برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی کسب و کارم نیست
خشایار اعتمادی:
موسیقی کسب و کارم نیست
موسیقی ما - من از موسیقی در آمد کسب نمی‌کنم که بخواهم از طریق آن امرار معاش هم داشته باشم و برای این امرار معاش به هرموسیقی‌ای روی بیاورم.

خشایار اعتمادی باب بیان این مطلب افزود: پیش از اینکه به کار موسیقی مشغول شوم، شغل دیگری داشتم که هم اکنون نیز از طریق آن امرار معاش می‌کنم. در عین حالی که معتقدم موسیقی درآمد خوبی دارد و نمی‌دانم چرا برخی از دوستان معتقدند که نمی‌شود از این راه امرار معاش کرد.

وی بابیان اینکه موسیقی عشق اوست ادامه داد: من روی در آمد موسیقی حساب باز نکرده‌ام اما اینطور هم نیست که فی سبیل الله باشد، بلکه من فی سبیل العشق موسیقی کار می‌کنم.

موسیقی خرج دارد و همانقدر که درآمد دارد نیز باید خرجش کردو در واقع یک جور معامله پایاپای است. ولی اصولا درآمد من از موسیقی نیست و سعی می‌کنم در خرجی که برای موسیقی می‌کنم، ضرر نکنم.

اعتمادی با اشاهر به جوانانی که به سمت و سوی موسیقی می‌آیند گفت: طبیعی است که اصلا به آن‌ها توصیه نمی‌کنم که به سمت موسیقی بیایند تا ازاین طریق بتوانند امرارمعاش کنند. ضمن اینکه همه می‌دانیم که موسیقی برای بعضی از خوانندگان که رسانه دارند و بستر برایشان مهیاست، درآمدزاست ولی برای برخی دیگر که هیچ یک از این‌ها را ندارند، ضرر است.

به گفته وی کسانی می‌توانند با اقبال عمومی مواجه شوند که همه امکانات موجود با ان‌ها همسوباشد و شرایط به نفعشان باشد ولی برای یک عده ممکن است این اتفاق نیفتد. خیلی‌ها مجبور می‌شوند برای رسیدن به جایگاهی که می‌خواهند، کلی هزینه کنند ولی در ‌‌نهایت به آنچیزی که می‌خواهند نرسند و جز ضرر چیزی عایدشان نشود.

وی در پایان توصیه کرد: از همه دستانی که می‌خواهند موسیقی را برای درآمدزایی و کسب درآمد انتخاب کنند، می‌خواهم که این کار را نکنند. چون هزینه‌های آن دقیقا با درآمدش برابر است، مگر در موارد خاص که آن هم برای کمتر کسی پیش می‌آید.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

موافقم..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی کسب و کارم نیست | موسیقی ما