برنامه یاد بعضی نفرات
 
به شعور مردم توهین نکنید
محمدرضا عیوضی درباره افرادی که ناخواننده خواند به موسیقی ما گفت:
به شعور مردم توهین نکنید
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: محمد رضا عیوضی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از اوضاع نابسامان موسیقی گله کرد و در خصوص حضور هر ناخواننده‌ای در عرصه موسیقی گفت: «متاسفانه سیستم‌هایی که این روز‌ها موجود است باعث شده تا هر ناخواننده‌ای وارد این عرصه شود. من در ابتدای این جریان مخالف آن نبودم اما به مروز که دیدم تعداد این ناخوانندگان هر روز بیشتر از دیروز می‌شود، احساس خوبی ندارم و حس می‌کنم این‌ها نه تنها خواننده نیستند بلکه به راحتی به خودشان اجازه می‌دهند که به راحتی به شعور مخاطب بی‌احترامی کرده و آن را زیر سوال ببرند.»

وی با اشاره به اینکه این قبیل افراد توانایی خواندن روی سن را ندارند، گفت: «متاثرو متاسف می‌شوم از اینکه می‌بینم این افراد به راحتی آلبوم وارد بازار می‌کنند و کلی هم مورد استقبال قرار می‌گیرند، ولی برای اجرای زنده حتی نمی‌توانند ثانیه‌ای را هم برنامه اجرا کنند. اگر لطف افکت‌های کامپیوتری و اجراهای پلی بک نباشد معلوم نیست تکلیف این افراد چه می‌شود. زمانی بود که برایم مهم نبود. می‌گفتم هر کسی هر کاری که می‌خواهد بکند. چون مردم باید حق انتخاب داشته باشند و بتوانند خود، انتخاب خود را انجام دهند.»

وی ادامه داد: «این افراد همه موفقیت خود را مدیون کامپیو‌تر و افکت و سیستم‌های جدید هستند. به نظر من این افراد مردم را از موسیقی زده می‌کنند. اما متاسفانه به جای اینکه تعداشان کم شود هر روز شاهد تعداد بیشتری از این افراد هستیم. ممکن ست از جهاتی حضور این افراد خوب باشد ولی در کل خوب نیست. چون به شعور مردم بی‌احترامی می‌شود.»

وی در ادامه خاطر نشان کرد: «ای کاش ممیزی را از روی شعر و ملودی بر می‌داشتند و صدای خواننده ممیزی می‌شد. متاسفانه الان وقتی یک آلبوم برای دریافت مجوز به ارشاد می‌رود اصلا به این موضوع اهمیت داده نمی‌شود که این خواننده است که آن را خوانده یا از طریق دستگاه به چنین صدایی رسیده‌اند. این توهین کردن به شعور مردم است. من دوست ندارم سر مردم را کلاه بگذارم و پیشنهادم به همه دوستانی که می‌خواهند آلبوم بدهند نیز همین است.»

وی که تولید جدید‌ترین آلبوم خود را به زودی آغاز خواهد کرد در رابطه با آن گفت: «هنوز در مرحله انتخاب هستم و دارم با وسواسی بیش از همیشه انتخاب می‌کنم. یک سری از دوستان قدیمی‌ام در این آلبوم همراه من خواهند بود و از یک سری از دوستان جدید هم کمک خواهم گرفت.»

وی در این رابطه ادامه داد: «این آلبوم حداقل ۸ ماه تا یک سال زمان خواهد برد. با چند نفر از دوستان ترانه‌سرا و آهنگساز صحبت کرده‌ایم و قرار است حداقل تا یک ماه دیگر تمامی این انتخاب‌ها صورت بگیرد.»

گفتنی است که وی دوسال پیش، آخرین آلبوم خود را راهی بازار کرد، آلبوم که از سه سال پیش تولید آن را آغاز کرده بود. به گفته این خواننده این آلبوم برای اوائل سال آینده آماده انتشار شده و راه بازار را در پیش می‌گیرد. از ماه آینده نیز وارد مرحله ساخت و تولید خود می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این حرفا بوی حسادت میده!!!

من آقای عیوضی رو دوست دارم از همون سال 77. ولی این حرفارو کسایی میزنن که هیچ چیز از موسیقی نمیدونن. الان بزرگترین خواننده های دنیا هم برای ساخت آهنگ و تم اصلی کار از نرم افزار و سینتیسایزرها استفاده میکنن و سازای زنده رو برای زیبایی بیشتر تو کارشون میارن.
نه دوست من منظور ایشون آقای چاووشی نیست.ایشون چند سال از عرصه دور موندن و الان هم هیچکی دیگه ایشون رو نمیشناسه. مخصوصا جوونها. ولی هنوز برای رقابت دیر نشده آقای عیوضی.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من خیلی صداشو دوست دارم .به نظر من بهترینه توایران.منتظرمممممممم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من میدونم با کی بود منظورش... فقط می خوان از این راه معروف بشن... آخه اینم شد خواننده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

البته نه همه..
بعضیهاشون با تمام افکتهایی که به صداشون میدن هم باز قابل تحمل نیست اما بعضی ها نه.. من که به نوبه خودم اهل کنسرت رفتن نیستم و برام مهمه که سی دی خواننده مورد نظر رو که می خرم ازش لذت ببرم.. حالا گیریم اهل اجرای زنده هم نباشه... به من چه؟
اما یه سوال هم از خود شما دارم که انتقاد کردید!
شما که صداتون خوبه چرا انقدر ناشیانه با انتخاب ترانه های ضعیف و موسیقی ضعیفتر سالهاست که نتونستید مخاطب جذب کنید. من که هر وقت اسم شما میاد تنها آهنگی که ازتون یادم میاد و خوشم اومده همون رنگین کمونه...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی بده آدم برای مطرح کردن اسم خودش از موقعیت دیگران سو استفاده کنه

واضحه که موقعیت فعلی "محسن چاوشی" تو ایران برای خیلی از خواننده ها که فقط پیش خودشون و رفقاشون محبوبیت دارن گرون تموم شده

محسن چاوشی رکورد پر فروش ترین آلبوم سال تو 3 سال پیاپی رو داره هر کس که ادعایی داره بیاد فقط برای یک سال آلبوم پر فروش سال رو بیرون ده

این جور توهین ها دیگه توهین به چاوشی نیست توهین به مردمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کسی که تو کاراش خلاقیت داشته باشه، اتفاقا از هر راهی هم پیادش کنه اشکال نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عیوضی اون موقع که این خواننده ها نبودن خواننده بود

اگه حرفی واسه گفتن داشت الان مشهور تر از این حرفا بود

پس نتیجه می گیریم ضعفشو می خواد پشت این حرفا پنهون کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بهتر هرکس کار خودش رو بکنه و به دیگران کار نداشته باشه حتی اگر منافع خودش به خطر افتاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اون کسی‌ که میگه از عیوضی فقط آهنگ رنگین کمونو یادمه یا اصلا اهل موسیقی‌ نیست یا فراموشی داره.به نظر من که کاملا حق با عیوضی.محمد رضا عیوضی به نظر من یکی‌ از قویترین صداهای ایران هست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من نمی دونم هر کی میخواد آلبوم بده بیرون میاد سراغ چاوشی یه جنجالی درست میکنه تا بتونه آلبومشو بفروشه....خنده داره آقای از یاد رفته ..ما قول میدیم حتما سی دی شما رو بخریم ..احتیاج به این کارا نبود..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

در ضمن آدمهای بزرگ اینجوری در باره همکاراشون حرف نمی زنن
فقط بدونید آدما نون دلشونو میخورن هیچ ربطی هم به توانایی و.....نداره
کار خودتو بکن آقای عیوضی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

نمیشه گفت تمام حرفهاش نسبت به آقای چاوشی هست...قابل توجه هواداران آقای چاوشی...چون من خودم هم آهنگای چاوشی رو گوش مید و دوس دارم....
آقای عیوضی منظورش خواننده های جدیدتری هستش که موسیقی آلوده تو گوش مردم فرو می کنن.
الان به نظر من محسن چاوشی بسیار حرفه ای کار میکنه بر خلاف قبلها و بسیار تلاش میکنه بر روی آلبومش....اگه شما قطعه ی زخم زبونو که اقای چاوشی به صورت زنده اجرا کرده بود گوش کنیدمتوجه حرف من میشید....
ولی این رو هم بگم ...تا زمانی که آقای چاوشی اجرای زنده نداشته باشه بایدم با اینگونه حملات مواجه شه

sh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

jeloye pishraft roo nemishegereft unai ke ye zamani har kario be khorde mardoom midadan bayad ham hamino began
in yani nasle jadiid kare khodeshoo dooroost anjam dade

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عیوضی یه دونه اهنگ خوب هم نداره

نمی دونم چرا این خواننده ها ادامه می دن

واقعا چی فکر کرده که نظرم داده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چاووشی یه کنسرت بده ... حله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حق با محمدرضا عیوضی است.او یکی از بهترین خواننده های ایرانه.من خودم شخصا از این موضوع رنج می برم که(باور کنید شخص خاصی مد نظرم نیست) خیلی از آهنگسازا نمی تونن فقط توی حرفه ی خودشون کار کنن و خیلی سریع وارد خوانندگی میشن بدون این که صدای زیبایی داشته باشن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

مرسی از رامتین خلعتبری که حرف قشنگی زد ... واقعا چرا هرکی میخواد آلبوم بده میره سر این مسائل؟!! آقای عیوضی نزدیک انتشار آلبومت که شد یاد شعور مردم افتادی؟؟!! شعور مردم در حدی هست که فرق بین یه خواننده ای که به لطف صدا و سیما شهرت ... پیدا کرده و خواننده ای که نزدیک 10 سال است به صورت کاملا جدا از رسانه ها کار کرده و هروقت آلبوم داده پرفروش ترین آلبوم شده ,رو بدونن!!! ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به شعور مردم توهین نکنید | موسیقی ما