برنامه یاد بعضی نفرات
 
«آب، نان، آواز» و «ژاکت» پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی ماه
پرفروش‌ترين آلبوم‌هاي موسيقي اسفند ماه؛
«آب، نان، آواز» و «ژاکت» پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی ماه
موسیقی ما -  اسفند ماه و در آخرين ماه سال؛ هر ساله بازار انتشار كاست‌هاي موسيقي داغ است.با گشت‌و گذاري در اين روزهاي بازار موسيقي پرفروش‌ترين كاست‌ها و سي‌دي‌هاي موسيقي را از پخش‌كنندگان جويا شديم.

يكي از پرفروش‌ترين آلبوم «آب، نان، آواز» همايون شجريان از انتشارات موسسه‌ي «دل‌آواز» است كه با وجود اينكه در هفته‌ي گذشته به بازار موسيقي راه يافته است، توانسته در ليست پرفروش‌ترين آلبوم‌هاي اسفندماه قرارگيرد.

اين آلبوم با آهنگسازي علي قمصري و صداي همايون شجريان روز پنجشنبه بيستم اسفندماه وارد بازار موسيقي شد؛ اشعار اين آلبوم از مولانا، هاتف اصفهاني، دکتر شفيعي کدکني و علي غضنفري است.

در اين آلبوم، سهراب پورناظري (کمانچه)، نگارخارکن (کمانچه آلتو)، مصباح قمصري (بم کمان و سازهاي کوبه اي)، نويد افقه (تنبک)، پاشا هنجني (ني)، گلناز خاشعي (دف)، علي قمصري (تار و بم تار و عود) مي‌نوازند؛ به‌علاوه شروين مهاجر نيز در مقدمه چهارگاه با نواختن كمانچه با اين گروه همكاري مي‌كند.

در بخش موسيقي پاپ، آلبوم «ژاكت» با صداي محسن چاووشي از آلبوم‌هاي پرفروش است كه با وجود اينكه اين آلبوم در بهمن ماه وارد بازار موسيقي شد، همچنان در صدر ليست آلبوم‌هاي پر فروش قرار دارد.

اين آلبوم از سوي موسسه‌ي ايران گام منتشر است و آهنگسازي آن را چاوشي خود انجام داده است؛ همچنين «اميد حجت» با گيتار الكتريك، «پيام طوني» با ويولون، «محمد جاسمي» با تار و بم تار، «علي صنعتي» با ني، «بابك يوسفي» با كلارينت، «سيامك شكوري» با گيتار آكوستيك، «شهاب اكبري» با كيبورد و «رضا فهيمي» با دف‌ محسن چاوشي را همراهي كرده‌اند.

در بخش موسيقي بي كلام، آلبوم «اكنون» كه شامل تكنوازي پيانو و تنبك است، از جمله آلبوم‌هايي است كه در ليست انتخاب مردم قرار گرفته است. اين آلبوم از سوي موسسه‌ي سياه‌وسفيد وارد بازار موسيقي شده است.

در اين آلبوم 15 قطعه وجود دارد كه قطعات درآمد (چند ضربي)‌، بداهه نوازي (كرشمه، زنگوله)‌، هفت ضربي ( بر اساس زنگ شتر)، بداهه نوازي( زابل، موي) ، بداهه‌نوازي (‌مخالف)،‌ دو ضربي (مخالف)، در دستگاه سه‌گاه،‌ قطعات پدر ، بداهه نوازي‌( حاجياني، دشتي و ... )‌، شش ضربي (دشتي)، در مايه‌ي دشتي و قطعات ضربي بداهه نوازي (بر اساس گردانيه)‌ ، بداهه نوازي، (درآمد،گردانيه‌ و ...) ، 16 ضربي ( بر اساس نهفت و نيشابورك) ، بداهه نوازي ( مجسلي ، عشاق) و قطعه اكنون در دستگاه نوا اجرا شده‌اند.

در بخش دكلمه آلبوم «دكلمه شاملو و اشعار ژاك پره‌ور» از سوس انتشارات ماهور از جمله آلبوم‌هاي موسيقي است كه مورد استقبال قرار گرفته است.

آلبوم «كولي» از ساخته‌هاي حسين حميدي نيز از جمله‌ آلبوم‌هاي پرفروش اسفند ماه است كه از سوي موسسه‌ي «آواي خورشيد» وارد بازار شده است.

تعدادي از كاست‌ها و سي‌دي‌هاي كه در اسفند ماه عرضه شده‌اند به دليل اينكه در آخرين روزهاي سال منتشر شده‌اند، هنوز درباره‌ي وضعيت فروش آنها نمي‌توان اطلاعاتي منتشر كرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

آقا شما اینو در نظر بگیر آلبوم شانس 10 اسفند پخش شده

و در دو روز اول عرضه 300 هزار تا فروخته و یه جورایی نایاب شده ! شما یه سر به اینجا بزن بعد بیا اراجیف بنویس
--------------------------------------------------
بابا خیلی باحالی خدایی مایکل جکسونم تو دو روز 300 هزارتا فروش نکرده . آخه پسره خوب یه حرفی بزن بگنجه،فرزاد فرزین و 300هزارتا...از خنده رودبور شدم هه هه هه هه هه هه هه هه هه ههه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
این طرفدارای فرزین چه اعتماد به نفسی دارن خدایی، حالا خوبه فرزینم سلطان چاوشی به موزیک ایران معرفی کرد وگرنه الان...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

ببین اگه تو نبودی من فکرنمی کردم چاوشی طرفداره داره بعدش هم نمره عینکت چنده چون بدجور چشمات ضعیف اون دوست من یکی امثال شما راستی ببینم علم غیب داری اتفاق نو که هنوز نظرسنجیش تمونم نشده که داری نتیجه اعلام می کنی موسیقی ما همین طورراستی شما دلتون خوش کردید به نظرسنجی ترانه ماه خیلی حال می کنم تموم دغدغه فکریتون شده رکورد بنیامین بزنید الهی ارزوبرجوانان عیب نیست راستی یه سر به نظرسنجی مجله نسیم هراز بزن ببین رکورد بدترین البوم سال کی اورده از نظر بزرگان موسیقی اون وقت قیافت دیدنی راستی تو فرق ریال با میلیون که نمی دونی پس حرف نزن هنوز 13بدر نشده چه دروغ های شاخ داری میگی راستی این قدر بی کاری که نشستی نظرها شماردی راستی یک سربه سایت لاست بزن می بینی پرمخاطب ترین البوم مال کی بودالان که بنیامین رتبه اول تو این سایت بعدش ما مثل شما بی کارنیستیم بشینیم تواین نظرسنجی ها شرکت کنیم ا گه من از بحرینی تعریف کنم خوب اونم میاد به نفع من کار می کنه راستی یک ذره باهم هماهنگ باشید خودتون میاد میگن 700هزارتا فروخته بعد رکورد بنیامین شکونده خندیدم راستی اون دوست من امثال شما نگاه نمی کنه چه برسه بخواد باهات دوستم بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

این آهنگ رو با آهنگ چاردیواری ژاکت مقایسه کنید تا بفهمید قضیه چیه

http://www.endir.az/uploads/miley_cyrus_-_see_you_again_bestpatogh.ir_.zip

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

یکی از طرفدارای بنیامین میاد میگه بنیامین 5/2 میلیون فروخته !!! اون یکی میاد میگه بنیامین 2/5 میلوین فروخته !!! هر کسی یه چیزی میگه!!!
آخه حرف زدن که کاری نداره . همه سایتهای معتبر دارن می گن پرفروش ترین ژاکت بوده اونوقت شما بازم دست از دورغ و حسادت بر نمی دارید؟؟
دروغ گفتن که کاری نداره اگه اینجوری باشه منم می تونم بگم مثلا ژاکت 17 میلیون فروخته!!
به مسئولین سایت موسیقی ما هم پیشنهاد می دم که که برای نظر سنجی نمره دادن از 0 تا 5 زیاد کار جالبی نیست آخه هر کسی میاد به خواننده مورد علاقه خودش 5 می ده و برای اینکه بتونه خوانندشو بالا بکشونه به بقیه 0 میده!!! این که نشد نظر سنجی واقعی!!! در ضمن خیلی ها هم هستند نرم افزاد تغییر ipرا دارند و می تونند هرچند که دلشون بخواد به یه خواننده نمره 5 بدند و به بقیه 0 بدند. خودتون دیدید که بعد از انتشار آلبوم ژاکت ، یه چند روزی این البوم با اختلاف امتیاز زیادی نسبت به آلبوم 88 اول بود و امتیازش نزدیک به 70 هم رسید ولی بعضی از طرفدارای بقیه خواننده ها نتونستند تحمل کنند و دست بکار شدند و شروع کردند به صفر دادن به آلبوم ژاکت تا اینکه موفق شدند امتیازشو بیارند پایین!!!!! آخه با این کارا آیا چیزی از ارزشهای چاوشی و آلبوم ژاکت کم می شه؟؟؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

این است سلطان محسن چاوشی
پارسال یه شاخه نیلوفر
امسال ژاکت
با تشکر از سایت موسیقی ما
من همیشه گفتم سایت مویسقی ما تکه فقط نظر سنجیش.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

(بهار بهترین بهانه برای اغاز واغاز بهترین بهانه برای زیست) سال نو را به همه ی مردم ایران خصوصا دوستداران موسیقی تبریک میگم و امیدوارم سال 89 سال خوبی برای موسیقی کشورمون باشه. (البوم ژاکت بهترین بود).

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

کاربر سایه اخه چرا یه کم فکر نمی کنی و نظر می دی ... اگه فرزادفرزین طبق گفته ی تو 900000 تا می فروخت خوب الان البوم شانس پر فروشترین و بهترین شده بود ... خوبه که یه کم تفکر کنیم... به تمام طرفدارا و مخصوصا به داداش محسن عزیز درو کردن تمام عناوین خوب رو توسط خودش و البومه قشنگش در موسیقی کشورمون رو تبریک می گم...( البومی که داشت موسیقی رو به سقوط می برد هم پر فروشترین شد و هم خوانندش بهترین خواننده 1388 شد) یادتونه می گفتم مرد باشید و هنگامی که محسن همه عناوین برتر رو به دست اورد بیاید و از همه عذر خاهی کنید...حالا کجایید؟؟؟MAS که خودش رو راحت و گفت من دارم می رم خارج دیگه نیستم!!!!مهرانم که اومده می گه که هر چی که پر فروش باشه مگه خوبه؟!!!اخه تا کی فرافکنی؟؟؟تا کی می خواهید خودتون رو به بازی بگیرید؟؟؟تا کی خودتون رو گول می زنید؟؟؟اقا مهران تو همینجوری که خودت لو دادی و گفتی طرفدار بنیامینی...اول بگم که من هیچ مشکلی با شخص بنیامین ندارم...اما با این کارای شماها بنیامین به کجا رسید؟؟؟کجای موسیقی ایران در سال 1388 رو گرفت؟؟؟خدا رو شکر می کنم که به هیچ کدوم یک از اهدافتون نرسیدید... اینم بدونید که راهی که درش بوی خدا نیاد و خدا در راستای ان مسیر نباشد هیچوقت به هدف نمی رسد ... امیدوارم متنبه شده باشید و درس خوبی گرفته باشید...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

http://benyaamor.blogfa.com/ http://www.havadarayebenyamin.blogfa.com/ http://www.benyaminfans.ir/ http://benyamin88.blogfa.com/ http://majid-ashegh.blogfa.com/ ndnd دیدی این یک سایت حالا شما فقط یک سایت دارید به ماربطی نداره راستی فکرکنم باید الان عید باشه نه همه مسافرت هستند ما بالا300بازدیددرروز داریم که که درطول یک هفته نزدیک به2100نفرمیشه بعدش هم تو که فضولی می کنی تو سایت ما عینکت خوب نزدی ببینی چه خبر شاید من یک تنه رفتم کنسرت های تاجیکستان ولندن وایران راستی تو چند تا اسم داری یکیش بگو ماهم بدونی سوپرایز های ویژه ای دارم برات فقط صبرکن اون وقت قیافت دیدنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

من همین الان رفتم مجله ترانه ماه رو خریدم
محسن چاوشی البومش پرفروشترین البوم سال شده مجله همشهری جوان هم تو شماره جدیدش گفته بود که با این خیزی که البوم محسن چاوشی برداشته به احتمال بالا رکورد بنیامین رو هم میشکونه که همینم شد

جلد مجله ترانه ماه شماره جدیدش اینه :

http://1.aksup.com/images/rvwfywhjmkmldflkyr3.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

مهران یا همون mas میدونم چقدر میسوزی از اینه که میبینی چاوشی اینقدر محبوبه و طرفداراش زیادن و همه جا اوله تا حالا تو کلی از مطالب چاوشی اومدی و بر خلاف نظرات همه بد گفتی ولی چی بهت رسید الا اینکه فقط و فقط ضایع میشدی توسط طرفدارای چاوشی چی بهت رسید ؟ اون بهروز صفاریان هم جوابشو گرفت از طرفدارای چاوشی تا بفهمه در مورد بزرگتر از خودش صحبت نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اینکه نیازی به گفتن نبود معلومه هر البومی که از چاوشی بیاد پرفروشترینه
البوم ژاکت پرفروشترین البوم سال 88 هم شد به مانند البوم یه شاخه نیلوفر در 87

در ضمن محسن چاوشی در نظرسنجی مجله ترانه ماه نشریته تخصصی موسیقی پاپ عنوان بهترین خواننده و بهترین اهنگساز و البوم ژاکت بهترین البوم سال 88 کسب کرد همچنین البوم ژاکت در کمتر از یک ماه به پرفروشترین البوم سال تبدیل شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بیخود به محسن چاووشی نمیگن سلطان پاپ تو کمتر از یه ماه البومت بشه پرفروشترین البوم سال یعنی اینکه اون خواننده نظیرش نیست
به قران قسم میخورم اگه قانون کپی رایت تو ایران اجرا میشد البومای محسن چاوشی فروشش با فروش های البوم های جهانی برابر میکرد ولی حیف که اجرا نمیشه این قانون و با دانلود و رایت و ... به فروش البوم ها ضربه میزنیم ممنون از موزیک ما بابت اطلاع رسانی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چرا در مورد فروش 2/5 میلیونی آلبوم 88 بنیامین چیزی نمینویسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چقدر ژاکت فروش کرده
فکر نمیکنم به 900000 نسخه فرزاد فرزین برسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

در بخش موسیقی پاپ، آلبوم «ژاکت» با صدای محسن چاووشی از آلبوم‌های پرفروش است که با وجود اینکه این آلبوم در بهمن ماه وارد بازار موسیقی شد، همچنان در صدر لیست آلبوم‌های پر فروش قرار دارد
انچیز که عیان است * چه حاجت به بیان است
تا کور شود هر انکس که نتواند دید.یکی بگه که اون پسرکی که میگفت موسیقی سقوط میکنه کجاست؟ به قوله محسن کجاست بگو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بروبا دلتون خوشه
اصلابگو900000000000000000000فروش کرده
-----------------------------------------------------
ولی بازم به چاوشی نمیرسه خودتونو نکشید
چاوشی پدیدست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

منبعتون چیه؟انگار هر مجله و سایتی با توجه به زدو بندهایی که با خواننده داره این امارها رو میده.
طبق مجله ترانه ماه که البوم رضا صادقی با وجود لو رفتن 80 درصد کارها پرفروش ترین البوم بوده(مجله ترانه ماه صفحه 44)
حالا اینجا که این و نوشته!!!!معلوم نیست چی به چیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چقدر ژاکت فروش کرده

فکر نمیکنم به 900000 نسخه فرزاد فرزین برسه

اخر خنده بود 900 هزارتا !!!!!!!!! دروغ که مالیات نداره همینطوری ببر بالا طرفدار علیرضا توکلی !! هم میاد میگه البومش 2 میلیون فروش کرده هههه
یه وبلاگ طرفدارا بنیامین هم بود میگفت مدیرش البومش 2 میلیون فروش کرده هههههه
===========
منبعتون چیه؟انگار هر مجله و سایتی با توجه به زدو بندهایی که با خواننده داره این امارها رو میده.

طبق مجله ترانه ماه که البوم رضا صادقی با وجود لو رفتن 80 درصد کارها پرفروش ترین البوم بوده(مجله ترانه ماه صفحه 44)

حالا اینجا که این و نوشته!!!!معلوم نیست چی به چیه

حالت خوبه ؟ همین دیروز مجله ترانه ماه شماره جدید و نوروزیش اومد نظرسنجی برترین های سال اعلام کرد که چاوشی همه عنوان های برتر سال از ان خودش کرد
پرفروش ترین البوم سال رو هم ژاکت اعلام کرد بعد بنیامین اون که تو میگی پرفروشترین البوم های ماه بود که تو ماه اذر تا بهمن البوم صادقی پرفروشترین بود
شماره جدیدش بگیر میفهمی خودت به زودی هم اسکن شدش میذارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اصلا گیریم این آمار و ارقام درسته ...
مگه هر چی پرفروشه خوبه ؟ نه
ولی هر چی که خوبه پرفروشه .
مصداق بارزش هم آلبوم غریبه فریدونه که برخلاف بعضی آلبوم ها که نزدیک به 13 پست قبل از انتشارش اومد و تبلیغات کاذب و حاشیه سازی کرد پرفروش ترین آلبوم سال شد .
توی سال 88 که ب.صفاریان هم سقوط پاپ رو قبول کرد معلومه همچین آلبومی باید پرفروش بشه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

برو بابا. اقایه مهرانه بنیامینیه عشقه موسیقیه غنا چشاتو رو واقعیات ببند تا نفس داری. از موسیقیه غنا چه خبر مهرانه بنیامینی؟ واقعععععععا حاله این روزاتون دیدن داره.کیف داره دیدن این سرگیجه گیتون.خدایا شکرت. تبریییییییک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اینا قشنگ معلومه که کاسه ای زیر نیم کاسه هست . به هر حال امیدواریم که با این انتخاب های غلطشون به جایی برسن برای ما ها که اینا ملاک نیست . ملاک حرفی هست که بین مردم میشنویم . نه حرفی که روزنامه مجلات و سایت ها مینویسن . مردم که .... نیستن . باز بهنام صفوی میزدین یه کم هزمش راحت تر بود تا محسن چاووشی . ( اصلا پرفروشی مهم نیست چون خیلی ها رفتن خریدن به عشق اینکه شاید یه چیزی مثل سنتوری و یا شاخه نیلوفری باشه ) که نبود . مزخرف بود . ) مهم اینکه که نظر مردم درباره کار چی باشه . اینم معلومه یه عده میان اینجا با IP های مختلف شهروشلوغ میکنن با صدتا اسم فکر میکنن دیگران بلد نیستن . همچینم جانماز آب میکشن که هرکی ندونه فکر میکنه اینا از آسمون اومدن . ترانه ماه هم که کاری نداره خود من 4 تا تلفن دارم با هر کدوم 1 زنگ بزنم بدم یکی حرف بزنه میشه 1 امتیاز روی هم 4 امتیاز پس دیدید که همش الکیه . پس زود قضاوت نکنید ، حقیقت این نیست . فروش مهم نیست . مهم کارخوبه نه فروش خوب . این کاراست که موسیقی ایران و خراب میکنه ، تو ورزش فوتبال خراب شد . تو هنر موسیقی که اینجا حق خوری میشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

خیلی جالب محسن ما همیشه اوله
تا بسوزن این حسودا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

faghat mohsen chavooooshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اگر هم شانس پرفروش تر نباشه ولی حداقل وقتی گوش میدی به پولی که دادی فکر نمیکنی.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

آقا شما اینو در نظر بگیر آلبوم شانس 10 اسفند پخش شده
و در دو روز اول عرضه 300 هزار تا فروخته و یه جورایی نایاب شده ! شما یه سر به اینجا بزن بعد بیا اراجیف بنویس تو نظرات ! :
http://farzadfarzin.net/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

ایول ایول داش محسن و ایول
فردا میرم مجله ترانه ماه رو میگیرم اسکنش میکنم میذارم براتون
البته غیر از این هم انتظار نمیرفت چون داش محسن بی نظیره و رقیبی نداره
خدا رو شکر طرفدار خواننده ای هستیم که دست نیافتنیه
راستی مسئولان موزیک ما نتایج نظرسنجی پایانی رو هم اعلام کنید که اونجا هم داش محسن با اختلاف زیادی مثه همه نظرسنجی های دیگه اوله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سلام
آقایان و خانم های محترم
آلبوم فرزاد فرزین تو این نظرسنجی ای که ترانه ماه داشته حضور نداشته پس لطفا پای شانسو وسط نکشین و نگین که چاوشی از فرزاد بهتره
برای اثبات حرفم هم شما را به دیدن سوالی که داریوش شهریاری از فرزاد فرزین در این رابطه پرسیده جلب می کنم
که البته فرزاد جواب این سوال رو هم که آلبومش چقدر فروخته داده

http://1.aksup.com/images/ptjtda6tonnltv73756.jpg

http://1.aksup.com/images/mzoqwv4hu6fl6ptktln.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

هیچ کس به گرد پای محسن هم نمیرسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بهتره واقعیت رو ببینید این البوم ها ارزش 1500 تومنو نداشتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

پولی که گرفتید این آمار رو بگید نوش جونتون !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

باشه چاووشی پرفروش ترین آلبوم ساله

اما آلبوم بنیامین پرفروش ترین آلبوم تاریخ پاپ ایرانه

2/5 میلیون نسخه

کل آلبومای چاووشی رو جمع کنی به نصفش هم نمیرسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

... همانطور که انتظار میرفت امسالم مثه پارسال البوم ژاکت محسن چاوشی پرفروشترین البوم سال شد در عرض یک ماه

http://up.iranblog.com/2161/1268936335.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

نظرات من تایید نمیشه اونوقت نظرات 4 تا ....
700 هزارتا فروخته ژاکت.
آمار هم رسمیه . همچنان داره میفروشه.
موسیقی ما به کارت ادامه بده.
هر چی نظر مخالفاست تایید کن.
موافقا رو حذف کن خیالت راحت شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

تبریک عید محسن چاوشی به طرفداراش +ژاکت پرفروشترین البوم سال در طول یک ماه

http://www.mchavoshifans.com/main/news.php?readmore=18
http://www.music-baran8.com/ftopicp-1177476.html#1177476

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

انگار درست حسابی نه تیتر این جا خوندید نه ترانه ماه نوشته درماه اسفند نه در طول سال حالا فهمیدید البوم بنیامین88 درکل 2میلیون نسخه فروخته پرفروش ترین مربوط به بنیامین نه چاووشی حالا فهمیدید بعداش این همه میدونن که مجله وقتی حمید عسگری برترین خواننده اعلام کنه چه اوضاعی داره دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

محسن چاوشی بهترین خواننده و اهنگساز و البوم ژاکت بهترین و پرفروشترین البوم سال نتایج نظرسنجی مجله ترانه ماه :

http://www.mchavoshifans.com/main/forum/viewthread.php?thread_id=1150&ro...

http://www.music-baran8.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=465...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

چاوشی یک افسانه است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

هم اکنون گزارش نظر سنجی این سایت در وبلاگ موسیقایی .
این مطلب را از دست ندهید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اقا محمد تو به کجا رسیدی که این همه توهین به بنیامین می کنی یا نه چاوشی باالبومش کجا گرفته تو سال88 بعدش شاید نباید می گفتم ولی می گم یکی از دوستان من دقیقا نزدیک به 10خط زنگ زد ترانه ماه به چاووشی رای داد همه را مجبورمی کرد که زنگ بزنندبهش رای بدن خیلی جالب داشت حالم ازش بهم می خورد که به این راحتی داره تقلب می کنه بعد ماراسرزنش می کرد که چراهمچین کاری برای بنیامین نمی کنم وشما اقا مهران نمی دونم کدوم طرفی هستی که از بنیامین بد میگی وگاهی نه ولی بنیامین به همچین طرفدارای نیاز نداره سعی کن توهین نکنی راه طرفدارای چاووشی پیش نگیری مااشالله بنیامین این قدر محبوب هست که اخبار کنسرتش از شبکه بی بی سی نشون داد که باعث بهتشون شده بود که یک خواننده ایرانی ازجمهوری اسلامی چطور این همه طرفدرا داره تا زمانی که چاووشی اول اصلا تقلب درکار نیست ولی اگه بنیامین اول باشه همش تقلب با این طرزفکرتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

سیما جوش نزن سکته میکنیا
بچه ها اگه برید مطلب البوم بنیامینو ببینید فقط این سیما بود ازش طرفدارای میکرد و هر کی میومد مسخرش میکرد این جوابشو میداد که اخر یکی گفت فامیلته یا نامزدته :دی
2 میلیون نسخه :لول به ریال گفتی دیگه الان طرفدار مهیار کاوسی :لول میاد میگه 3 میلیون نسخه فروخته کی به کیه مالیات که نداره
بعدشم بذار سیزده بدر برسه بعد شروع کن به دروغ سیزده گفتن اینطور که تو تنهایی از بنیامین دفاع میکنی و از اینکه میبینی چاوشی اینقدر طرفدار داره میسوزی بعید بدونم با کسی که طرفدار چاوشی باشه رفت و امد کنی بعد این 10 خط و از کجا اورده بود ادرس بده بریم باهاش دوست شیم
اخه مشکل اینجاست که ترانه ماه و اتفاق نو و اینا نیست که محسن چاوشی توشون اول میشه هر چی نظرسنجی زده میشه محسن چاوشی اول میشه
این نتیجه نظرسنجی پایانی موزیک ما :
http://www.musicema.com/Poll-8results.html
بنیامین 21 رای
چاوشی 1029 رای
حالا میگیم 200 300 تا رای چاوشی هم الکی بوده 21 رای بنیامین اخر خندست تو هیچ سایتی من ندیدم این بیش از 2-3 نفر طرفدار داشته باشه بعد چجوری محبوب شد حالا ؟ تو اگه نبودی نمیفهمیدیم اینم طرفدار داره
بیش از این هم خودتو ضایع نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

با سلام مجدد خدمت همگی
توی این چند روز که رفته بودم مسافرت توی هر شهری که میرفتم حرف از ژاکت مخصوصا تراک بازار خرمشهر بود
توی همدان توی قزوین,اوج,تهران,کاشان,اصفهان,شیراز و...
تا حدی بازار خرمشهر رو شنیده بودم که دیگه حالم بد میشد وقتی میشنیدمش بیش از حد شنیدم و باعث شد زده بشم ازش
رفتیم توی شیراز باغ عفیف اباد یه جا بود البوم ها رو میفروختن
رفتم ببینیم فروش چطوره
دیدم یه بسته ی حدود 20 تایی از کمدش اورد گذاشت روی میز
رفتم 5 دقیقه یه دور زدم اومدم دیدم هیچیش نمونده
بهش گفتم یه دونه هم به من بده گقت تموم شد امروز حدود 300 تا فروختم
دهنم باز موند
اگه وقت کردین مخصوصا بچه های شیراز برین یه سر بزننین ببینین فروش تا چه حد زیاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

صددرصد این سیما نامزد بنیامینه موقع نظر دادن چه زوری به خودش میاره با اخرین حد عصبانیت بنویسه که شاید یه ذره نظرش تاثیر گذار باشه ولی بدتر باعث خنده میشه نظرسنجی موزیک ما رو که بگدریم 21 رای اورده نظرسنجی سایت بیرموزیک هم ببینید اخر خندس یه رای بیشتر نیورده

http://www.birmusic11.com/ftopic-5246-days0-orderasc-45.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

دیووووووووونهتم چاوشی.اما یه حقیقتی رو باید بگم محسن چاوشی تبدیل شده به یه مارک که همه به خاطرش میرن دنبالش و به خاطر گذشتش وگرنه.........من دوست دارم محسن چاوشی برگرده به سالای قبل تا به اطر کارهای بی نظیرش پرفروش بشه نه به خاطر اسمش!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بچه ها این سیما رو ول کنید من میشناسمش بابا اخر خندس از معدود طرفدارای این بنیامین هست که اینجا رو ببینید بخندید یه سایت طرفدارا داره این روزی 200 تا بازدید هم نداره و جمعا 10 تا هم توش نظر نمیدن و 7-8 تا نظر دهنده ثابت داره همیشه یکیشون همین سیماس که تا هر چی میشه و نظرسنجی سریع میاد میگه تو رو خدا برید به بنیامین رای بدید میگن هیچی طرفدار نداره نمونش اینو بخونید بخندید :

http://up.iranblog.com/2161/1269838480.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

راستی این سایت درپیت از کجا گیراوردی برو یه نگاه به کامنت ها بنداز بعد بیا اینجا حرف بزن اخه مگه ما مثل شما بیکاریم صبح تا شب به هزار ترفند مختلف رای بدیم دیگه انچه عیان است چه حاجت به بیان است اگرنگاه کنه عینکت خوب زده باشی 451رای اورده خیال کردی داری بچه گول می زنی من می دونم به چه ترفندهایی داریدرای میدید ولی اصلا اهمیت نداره یک دل خوشی که بیشترندارید پس حالش ببرید ذوق بکنید برای خودتون ودراخر اینقدربچه گانه حرف زدی گفتم چند سالته اخه ؟6سال یا7سال ولی با بچه ها باید درحدسن خودشون حرف زد منم بلد نیستم با بچه جماعت سروکله بزنم چون انرژی زیادی می خواد تا حالیش بکنی که درمورد تو خیلی سخت منم حوصله ندارم توهم به کارت ادامه بده راستی یکم ضایع رای نمیدی تو اون سایت صدای همه دراوردی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

راستی ادم بره زیزمین بادکنک هواکنه ولی مثل تو ضایع نشه سوژه ای هستی برای خودت عید برو خوش بگذرون هی نشین پشت کامپیوتر رای بده البته فکرکنم سرگرمی جزاین کارنداری عیبی نداره خوشم میاد شدید مثل اسفند رواتیش بدجورمیسوزی باید یه جورتخلیه کنی دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

بابا سیما تو دیگه چه دل خوشی داری!!!
اینا که نوشتی همشون وبلاگن عزیزم نه سایت
حالا سایت های چاوشی رو میگم تا مخت سوت بکشه:
www.mohsenchavoshi.ws
www.mchavoshifans.com
www.moh3nchavoshi.com
www.jacketmusic.com
www.m-chavoshi.com
www.chavoshiclup.com
www.chavoshiportal.com
دیگه وبلاگ های هوادار رو نمیگم تازه اونا هم بازدیدشون از کل سایت بنیامین بیشتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

http://moh3nchavoshi.mihanblog.com/

فدات شم چاووشی
شما که داری اراجیف میبافی ارزش نداری کفشایه محسن و جفت کنی

sra
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

chavoshi hamishe20te

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

معلومه استاد محسن چاوشی همیشه بهترینه والبومهایش هم همیشه محبوبترین وپرفروشترین میشه مگه انتظاری غیراز این داشتید. به استاد چاوشی تبریک وخسته نباشی میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اگه شما می دونستید موسیقی سنتی چیست و چطور می نویسننش نمی گفتید که اون یارو چی بود اسمش.. چاووشی پر فروش ترین البوم رو داشته الان دوره همایون عزیز هستش حالا می بینید وقتی البوم بعدیشش بیرون بیاد میلیاردی میترکونه و خودتون هم اون رو می خرین نا سلامتی همراه استاد اواز ایران هم خوانی می کرده
چشم حسود بترکه اگه نمی دونی بدونید که امار سایتwww.shajarianfans.com امار سایتش تا الان: امروز: ۶,۴۹۴
بازدید این ماه: ۴۰,۱۷۴
بازدید کل: bodeh ۲,۹۵۲,۸۹۲

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

جوابتون باشه وقتی آلبوم حباب اومد بیرون
اون موقع تازه می فهمید محسن یگانه کیه
D:
فعلا خوش باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

جوابتون باشه وقتی آلبوم حباب اومد بیرون
اون موقع تازه می فهمید محسن یگانه کیه
D:
فعلا خوش باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آب، نان، آواز» و «ژاکت» پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی ماه | موسیقی ما