برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «شب جدایی» منتشر شد
با خوانندگی همایون شجریان و تنظیم مزدا انصاری؛
آلبوم «شب جدایی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «شب جدایی» به خوانندگی همایون شجریان و با تنظیم مزدا انصاری، بهمن‌ماه توسط شرکت فرهنگی و هنری دل‌آواز منتشر شد. این اثر اجرای دوباره‌ی تصانیف شناخته‌شده‌ای‌ست از پیشکسوتان که توسط مزدا انصاری، با وفاداری به همان شیوه، تنظیم مجدد شده است.

این آلبوم با احترام و کرنش به هنر والای بزرگان و آفرینندگان شعر و موسیقی‌مان، مرتضی‌خان محجوبی، روح‌الله خالقی، رهی معیری، مجید وفادار، منوچهر همایون‌پور، قمرالملوک وزیری و خوانندگان پیشکسوتی که همواره یاد و آثارشان در دل و جان ما طنین‌اندازست، تهیه شده است.

اشعار این آلبوم از رهی معیری و حسین پژمان بختیاری است. تصانیف «جانا به نگاهی» و «نام عاشق» از مرتضی‌خان محجوبی، «بهار عاشق» ساخته‌ی روح‌الله خالقی، «شب جدایی» ساخته‌ی مجید وفادار، «افسانه‌ی عشق» از منوچهر همایون‌پور و «آتش جاودان» اثر مرتضی نی‌داوود، در کنار یک قطعه‌ی ساز و آواز با همنوازی پیانوی مزدا انصاری، قطعات نهمین آلبوم همایون شجریان را تشکیل می‌دهند.

گروه نوازندگان «شب جدایی» را ارسلان کامکار و میثم مروستی (ویلن - ویولا)، خاچیک بابایان و علی جعفری پویان (ویلن)، کریم قربانی (ویلنسل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، ناصر رحیمی (فلوت)، فرشید حفظی‌فرد (ابوا)، ایمان جعفری پویان و علیرضا شیبانی (کلارینت)، بهرنگ بقایی (تار)، همایون شجریان (تمبک) و مزدا انصاری (پیانو) تشکیل می‌دهند.

همچون گذشته، وبلاگ دوستداران همایون شجریان یک کتابچه‌ی الکترونیکی برای این آلبوم تهیه کرده‌ا اند که شامل اشعار اثر و دیگر اطلاعات مربوطه است. سعی شده این فایل به‌گونه‌ای طراحی شود که ضمن کم‌حجم بودن، از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دوستان در صورت تمایل بتوانند آن را چاپ کرده و در کنار آلبوم به یادگار نگاه دارند. اشاره به این نکته را لازم می‌دانم که در طراحی کتاب الکترونیکی معرفی آلبوم‌ها همواره سعی کرده‌ام از همان عکس‌ها، رنگ‌ها، فونت‌ها و المان‌های گرافیکی استفاده کنم که در جلد اصلی اثر توسط خانم مژگان شجریان به‌کار گرفته شده تا به‌نوعی میان این فایل‌ها و جلد آلبوم‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.


| دانــلــود |
حجم فایل: ۲.۶۷ مگابایت

» نسخه‌ی کم‌حجم‌تر را با حجم ۱.۴۷ مگابایت از اینجا دانلود کنید.

» فرمت این فایل، PDF است و برای مشاهده‌ی آن به نرم‌افزارهایی مانند Adobe Reader نیاز دارید. اگر این نرم‌افزار را بر روی کامپیوتر خود ندارید، می‌توانید آخرین نسخه‌ی آن را از اینجا دانلود کنید.

     
خـریــد آلبــوم | راهنمای خرید |

توضیح: در این صفحه از سایت دل‌آواز می‌توانید کل آلبوم را به قیمت ۳۵۰۰ تومان
یا هر تِرَک را به قیمت ۵۰۰ تومان خریداری نمایید.

منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

نظر نمیده هیچکس ؟:D
آلبوم خوبی بود اما کاش غمگین تر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

بسیار زیبا.همایون مثل همیشه گل کاشت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «شب جدایی» منتشر شد | موسیقی ما