برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزهای پرکاری دارم
پوریا حیدری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
روزهای پرکاری دارم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبوم جدید مهدی یغمایی با تنظیم‌های پوریا حیدری آماده انتشار شده و به زودی به بازار موسیقی عرضه می‌شود. پوریا حیدری در این رابطه به موسیقی ما گفت: کل تنظیم‌های این آلبوم را من انجام داده‌ام. نام این آلبوم «من و خودت» بوده و در حال حاضر آماده انتشار است و به زودی وارد بازار می‌شود.

وی ادامه داد: آلبوم دیگری را نیز با خواننده‌ای به نام مهدی چناری در دست تولید دارم که مراحل پایانی خود را طی می‌کند. در این آلبوم ۶ قطعه توسط من تنظیم شده است. عنوان این آلبوم نیز «کاشکی یه روزی» است و آماده انتشار شده است و به زودی منتشر خواهد شد.

وی درخصوص همکاری با دیگر خواننده‌ها به موسیقی ما گفت: آلبوم دیگری را به زودی آغاز خواهم کرد که خواننده آن پدرام نصیری است و در زمینه ملودی و تنظیم در آن حضور خواهم داشت. نام این آلبوم نیز هنوز انتخاب نشده است.

وی در خصوص همکاری در کل آلبوم گفت: من معمولا در هیچ آلبومی کل تنظیم‌ها را انجام نمی‌دهم. چون اصلا آدمی نیستم که همه کار‌ها را خودم انجام بدهم. به اعتقاد من بهتر است که در یک آلبوم تفکرات و ایده‌های مختلف در کنار هم باشند تا اینکه از یک ایده و تفکر استفاده شود. برای من کم پیش می‌آید که در یک آلبوم به تنهایی همه کار‌ها را انجام بدهم. چ. ن بر این باورم که اگر اینطور باشد کار‌ها همه یکنواخت خواهند شد و دیگر جذابیت شنیداری نخواهند داشت. ضمن اینکه اگر کار‌ها بین همه تقسیم شود، سرعت بیشتری خواهد داشت. ضمن اینکه روزهای پر کاری دارم و خیلی وقت ندارم در یک آلبوم شخصا فعالیت کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم از طرز تفکر دیگران نیز استفاده کنم.

وی با اشاره به ساخت موسیقی فیلم گفت: موسیقی فیلم سینمایی «من و تو» را به کارگردانی محمد بانکی در دست ساخت دارم و تازه کار بر روی آن را شروع کرده‌ام. یک تله فیلم نیز با عنوان «گنگ خواب دیده» را آهنگسازی می‌کنم که کارگردانی آن را علی عطشانی انجام داده است. موسیقی متن و تیتراز هر دو فیلم از موسیقی‌های ساخته من خواهد بود. در فیلم «گنگ خواب دیده» یکی از خواننده‌های خوب کشور در کنار من هنرنمایی خواهد کرد که فعلا نمی‌خواهم نامی از وی ببرم. دوست دارم به صورت سورپرایز باقی بماند.

وی وعده برگزاری یک کنسرت بزرگ را در یکی از سالنهای بزرگ کشور به همراه چند خواننده مطرح داد و گفت: در این باره نمی‌خواهم فعلا حرفی زده باشم چون ممکن است زمان آن دقیقا مشخص نباشد. اما طبق برنامه ریزی‌ها و صحبت‌هایی که کرده‌ایم، این کنسرت با حضور خواننده‌های مطرح پاپ بوده و در تهران برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی بعد از کنسرت موفق و با شکوه خود در اسفند 88 در اصفهان در سال 90 نیز به نصف جهان سفر می کند تا باز هم خاطره ای شیرین برای همه مشکی پوش های اصفهانی رقم بزند.این کنسرت در سالن رودکی اصفهان و در روزهای 10 و 11 شهریور 90 برگزار میشود.

فقط سلــــــــــــــــــــــــــــطان مشـــــــــــــــــــــــکی
king of black
king of blackking of blackking of black
king of blackking of blackking of blackking of black
king of black
.
.king of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of blackking of black
king of blackking of black
.
.
.king of blackking of black
.
\.king of blackking of black

ما به مشکی دل خوشیم .....همین ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چند وقتیه هیچ کار خوبی از پوریا حیدری نشنیدم.

جمعه 24 مهر 1394 - 13:28

براي ايشون خوشحالم كه پر كارند.خسته نباشي پورياي عزيز.

پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 13:55

پوریاااااااااا عالیییییییی هستی همینجور عالی بمون مرسییییییییییی.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزهای پرکاری دارم | موسیقی ما