویا‌ها» از سیروان خسروی، «بر سماع تنبور» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی تهمورث پورناظری، «دل به دل» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی تهمورث پورناظری، آلبوم «۶» با صدای امین رستمی و... خواهند بود.

صرالدین حسین خانی همچنین از پخش متفاوت یک آلبوم گفت و ادامه داد: آلبومی با صدای محمد علیزاده در دست انتشار داریم که پخشی متفاوت خواهد داشت. پخش این آلبوم بدین صورت است که دو آلبوم در یک پکیج منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها «سورپرایز» نام دارد.

وی که به زغم ورشکستگی‌های اخیراغلب شر کتهای موسیقی از معدود مدیرانی است که تواانسته شرکت خود با عنوان «ایران گام» را سر پا نگه دارد، در ادامه از دلایل موفقیت‌های خود و شرکتش گفت: علت‌های زیادی موجب شده تا شرکت ایران گام همچنان به فعالیت‌های خود ادامه بدهد. به نظر من مدیران و شرکت‌هایی که عقب نشینی کرده‌اند، و فعالیتشان در بازار، کمتر و کم رنگ‌تر شده، در واقع قصد داشته‌اند سیاست کاری خود را تغییر بدهند. منتهی به این موضوع فکر نکرده‌اند، که از نظر اقتصادی در همه زمینه‌ها، مشکل وجود دارد. چرخه اقتصادی بیمار است.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر بدون هیچ پیش زمینه‌ای و بدون اینکه حتی ذره‌ای تفکر کند، قطعه‌ای می‌سازد و با شعر و آهنگ ضعیف روی آنتن می‌رود، مسلما بیشتر شنیده می‌شود تا قطعه‌ای که هیچ جایی برای تبلیغات خود نداشته است. شاید علت عقب نشینی دوستانی که شرکت موسیقی دارند همین موضوع است که خواننده‌های مجاز نمی‌توانند برای خود تبلیغ کرده و مخاطب جذب کنند. البته یک سری از خواننده‌های شناخته شده هستند که در همین روز‌ها نیز دارند فعالیت خود را انجام می‌دهند.

صدرالدین حسین خانی در ادامه افزود: به دلیل مشکلات زیادی که این عرصه دارد، این روز‌ها دیگر کمتر کسی برای سرمایه گذاری ریسک می‌کند. ریسک این عرصه خیلی زاید است. به این دلیل که مردم موسیقی را بلافاصله پس از انتشار از اینترنت دانلود می‌کنند و هیچ حمایتی هم از جایی نمی‌شود. وقتی هیچ حمایتی پشت موسیقی نیست کسی نمی‌آید برای آن هزینه سنگین کند. اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، باید بگویم که به هیچ وجه منطقی نیست که کسی بیاید و در این عرصه سرمایه گذاری کند.

وی همچنین با تاکید افزود: من می‌توانم این قول را بدهم که شرکت ایران گام تا آخرین لحظه می‌ایستد. درست است که به لحاظ اقتصادی هیچ توجیهی برای این اصرار در ماندن نیست ولی به عشق موسیقی هم که شده در این عرصه می‌مانیم و ادامه می‌دهیم. چون من بر این باورم که وضعیت موسیقی درست می‌شود و اینگونه نمی‌ماند. انتظاری که از دولت داریم این است که این قشر را حمایت کند. کسانی که دست اندرکار هستند باید به فکر این مساله مهم باشند که مملکت نیاز به جوان‌هایی دارد که فرهنگی باشند و این‌ها جز با خوراک فرهنگی تامین نمی‌شوند.

این مدیر در پایان به سایت موسیقی ما گفت: مطمئن باشید اگر اینجا و در کشور خودشان حمایت نشوند، هیچ مرزی وجود ندارد برای به دست آوردن و شنیدن کارهای دیگر موسیقی! به راحتی به سمت موسیقی غربی می‌روند. وقتی یک جوان می‌بیند که در خانه خودش ان چه را دوست داردف نمی‌تواند بیاید؛ در خانه همسایه به دنبال آن می‌گردد. ماتلاش می‌کنیم که کارمان را ادامه بدهیم. به همین دلیل سرمایه امان را برنداشتیم به جای دیگری ببریم و از مسولیت‌های خود شانه خالی نمی‌کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

gg
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

فقط شرکت ترانه شرقی با مدیریت محسن رجب پور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

بله ایران گام فقط باید از بزرگان موسیقی حمایت کنه
البوم 7 و امین رستمی ومحمد علیزاده ارجینال میخرم

راستی رضا صادقی دیگه با ایران گام البوم نمیده ؟؟؟؟؟؟

و به نظر من با مازیار فلاحی مهدی یراحی سعید شهروز محسن یگانه خشایار اعتمادی حمید عسگری قرارداد ببندید :)

اقای بابازاده اقای عبدالهی ی مصاحبه هم با رضا صادقی بکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

یه نگاهی هم به غلط های بی شمار املایی تان بکنید لطفا . شما مروج فرهنگ و ادبیات و موسیقی هستید ناسلامتی. در مورد آقای حسین خانی هم بگویم من فروشنده محصولات فرهنگی بودم تا دو سال پیش. ایشان قدرت ریسکشان بسیار پائین است از نزدیک شاهد برخورد ایشان با عزیزانی که برای ارائه آلبومشان با متانت به شرکت ایران گام در خیابان انقلاب مراجعه میکردند بودم .اصلا شایسته یک شرکت فرهنگی نبود این نوع برخورد. یا باید سفارش میشدند یا باید اسم و رسم دار می بودند.و گرنه بدون گوش گرفتن آلبوم آنها را راهی میکردند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

ایشون فقط از چندتا خواننده خاص حمایت می کنن کدوم پدیده رو معرفی کردین؟!!! 4تا از دوستای بنده البوم اولشون بردن خدمت ایشان حتی حاضر نشدن اون البومو بذارن و گوش کنن!!! انتشار پیشکش....جواب سرخورگی اونها رو کی میده؟ هر کدام 20 میلیون هزینه کرده بودن واسه دلشون....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

محمد علیزاده برترین صدای موسیقی پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

من فکر میکردم ایران گام بدقول ترین شرکت پخش اثار فرهنگی و هنریه ولی یه شرکتی اومده به نام بشارت که دست ایران گام رو هم بسته نزدیکه 2 ماه میشه دموی البوم دلصدا رو داده ولی خبری از البوم نیست اخه من موندم چی بگم -به این جمله توجه کنید -هفته اخر ابان تاریخ نهایی انتشار البوم دل صدا -حالا خودتون قضاوت کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

من این مصاحبه رو خوندم به نظر من درست نبود که آقای حسین خانی گفتند یک نفر با یک شعر و تنظیم ضعیف کارش رو روی انتن میبره. این یه جور بی احترامی محسوب می شه. من خودم برای اربعین یک کار تنظیم کردم و آقایی به اسم غلام سبز علی اون رو خونده که انشاالله به روی آنتن می ره و قراره تمام شبکه های سراسری اون رو پخش کنند. کار خیلی قوی هستش جوری که آقای ضرغامی به شدت اون رو تایید کردند. به هر حال حرف آقای حسین خانی اصلا درست نبود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

حسن حانی مدیر موفقی و خدمات خوبی هم به جامعه موسیقی کرده اما فقط بد قوله
انتظار داریم آلبوم ها را سر وقتی که تعیین می کنه منتشر کنه
به هر حال به ایشون و همه کسایی که دارند برای موسیقی ایران زحمت می کشند خسته نباشید می گویم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سرمایه‌گذاری در بخش موسیقی ریسک بزرگی است | موسیقی ما